Ik ben al blij dat ik morgen tijd heb voor de Ikea, nou ja dat hoop ik dan maarquote:
Omdat je dan niet weet of het past en dan? Ik kan toch moeilijk mijn strings terugsturen?quote:
San Marino, het zou anders moeten zijnquote:
Dat hebben ze hier gedaan. De mannen hebben nu een eigen winkel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
Mannen afdeling bij H&M moet gewoon weg, kan beter meer kleren voor vrouwen zijn.
Dus strings in de winkel passen mag wel maar thuis niet?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat je dan niet weet of het past en dan? Ik kan toch moeilijk mijn strings terugsturen?
Nijmegen heeft dadelijk 3 verdiepingenquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
Mannen afdeling bij H&M moet gewoon weg, kan beter meer kleren voor vrouwen zijn.
In de winkel steel ik die uit de paskamers. Ze moeten wel gedragen zijn anders valt er niets te snuffelen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus strings in de winkel passen mag wel maar thuis niet?
Zo ergquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik morgen tijd heb voor de Ikea, nou ja dat hoop ik dan maar
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
Stuur je het terug.... en dat zoeken ze maar uitquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat je dan niet weet of het past en dan? Ik kan toch moeilijk mijn strings terugsturen?
Tien! Tien! Tien!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
San Marino, het zou anders moeten zijn
Ik draag XXXLquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
De Topshop in Engeland is mooiste winkel ooit.![]()
Ze hebben ook een afdeling ''petit'', dat eigenlijk gewoon staat voor ''anorexia-chique''.
Schoppen die handelquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:50 schreef Renesite het volgende:
DOEI SIEP!
Moest net ff opruimen, een user maakte er een bende van in SES!!! JANKEN!
Alsof kinderen van 14 uit Hoofddorp iets zullen doenquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:09 schreef heloef het volgende:
Er is gewoon een keihard party bezig aan het meer.
Minpunt is er zijn alleen maar kinderen van 14 en ik heb niemand om mee te gaan.
Ik ga er dus niet tussen lopen he.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alsof kinderen van 14 uit Hoofddorp iets zullen doen
Ik heb 3 schaamharen ik ben een heer Ipv van Ik heb 3 borstharen ik ben een beer?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga er dus niet tussen lopen he.
Die kinderen zagen er allemaal nog uit als ze hun eerste schaamhaar nog moeten krijgen.
Tuurlijk Benny.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb 3 schaamharen ik ben een heer Ipv van Ik heb 3 borstharen ik ben een beer?
6-0!quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
Een doelsaldo van -44 na 8 wedstrijden
Maar kom op... 11-0quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
Jongens ze zijn wel nummer 200 nog wat he.
Volkomen logisch ze hebben hetzelfde niveau als de B1 van Roda Raalte.quote:
Die deden hun best nog tenminste.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:30 schreef ValHallen het volgende:
Australie - Amerikaans Samoa: 31 - 0. Dat waren pas tijden
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Eerst wat ik ga doen met mijn zuurverdiende Stufi.. SHOPPEN!
Ja, ik heb echt góéde schoenen nodig, en goede jeans, en wat overhemden.. en dan ook allemaal goedzittend..quote:
Ach, waarom ook niet. Geef je helemaal gelijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt góéde schoenen nodig, en goede jeans, en wat overhemden.. en dan ook allemaal goedzittend..
Ik heb het verdiendquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, waarom ook niet. Geef je helemaal gelijk
ontvoeren is altijd de oplossingquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nu René nog meesleuren.. Ofnaja.. eerst een datum prikken
I don't care. Dan ga IK ook gewoon shoppenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nu René nog meesleuren.. Ofnaja.. eerst een datum prikken
dat woord kende ik nog niet antuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2011 09:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
I don't care. Dan ga IK ook gewoon shoppen
Sowieso, van wie heb je het woord JEANS gehoord meneertje
Je snapt mequote:Op zaterdag 3 september 2011 09:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat woord kende ik nog niet antuurlijk________!
wat een losers zegquote:Op zaterdag 3 september 2011 07:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha.. 3 mannen van 30+ in de trein, zonder kaartje.. Controleur komt eraan.. Staan ze op, gaan naar volgend treinstel..conducteur er gelijk achteraan
En dan zo: owh fuck, er zijn geen wagons meer om verder te lopen...quote:Op zaterdag 3 september 2011 07:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha.. 3 mannen van 30+ in de trein, zonder kaartje.. Controleur komt eraan.. Staan ze op, gaan naar volgend treinstel..conducteur er gelijk achteraan
Met dubbeldekstreinen snel bovenlangs gaan!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan zo: owh fuck, er zijn geen wagons meer om verder te lopen...
Dubbeldektreinen op trajecten die boven Groningen zitten. Uhuh.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met dubbeldekstreinen snel bovenlangs gaan!
Ook de witte aanslag onder de rand?quote:
Yupquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ook de witte aanslag onder de rand?
Goed zo!quote:
Nee, donderdag juistquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:59 schreef iBenny het volgende:
Waarom komt op maandag alles te gelijk op tv
House, Expeditie Robinson, Diva's draaien door en dalijk ook nog WIDM.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
CSI, Fort Boyard, die series op Net, HNTM...
Wat dan op donderdag?
WIDM begint toch pas als de rest is afgelopenquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
House, Expeditie Robinson, Diva's draaien door en dalijk ook nog WIDM.
ER toch niet? En dan komt er vast wel weer iets op SBS wat we echt móeten zienquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
WIDM begint toch pas als de rest is afgelopen?
WIDM begint pas in 2012.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
ER toch niet? En dan komt er vast wel weer iets op SBS wat we echt móeten zien
Min of meer. Maar Diva's zal wel te laat herhaald worden en van ER krijg ik dan toch de volgende dag op school de uitslag en alles te horen dus dan is de lol er ook wel af.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
WIDM begint pas in 2012.
House duurt nog maar een paar weken, want dan hebben ze het seizoen er alweer doorheen gejast.
ER duurt 12 weken?
Diva's zijn maar 7 weken ofzo.
Dan heb je nog dat ER, Diva's en House tegenover elkaar staan. Maar ER wordt herhaald dacht ik en dan neem je Diva's op? opgelost?
Dan ER kijken, House downloaden en Diva's opnemenquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Min of meer. Maar Diva's zal wel te laat herhaald worden en van ER krijg ik dan toch de volgende dag op school de uitslag en alles te horen dus dan is de lol er ook wel af.
Onder House kijken kom ik niet uitquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan ER kijken, House downloaden en Diva's opnemen?
3 televisiesquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Onder House kijken kom ik niet uit
Wat heb je gedaanquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
blehhh, uitputtend introkamp was uitputtend
paar van die melige groepssspelletjes overdag, een soort van teambuilding.quote:
er waren ook maar 2 wagonnen hoor.. Haha! Ze kregen dus ook alle 3 een boetequote:Op zaterdag 3 september 2011 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan zo: owh fuck, er zijn geen wagons meer om verder te lopen...
Wuutquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
paar van die melige groepssspelletjes overdag, een soort van teambuilding.
en de avonden hadden we themafeesten die erg leuk waren, een vriend en ik hebben in totaal 25 meter bier gehaald
Heerlijk om te zien!quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
er waren ook maar 2 wagonnen hoor.. Haha! Ze kregen dus ook alle 3 een boete
we hebben een aanzienlijk deel daarvan uitgedeeld, anders zouden we bijna 300 bier hebben gedronken met zijn tweeen, das een beetje krankzinnigquote:
Kun je best hebbenquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
we hebben een aanzienlijk deel daarvan uitgedeeld, anders zouden we bijna 300 bier hebben gedronken met zijn tweeen, das een beetje krankzinnig
Deze was de beste...quote:
Vmbo's zijn ook veel meer haantjesscholen dan gymnasia. Je wilt als stoere lasser in spe geen gezichtsverlies oplopen voor je klasgenoten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze was de beste...
Toch bijzonder het verschil met vorige week(toen VMBO vakschool, nu gymnasium). De mensen stonden er hier veel opener in... te zien in houding, doen en alles wel.
Eensch... maar het is wel heel bijzonder om te zien. Het verschil was enorm.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vmbo's zijn ook veel meer haantjesscholen dan gymnasia. Je wilt als stoere lasser in spe geen gezichtsverlies oplopen voor je klasgenoten.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vmbo's zijn ook veel meer haantjesscholen dan gymnasia. Je wilt als stoere lasser in spe geen gezichtsverlies oplopen voor je klasgenoten.
Die heb je daar toch juist allemaalquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vraag me altijd af of onze vmbo zó uniek was, of anders. Bij ons zat van alles. Nerds, autisten, sletten uit Gestel, haantjes, burn-outs.
Bij ons ook. Maar ik zat dan ook op TL en niet op de vakschool. Dat is nogal een verschil.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vraag me altijd af of onze vmbo zó uniek was, of anders. Bij ons zat van alles. Nerds, autisten, sletten uit Gestel, haantjes, burn-outs.
Ja, overal heb je die, dat is mijn punt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die heb je daar toch juist allemaal
Overal trouwens wel... de sfeer is alleen heel anders lijkt me.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die heb je daar toch juist allemaal
Ohw zoquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, overal heb je die, dat is mijn punt.
Bij ons je een groepje popi-jopi's die hun toekomst verneukte.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
Maar wordt er op MBO niet ook meer van je geeist qua werk? Of is het omdat je dan meer les krijgt in een deel waarin je bent geïnteresseerd?quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij ons je een groepje popi-jopi's die hun toekomst verneukte.
Een stel manga nerds.
Een paar gasten die redelijk hun best deden (ik)
En je had van die kinderen die enorm goed hun best deden.
Op het MBO zit ik in een klas waar ze gewoon hard werken.
Het was een cultuurshock.
Ligt er denk ik ook aan welke opleiding je doet. Er zijn opleidingen vol mensen die hun leerplicht uitzitten en dat zijn niet de meest gemotiveerde klassenquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar wordt er op MBO niet ook meer van je geeist qua werk? Of is het omdat je dan meer les krijgt in een deel waarin je bent geïnteresseerd?
Ja maar bij mij was het dat ik het eerste half jaar in een combiklas zat met allemaal kinderen die niet echt hun best deden. Toen werd ik over geplaatst met de helft van de klas naar een andere klas. En die gasten zijn een partij serieus en hardwerkend.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar wordt er op MBO niet ook meer van je geeist qua werk? Of is het omdat je dan meer les krijgt in een deel waarin je bent geïnteresseerd?
In zo'n klas zat ik een beetje. Er was een dag dat ik alleen in de les zat.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ligt er denk ik ook aan welke opleiding je doet. Er zijn opleidingen vol mensen die hun leerplicht uitzitten en dat zijn niet de meest gemotiveerde klassen
Dat probeerde ik dus idd op een verkapte rare manier te zeggen jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ligt er denk ik ook aan welke opleiding je doet. Er zijn opleidingen vol mensen die hun leerplicht uitzitten en dat zijn niet de meest gemotiveerde klassen
Dat lijkt me echt kutquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In zo'n klas zat ik een beetje. Er was een dag dat ik alleen in de les zat.
Er zijn bij ons lessen daar komen alleen de 3 braafste kinderen op af.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De volgende dagen zat ik ook bij de Mac in plaats van de les.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt kutIk zou me echt forever alone voelen op zo'n dag.
En dan wordt de rest er ook in mee getrokkenquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar bij mij was het dat ik het eerste half jaar in een combiklas zat met allemaal kinderen die niet echt hun best deden. Toen werd ik over geplaatst met de helft van de klas naar een andere klas. En die gasten zijn een partij serieus en hardwerkend.![]()
Maar er wordt inderdaad meer geeist qua werk.
Das wel heel ergquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En terecht wel. Ik heb zelf echt veel te veel gespijbeld op het mbo, zeker nadat ik een ov kaart kreegquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De volgende dagen zat ik ook bij de Mac in plaats van de les.
Dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan wordt de rest er ook in mee getrokken.
Ik had vorig jaar meer dan 100 spijbeluren.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En terecht wel. Ik heb zelf echt veel te veel gespijbeld op het mbo, zeker nadat ik een ov kaart kreeg
Soms gingen we gewoon touren door EHV, gingen we wat wijken bekijken, dommige dingen doen. Dat was een geweldige tijd.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En terecht wel. Ik heb zelf echt veel te veel gespijbeld op het mbo, zeker nadat ik een ov kaart kreeg
Gaat op het lijssie.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
VH, ben nu trouwens Bereavement aan het kijken, is wel sjieke film.
Oh dan ben ik nog best braaf.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gaat op het lijssie.
Ik heb echt veel trainingen van Ajax gezien in mijn mbo tijdBen echt door half Nederland geweest, beetje door steden slenteren in mijn uppie. Goeie tijden waren dat.
Je kijkt een film?quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
Meisje heeft zich losgebroken van het touw waar ze aan zit en wil nu uit het huis van de moordenaar rennen. Wat doet ze? Zoveel geluid maken als ze maar kan.
Ja, dat wijf moet gewoon een mes meenemen, domme koe!quote:
De logica is soms ver te zoeken in films.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
Meisje heeft zich losgebroken van het touw waar ze aan zit en wil nu uit het huis van de moordenaar rennen. Wat doet ze? Zoveel geluid maken als ze maar kan.
Te simpelquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, dat wijf moet gewoon een mes meenemen, domme koe!
Bereavement!quote:
Kijk je dat later terug..quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan heb ik het eerste deel gemiste
Ik hecht nooit zo veel waarde aan die imbd cijfers, al is het wel vermakelijk om ze te vergelijken bij series. Veel series hebben echt een absurd hoog gemiddeldequote:
Beste comedyserie die ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:46 schreef Bellatrix het volgende:
Arrested Development downloaden, moet ook een pareltje zijn!
Ik zie op tumblr soms gifjes van die moeder, zij alleen al.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Beste comedyserie die ik ooit heb gezien.
Hoe die serie in elkaar zit is briljantquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zie op tumblr soms gifjes van die moeder, zij alleen al.
En dit, ik hou van Michael Cera.
[ afbeelding ]
Dat verwacht niemand. Slim.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
Waar ken ik hem nog meer van.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:55 schreef ValHallen het volgende:
Dit is mijn favoriet uit die serie, Tobias Fünke
[ afbeelding ]
Auditie doen voor de Blue man Group![]()
[ afbeelding ]
Scary Movie.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eternal sunshine of the spotless mind misschien?
Stop de persen! We zijn het eens!quote:
Gelukkig niet, dat zou eng zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens dat je de persen wil stoppen.
Ach we zijn in TAL, waarom niet meteen trouwen conform de norm?quote:Op zondag 4 september 2011 01:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja precies. Anders moeten we samenwonen.
Wat heb je ermee gedaan danquote:Op zondag 4 september 2011 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmmm... Ik was even bang.. Toetsenbord deed het niet meer...
met omaquote:Op zondag 4 september 2011 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmmm... Ik was even bang.. Toetsenbord deed het niet meer...
T_Tquote:
Ik klikte terwijl ik op het terras zat, mensen keken me aanquote:
Koude nederland? Het is hier nu 28 graden...quote:Op zondag 4 september 2011 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik klikte terwijl ik op het terras zat, mensen keken me aan![]()
Hihihoe is het hier? Nog 5 daagjes en dan weer richting het koude Nederland
Nu pasquote:Op zondag 4 september 2011 19:39 schreef ValHallen het volgende:
Net voor het eerst in mijn leven gehaktbrood op.
Oiquote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Grrr.. Trein heeft vertraging.. #haat ik wil naar huis!
quote:
Moeistquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:26 schreef Renesite het volgende:
Fuuuu tiefustelefoon gaat opeens rebooten
Twilight zonequote:Op zondag 4 september 2011 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn telefoon deed het opeens niet meer... typen wou niet meer
Tjonge jonge wat gezelligquote:Op zondag 4 september 2011 20:33 schreef Kally het volgende:
Maar anyways, Ian zijn pc doet het nu ook, gezellig aan een groot bureau![]()
Nou ja beter dan ruzie wie er op de pc mag om te CV'enquote:
Niet meer aan de grote tafel?quote:Op zondag 4 september 2011 20:33 schreef Kally het volgende:
Maar anyways, Ian zijn pc doet het nu ook, gezellig aan een groot bureau![]()
Hey, die heb ik ook gezien. Onder zo'n keck deckbedje.quote:Op zondag 4 september 2011 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja beter dan ruzie wie er op de pc mag om te CV'en![]()
Ik ben niet van plan zo iedere avond te zitten en heb ik niet een leuke WA foto van 2 mannen naast elkaar met laptop.
Die foto wil ik op de laptop zetten... Maar helaars lukt mijn bluetooth niet.quote:Op zondag 4 september 2011 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja beter dan ruzie wie er op de pc mag om te CV'en![]()
Ik ben niet van plan zo iedere avond te zitten en heb ik niet een leuke WA foto van 2 mannen naast elkaar met laptop.
Ik stuur hem wel via mail naar je toequote:Op zondag 4 september 2011 20:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die foto wil ik op de laptop zetten... Maar helaars lukt mijn bluetooth niet.
Maar dat deden we ook om
Dit valt me dus serieus een beetje van je tegen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die foto wil ik op de laptop zetten... Maar helaars lukt mijn bluetooth niet.
Logischquote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik stuur hem wel via mail naar je toe
Maar goed Ian wil ook zijn eigen pc met zijn eigen programma's, lijkt me logisch
Ja.. hij connect niet fatsoenlijkquote:Op zondag 4 september 2011 20:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit valt me dus serieus een beetje van je tegen.
Heb hem zelf gemaildquote:Op zondag 4 september 2011 20:40 schreef Kally het volgende:
Rene stuur die foto nog eens naar me toe.
Doe éven normaal.quote:Op zondag 4 september 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
Ik had verwacht dat Ian een laptop zou hebben
quote:Op zondag 4 september 2011 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geef geen cent aan de Apple-machine.
Lekker op de bank ipv op Mozesquote:Op zondag 4 september 2011 20:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laptops____! Ik zie núl voordeel aan zo'n ding
Ik lig nu heerlijk op de bank, TV te kijken, onderuitgezakt..quote:Op zondag 4 september 2011 20:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NEE JE KRIJGT KITTY NIE!!!! IK HEB SIEPIE!!!quote:Op zondag 4 september 2011 20:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil Kitty op MSN, kan ik lekker met hem over Siepje lullen.
Ik heb Kitty op MSNquote:Op zondag 4 september 2011 20:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil Kitty op MSN, kan ik lekker met hem over Siepje lullen.
Fok!ken op de bank kan ook met je telefoon.quote:Op zondag 4 september 2011 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik lig nu heerlijk op de bank, TV te kijken, onderuitgezakt..
Met je beetjemeisjessmartphoniediemijnschoonzusjeookheeftquote:Op zondag 4 september 2011 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fok!ken op de bank kan ook met je telefoon.
OMG meneer kan het ook sinds gisterenquote:Op zondag 4 september 2011 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fok!ken op de bank kan ook met je telefoon.
Je vindt het wel geil.quote:Op zondag 4 september 2011 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met je beetjemeisjessmartphoniediemijnschoonzusjeookheeft
Hoeveel moeite heb je moeten doen om die PC te plaatsenquote:Op zondag 4 september 2011 20:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 september 2011 20:55 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
"Pat, zullen we even laptoppen in bed?"
"He?"
"Toe even, voor de foto!"
Die staat. En blijft staan.quote:Op zondag 4 september 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeveel moeite heb je moeten doen om die PC te plaatsen?
Kopen in de winkeltjeeequote:Op zondag 4 september 2011 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Godver, nergens te vinden hoe lang mijn prachty nieuwe TeeVauw er over doet om hier te komen.
quote:Op zondag 4 september 2011 20:55 schreef Renesite het volgende:
"Pat, zullen we even laptoppen in bed?"
"He?"
"Toe even, voor de foto!"
"Ow, ja!"
"Whatsapp ik hem ff naar Siep"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |