abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101527044
Ik heb hier een heel jong fretje dat een nieuw baasje zoekt. Ze is kerngezond en helemaal wit. Ze kan af en toe een beetje wild zijn omdat ze graag wilt spelen, maar voor de rest is ze gewoon tam.

Vraagprijs: ~25 euro. Maar bieden mag natuurlijk ook. (je krijgt hierbij wel voer mee)

Excuse me, but do you suck ballz?
pi_101527220
Dieren mogen hier niet. Misschien in F&F.
pi_101527252
Oh. Dat wist ik niet. Zou een modje dit topic eventueel kunnen verplaatsen dan naar F&F?
  zaterdag 3 september 2011 @ 16:15:27 #4
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_101527271
Had je wel kunnen weten :-)
[V&A Policy] Met een vernieuwde policy

Overigens mag het in F&F ook niet.
pi_101528223
In F&F mag het wel, alleen:

quote:
Ook is het belangrijk om te weten dat er in F&F alleen dieren aangeboden mogen worden die gratis naar een nieuw baasje mogen, als je dus graag een vergoeding wil voor je huisdier dan zien we liever dat je je oproepje ergens anders dan op FOK! plaatst.
en ook belangrijk:

quote:
Ook willen we voorkomen dat mensen zich speciaal gaan registreren om hun huisdier te verkopen, we zijn geen Marktplaats tenslotte, en zullen we dus kijken naar de geschiedenis van de gebruiker op FOK!. Mochten er dan nog twijfels ontstaan dan kunnen we het topic sluiten en contact opnemen met de aanbieder om opheldering te vragen.
pi_101528828
Ik heb wel interesse maar ik heb nog wat vraagjes:

Het is een vrouwtje nam ik aan? Zo te zien is ze ongeveer 6 maanden, is ze al gesteriliseerd?
Heeft ze al een paspoortje waarop staat dat ze geholpen is en evt. Gevaccineerd?

En ook niet onbelangrijk waar op te halen?
pi_101529285
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:20 schreef Ctg het volgende:
Ik heb wel interesse maar ik heb nog wat vraagjes:

Het is een vrouwtje nam ik aan? Zo te zien is ze ongeveer 6 maanden, is ze al gesteriliseerd?
Heeft ze al een paspoortje waarop staat dat ze geholpen is en evt. Gevaccineerd?

En ook niet onbelangrijk waar op te halen?
Amsterdam. En nee, ze is net een paar maandjes oud en ze heeft nog niks gehad
pi_101531230
Daar verder dan maar: Gratis fretje

Lees echter wel nog even dit door en pas je OP daar op aan: Het aanbieden van dieren in Flora & Fauna!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')