Wat heb je gedaanquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
blehhh, uitputtend introkamp was uitputtend
paar van die melige groepssspelletjes overdag, een soort van teambuilding.quote:
er waren ook maar 2 wagonnen hoor.. Haha! Ze kregen dus ook alle 3 een boetequote:Op zaterdag 3 september 2011 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan zo: owh fuck, er zijn geen wagons meer om verder te lopen...
Wuutquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
paar van die melige groepssspelletjes overdag, een soort van teambuilding.
en de avonden hadden we themafeesten die erg leuk waren, een vriend en ik hebben in totaal 25 meter bier gehaald
Heerlijk om te zien!quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
er waren ook maar 2 wagonnen hoor.. Haha! Ze kregen dus ook alle 3 een boete
we hebben een aanzienlijk deel daarvan uitgedeeld, anders zouden we bijna 300 bier hebben gedronken met zijn tweeen, das een beetje krankzinnigquote:
Kun je best hebbenquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
we hebben een aanzienlijk deel daarvan uitgedeeld, anders zouden we bijna 300 bier hebben gedronken met zijn tweeen, das een beetje krankzinnig
Deze was de beste...quote:
Vmbo's zijn ook veel meer haantjesscholen dan gymnasia. Je wilt als stoere lasser in spe geen gezichtsverlies oplopen voor je klasgenoten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze was de beste...
Toch bijzonder het verschil met vorige week(toen VMBO vakschool, nu gymnasium). De mensen stonden er hier veel opener in... te zien in houding, doen en alles wel.
Eensch... maar het is wel heel bijzonder om te zien. Het verschil was enorm.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vmbo's zijn ook veel meer haantjesscholen dan gymnasia. Je wilt als stoere lasser in spe geen gezichtsverlies oplopen voor je klasgenoten.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vmbo's zijn ook veel meer haantjesscholen dan gymnasia. Je wilt als stoere lasser in spe geen gezichtsverlies oplopen voor je klasgenoten.
Die heb je daar toch juist allemaalquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vraag me altijd af of onze vmbo zó uniek was, of anders. Bij ons zat van alles. Nerds, autisten, sletten uit Gestel, haantjes, burn-outs.
Bij ons ook. Maar ik zat dan ook op TL en niet op de vakschool. Dat is nogal een verschil.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vraag me altijd af of onze vmbo zó uniek was, of anders. Bij ons zat van alles. Nerds, autisten, sletten uit Gestel, haantjes, burn-outs.
Ja, overal heb je die, dat is mijn punt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die heb je daar toch juist allemaal
Overal trouwens wel... de sfeer is alleen heel anders lijkt me.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die heb je daar toch juist allemaal
Ohw zoquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, overal heb je die, dat is mijn punt.
Bij ons je een groepje popi-jopi's die hun toekomst verneukte.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
Maar wordt er op MBO niet ook meer van je geeist qua werk? Of is het omdat je dan meer les krijgt in een deel waarin je bent geïnteresseerd?quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij ons je een groepje popi-jopi's die hun toekomst verneukte.
Een stel manga nerds.
Een paar gasten die redelijk hun best deden (ik)
En je had van die kinderen die enorm goed hun best deden.
Op het MBO zit ik in een klas waar ze gewoon hard werken.
Het was een cultuurshock.
Ligt er denk ik ook aan welke opleiding je doet. Er zijn opleidingen vol mensen die hun leerplicht uitzitten en dat zijn niet de meest gemotiveerde klassenquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar wordt er op MBO niet ook meer van je geeist qua werk? Of is het omdat je dan meer les krijgt in een deel waarin je bent geïnteresseerd?
Ja maar bij mij was het dat ik het eerste half jaar in een combiklas zat met allemaal kinderen die niet echt hun best deden. Toen werd ik over geplaatst met de helft van de klas naar een andere klas. En die gasten zijn een partij serieus en hardwerkend.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar wordt er op MBO niet ook meer van je geeist qua werk? Of is het omdat je dan meer les krijgt in een deel waarin je bent geïnteresseerd?
In zo'n klas zat ik een beetje. Er was een dag dat ik alleen in de les zat.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ligt er denk ik ook aan welke opleiding je doet. Er zijn opleidingen vol mensen die hun leerplicht uitzitten en dat zijn niet de meest gemotiveerde klassen
Dat probeerde ik dus idd op een verkapte rare manier te zeggen jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ligt er denk ik ook aan welke opleiding je doet. Er zijn opleidingen vol mensen die hun leerplicht uitzitten en dat zijn niet de meest gemotiveerde klassen
Dat lijkt me echt kutquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In zo'n klas zat ik een beetje. Er was een dag dat ik alleen in de les zat.
Er zijn bij ons lessen daar komen alleen de 3 braafste kinderen op af.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De volgende dagen zat ik ook bij de Mac in plaats van de les.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt kutIk zou me echt forever alone voelen op zo'n dag.
En dan wordt de rest er ook in mee getrokkenquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar bij mij was het dat ik het eerste half jaar in een combiklas zat met allemaal kinderen die niet echt hun best deden. Toen werd ik over geplaatst met de helft van de klas naar een andere klas. En die gasten zijn een partij serieus en hardwerkend.![]()
Maar er wordt inderdaad meer geeist qua werk.
Das wel heel ergquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En terecht wel. Ik heb zelf echt veel te veel gespijbeld op het mbo, zeker nadat ik een ov kaart kreegquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De volgende dagen zat ik ook bij de Mac in plaats van de les.
Dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan wordt de rest er ook in mee getrokken.
Ik had vorig jaar meer dan 100 spijbeluren.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En terecht wel. Ik heb zelf echt veel te veel gespijbeld op het mbo, zeker nadat ik een ov kaart kreeg
Soms gingen we gewoon touren door EHV, gingen we wat wijken bekijken, dommige dingen doen. Dat was een geweldige tijd.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En terecht wel. Ik heb zelf echt veel te veel gespijbeld op het mbo, zeker nadat ik een ov kaart kreeg
Gaat op het lijssie.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
VH, ben nu trouwens Bereavement aan het kijken, is wel sjieke film.
Oh dan ben ik nog best braaf.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gaat op het lijssie.
Ik heb echt veel trainingen van Ajax gezien in mijn mbo tijdBen echt door half Nederland geweest, beetje door steden slenteren in mijn uppie. Goeie tijden waren dat.
Je kijkt een film?quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
Meisje heeft zich losgebroken van het touw waar ze aan zit en wil nu uit het huis van de moordenaar rennen. Wat doet ze? Zoveel geluid maken als ze maar kan.
Ja, dat wijf moet gewoon een mes meenemen, domme koe!quote:
De logica is soms ver te zoeken in films.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
Meisje heeft zich losgebroken van het touw waar ze aan zit en wil nu uit het huis van de moordenaar rennen. Wat doet ze? Zoveel geluid maken als ze maar kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |