Ohw zoquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, overal heb je die, dat is mijn punt.
Bij ons je een groepje popi-jopi's die hun toekomst verneukte.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vraag me altijd af of onze vmbo zó uniek was, of anders. Bij ons zat van alles. Nerds, autisten, sletten uit Gestel, haantjes, burn-outs.
Maar wordt er op MBO niet ook meer van je geeist qua werk? Of is het omdat je dan meer les krijgt in een deel waarin je bent geïnteresseerd?quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij ons je een groepje popi-jopi's die hun toekomst verneukte.
Een stel manga nerds.
Een paar gasten die redelijk hun best deden (ik)
En je had van die kinderen die enorm goed hun best deden.
Op het MBO zit ik in een klas waar ze gewoon hard werken.
Het was een cultuurshock.
Ligt er denk ik ook aan welke opleiding je doet. Er zijn opleidingen vol mensen die hun leerplicht uitzitten en dat zijn niet de meest gemotiveerde klassenquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar wordt er op MBO niet ook meer van je geeist qua werk? Of is het omdat je dan meer les krijgt in een deel waarin je bent geïnteresseerd?
Ja maar bij mij was het dat ik het eerste half jaar in een combiklas zat met allemaal kinderen die niet echt hun best deden. Toen werd ik over geplaatst met de helft van de klas naar een andere klas. En die gasten zijn een partij serieus en hardwerkend.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar wordt er op MBO niet ook meer van je geeist qua werk? Of is het omdat je dan meer les krijgt in een deel waarin je bent geïnteresseerd?
In zo'n klas zat ik een beetje. Er was een dag dat ik alleen in de les zat.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ligt er denk ik ook aan welke opleiding je doet. Er zijn opleidingen vol mensen die hun leerplicht uitzitten en dat zijn niet de meest gemotiveerde klassen
Dat probeerde ik dus idd op een verkapte rare manier te zeggen jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ligt er denk ik ook aan welke opleiding je doet. Er zijn opleidingen vol mensen die hun leerplicht uitzitten en dat zijn niet de meest gemotiveerde klassen
Dat lijkt me echt kutquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In zo'n klas zat ik een beetje. Er was een dag dat ik alleen in de les zat.
Er zijn bij ons lessen daar komen alleen de 3 braafste kinderen op af.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De volgende dagen zat ik ook bij de Mac in plaats van de les.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt kutIk zou me echt forever alone voelen op zo'n dag.
En dan wordt de rest er ook in mee getrokkenquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar bij mij was het dat ik het eerste half jaar in een combiklas zat met allemaal kinderen die niet echt hun best deden. Toen werd ik over geplaatst met de helft van de klas naar een andere klas. En die gasten zijn een partij serieus en hardwerkend.![]()
Maar er wordt inderdaad meer geeist qua werk.
Das wel heel ergquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En terecht wel. Ik heb zelf echt veel te veel gespijbeld op het mbo, zeker nadat ik een ov kaart kreegquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De volgende dagen zat ik ook bij de Mac in plaats van de les.
Dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan wordt de rest er ook in mee getrokken.
Ik had vorig jaar meer dan 100 spijbeluren.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En terecht wel. Ik heb zelf echt veel te veel gespijbeld op het mbo, zeker nadat ik een ov kaart kreeg
Soms gingen we gewoon touren door EHV, gingen we wat wijken bekijken, dommige dingen doen. Dat was een geweldige tijd.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En terecht wel. Ik heb zelf echt veel te veel gespijbeld op het mbo, zeker nadat ik een ov kaart kreeg
Gaat op het lijssie.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
VH, ben nu trouwens Bereavement aan het kijken, is wel sjieke film.
Oh dan ben ik nog best braaf.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gaat op het lijssie.
Ik heb echt veel trainingen van Ajax gezien in mijn mbo tijdBen echt door half Nederland geweest, beetje door steden slenteren in mijn uppie. Goeie tijden waren dat.
Je kijkt een film?quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
Meisje heeft zich losgebroken van het touw waar ze aan zit en wil nu uit het huis van de moordenaar rennen. Wat doet ze? Zoveel geluid maken als ze maar kan.
Ja, dat wijf moet gewoon een mes meenemen, domme koe!quote:
De logica is soms ver te zoeken in films.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
Meisje heeft zich losgebroken van het touw waar ze aan zit en wil nu uit het huis van de moordenaar rennen. Wat doet ze? Zoveel geluid maken als ze maar kan.
Te simpelquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, dat wijf moet gewoon een mes meenemen, domme koe!
Bereavement!quote:
Kijk je dat later terug..quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan heb ik het eerste deel gemiste
Ik hecht nooit zo veel waarde aan die imbd cijfers, al is het wel vermakelijk om ze te vergelijken bij series. Veel series hebben echt een absurd hoog gemiddeldequote:
Beste comedyserie die ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:46 schreef Bellatrix het volgende:
Arrested Development downloaden, moet ook een pareltje zijn!
Ik zie op tumblr soms gifjes van die moeder, zij alleen al.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Beste comedyserie die ik ooit heb gezien.
Hoe die serie in elkaar zit is briljantquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zie op tumblr soms gifjes van die moeder, zij alleen al.
En dit, ik hou van Michael Cera.
[ afbeelding ]
Dat verwacht niemand. Slim.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
Waar ken ik hem nog meer van.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:55 schreef ValHallen het volgende:
Dit is mijn favoriet uit die serie, Tobias Fünke
[ afbeelding ]
Auditie doen voor de Blue man Group![]()
[ afbeelding ]
Scary Movie.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eternal sunshine of the spotless mind misschien?
Stop de persen! We zijn het eens!quote:
Gelukkig niet, dat zou eng zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens dat je de persen wil stoppen.
Ach we zijn in TAL, waarom niet meteen trouwen conform de norm?quote:Op zondag 4 september 2011 01:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja precies. Anders moeten we samenwonen.
Wat heb je ermee gedaan danquote:Op zondag 4 september 2011 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmmm... Ik was even bang.. Toetsenbord deed het niet meer...
met omaquote:Op zondag 4 september 2011 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmmm... Ik was even bang.. Toetsenbord deed het niet meer...
T_Tquote:
Ik klikte terwijl ik op het terras zat, mensen keken me aanquote:
Koude nederland? Het is hier nu 28 graden...quote:Op zondag 4 september 2011 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik klikte terwijl ik op het terras zat, mensen keken me aan![]()
Hihihoe is het hier? Nog 5 daagjes en dan weer richting het koude Nederland
Nu pasquote:Op zondag 4 september 2011 19:39 schreef ValHallen het volgende:
Net voor het eerst in mijn leven gehaktbrood op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |