Waarom?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:08 schreef Zeroku het volgende:
Morgen gesprek met een bedrijfsjurist van DAS.
Mooizo!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
Ik vind deze studie nu al leuker dan de vorige...
Voor een vak wat ik volg.quote:
Waarvan? Syfilis? zeker wetenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:50 schreef heloef het volgende:
Nou gelukkig heb ik daar mooi geen last van.
Seksueel overdraagbare ziektes blijf ik van gevrijwaard.quote:
Nou eh... weet je nog die nacht waarvan je je niks meer herinnerdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Seksueel overdraagbare ziektes blijf ik van gevrijwaard.
Ehm nee Benny want ik herinner er niks meer van, duh.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou eh... weet je nog die nacht waarvan je je niks meer herinnerd?
Ik zou nog ff een testje doenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm nee Benny want ik herinner er niks meer van, duh.
Nergens voor nodig Bennyboy, ik ben maagdelijk wit.quote:
Als jij het zegt. Ik vertrouw er op.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Nergens voor nodig Bennyboy, ik ben maagdelijk wit.
Tuurlijk mijn pielemuisje heeft nog geen grotje of holletje gezien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als jij het zegt. Ik vertrouw er op.
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk mijn pielemuisje heeft nog geen grotje of holletje gezien.
Je vroeg er zelf om Benny, je vroeg er zelf om.quote:
Tschuss!quote:
Niet zulke detailsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Je vroeg er zelf om Benny, je vroeg er zelf om.
Die tekst.quote:I'm not gay, I just wanna boogie to some Marvin
(What you think of Hayley Williams?) Fuck her, Wolf Haley robbing 'em
I'll crash that fucking airplane that that faggot nigga B.o.B is in
And stab Bruno Mars in his goddamn esophagus
And won't stop until the cops come in
Ik ook welquote:Op donderdag 1 september 2011 11:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben wel klaar met de werkdag.. Grrr
Ja duurde wat lang, maar alsjeblieftquote:Op donderdag 1 september 2011 09:42 schreef Kally het volgende:
Het is lekker buiten met dat zonnetje
Ah, weer terug? Hoe was de vakantie?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja duurde wat lang, maar alsjebliefthihi
Mooi alleen boven is geen hout maar zeil, het bobbeltquote:Op donderdag 1 september 2011 15:59 schreef Renesite het volgende:
Ik was weer huizen kijken: http://www.funda.nl/koop/(...)de-5-a/omschrijving/
http://www.funda.nl/koop/(...)k-in-t-jatstraat-59/
Ik ga voor het tweede huis, want wijnkelder!quote:Op donderdag 1 september 2011 15:59 schreef Renesite het volgende:
Ik was weer huizen kijken: http://www.funda.nl/koop/(...)de-5-a/omschrijving/
http://www.funda.nl/koop/(...)k-in-t-jatstraat-59/
You can do it, babe!quote:Op donderdag 1 september 2011 18:13 schreef Renesite het volgende:
Pffff vanavond het hele zwikje eens vertellen aan oma
Haha! Komen heeeeel veeeeel colaflessen!quote:Op donderdag 1 september 2011 18:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga voor het tweede huis, want wijnkelder!
Kan erggggggg meevallen maar ook best wel tegenquote:
Die viel wel op jaquote:Op donderdag 1 september 2011 18:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga voor het tweede huis, want wijnkelder!
Welke poes ga je hosselen?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb mama zo ver dat we een nieuw poesje er bij nemen.. voor Snoetje.. anders is ie zo alleen de heule dag!
Eens met Renéquote:
whehehequote:Op donderdag 1 september 2011 19:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, ze mist d'r rechteroogje... de zieldenk niet dat m'n moeder naar IJmuiden wil om d'r te halen!
Oh wat een hel was datquote:Op donderdag 1 september 2011 19:16 schreef heloef het volgende:
Aan de andere kant is het net zo'n Furby, die waren leuk.
Net zoals Tamagochi's die goede oude basisschooltijd.quote:
Ik had een rozeeeeeeequote:Op donderdag 1 september 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Net zoals Tamagochi's die goede oude basisschooltijd.
Ja.. 1tje.. maar ik denk dat als ik naar een asiel ga, ik met het hele asiel thuis komquote:Op donderdag 1 september 2011 19:22 schreef Lutte het volgende:
Ze zijn allemaal leuk![]()
Hoeveel wou je er ook alweer?
Net als of iemand klaar staat om een bak water over haar heen te gooien.quote:
Deze die....quote:Op donderdag 1 september 2011 19:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Vind Lubby oook wel een boefje
[ afbeelding ]
Ik had een hekel aan die dingen.quote:
Daar ben ik zo vaak de klas om uitgezetquote:Op donderdag 1 september 2011 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een hekel aan die dingen.
Net als die vouwdingetjes waarbij je dan een cijfer moest noemen dan zeiden ze je toekomst ofzo.
whehehequote:Op donderdag 1 september 2011 20:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, ik z
[..]
Ja, ik zweer het je.. er ligt sneeuw met mijn verjaardag!
Die kijk ik terug...quote:
oeiiii. Alleen niet into spleetquote:Op donderdag 1 september 2011 19:39 schreef Lutte het volgende:
[ afbeelding ]
Das Mike Chang van Glee
Nou je kunt hem in 2 uur echt wel downloaden, maar kom iemand van de kerk serieus aan je deur om dat te vragen?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
Godverdegodver ben je bezig met een quiz komt er een of andere vrouw van de kerk zeiken dat een zus van haar die niet zo lang heeft met haar zoon Harry Potter deel 7.2 nog wil zien. Of ik dat even kan regelen binnen 2 uur.![]()
Ja hallo wat denk je nou zelf muts?
Nee ze belt op.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou je kunt hem in 2 uur echt wel downloaden, maar kom iemand van de kerk serieus aan je deur om dat te vragen?
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ze belt op.
Maar het moet voor 9 uur bij haar zoon zijn want die gaat dan naar zijn tante.
Bel me gewoon een dagje eerder joh.
Dat dat makkelijk moet lukken.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
Godverdegodver ben je bezig met een quiz komt er een of andere vrouw van de kerk zeiken dat een zus van haar die niet zo lang heeft met haar zoon Harry Potter deel 7.2 nog wil zien. Of ik dat even kan regelen binnen 2 uur.![]()
Ik heb geen zin dat ze om 12 uur komt aan mijn deur.quote:
Harry Potter is toveren is grote nee voor Christenen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
Niet voor deze blijkbaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Harry Potter is toveren is grote nee voor Christenen.
Die ken je toch wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet voor deze blijkbaar.
Haar broer schijnt trouwens ene Seth Gaikema te zijn en of andere comedian.
Een meisje uit mijn klas ging achterstevoren zitten toen we het keken op school. Ja echt.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet voor deze blijkbaar.
Haar broer schijnt trouwens ene Seth Gaikema te zijn en of andere comedian.
Nee echt niet, ik heb het opgezocht hij was best wel groot vroeger.quote:
Echtquote:Op donderdag 1 september 2011 21:24 schreef Bellatrix het volgende:
Seth kwam bij mij vaak kattenvoer halen in de Boerenbond. Hij woont in Scandal City.
Ik ben een keer serieus.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt?
Edit:
Nee, tuurlijk niet Benny
Nou ik werkte bij de Boerenbond (quote:
Ikke niet... nja, tot een paar minuten geledenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
We kennen allemaal de oude Seth gezellig.
Over pat?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:42 schreef Renesite het volgende:
Oma was ook cool:
"Leuk!"
"Ja, vroeger was dat anders, tegenwoordig is dat heel normaal"
"Had hem meegenomen naar mijn verjaardag" (week nadat ik thuis was van vakantie)
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:42 schreef Renesite het volgende:
Oma was ook cool:
"Leuk!"
"Had hem meegenomen naar mijn verjaardag" (week nadat ik thuis was van vakantie)
Dit had ik van mijn moeder niet hoeven verwachten.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:42 schreef Renesite het volgende:
Oma was ook cool:
"Leuk!"
Ja maar alsnog, gewoon nee.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Is ook zo, er lopen leuke meisjes rond hier.
Mijn oma is ook niet mijn moeder. Desalniettemin!!!!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit had ik van mijn moeder niet hoeven verwachten.![]()
Maar mooi dat ze zo reageert.
We waren best wel in shock, pa/ma. But hey, its ogay!quote:
Maar alsnog als ik nu homo was geweest. Had ik een probleem gehad.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn oma is ook niet mijn moeder. Desalniettemin!!!!
Sowieso moet het gewoon kunnen. Mensen die daar moeilijk over doen...quote:Op donderdag 1 september 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar alsnog als ik nu homo was geweest. Had ik een probleem gehad.![]()
Ik heb een vriend die niet al te mannelijk is (nou ja Camiel, Patrique kent hem) die had mijn moeder een keer ontmoet. Mijn moeder een hele heisa maken omdat ze denkt dat ie homo is.![]()
Zei ze ook nog: Ben je homo? Neuk je al?![]()
Echt ik wou dat mens gewoon recht in haar gezicht slaan wat een onzin.
Die Camiel inderdaad. Heard about!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar alsnog als ik nu homo was geweest. Had ik een probleem gehad.![]()
Ik heb een vriend die niet al te mannelijk is (nou ja Camiel, Patrique kent hem) die had mijn moeder een keer ontmoet. Mijn moeder een hele heisa maken omdat ze denkt dat ie homo is.![]()
Zei ze ook nog: Ben je homo? Neuk je al?![]()
Echt ik wou dat mens gewoon recht in haar gezicht slaan wat een onzin.
Camiel heeft van die rare trekjes zoals dat je elkaar moet aankijken in de ogen als je proost.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die Camiel inderdaad. Heard about!
Maar wat sneu ja! Als ik wist dat mijn ouders zo waren was ik al lang en breed op kamers geweest.
Ik kon het vooral niet volgenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vond Camiel eigenlijk niet heel erg gay. Gewoon metroseksueel.
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:11 schreef iBenny het volgende:
Maar bella, ben je laatst nog naar de tandarts geweest? En naar de supermarkt? En zo ja, wat heb je daar gekocht?
Serieusquote:Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
Wel mooi compliment dat ie mijn gebit met een strijkkwartet vergeleek.
De gedachte was goed.quote:
En hij vond je schoentjes schattig.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
Wel mooi compliment dat ie mijn gebit met een strijkkwartet vergeleek.
Slaap lekker.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben nu wel enorm benieuwd. Wil hem wel alles over de Aldi vertellen.
oh, dan is ie 100 procent gay, want dat doe ik ook altijd!quote:Op donderdag 1 september 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Camiel heeft van die rare trekjes zoals dat je elkaar moet aankijken in de ogen als je proost.
DAAR DRAAIT DUS DIE HELE HEISA OM MERK IK NET.
I can explain this onequote:Op vrijdag 2 september 2011 07:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh, dan is ie 100 procent gay, want dat doe ik ook altijd!
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Camiel heeft van die rare trekjes zoals dat je elkaar moet aankijken in de ogen als je proost.
DAAR DRAAIT DUS DIE HELE HEISA OM MERK IK NET.
Ben wel eens gedesillusioneerd in de Aldi, moet ik vertellen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben nu wel enorm benieuwd. Wil hem wel alles over de Aldi vertellen.
Heb jij syfilis?quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben wel eens gedesillusioneerd in de Aldi, moet ik vertellen.
Ja, de Bougogne vino wil ook wel eens helpen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je dat krijgen door schimmelkaas?
Daarover gesproken: eergister zo'n lekker wijntje genipt, maar er zat zo'n zelfgedrukt etiketje opgeklodderd, met andere woorden, daar ga ik dus nooit meer aan komen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, de Bougogne vino wil ook wel eens helpen.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarover gesproken: eergister zo'n lekker wijntje genipt, maar er zat zo'n zelfgedrukt etiketje opgeklodderd, met andere woorden, daar ga ik dus nooit meer aan komen.Kwam van zo'n vinoloog/recensent af dus die heeft de meest obscure bende.
Nu weer mijn pinotgristje zoeken met het ruitvormige etiket waar een stukje uitgesneden is.
Dat wordt écht na het weekend dan.. Qua postquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog geen uitslag.. Word er gillend gek van..
morgen word er ook nog post bezorgd hoorrrquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat wordt écht na het weekend dan.. Qua post
Hmmhmmhmm! MOet je mam dat maar even doorgeven danquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
morgen word er ook nog post bezorgd hoorrr
Okee kom maar. Ben om 15:30 op schiphol. Okee gr gr?quote:
Wat doe jij naast mijn dorp?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okee kom maar. Ben om 15:30 op schiphol. Okee gr gr?
Ja, was ik eergisteren en gisteren ook al. Helder lampje!quote:
Studenten oppikken die uit de buitenlands komen voor 50eu. Is leuk, beetje mien english opputschen en ondertussen op de heenweg chillen in de trein. En straks op Zwolle even een swirl.quote:
Hoe gezellig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, was ik eergisteren en gisteren ook al. Helder lampje!
nixquote:
Wat vet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Studenten oppikken die uit de buitenlands komen voor 50eu. Is leuk, beetje mien english opputschen en ondertussen op de heenweg chillen in de trein. En straks op Zwolle even een swirl.
jatogquote:
Meh.quote:
Is er niemand thuis die even kan kijken?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Oooohhhhh... Ik heb bericht van duo.. Kan het thuis pas bekijken.. Ik sterfffffff
online bericht.. Maar weet inloggevens niet..quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is er niemand thuis die even kan kijken?
Oh okay.. Spannend!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
online bericht.. Maar weet inloggevens niet..
En ik wil het natuurlijk zelf lezen.. Als k het niet gehaald heb, wil ik nog kunnen zeggen: jaaa, ik heb het makkelijk gehaald, heb er allleen niet zoveel zin meer in
Ik nu ook lulloquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Oooohhhhh... Ik heb bericht van duo.. Kan het thuis pas bekijken.. Ik sterfffffff
Ik open op mijn telefoon hoe moeilijk dat ook isquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh okay.. Spannend!
Ik heb dat geduld nooit, laat dan liever mama ofzo even kijken dat ik het weet
En dat sowieso altijd blijven volhouden!!
ik weet mijn inloggevens niet uit mn hoofdquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik open op mijn telefoon hoe moeilijk dat ook is
Zo hip ben ik nog niet, alles komt nog met de postquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik open op mijn telefoon hoe moeilijk dat ook is
Das kut jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik weet mijn inloggevens niet uit mn hoofd
Ik bedoelde meer bij wijze van dat ik geen geduld hebquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo hip ben ik nog niet, alles komt nog met de post
Zo moeder, zo dochterquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Das kut ja![]()
[..]
Ik bedoelde meer bij wijze van dat ik geen geduld heb
quote:
Insert nagelbijt smileyquote:
whahhaa... Niet boos worden als het een bericht is wat nergens over gaat he?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan meld ik even bij mijn ouders dat we nog niet weg kunnen
Tuurlijk niet!quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
whahhaa... Niet boos worden als het een bericht is wat nergens over gaat he?
quote:
quote:
Wat staat er danquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij.. ben ik toegelaten![]()
maar ik weet het niet zeker
ik kan wel janken!
oooooow spannend jaaaaaquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij.. ben ik toegelaten![]()
maar ik weet het niet zeker
ik kan wel janken!
Wat?quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:35 schreef Renesite het volgende:
Na een belletje heb ik Patrick getemperd
dat we het nog niet weten.quote:
Dat had ik zelf ook alquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
dat we het nog niet weten.dus derhalve heb ik je geluk getemperd
Nou, nee.. volgens mij nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:44 schreef iBenny het volgende:
het is nog niet zeker dat je bent toegelaten dus?
Laten ze dat dan in het weekend horenquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. dus ik hoop morgen op goed nieuws!
En terechtquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Baas belde:
Zou je morgen de hele dag willen werken?
Ik: Nee..
wat denkt ie nou... heb verdomme met morgenochtend al 6 dagen erop zittenEn ik heb een relatie die ik wil onderhouden
Succesquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Even snel een broodje eten nog, en dan er van door!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:01 schreef iBenny het volgende:
Siep is CV aan het spelen... de verzoeken en uitnodigingen vliegen me om de oren![]()
Meteen ook maar ff mijn dingen daarvoor gedaan.quote:
Hoi! Onderhoudddd mij!quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Baas belde:
Zou je morgen de hele dag willen werken?
Ik: Nee..
wat denkt ie nou... heb verdomme met morgenochtend al 6 dagen erop zittenEn ik heb een relatie die ik wil onderhouden
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Meteen ook maar ff mijn dingen daarvoor gedaan.
En ik heb al die dingen op je prikbord aangeklikt
Ik dacht nu jullie zo steady waren, dit niet meer voorkwamquote:
Ksssst!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht nu jullie zo steady waren, dit niet meer voorkwam
quote:
Rotterdam? I seee! Dus daarom mensen in roodwitblauworanjequote:Op vrijdag 2 september 2011 20:31 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja, Nederlands elftal is ook nu...
Nope. In Eindhoven.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Rotterdam? I seee! Dus daarom mensen in roodwitblauworanje
Yep als we mogen blijven slapen wel ja hahaquote:
Van wattesquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:36 schreef Kally het volgende:
Ik word serieus saggo van alle upgrades![]()
Ian moet een upgrade.quote:
Van mij wel! zelfs in de zelfde kamer als het moet. Dinges moet niet zeurenquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep als we mogen blijven slapen wel ja haha
Die winkels in CVquote:
Komt goedquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Van mij wel! zelfs in de zelfde kamer als het moet. Dinges moet niet zeuren
Ik kan het niet aanquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:39 schreef Renesite het volgende:
OMG DE CLIFFHANGER!!!!!!!!! #GTSTGTSTGTST!!!!
Eventjes overgeven... Ik moet overgeven van het wenen.quote:
Uhuhquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ian moet een upgrade.
De verplichte HM-winkel upgrade!
Ik heb geen plek voor de clownscollegequote:Op vrijdag 2 september 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja. Die goals worden ook steeds langer en lastiger
Girl you aint a handbag without GTST!!! Girlllll!quote:
Heeft ie die al? Ik was vandaag in de HM was de heren-afdeling ineens de zeekoeien afdeling geworden of hoe noemden ze dat ook alweer 'dames: grote maten'.quote:
Irritant hequote:Op vrijdag 2 september 2011 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen plek voor de clownscollege
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |