Grondwet, strafvordering of strafrecht? Of politiewet 1993 of ambtsinstructie? Dus.. wel boek bedoel je?quote:Op zondag 4 september 2011 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Artikel 53, lid 2 onder 6?
Wat staat daarin?
quote:Op zondag 4 september 2011 17:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Grondwet, strafvordering of strafrecht? Of politiewet 1993 of ambtsinstructie? Dus.. wel boek bedoel je?
Owh.. cobra was voor strafrecht:
Onder 6 snap ik even niet...
Maar het gaat iig over drukpersmisdrijf en vervolging drukken.. bestaat uit een 1e en 2e deel..
quote:Op zondag 4 september 2011 17:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Grondwet, strafvordering of strafrecht? Of politiewet 1993 of ambtsinstructie? Dus.. wel boek bedoel je?
Owh.. cobra was voor strafrecht:
Onder 6 snap ik even niet...
Maar het gaat iig over drukpersmisdrijf en vervolging drukken.. bestaat uit een 1e en 2e deel..
Eetcafe waar we vaste gast waren had een nieuwe kaart die we uit moesten proberen, met voorgerecht en hoofdgerecht van het huis.quote:Op zondag 4 september 2011 15:45 schreef Braamyo het volgende:
LOL WHUT, hoe deed je dat... en waar was dat, dat wil ik ook
Dure biertjes dan.quote:Op zondag 4 september 2011 17:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Eetcafe waar we vaste gast waren had een nieuwe kaart die we uit moesten proberen, met voorgerecht en hoofdgerecht van het huis.
De pitchers helaas niet..
wildplassenquote:Op zondag 4 september 2011 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Artikel 53, lid 2 onder 6?
Wat staat daarin?
Spuit 11 bedoel je.quote:
Daar was die eigenaar van die garage in Utrecht toen niet bepaald blij meequote:
Nee hoor.quote:Op zondag 4 september 2011 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[..]
![]()
Behalve dat "onder 6". Daar staat nog een toevoeging bij
Ik heb een vinkje voor "forum" gezet en toen op verwijder gedrukt.quote:Op zondag 4 september 2011 18:01 schreef Nibb-it het volgende:
Heeft er een dev op een verkeerd knopje gedrukt?
quote:
Ik doe geen zaken met de vloot.quote:Op zondag 4 september 2011 18:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]moest je een vlootbaal onder tafel zuipen?
Als het maar gezellig was dan.quote:Op zondag 4 september 2011 18:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik doe geen zaken met de vloot.
En het was in mn dorp met vrienden.
Succes!quote:Op zondag 4 september 2011 18:23 schreef Vortix het volgende:
Op het programma voor de komende twee weken:
Twee tentamens, co-tijd en bergen repetities voor de Nationale Taptoe van over een paar weken. Tot over twee weken, huis
Wat moeten jullie dan doen bij de Taptoe?quote:Op zondag 4 september 2011 18:23 schreef Vortix het volgende:
Op het programma voor de komende twee weken:
Twee tentamens, co-tijd en bergen repetities voor de Nationale Taptoe van over een paar weken. Tot over twee weken, huis
Spook peloton!quote:
Niet voor lang. Want ik krijg die bui zo op mijn dak.quote:
Om ER te kunnen vertellen dat hij poep praat met zijn vraag over WvS artikel 53 Lid 2 onder 6.quote:Op zondag 4 september 2011 19:31 schreef Esses het volgende:
@Maitje, waarom zou je in vredesnaam het wetboek uit je kop leren?
Ja maar dat is logisch, maar daarvoor kan je ook gewoon www.wetboek.net/Sr/53.html in je URL balk tikken. Ik doelde te zeggen dat het geen meerwaarde heeft om 't allemaal te weten. Ik kan je zo ook vertellen dat het bij wet verboden is het Zwitserse staats symbool te misbruiken... Waar dat in Sr staat (overtredingen deel) moet ik toch echt ff opzoekenquote:Op zondag 4 september 2011 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om ER te kunnen vertellen dat hij poep praat met zijn vraag over WvS artikel 53 Lid 2 onder 6.
Naar wat ik weet maakt het nog onderdeel uit van de tentamens op de school.quote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja maar dat is logisch, maar daarvoor kan je ook gewoon www.wetboek.net/Sr/53.html in je URL balk tikken. Ik doelde te zeggen dat het geen meerwaarde heeft om 't allemaal te weten. Ik kan je zo ook vertellen dat het bij wet verboden is het Zwitserse staats symbool te misbruiken... Waar dat in Sr staat (overtredingen deel) moet ik toch echt ff opzoeken
Naar wat ik weet mag je daar gewoon een wetboek bij hebbenquote:Op zondag 4 september 2011 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Naar wat ik weet maakt het nog onderdeel uit van de tentamens op de school.
Maar ik ben het met je eens hoor. Alles uit je hoofd leren is overbodig.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Naar wat ik weet mag je daar gewoon een wetboek bij hebben
Esses, blijkbaar verschillen onze opleidingen zo erg, dat je zeker weten nu poep praat. Gelukkig snap ik nog steeds vanuit mijn basisschool tijd dat het handig en slim is om naar je docent te luisteren en begrijpend te leren lezenquote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja maar dat is logisch, maar daarvoor kan je ook gewoon www.wetboek.net/Sr/53.html in je URL balk tikken. Ik doelde te zeggen dat het geen meerwaarde heeft om 't allemaal te weten. Ik kan je zo ook vertellen dat het bij wet verboden is het Zwitserse staats symbool te misbruiken... Waar dat in Sr staat (overtredingen deel) moet ik toch echt ff opzoeken
Naar wat jij weet... goh..quote:Op zondag 4 september 2011 19:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Naar wat ik weet mag je daar gewoon een wetboek bij hebben
eh dat is bij iedere les en tentamen van recht zo.. altijd geweestquote:
En nu ga je me zeker ook vertellen dat het toegestaan is om rekenmachines te gebruiken?quote:Op zondag 4 september 2011 19:50 schreef Pumatje het volgende:
[..]
eh dat is bij iedere les en tentamen van recht zo.. altijd geweest.
Helpt je niet veel, het lastige is de wetten correct kunnen analyseren en begrijpen.
athans, dat herriner ik mij van mijn studie HBO comm.
Inderdaad naar wat ik weet. Daarom zeg ik het ook. En ik ga je zeggen dat jij er achter gaat komen dat dat ook zeker nog wel gaat gebeuren.quote:
Yups is ook handig en slim. Daarbij is het ook logisch dat je 310, 300, 350, 286, 144 enz. uit je hoofd moet weten. Maar dat heb ik ook nooit ontkend. Maar ik beloof je nu al dat jij niet alle wetgeving uit je kop hoeft te gaan leren.quote:Op zondag 4 september 2011 19:49 schreef Maitje het volgende:
[..]
Esses, blijkbaar verschillen onze opleidingen zo erg, dat je zeker weten nu poep praat. Gelukkig snap ik nog steeds vanuit mijn basisschool tijd dat het handig en slim is om naar je docent te luisteren en begrijpend te leren lezen
Ik zeg toch ook niet alle! Maar wel veel.. en een artikel bestaat niet altijd uit 1 regel, maar meerdere. Ik zal vast bij sommige toetsen mijn wetboeken wel mogen gebruiken, maar tot nu toe wordt dat ontkent.. (;( helaas).quote:Op zondag 4 september 2011 19:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Inderdaad naar wat ik weet. Daarom zeg ik het ook. En ik ga je zeggen dat jij er achter gaat komen dat dat ook zeker nog wel gaat gebeuren.
[..]
Yups is ook handig en slim. Daarbij is het ook logisch dat je 310, 300, 350, 286, 144 enz. uit je hoofd moet weten. Maar dat heb ik ook nooit ontkend. Maar ik beloof je nu al dat jij niet alle wetgeving uit je kop hoeft te gaan leren.
Rekenmachines bij recht?quote:Op zondag 4 september 2011 19:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En nu ga je me zeker ook vertellen dat het toegestaan is om rekenmachines te gebruiken?
I have..quote:Op zondag 4 september 2011 19:53 schreef Nibb-it het volgende:
Puma, ben jij al begonnen met je opleiding Journalistiek? Bevalt het?
Zit er verschil tussen de verschillende academies?quote:Op zondag 4 september 2011 19:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet alle! Maar wel veel.. en een artikel bestaat niet altijd uit 1 regel, maar meerdere. Ik zal vast bij sommige toetsen mijn wetboeken wel mogen gebruiken, maar tot nu toe wordt dat ontkent.. (;( helaas).
Ja, die in Apeldoorn zit weer iets anders in elkaar, al denk ik wel dat zij dezelfde eisen hebben qua leren. Maar qua korpsen zit het ook weer anders in elkaar.quote:Op zondag 4 september 2011 20:01 schreef Esses het volgende:
[..]
Zit er verschil tussen de verschillende academies?
Ok. Want wat ik zei is namelijk waarheid voor een andere academiequote:Op zondag 4 september 2011 20:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, die in Apeldoorn zit weer iets anders in elkaar, al denk ik wel dat zij dezelfde eisen hebben qua leren. Maar qua korpsen zit het ook weer anders in elkaar.
Nou, weet je wat zo lelijk is. De omschrijving van een artikel is simpel. Als je die snapt kun je er naar werken. Maar om dat artikel dan nog is uit je hoofd te leren vind ik zo klinkklare onzin!!quote:Op zondag 4 september 2011 20:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Ok. Want wat ik zei is namelijk waarheid voor een andere academie
Overigens weet ik iig al zeker dat je voor de WED alvast je wetboek erbij mag houden
Het is overigens nooit verkeerd om het eea wel uit je hoofd te weten want je moet namelijk wel weten wat welk artikel eigenlijk inhoud in de praktijk. Maar de selectie uiteindelijk? Kan prima @theoffice
Jup. Op zich wel leuk, maar jammer dat ik twee posities uit mijn kop moet leren en dat het me bijna al mijn weekenden in september kostquote:
Chinees vrijwilliger?quote:Op zondag 4 september 2011 20:12 schreef Vortix het volgende:
[..]
Jup. Op zich wel leuk, maar jammer dat ik twee posities uit mijn kop moet leren en dat het me bijna al mijn weekenden in september kost
Nja, denk dat het wel meevalt. Vergeet je iig geen bestandsdelen/elementen van diefstal ofzoquote:Op zondag 4 september 2011 20:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, weet je wat zo lelijk is. De omschrijving van een artikel is simpel. Als je die snapt kun je er naar werken. Maar om dat artikel dan nog is uit je hoofd te leren vind ik zo klinkklare onzin!!
Right on the money.quote:
Uhm.. wanneer iemand zich iets wederrechtelijk toegeëigend ...quote:Op zondag 4 september 2011 20:13 schreef Esses het volgende:
[..]
Nja, denk dat het wel meevalt. Vergeet je iig geen bestandsdelen/elementen van diefstal ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |