Ja.. 1tje.. maar ik denk dat als ik naar een asiel ga, ik met het hele asiel thuis komquote:Op donderdag 1 september 2011 19:22 schreef Lutte het volgende:
Ze zijn allemaal leuk![]()
Hoeveel wou je er ook alweer?
Net als of iemand klaar staat om een bak water over haar heen te gooien.quote:
Deze die....quote:Op donderdag 1 september 2011 19:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Vind Lubby oook wel een boefje
[ afbeelding ]
Ik had een hekel aan die dingen.quote:
Daar ben ik zo vaak de klas om uitgezetquote:Op donderdag 1 september 2011 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een hekel aan die dingen.
Net als die vouwdingetjes waarbij je dan een cijfer moest noemen dan zeiden ze je toekomst ofzo.
whehehequote:Op donderdag 1 september 2011 20:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, ik z
[..]
Ja, ik zweer het je.. er ligt sneeuw met mijn verjaardag!
Die kijk ik terug...quote:
oeiiii. Alleen niet into spleetquote:Op donderdag 1 september 2011 19:39 schreef Lutte het volgende:
[ afbeelding ]
Das Mike Chang van Glee
Nou je kunt hem in 2 uur echt wel downloaden, maar kom iemand van de kerk serieus aan je deur om dat te vragen?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
Godverdegodver ben je bezig met een quiz komt er een of andere vrouw van de kerk zeiken dat een zus van haar die niet zo lang heeft met haar zoon Harry Potter deel 7.2 nog wil zien. Of ik dat even kan regelen binnen 2 uur.![]()
Ja hallo wat denk je nou zelf muts?
Nee ze belt op.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou je kunt hem in 2 uur echt wel downloaden, maar kom iemand van de kerk serieus aan je deur om dat te vragen?
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ze belt op.
Maar het moet voor 9 uur bij haar zoon zijn want die gaat dan naar zijn tante.
Bel me gewoon een dagje eerder joh.
Dat dat makkelijk moet lukken.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
Godverdegodver ben je bezig met een quiz komt er een of andere vrouw van de kerk zeiken dat een zus van haar die niet zo lang heeft met haar zoon Harry Potter deel 7.2 nog wil zien. Of ik dat even kan regelen binnen 2 uur.![]()
Ik heb geen zin dat ze om 12 uur komt aan mijn deur.quote:
Harry Potter is toveren is grote nee voor Christenen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
Niet voor deze blijkbaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Harry Potter is toveren is grote nee voor Christenen.
Die ken je toch wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet voor deze blijkbaar.
Haar broer schijnt trouwens ene Seth Gaikema te zijn en of andere comedian.
Een meisje uit mijn klas ging achterstevoren zitten toen we het keken op school. Ja echt.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet voor deze blijkbaar.
Haar broer schijnt trouwens ene Seth Gaikema te zijn en of andere comedian.
Nee echt niet, ik heb het opgezocht hij was best wel groot vroeger.quote:
Echtquote:Op donderdag 1 september 2011 21:24 schreef Bellatrix het volgende:
Seth kwam bij mij vaak kattenvoer halen in de Boerenbond. Hij woont in Scandal City.
Ik ben een keer serieus.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt?
Edit:
Nee, tuurlijk niet Benny
Nou ik werkte bij de Boerenbond (quote:
Ikke niet... nja, tot een paar minuten geledenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
We kennen allemaal de oude Seth gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |