Over pat?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:42 schreef Renesite het volgende:
Oma was ook cool:
"Leuk!"
"Ja, vroeger was dat anders, tegenwoordig is dat heel normaal"
"Had hem meegenomen naar mijn verjaardag" (week nadat ik thuis was van vakantie)
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:42 schreef Renesite het volgende:
Oma was ook cool:
"Leuk!"
"Had hem meegenomen naar mijn verjaardag" (week nadat ik thuis was van vakantie)
Dit had ik van mijn moeder niet hoeven verwachten.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:42 schreef Renesite het volgende:
Oma was ook cool:
"Leuk!"
Ja maar alsnog, gewoon nee.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Is ook zo, er lopen leuke meisjes rond hier.
Mijn oma is ook niet mijn moeder. Desalniettemin!!!!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit had ik van mijn moeder niet hoeven verwachten.![]()
Maar mooi dat ze zo reageert.
We waren best wel in shock, pa/ma. But hey, its ogay!quote:
Maar alsnog als ik nu homo was geweest. Had ik een probleem gehad.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn oma is ook niet mijn moeder. Desalniettemin!!!!
Sowieso moet het gewoon kunnen. Mensen die daar moeilijk over doen...quote:Op donderdag 1 september 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar alsnog als ik nu homo was geweest. Had ik een probleem gehad.![]()
Ik heb een vriend die niet al te mannelijk is (nou ja Camiel, Patrique kent hem) die had mijn moeder een keer ontmoet. Mijn moeder een hele heisa maken omdat ze denkt dat ie homo is.![]()
Zei ze ook nog: Ben je homo? Neuk je al?![]()
Echt ik wou dat mens gewoon recht in haar gezicht slaan wat een onzin.
Die Camiel inderdaad. Heard about!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar alsnog als ik nu homo was geweest. Had ik een probleem gehad.![]()
Ik heb een vriend die niet al te mannelijk is (nou ja Camiel, Patrique kent hem) die had mijn moeder een keer ontmoet. Mijn moeder een hele heisa maken omdat ze denkt dat ie homo is.![]()
Zei ze ook nog: Ben je homo? Neuk je al?![]()
Echt ik wou dat mens gewoon recht in haar gezicht slaan wat een onzin.
Camiel heeft van die rare trekjes zoals dat je elkaar moet aankijken in de ogen als je proost.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die Camiel inderdaad. Heard about!
Maar wat sneu ja! Als ik wist dat mijn ouders zo waren was ik al lang en breed op kamers geweest.
Ik kon het vooral niet volgenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vond Camiel eigenlijk niet heel erg gay. Gewoon metroseksueel.
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:11 schreef iBenny het volgende:
Maar bella, ben je laatst nog naar de tandarts geweest? En naar de supermarkt? En zo ja, wat heb je daar gekocht?
Serieusquote:Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
Wel mooi compliment dat ie mijn gebit met een strijkkwartet vergeleek.
De gedachte was goed.quote:
En hij vond je schoentjes schattig.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
Wel mooi compliment dat ie mijn gebit met een strijkkwartet vergeleek.
Slaap lekker.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben nu wel enorm benieuwd. Wil hem wel alles over de Aldi vertellen.
oh, dan is ie 100 procent gay, want dat doe ik ook altijd!quote:Op donderdag 1 september 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Camiel heeft van die rare trekjes zoals dat je elkaar moet aankijken in de ogen als je proost.
DAAR DRAAIT DUS DIE HELE HEISA OM MERK IK NET.
I can explain this onequote:Op vrijdag 2 september 2011 07:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh, dan is ie 100 procent gay, want dat doe ik ook altijd!
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Camiel heeft van die rare trekjes zoals dat je elkaar moet aankijken in de ogen als je proost.
DAAR DRAAIT DUS DIE HELE HEISA OM MERK IK NET.
Ben wel eens gedesillusioneerd in de Aldi, moet ik vertellen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben nu wel enorm benieuwd. Wil hem wel alles over de Aldi vertellen.
Heb jij syfilis?quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben wel eens gedesillusioneerd in de Aldi, moet ik vertellen.
Ja, de Bougogne vino wil ook wel eens helpen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je dat krijgen door schimmelkaas?
Daarover gesproken: eergister zo'n lekker wijntje genipt, maar er zat zo'n zelfgedrukt etiketje opgeklodderd, met andere woorden, daar ga ik dus nooit meer aan komen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, de Bougogne vino wil ook wel eens helpen.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarover gesproken: eergister zo'n lekker wijntje genipt, maar er zat zo'n zelfgedrukt etiketje opgeklodderd, met andere woorden, daar ga ik dus nooit meer aan komen.Kwam van zo'n vinoloog/recensent af dus die heeft de meest obscure bende.
Nu weer mijn pinotgristje zoeken met het ruitvormige etiket waar een stukje uitgesneden is.
Dat wordt écht na het weekend dan.. Qua postquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog geen uitslag.. Word er gillend gek van..
morgen word er ook nog post bezorgd hoorrrquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat wordt écht na het weekend dan.. Qua post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |