Niet geheel gaar vlees misschien?quote:Op zondag 4 september 2011 22:36 schreef Lotusss het volgende:
De hele dag al maagpijn... zal wel iets verkeerds gegeten hebben tijdens de BBQ gisteren.
Behoorlijk kut aangezien ik morgen aan mijn eerste werkdag begin. Hopen dat het vannacht over gaat...
Wellicht... niet na te gaan. Alleen hopen dat het snel over is!quote:Op zondag 4 september 2011 22:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Niet geheel gaar vlees misschien?
Bak en braad-apparatuur mogen nietquote:Op zondag 4 september 2011 23:52 schreef AchJa het volgende:
Zo, weer binnen... werd weer tijd ook...
En wat vind ik op de kamer, eoa briefje bij mijn waterkoker, mag niet...![]()
Dat ze er maar uitkomen.![]()
Staat ook geen einddatum op wanneer hij verwijderd dient te zijn... (niet ingevuld) Dat rek ik wel op tot overplaatsing ofzo.quote:Op zondag 4 september 2011 23:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bak en braad-apparatuur mogen nietEn wat doet een waterkoker?
Zal morgen die vent wel ff afbranden wiens naam onder dat papier staat. Eoa luitenant, kan nooit moeilijk zijn, zeker niet aangezien het een luchtmachter is.quote:Op maandag 5 september 2011 00:12 schreef Erasmo het volgende:
Iedere dag rond 6 uur ruikt het hele slaapgebouw naar pizza maar nee ze moeten weer gaan zeuren over een waterkoker
Wat was de reden die er bij stond?quote:Op maandag 5 september 2011 00:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zal morgen die vent wel ff afbranden wiens naam onder dat papier staat. Eoa luitenant, kan nooit moeilijk zijn, zeker niet aangezien het een luchtmachter is.
Nou dit:quote:Op maandag 5 september 2011 00:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat was de reden die er bij stond?
Die oorlog heb ik een paar jaar geleden al gevoerd, ik heb zwart op wit van de KL jurist dat ze dat niet mogen. Dat ze het doen is een tweede, echter kunnen ze het nooit tegen mij gebruiken.quote:Op maandag 5 september 2011 00:24 schreef Thaboel het volgende:
Trouwens AJ kijk je uit dat de CISgasten dit niet opslaan?
Nee, die flauwekul doe ik niet aan. Die waterkoker staat daar prima, je denkt toch niet dat ik dat ding in mijn kast ga zetten. Ik ben niet zo van naar de fout toe corrigeren.quote:Op maandag 5 september 2011 00:37 schreef Thaboel het volgende:
Bij 'her' controle gewoon in je kast zetten?
Dat ga ik morgen wsl horen... Zal wel een blabla wattage verhaal komen ofzo.quote:Op maandag 5 september 2011 00:39 schreef m.k het volgende:
WTF is er mis met een waterkoker op je kamer dan?
Als ze daar over willen zeiken moeten ze maar fatsoenlijk te eten en drinken aanbiedenquote:Op maandag 5 september 2011 00:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen wsl horen... Zal wel een blabla wattage verhaal komen ofzo.
Pfff, dat heb ik niet eens nodig, ik mag 3650 watt trekken, derhalve is mijn berekening al lang en breed klaar. Hoe ik die 3650 watt indeel maak ik zelf wel uit.quote:Op maandag 5 september 2011 00:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Als ze daar over willen zeiken moeten ze maar fatsoenlijk te eten en drinken aanbieden
3650, daar kan je best een hoeveelheid apparaten (of een dikke computer) mee laten draaienquote:Op maandag 5 september 2011 00:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Pfff, dat heb ik niet eens nodig, ik mag 3650 watt trekken, derhalve is mijn berekening al lang en breed klaar. Hoe ik die 3650 watt indeel maak ik zelf wel uit.
Dat wat in de wet staat hoeft een jurist niet te verwoordenquote:Op maandag 5 september 2011 00:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die oorlog heb ik een paar jaar geleden al gevoerd, ik heb zwart op wit van de KL jurist dat ze dat niet mogen. Dat ze het doen is een tweede, echter kunnen ze het nooit tegen mij gebruiken.
Linkje?quote:Op maandag 5 september 2011 10:46 schreef Cobra4 het volgende:
Erasmo lul !!!!!
Door jouw verslag over De Gulle Waard hang ik nu kwijlend boven mijn toetsenbord.
Dat hele topicquote:Op maandag 5 september 2011 12:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #5
Omdat zij daar zin in hebben lijkt me reden genoeg toch?quote:Op maandag 5 september 2011 12:22 schreef Lightning_NL het volgende:
De grote vraag rijst dan bij mij op: WAAROM?
Kun je niet gewoon lekker uit eten gaan, in plaats van alles nauwkeurig te documenteren?
Hoezo is dat nou weer een zwakke reden? Als mensen daar zin in hebben, moeten ze dat vooral doen, heb jij er last van ofzo?quote:Op maandag 5 september 2011 12:29 schreef Lightning_NL het volgende:
Dat lijkt mij een beetje een zwakke reden.
Omdat mensen het leuk vinden om jou te zien vliegen.quote:Op maandag 5 september 2011 12:34 schreef Lightning_NL het volgende:
Het is een zwakke reden omdat het geen verklaring is.
Net zoals vliegtuigen spotten. Waarom in godsnaam?Ik vraag het me gewoon af.
Ieder zijn of haar hobby toch?quote:Op maandag 5 september 2011 12:40 schreef Lightning_NL het volgende:
Nee, dat is het niet. Ik bedoel de spotters die per se ELK registratienummertje moeten weten/fotograferen/verzamelen.
Ja idd. Baal als een stekker. Kan wel janken. Deed ik ook half toen ik met mijn hoofd boven de pot hing...quote:
Les van deze week: Niet gaan bbqen voor je eerste werkdagquote:Op maandag 5 september 2011 12:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja idd. Baal als een stekker. Kan wel janken. Deed ik ook half toen ik met mijn hoofd boven de pot hing...
Een les die ik nooit zal vergeten!quote:Op maandag 5 september 2011 12:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Les van deze week: Niet gaan bbqen voor je eerste werkdag
Lucky bastard. Ik wil ook flitsboemmen hierquote:
Hier nu ook, het was een kleinequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |