Ik ben al blij dat ik morgen tijd heb voor de Ikea, nou ja dat hoop ik dan maarquote:
Omdat je dan niet weet of het past en dan? Ik kan toch moeilijk mijn strings terugsturen?quote:
San Marino, het zou anders moeten zijnquote:
Dat hebben ze hier gedaan. De mannen hebben nu een eigen winkel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
Mannen afdeling bij H&M moet gewoon weg, kan beter meer kleren voor vrouwen zijn.
Dus strings in de winkel passen mag wel maar thuis niet?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat je dan niet weet of het past en dan? Ik kan toch moeilijk mijn strings terugsturen?
Nijmegen heeft dadelijk 3 verdiepingenquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
Mannen afdeling bij H&M moet gewoon weg, kan beter meer kleren voor vrouwen zijn.
In de winkel steel ik die uit de paskamers. Ze moeten wel gedragen zijn anders valt er niets te snuffelen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus strings in de winkel passen mag wel maar thuis niet?
Zo ergquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik morgen tijd heb voor de Ikea, nou ja dat hoop ik dan maar
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
Stuur je het terug.... en dat zoeken ze maar uitquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat je dan niet weet of het past en dan? Ik kan toch moeilijk mijn strings terugsturen?
Tien! Tien! Tien!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
San Marino, het zou anders moeten zijn
Ik draag XXXLquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
De Topshop in Engeland is mooiste winkel ooit.![]()
Ze hebben ook een afdeling ''petit'', dat eigenlijk gewoon staat voor ''anorexia-chique''.
Schoppen die handelquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:50 schreef Renesite het volgende:
DOEI SIEP!
Moest net ff opruimen, een user maakte er een bende van in SES!!! JANKEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |