Grondwet, strafvordering of strafrecht? Of politiewet 1993 of ambtsinstructie? Dus.. wel boek bedoel je?quote:Op zondag 4 september 2011 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Artikel 53, lid 2 onder 6?
Wat staat daarin?
quote:Op zondag 4 september 2011 17:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Grondwet, strafvordering of strafrecht? Of politiewet 1993 of ambtsinstructie? Dus.. wel boek bedoel je?
Owh.. cobra was voor strafrecht:
Onder 6 snap ik even niet...
Maar het gaat iig over drukpersmisdrijf en vervolging drukken.. bestaat uit een 1e en 2e deel..
quote:Op zondag 4 september 2011 17:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Grondwet, strafvordering of strafrecht? Of politiewet 1993 of ambtsinstructie? Dus.. wel boek bedoel je?
Owh.. cobra was voor strafrecht:
Onder 6 snap ik even niet...
Maar het gaat iig over drukpersmisdrijf en vervolging drukken.. bestaat uit een 1e en 2e deel..
Eetcafe waar we vaste gast waren had een nieuwe kaart die we uit moesten proberen, met voorgerecht en hoofdgerecht van het huis.quote:Op zondag 4 september 2011 15:45 schreef Braamyo het volgende:
LOL WHUT, hoe deed je dat... en waar was dat, dat wil ik ook
Dure biertjes dan.quote:Op zondag 4 september 2011 17:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Eetcafe waar we vaste gast waren had een nieuwe kaart die we uit moesten proberen, met voorgerecht en hoofdgerecht van het huis.
De pitchers helaas niet..
wildplassenquote:Op zondag 4 september 2011 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Artikel 53, lid 2 onder 6?
Wat staat daarin?
Spuit 11 bedoel je.quote:
Daar was die eigenaar van die garage in Utrecht toen niet bepaald blij meequote:
Nee hoor.quote:Op zondag 4 september 2011 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[..]
![]()
Behalve dat "onder 6". Daar staat nog een toevoeging bij
Ik heb een vinkje voor "forum" gezet en toen op verwijder gedrukt.quote:Op zondag 4 september 2011 18:01 schreef Nibb-it het volgende:
Heeft er een dev op een verkeerd knopje gedrukt?
quote:
Ik doe geen zaken met de vloot.quote:Op zondag 4 september 2011 18:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]moest je een vlootbaal onder tafel zuipen?
Als het maar gezellig was dan.quote:Op zondag 4 september 2011 18:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik doe geen zaken met de vloot.
En het was in mn dorp met vrienden.
Succes!quote:Op zondag 4 september 2011 18:23 schreef Vortix het volgende:
Op het programma voor de komende twee weken:
Twee tentamens, co-tijd en bergen repetities voor de Nationale Taptoe van over een paar weken. Tot over twee weken, huis
Wat moeten jullie dan doen bij de Taptoe?quote:Op zondag 4 september 2011 18:23 schreef Vortix het volgende:
Op het programma voor de komende twee weken:
Twee tentamens, co-tijd en bergen repetities voor de Nationale Taptoe van over een paar weken. Tot over twee weken, huis
Spook peloton!quote:
Niet voor lang. Want ik krijg die bui zo op mijn dak.quote:
Om ER te kunnen vertellen dat hij poep praat met zijn vraag over WvS artikel 53 Lid 2 onder 6.quote:Op zondag 4 september 2011 19:31 schreef Esses het volgende:
@Maitje, waarom zou je in vredesnaam het wetboek uit je kop leren?
Ja maar dat is logisch, maar daarvoor kan je ook gewoon www.wetboek.net/Sr/53.html in je URL balk tikken. Ik doelde te zeggen dat het geen meerwaarde heeft om 't allemaal te weten. Ik kan je zo ook vertellen dat het bij wet verboden is het Zwitserse staats symbool te misbruiken... Waar dat in Sr staat (overtredingen deel) moet ik toch echt ff opzoekenquote:Op zondag 4 september 2011 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om ER te kunnen vertellen dat hij poep praat met zijn vraag over WvS artikel 53 Lid 2 onder 6.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |