Sod off bitch!quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:54 schreef Lotusss het volgende:
Mocht eens tijd worden. Je zei dat je alles gereed had voor een nieuw topic...
Oeh dirty talk.... dat wordt neuken!quote:
over 5 minuten ligt hij te snurken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh dirty talk.... dat wordt neuken!
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
over 5 minuten ligt hij te snurken.
Oh wacht oud lmber. Ik geef het anderhalve minuut
dat moet fout gaan!quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:16 schreef Thaboel het volgende:
Trouwens totale verveling. Lig met een vriendin van me broertje op de bank een film te kijken terwijl hij achter de pc zit...
Mogguh.quote:
^^ With stupid.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:13 schreef Cobra4 het volgende:
Eerst een sloot koffie.
Zo maar eens boodschappen doen.
Want!!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Straks eerst maar eens een loempia halen
Moet je naar de markt gaanquote:
Accu eruit en in de zon leggen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Goedenmiddags edele heren
Mobiel in water laten vallen .. kan hem nu alleen nog opstarten en touchscreen doet het nog
Verder niks..
Helaas. ze is een beetje jongquote:
Nee.. eigenlijk had ik nu een ouwe nokia willen hebben aangezien je daar met een tank overheen kunt rijdenquote:
Gaat het te warm worden?quote:
het gaat in het hele land onweren 48 uur lang, beginnende vanaf 11 uur deze ochtendquote:
Buienradar laat op de 24 uurs beelden voor morgen inderdaad wat flinke buien zien..quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:08 schreef m.k het volgende:
[..]
het gaat in het hele land onweren 48 uur lang, beginnende vanaf 11 uur deze ochtendEn ik wou nog wel met een bootje over de kagerplassen gaan varen, denk dat ik daar maar vanaf zie
Morgen ja, dat is nog wel evenquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Buienradar laat op de 24 uurs beelden voor morgen inderdaad wat flinke buien zien..
Ja maar is het nodig? sinds wanneer is een beetje onweer gevaarlijk?quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
Maar gelukkig is het een waarschuwing en geen alarm.
Het zijn natuurlijk ook de weersomstandigheden die het gevaarlijk maken. Kijk maar eens naar de berichten na een onweersbui. Bergen bootjes die omgeslagen zijn door de harde wind die er kan zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:28 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja maar is het nodig? sinds wanneer is een beetje onweer gevaarlijk?
Ja, het is best dom om tijdens onweer in een bootje op de plassen te gaan varen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:35 schreef m.k het volgende:
Het zal wel mijn pro natuurlijke selectie standpunt zijn
5 uurquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, het is best dom om tijdens onweer in een bootje op de plassen te gaan varen.
Hoe laat ga je?
Ik zal de P2000 monitor In de gaten houden.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal de P2000 monitor In de gaten houden.
Hoeveel 'gangsters' zie je wel niet lopen met die marniniers camo broeken..quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:58 schreef hcwp het volgende:
Net een of andere vent van 50 op de Neude met M90's, snowcamo broek en woodland ruza... Just let it go, brah...
Lidl en AH hebben het ook.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Vanavond lekker bbq'en
Bier? Check
Worsten? Check
Hamburgers? Check
Speklapjes? Check
Eigengemaakte kip-saté? Check
Stokbrood? Check
Roomkaas? Check
Kruidenboter? Check
Sauzen? Check
Houtskool? Check Overal uitverkocht![]()
Dat gaat dus ff ritje naar de Karwei worden pffff
Appie, Blokker, helemaal uitverkocht.quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Gebruik gewoon een stoel uit de woonkamer..
Kokosbriketten zijn ook fijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Appie, Blokker, helemaal uitverkocht.
Lidl is me té druk.
Ja, bij de Appie hebben ze briketten. Klotezooi is dat. Gewoon houtskool moet ik hebben.
Nog nooit van gehoord.quote:
Ideaal spul, ontzettend lange brandduur.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord.
Nee, voor mij enkel houtskool en géén briketten.
Waar koop je dat spul?quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ideaal spul, ontzettend lange brandduur.
En als dat niet genoeg is flikker jij er zeker ook je lattenbodem op de bbq?quote:
Tuincentrum, bouwmarkt ed.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waar koop je dat spul?
Niet dat ik het ga gebruiken.
Nee, garderobekastjequote:Op zaterdag 3 september 2011 16:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En als dat niet genoeg is flikker jij er zeker ook je lattenbodem op de bbq?
Ik heb het alquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:11 schreef Nibb-it het volgende:
Rommel, de meeste tankstations hebben ook wel houtskool
Smakelijk idd!quote:
Wij hebben de buurman eindelijk op bezoek met bier en BBQ!quote:
Niks gezien he?quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal de P2000 monitor In de gaten houden.
Heerlijk als je naar huis loopt, godver doorweektquote:
Ik nietquote:Op zondag 4 september 2011 06:56 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb gewoon compleet door het onweer heen geslapen
Nee.quote:
Begon pas rond 1 uur 's nachts hier, heb heerlijk kunnen varen. En gegeten met zijn 3e voor 180 euroquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 15:45 schreef Braamyo het volgende:
LOL WHUT, hoe deed je dat... en waar was dat, dat wil ik ook
Middag!quote:Op zondag 4 september 2011 16:50 schreef Pumatje het volgende:
Goedmiddag!
Ben ik de enige die met het lekkere weer automatisch overal een biertje bij wil drinken? het is hier in Brabant weer heerlijk zonnig
Cafe Olivier, daar is zo'n rekening geen enorme uitdagingquote:Op zondag 4 september 2011 15:37 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb ooit met 4 vrienden voor 190 euro gegeten. Toen moesten we alleen het toetje en de bierrekening betalen..
ErwinRommel is persoonlijk door Yvonne gevraagd om (weer) te modden op Cultuur & Historie.quote:Op zondag 4 september 2011 16:47 schreef Maitje het volgende:
Ik heb heul wat gemist ziet ik.. waarom is ER ook mod?
Ja, waarom ben je zo lang afwezig geweest?quote:Op zondag 4 september 2011 16:47 schreef Maitje het volgende:
Ik heb heul wat gemist ziet ik.. waarom is ER ook mod?
Nice!quote:Op zondag 4 september 2011 17:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel is persoonlijk door Yvonne gevraagd om (weer) te modden op Cultuur & Historie.
Sollyquote:Op zondag 4 september 2011 17:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, waarom ben je zo lang afwezig geweest?
Ach, gelukkig had je betere dingen te doen.quote:
Nou betere dingen..? Het wetboek uit je hoofd leren is zwaar triest.. en vervelend. (/Klaagmodus uit)quote:Op zondag 4 september 2011 17:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, gelukkig had je betere dingen te doen.
Artikel 53, lid 2 onder 6?quote:Op zondag 4 september 2011 17:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou betere dingen..? Het wetboek uit je hoofd leren is zwaar triest.. en vervelend. (/Klaagmodus uit)
Uit welk wetboek?quote:Op zondag 4 september 2011 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Artikel 53, lid 2 onder 6?
Wat staat daarin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |