Ik ben al blij dat ik morgen tijd heb voor de Ikea, nou ja dat hoop ik dan maarquote:
Omdat je dan niet weet of het past en dan? Ik kan toch moeilijk mijn strings terugsturen?quote:
San Marino, het zou anders moeten zijnquote:
Dat hebben ze hier gedaan. De mannen hebben nu een eigen winkel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
Mannen afdeling bij H&M moet gewoon weg, kan beter meer kleren voor vrouwen zijn.
Dus strings in de winkel passen mag wel maar thuis niet?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat je dan niet weet of het past en dan? Ik kan toch moeilijk mijn strings terugsturen?
Nijmegen heeft dadelijk 3 verdiepingenquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
Mannen afdeling bij H&M moet gewoon weg, kan beter meer kleren voor vrouwen zijn.
In de winkel steel ik die uit de paskamers. Ze moeten wel gedragen zijn anders valt er niets te snuffelen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus strings in de winkel passen mag wel maar thuis niet?
Zo ergquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik morgen tijd heb voor de Ikea, nou ja dat hoop ik dan maar
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
Stuur je het terug.... en dat zoeken ze maar uitquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat je dan niet weet of het past en dan? Ik kan toch moeilijk mijn strings terugsturen?
Tien! Tien! Tien!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
San Marino, het zou anders moeten zijn
Ik draag XXXLquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
De Topshop in Engeland is mooiste winkel ooit.![]()
Ze hebben ook een afdeling ''petit'', dat eigenlijk gewoon staat voor ''anorexia-chique''.
Schoppen die handelquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:50 schreef Renesite het volgende:
DOEI SIEP!
Moest net ff opruimen, een user maakte er een bende van in SES!!! JANKEN!
Alsof kinderen van 14 uit Hoofddorp iets zullen doenquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:09 schreef heloef het volgende:
Er is gewoon een keihard party bezig aan het meer.
Minpunt is er zijn alleen maar kinderen van 14 en ik heb niemand om mee te gaan.
Ik ga er dus niet tussen lopen he.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alsof kinderen van 14 uit Hoofddorp iets zullen doen
Ik heb 3 schaamharen ik ben een heer Ipv van Ik heb 3 borstharen ik ben een beer?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga er dus niet tussen lopen he.
Die kinderen zagen er allemaal nog uit als ze hun eerste schaamhaar nog moeten krijgen.
Tuurlijk Benny.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb 3 schaamharen ik ben een heer Ipv van Ik heb 3 borstharen ik ben een beer?
6-0!quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
Een doelsaldo van -44 na 8 wedstrijden
Maar kom op... 11-0quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
Jongens ze zijn wel nummer 200 nog wat he.
Volkomen logisch ze hebben hetzelfde niveau als de B1 van Roda Raalte.quote:
Die deden hun best nog tenminste.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:30 schreef ValHallen het volgende:
Australie - Amerikaans Samoa: 31 - 0. Dat waren pas tijden
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Eerst wat ik ga doen met mijn zuurverdiende Stufi.. SHOPPEN!
Ja, ik heb echt góéde schoenen nodig, en goede jeans, en wat overhemden.. en dan ook allemaal goedzittend..quote:
Ach, waarom ook niet. Geef je helemaal gelijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt góéde schoenen nodig, en goede jeans, en wat overhemden.. en dan ook allemaal goedzittend..
Ik heb het verdiendquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, waarom ook niet. Geef je helemaal gelijk
ontvoeren is altijd de oplossingquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nu René nog meesleuren.. Ofnaja.. eerst een datum prikken
I don't care. Dan ga IK ook gewoon shoppenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nu René nog meesleuren.. Ofnaja.. eerst een datum prikken
dat woord kende ik nog niet antuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2011 09:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
I don't care. Dan ga IK ook gewoon shoppen
Sowieso, van wie heb je het woord JEANS gehoord meneertje
Je snapt mequote:Op zaterdag 3 september 2011 09:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat woord kende ik nog niet antuurlijk________!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |