quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Eerst wat ik ga doen met mijn zuurverdiende Stufi.. SHOPPEN!
Ja, ik heb echt góéde schoenen nodig, en goede jeans, en wat overhemden.. en dan ook allemaal goedzittend..quote:
Ach, waarom ook niet. Geef je helemaal gelijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt góéde schoenen nodig, en goede jeans, en wat overhemden.. en dan ook allemaal goedzittend..
Ik heb het verdiendquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, waarom ook niet. Geef je helemaal gelijk
ontvoeren is altijd de oplossingquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nu René nog meesleuren.. Ofnaja.. eerst een datum prikken
I don't care. Dan ga IK ook gewoon shoppenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nu René nog meesleuren.. Ofnaja.. eerst een datum prikken
dat woord kende ik nog niet antuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2011 09:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
I don't care. Dan ga IK ook gewoon shoppen
Sowieso, van wie heb je het woord JEANS gehoord meneertje
Je snapt mequote:Op zaterdag 3 september 2011 09:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat woord kende ik nog niet antuurlijk________!
wat een losers zegquote:Op zaterdag 3 september 2011 07:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha.. 3 mannen van 30+ in de trein, zonder kaartje.. Controleur komt eraan.. Staan ze op, gaan naar volgend treinstel..conducteur er gelijk achteraan
En dan zo: owh fuck, er zijn geen wagons meer om verder te lopen...quote:Op zaterdag 3 september 2011 07:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha.. 3 mannen van 30+ in de trein, zonder kaartje.. Controleur komt eraan.. Staan ze op, gaan naar volgend treinstel..conducteur er gelijk achteraan
Met dubbeldekstreinen snel bovenlangs gaan!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan zo: owh fuck, er zijn geen wagons meer om verder te lopen...
Dubbeldektreinen op trajecten die boven Groningen zitten. Uhuh.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met dubbeldekstreinen snel bovenlangs gaan!
Ook de witte aanslag onder de rand?quote:
Yupquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ook de witte aanslag onder de rand?
Goed zo!quote:
Nee, donderdag juistquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:59 schreef iBenny het volgende:
Waarom komt op maandag alles te gelijk op tv
House, Expeditie Robinson, Diva's draaien door en dalijk ook nog WIDM.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
CSI, Fort Boyard, die series op Net, HNTM...
Wat dan op donderdag?
WIDM begint toch pas als de rest is afgelopenquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
House, Expeditie Robinson, Diva's draaien door en dalijk ook nog WIDM.
ER toch niet? En dan komt er vast wel weer iets op SBS wat we echt móeten zienquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
WIDM begint toch pas als de rest is afgelopen?
WIDM begint pas in 2012.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
ER toch niet? En dan komt er vast wel weer iets op SBS wat we echt móeten zien
Min of meer. Maar Diva's zal wel te laat herhaald worden en van ER krijg ik dan toch de volgende dag op school de uitslag en alles te horen dus dan is de lol er ook wel af.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
WIDM begint pas in 2012.
House duurt nog maar een paar weken, want dan hebben ze het seizoen er alweer doorheen gejast.
ER duurt 12 weken?
Diva's zijn maar 7 weken ofzo.
Dan heb je nog dat ER, Diva's en House tegenover elkaar staan. Maar ER wordt herhaald dacht ik en dan neem je Diva's op? opgelost?
Dan ER kijken, House downloaden en Diva's opnemenquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Min of meer. Maar Diva's zal wel te laat herhaald worden en van ER krijg ik dan toch de volgende dag op school de uitslag en alles te horen dus dan is de lol er ook wel af.
Onder House kijken kom ik niet uitquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan ER kijken, House downloaden en Diva's opnemen?
3 televisiesquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Onder House kijken kom ik niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |