Te simpelquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, dat wijf moet gewoon een mes meenemen, domme koe!
Bereavement!quote:
Kijk je dat later terug..quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan heb ik het eerste deel gemiste
Ik hecht nooit zo veel waarde aan die imbd cijfers, al is het wel vermakelijk om ze te vergelijken bij series. Veel series hebben echt een absurd hoog gemiddeldequote:
Beste comedyserie die ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:46 schreef Bellatrix het volgende:
Arrested Development downloaden, moet ook een pareltje zijn!
Ik zie op tumblr soms gifjes van die moeder, zij alleen al.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Beste comedyserie die ik ooit heb gezien.
Hoe die serie in elkaar zit is briljantquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zie op tumblr soms gifjes van die moeder, zij alleen al.
En dit, ik hou van Michael Cera.
[ afbeelding ]
Dat verwacht niemand. Slim.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
Meisje heeft zich losgebroken van het touw waar ze aan zit en wil nu uit het huis van de moordenaar rennen. Wat doet ze? Zoveel geluid maken als ze maar kan.
Waar ken ik hem nog meer van.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:55 schreef ValHallen het volgende:
Dit is mijn favoriet uit die serie, Tobias Fünke
[ afbeelding ]
Auditie doen voor de Blue man Group![]()
[ afbeelding ]
Scary Movie.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eternal sunshine of the spotless mind misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |