Hmmhmmhmm! MOet je mam dat maar even doorgeven danquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
morgen word er ook nog post bezorgd hoorrr
Okee kom maar. Ben om 15:30 op schiphol. Okee gr gr?quote:
Wat doe jij naast mijn dorp?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okee kom maar. Ben om 15:30 op schiphol. Okee gr gr?
Ja, was ik eergisteren en gisteren ook al. Helder lampje!quote:
Studenten oppikken die uit de buitenlands komen voor 50eu. Is leuk, beetje mien english opputschen en ondertussen op de heenweg chillen in de trein. En straks op Zwolle even een swirl.quote:
Hoe gezellig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, was ik eergisteren en gisteren ook al. Helder lampje!
nixquote:
Wat vet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Studenten oppikken die uit de buitenlands komen voor 50eu. Is leuk, beetje mien english opputschen en ondertussen op de heenweg chillen in de trein. En straks op Zwolle even een swirl.
jatogquote:
Meh.quote:
Is er niemand thuis die even kan kijken?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Oooohhhhh... Ik heb bericht van duo.. Kan het thuis pas bekijken.. Ik sterfffffff
online bericht.. Maar weet inloggevens niet..quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is er niemand thuis die even kan kijken?
Oh okay.. Spannend!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
online bericht.. Maar weet inloggevens niet..
En ik wil het natuurlijk zelf lezen.. Als k het niet gehaald heb, wil ik nog kunnen zeggen: jaaa, ik heb het makkelijk gehaald, heb er allleen niet zoveel zin meer in
Ik nu ook lulloquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Oooohhhhh... Ik heb bericht van duo.. Kan het thuis pas bekijken.. Ik sterfffffff
Ik open op mijn telefoon hoe moeilijk dat ook isquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh okay.. Spannend!
Ik heb dat geduld nooit, laat dan liever mama ofzo even kijken dat ik het weet
En dat sowieso altijd blijven volhouden!!
ik weet mijn inloggevens niet uit mn hoofdquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik open op mijn telefoon hoe moeilijk dat ook is
Zo hip ben ik nog niet, alles komt nog met de postquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik open op mijn telefoon hoe moeilijk dat ook is
Das kut jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik weet mijn inloggevens niet uit mn hoofd
Ik bedoelde meer bij wijze van dat ik geen geduld hebquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo hip ben ik nog niet, alles komt nog met de post
Zo moeder, zo dochterquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Das kut ja![]()
[..]
Ik bedoelde meer bij wijze van dat ik geen geduld heb
quote:
Insert nagelbijt smileyquote:
whahhaa... Niet boos worden als het een bericht is wat nergens over gaat he?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan meld ik even bij mijn ouders dat we nog niet weg kunnen
Tuurlijk niet!quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
whahhaa... Niet boos worden als het een bericht is wat nergens over gaat he?
quote:
quote:
Wat staat er danquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij.. ben ik toegelaten![]()
maar ik weet het niet zeker
ik kan wel janken!
oooooow spannend jaaaaaquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij.. ben ik toegelaten![]()
maar ik weet het niet zeker
ik kan wel janken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |