Vis een optie? Aangezien we aan een meer zitten is er dus ook de mogelijkheid om te vissen! Dit zijn een paar FOK!kers dus ook van plan en hiervoor geldt ook: je eigen visgerei meenemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Precies, vind ik ook. Ik neem frikandellen mee.
Aldus Wikipedia.quote:Er zijn op de plas grote snoeken en brasem te vangen, en zijn de andere vissoorten zoals karper en grote voorn ook goed vertegenwoordigd
De FOK!kers die komen:quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vissen is baas, gewoon de sfeer, bier enzo.
Muggennet is wel handig trouwens
Hier stond eerst "zalm."quote:Op donderdag 1 september 2011 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wie van jullie hier lust monchou/gevulde ei?
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja. Ik wou eerst zalmsalade maken. Maar toen bedacht ik me.
Kan gebeuren.. misschien nog als backup, voor als de andere salade niet in de smaak valt?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja. Ik wou eerst zalmsalade maken. Maar toen bedacht ik me.
Nee wordt te duur. Zalm is duur.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kan gebeuren.. misschien nog als backup, voor als de andere salade niet in de smaak valt?
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee wordt te duur. Zalm is duur.
Ja man, ff zalm vangen en dan kijken of DV er nog snel een salade van kan maken.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:22 schreef Daaps het volgende:
[..]Zalm vangen we toch gewoon in dat meertje?..
En ik neem wel frikandellen mee.Of ze nog lekker zijn na 3 uur OV'en weet ik niet..
Geen idee, mogen ze dat eigenlijk wel verkopen op een centraal station?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kan je alcohol/wijn kopen op groningen cs?
Jammer dat zalm een zout water vis is.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja man, ff zalm vangen en dan kijken of DV er nog snel een salade van kan maken.
Zwemmen daar uberhaupt wel vissen?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:26 schreef Daaps het volgende:
[..]
Jammer dat zalm een zout water vis is.
Dus vis zalm is geen optie.
Ecktequote:
Wat? Nee! Die beer gaat d'r mee vandoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar laten we stoppen. SC enzo. Mag niet.
Vast wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:22 schreef Daaps het volgende:
[..]Zalm vangen we toch gewoon in dat meertje?..
En ik neem wel frikandellen mee.Of ze nog lekker zijn na 3 uur OV'en weet ik niet..
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:35 schreef Daaps het volgende:
[..]
Wat? Nee! Die beer gaat d'r mee vandoor.Wat? Nee! Ik heb mijn post al aangepast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar laten we stoppen. SC enzo. Mag niet.Maar je hebt gelijk, ik stop al met de SC.
Daaps, heb jij al een OV-kaart?∞
Nop..quote:Op donderdag 1 september 2011 19:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat? Nee! Ik heb mijn post al aangepast.Maar je hebt gelijk, ik stop al met de SC.
Daaps, heb jij al een OV-kaart?
Hmm oke. Kan je eigenlijk nog wel zonder OV-kaart reizen? Eerlijk gezegd weet ik dat niet eens, want er is zoveel veranderd nu.quote:
Ja, dat gezwam allemaal..quote:Op donderdag 1 september 2011 19:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hmm oke. Kan je eigenlijk nog wel zonder OV-kaart reizen? Eerlijk gezegd weet ik dat niet eens, want er is zoveel veranderd nu.
Oja trouwens, ik dacht eerst dat ik ook niet met mijn OV-kaart zou kunnen reizen, omdat ik de studentenpas heb. Die is eigenlijk alleen voor doordeweeks. Maar goed, ik heb ook nog een anonieme kaart, dus als ik daar geld op zet kan ik die gewoon gebruiken.
Je kan bij de NS nog gewoon een ouderwets kaartje kopenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hmm oke. Kan je eigenlijk nog wel zonder OV-kaart reizen? Eerlijk gezegd weet ik dat niet eens, want er is zoveel veranderd nu.
Oja trouwens, ik dacht eerst dat ik ook niet met mijn OV-kaart zou kunnen reizen, omdat ik de studentenpas heb. Die is eigenlijk alleen voor doordeweeks. Maar goed, ik heb ook nog een anonieme kaart, dus als ik daar geld op zet kan ik die gewoon gebruiken.
Oh, dat is wel lekker dan. Ja, in de bus moet ik sowieso altijd met een OV-kaart.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:42 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
Je kan bij de NS nog gewoon een ouderwets kaartje kopen
In de bus(sen) heb je volgens mij wel een OV-kaart nodig.
Ja die moet je gewoon opladen. Bij de NS of bij een Albert Heijn kan dat vast wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zo'n anonieme OV chipkaart is 7,50.
Maar hoe reis je daarmee dan? je moet hem opladen ofzo?
Hoe werkt dat.
Ja, in bijna alle supermarkten heb je wel een apparaat waar je hem kan opladen (of gewoon bij de metro of een treinstation etc). Dan moet je ook gewoon je bankpas erin doen en aangeven hoeveel je op de kaart wil zetten zegmaar. Als je een persoonlijke OV-kaart hebt, kan je er voor zorgen dat ie automatisch weer oplaadt als je onder de 5 euro komt. Maar ja, ik denk niet dat je vaak een OV-kaart nodig hebt en dan kan je beter de anonieme kaart nemen.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zo'n anonieme OV chipkaart is 7,50.
Maar hoe reis je daarmee dan? je moet hem opladen ofzo?
Hoe werkt dat.
Is er geen optie dat je met contant geld op kan laden?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, in bijna alle supermarkten heb je wel een apparaat waar je hem kan opladen (of gewoon bij de metro of een treinstation etc). Dan moet je ook gewoon je bankpas erin doen en aangeven hoeveel je op de kaart wil zetten zegmaar. Als je een persoonlijke OV-kaart hebt, kan je er voor zorgen dat ie automatisch weer oplaadt als je onder de 5 euro komt. Maar ja, ik denk niet dat je vaak een OV-kaart nodig hebt en dan kan je beter de anonieme kaart nemen.
Iemand anders 't op laten laden voor je met zijn/haar bankpas en die dan contant terug betalen..quote:Op donderdag 1 september 2011 19:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is er geen optie dat je met contant geld op kan laden?
Want als ik pin ziet mijn vader het op de rekening en dan gaat hij vragen waarvoor ik dat heb gebruikt en hij mag niet weten dat ik naar zwolle ga.
Volgens mij kan dat niet nee.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is er geen optie dat je met contant geld op kan laden?
Want als ik pin ziet mijn vader het op de rekening en dan gaat hij vragen waarvoor ik dat heb gebruikt en hij mag niet weten dat ik naar zwolle ga.
Slim.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:55 schreef Daaps het volgende:
[..]
Iemand anders 't op laten laden voor je met zijn/haar bankpas en die dan contant terug betalen..
Terugreis betaald snuf al voorme, en ik geef hem contant geld. Dus dan had het ook niet gehoevenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet nee.Ja, dan moet je op het CS gewoon een los kaartje kopen, als dat nog kan.
Edit: Ja, of wat Daaps zegt dus.Ik zou het ook wel kunnen doen, want ik moet nu mijn OV-kaart toch veel gebruiken, maar om nou eerst langs Groningen te komen...
quote:
Ja, of ze neemt die vriendin gewoon mee naar de meet.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:58 schreef Daaps het volgende:
[..]Dank. Maar dan moet je er dus wel iemand bij halen.. Een vriend/vriendin.. Ik zou gewoon een willekeurig iemand op 't cs vragen.
Haha mooi niet. Ik ga geen prive met internet mengen. + Ik ga het hem/haar dan echt niet vertellen dat ik naar een meet gaquote:Op donderdag 1 september 2011 20:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, of ze neemt die vriendin gewoon mee naar de meet.Diegene weet er dan toch al van.
Flauw.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha mooi niet. Ik ga geen prive met internet mengen. + Ik ga het hem/haar dan echt niet vertellen dat ik naar een meet ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Ze zegt gewoon dat ze, zoals Socios, een dagje door nl gaat toeren.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha mooi niet. Ik ga geen prive met internet mengen. + Ik ga het hem/haar dan echt niet vertellen dat ik naar een meet ga
Ik ga zeggen dat ik het een keer wil uitproberen aangezien ik wel vaak naar Groningen ga.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:02 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ze zegt gewoon dat ze, zoals Socios, een dagje door nl gaat toeren.
Hahah ja, je moet wat verzinnen toch. Ik ga denk ik die dag met vrienden ergens heen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:02 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ze zegt gewoon dat ze, zoals Socios, een dagje door nl gaat toeren.
Vrek..quote:Op donderdag 1 september 2011 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nog een vraagje he.. Want je zegt wel dat je zelf mag weten hoeveel geld je erop zet, maar als ik nou een anonieme kaart wil alleen voor de treinreis naar zwolle.
De treinreis is 40 euro.
En als ik er 40 euro op zet, en ik reis met die kaart, dan kost de rit me gewoon 40 euro? Of is het dan goedkoper?
wtf 40 euro, serieus?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nog een vraagje he.. Want je zegt wel dat je zelf mag weten hoeveel geld je erop zet, maar als ik nou een anonieme kaart wil alleen voor de treinreis naar zwolle.
De treinreis is 40 euro.
En als ik er 40 euro op zet, en ik reis met die kaart, dan kost de rit me gewoon 40 euro? Of is het dan goedkoper?
Dan is die kaart gewoon onzin jaquote:Op donderdag 1 september 2011 20:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
wtf 40 euro, serieus?Volgens mij krijg je geen korting nee. Ik heb nog wel wat korting als ik met de bus reis, maar ik zou niet weten waarom. Volgens mij betaal je gewoon 40 euro dan.
Ja inderdaad, en dan moet je dus ook nog eens 7,50 extra betalen om de kaart aan te schaffen. Dan kan je beter losse kaartjes kopen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan is die kaart gewoon onzin ja
Precies.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en dan moet je dus ook nog eens 7,50 extra betalen om de kaart aan te schaffen. Dan kan je beter losse kaartjes kopen.
Nee ik heb nu 60 euro aan de kant liggen, 40 euro trein, 20 euro voor eten en drinken etc.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:09 schreef Rodawa het volgende:
Trouwens, wel een beetje triest dat jij zoveel moet betalen. Je had toch ook nog 60 euro liggen wat je uit ging geven voor de meet? Zit daar die 40 euro bij, of kom je bij elkaar op 100 euro uit? Anders wil ik ook wel wat voor je betalen hoor, want anders wordt het wel duur voor een paar uurtjes.
Gewoon doen alsof je met andere vrienden ging, die niet bij je langskomen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:09 schreef Daaps het volgende:
Ik moet nog een excuus verzinnen..
Iets met vrienden kan niet want die komen regelmatig hier thuis..
Met (oude/nieuwe) klasgenoten?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:09 schreef Daaps het volgende:
Ik moet nog een excuus verzinnen..
Iets met vrienden kan niet want die komen regelmatig hier thuis..
Oke, maar dan nog blijft het duur.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee ik heb nu 60 euro aan de kant liggen, 40 euro trein, 20 euro voor eten en drinken etc.
Klopt.. de NS is gierig.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke, maar dan nog blijft het duur.60 euro terwijl je er maar een paar uur kan zijn...
Ja, kan.. Maar dat zou op zich wel vreemd staan.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Met (oude/nieuwe) klasgenoten?
Misschien willen ze wel een uitzondering maken voor de organisator van een FOK! meet.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klopt.. de NS is gierig.
Ja maar ja, het kan toch dat je er nieuwe vrienden bij krijgt en dat je daar een keer wat mee doet?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:12 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ja, kan.. Maar dat zou op zich wel vreemd staan.Ik doe zo'n beetje alles met m'n vaste vriendengroep (niet haten..
). Dat zou m'n moeder wel opvallen.
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:12 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ja, kan.. Maar dat zou op zich wel vreemd staan.Ik doe zo'n beetje alles met m'n vaste vriendengroep (niet haten..
). Dat zou m'n moeder wel opvallen.
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja maar ja, het kan toch dat je er nieuwe vrienden bij krijgt en dat je daar een keer wat mee doet?
Zeg dat je naar de bios wilt buiten de stad met je klasgenootjes.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:14 schreef Daaps het volgende:
Khuut...
Ik kijk net op mijning.. Kan net dat kaartje betalen en dan houd ik 10 euros over.!
En vragen of moeders geld over kan maken is ook nogal verdacht..
Ik krijg komende zaterdag uitbetaald.. Als dat meer als 200 euro is moet 't lukken.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeg dat je naar de bios wilt buiten de stad met je klasgenootjes.
En dat je zelf nog wat geld over wilt houden voor het uitgaan oid.
Ga snel een extra baantje zoeken voor de komende 2 weken. En niet meer uitgaan, geen geld meer uitgeven aan alcohol.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:14 schreef Daaps het volgende:
Khuut...
Ik kijk net op mijning.. Kan net dat kaartje betalen en dan houd ik 10 euros over.!
En vragen of moeders geld over kan maken is ook nogal verdacht..
kermis 150 euro?! Nondejuuuquote:Op donderdag 1 september 2011 20:16 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ik krijg komende zaterdag uitbetaald.. Als dat meer als 200 euro is moet 't lukken.
Zaterdag kermis.. dan gaat er ook makkelijk 150 doorheen.
Grote kermis.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kermis 150 euro?! Nondejuuu
Bij de meeste baantjes krijg je pas uitbetaald aan het einde van de maand. Gaat m dus niet wordenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ga snel een extra baantje zoeken voor de komende 2 weken. En niet meer uitgaan, geen geld meer uitgeven aan alcohol.
Een folderwijkje ofzo, daar krijg je meestal wel elke week uitbetaald. Alleen is dat niet zo veel denk ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij de meeste baantjes krijg je pas uitbetaald aan het einde van de maand. Gaat m dus niet worden
Nee is ook elke maandquote:Op donderdag 1 september 2011 20:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Een folderwijkje ofzo, daar krijg je meestal wel elke week uitbetaald. Alleen is dat niet zo veel denk ik.
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kermis 150 euro?! Nondejuuu
Ja, godver.. Ik heb 't tering druk met school, zaterdag baan, HW, FOK!, sporten...quote:Op donderdag 1 september 2011 20:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ga snel een extra baantje zoeken voor de komende 2 weken. En niet meer uitgaan, geen geld meer uitgeven aan alcohol.
Niet mijn stijl..quote:Op donderdag 1 september 2011 20:20 schreef Snuf. het volgende:
Achter het station zijn altijd baantjes te vinden je krijgt direct uitbetaald.
Oh, dan was het misschien omdat ik er na 1 week alweer mee gestopt wasquote:Op donderdag 1 september 2011 20:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee is ook elke maandSpreek uit ervaring.
Mooi, dan heb je zojuist al weer 30/40 euro bespaard.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:20 schreef Daaps het volgende:
[..]Ik weet niet hoe ik 't doe..
+- 50 aan de kermis zelf. Vooral aan eten...
Uitgaan is altijd wel 60 (kut cafés.. veel te duur..)
Dus ik verwacht rond de 110/120 euro ja..
Het gaat zeker wel door. Ookal zijn wij de enige 2.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:21 schreef Snuf. het volgende:
Het moet godverdomme wel doorgaan trouwens, ik heb vrij genomen bitches.
Die werkt toch niet in het weekend?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:22 schreef Snuf. het volgende:
Misschien laat ik mijn ouders wel betalen door gewoon met mijn studenten OV te gaan
Vreet jezelf thuis vol dan hebje geen honger meer op de kermis, houd de attracties beperkt en geef max 20 euro uit.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:20 schreef Daaps het volgende:
[..]Ik weet niet hoe ik 't doe..
+- 50 aan de kermis zelf. Vooral aan eten...
Uitgaan is altijd wel 60 (kut cafés.. veel te duur..)
Dus ik verwacht rond de 110/120 euro ja..
[..]
Ja, godver.. Ik heb 't tering druk met school, zaterdag baan, HW, FOK!, sporten...
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die werkt toch niet in het weekend?
Ik vergat een stukjequote:Op donderdag 1 september 2011 20:22 schreef Snuf. het volgende:
Misschien laat ik mijn ouders wel betalen door gewoon met mijn studenten OV te gaanWant die gaat pas 1 oktober in dus tot nu toe krijg ik het geld terug
haal jij mij op vanuit groningen?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:22 schreef SchaepenVacht het volgende:
Ga met de auto dan hoef je niet al die kaartjes enzo te kopen.
Met zn 2e in een auto en je bent een stuk goedkoper uit als met het OV.
Want 16 en 17 jarigen kunnen lekker met de auto gaan. Want als je met de auto gaat mag je drinken.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:22 schreef SchaepenVacht het volgende:
Ga met de auto dan hoef je niet al die kaartjes enzo te kopen.
Met zn 2e in een auto en je bent een stuk goedkoper uit als met het OV.
Ah kijk, dat is wel lekker inderdaad. De mijne gaat ook pas 1 oktober in ja. Maarre, kost het vanaf Rotterdam ook serieus bijna 50 euro? Dan mag ik mijn bankrekening wel weer gaan plunderen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Ik vergat een stukjeHij gaat nog niet in maar nu zet ik er gewoon steeds 50 euro op en dan geven mijn ouders me 50 euro terug
Ik kom van het zuiden dus dat gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haal jij mij op vanuit groningen?
Briljant. Maar in werkelijkheid gaat dit nooit werken.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vreet jezelf thuis vol dan hebje geen honger meer op de kermis, houd de attracties beperkt en geef max 20 euro uit.
Drink van te voren alcohol als je uitgaat, dan benje ongeveer 15 euro kwijt.
85 euro bespaard.
Welk station in rotterdam is het dichtste bij jou? gewoon CS?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah kijk, dat is wel lekker inderdaad. De mijne gaat ook pas 1 oktober in ja. Maarre, kost het vanaf Rotterdam ook serieus bijna 50 euro? Dan mag ik mijn bankrekening wel weer gaan plunderen.
Moet je maar ouder zijnquote:Op donderdag 1 september 2011 20:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Want 16 en 17 jarigen kunnen lekker met de auto gaan. Want als je met de auto gaat mag je drinken.
Discipline.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Briljant. Maar in werkelijkheid gaat dit nooit werken.
Maakt voor mij niks uit, ik moet toch eerst 45min met de bus naar Rotterdam toe. Ik heb eigenlijk geen idee welke ik het beste kan nemen, maar ik ga denk ik wel gewoon naar CS.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Welk station in rotterdam is het dichtste bij jou? gewoon CS?
Dagretour van Rotterdam CS naar Zwolle CS is 37,80.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maakt voor mij niks uit, ik moet toch eerst 45min met de bus naar Rotterdam toe. Ik heb eigenlijk geen idee welke ik het beste kan nemen, maar ik ga denk ik wel gewoon naar CS.
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vreet jezelf thuis vol dan hebje geen honger meer op de kermis, houd de attracties beperkt en geef max 20 euro uit.
Drink van te voren alcohol als je uitgaat, dan benje ongeveer 15 euro kwijt.
85 euro bespaard.
Maar kan ik je toch inhuren als persoonlijke financiele adviseur? Ik geef je wat er over blijft van mn maandloon.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Briljant. Maar in werkelijkheid gaat dit nooit werken.
Wat een kutjes bij NS. Ik ga wel lopen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dagretour van Rotterdam CS naar Zwolle CS is 37,80.
Zelfde als mij
Dan mag je vrijdagochtend beginnen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat een kutjes bij NS. Ik ga wel lopen.
Ik word over precies 7 dagen 18quote:
Ik heb geen idee ik stap op bij Utrecht, kost 18 euroquote:Op donderdag 1 september 2011 20:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah kijk, dat is wel lekker inderdaad. De mijne gaat ook pas 1 oktober in ja. Maarre, kost het vanaf Rotterdam ook serieus bijna 50 euro? Dan mag ik mijn bankrekening wel weer gaan plunderen.
Ik heb nog wel een paar duizend euro door mijn krantenwijk. Mijn rekening wordt wel steeds geplunderd, maar ik heb nog genoeg gelukkig. Voor het geval ik moe wordt van het lopen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:28 schreef BoleroPower het volgende:
Niet een paar duizend euro op je rekening hebben
het gaat over de meet.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:28 schreef Daaps het volgende:
TC? Ik weet niet of de modjes hier blij mee zijn.
Ja want 7x6 is minder dan 37,80.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Denk trouwens dat de bus goedkoper is. Voor 7 zones is het enkeltje 6 euro ofzo.
Nee. Voor de 7zone's samen is het 6 euro.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja want 7x6 is minder dan 37,80.![]()
Begrijpend lezen was nooit je sterkste kant zekerquote:Op donderdag 1 september 2011 20:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja want 7x6 is minder dan 37,80.![]()
Oh zo.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Voor de 7zone's samen is het 6 euro.
Voor 2 zone's is het 1,50 ofzo.
Ik oefen er nog op.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Begrijpend lezen was nooit je sterkste kant zeker
http://tinychat.com/nw25kquote:Op donderdag 1 september 2011 20:28 schreef Daaps het volgende:
TC? Ik weet niet of de modjes hier blij mee zijn.
KUTVENTquote:Op donderdag 1 september 2011 20:51 schreef .Neovo. het volgende:
Nou, 17 september gaat voor mij niet door.![]()
(jammer voor DV, anders mocht je bij mij wel mee in de auto)
Ik kom sowiezo 100%quote:Op donderdag 1 september 2011 20:57 schreef Rodawa het volgende:
Steeds meer afmeldingen.Straks blijven er 2 over en is het een date
Oma jarig.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
KUTVENT
waarom kan je nietJij was mijn enige beetje hoop.
Dan breng je ze heen, rijd je door naar zwolle, en haal je ze savonds weer op.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:04 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Oma jarig.
En omdat ouders weer gaan zuipen mag ik gaan rijden.
Zwolle airport.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef Haifisch het volgende:
Hallon, wat is de dichtstbijzijnde luchthaven van Zwolle?
Okquote:
Niet mogelijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan breng je ze heen, rijd je door naar zwolle, en haal je ze savonds weer op.
Niksquote:Op donderdag 1 september 2011 21:32 schreef Intronic het volgende:
Hallon. Heb ik nog iets gemist? Topic #9 alweer.
Oké, want ik ben nu pas onderweg naar huis. Gotta love school.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nikstenminste, niet dat ik weet
Iedereen uit die richting verzamelt op Utrecht CS, en dan met zn allen naar Zwolle.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:33 schreef Intronic het volgende:
Trouwens. Misschien gezellig als alle brabanders dezelfde trein pakken? Kei gezellig.
Geil. Is er ook al een tijd voor, of zien we dat dan wel?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Iedereen uit die richting verzamelt op Utrecht CS, en dan met zn allen naar Zwolle.
Ben ik wir..quote:Op donderdag 1 september 2011 22:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
Geil. Is er ook al een tijd voor, of zien we dat dan wel?
Geen idee. Ik kom niet in de buurt van utrecht.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
Geil. Is er ook al een tijd voor, of zien we dat dan wel?
Jammer ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom niet in de buurt van utrecht.
Dat weet ik. Nou het komt wel goed, we hebben nog tijd. Heb er wel zijn in haha.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom niet in de buurt van utrecht.
Ik heb er ook zijn in.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat weet ik. Nou het komt wel goed, we hebben nog tijd. Heb er wel zijn in haha.
Zweefvliegveld Lemelerveldquote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef Haifisch het volgende:
Hallon, wat is de dichtstbijzijnde luchthaven van Zwolle?
Spammert. Ik zal je wel even helpen om dat te veranderenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Damn. 90 van de 144 posts hier zijn van mij
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:53 schreef Isambard het volgende:
Ja maar je hebt er ook zo'n zin in
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Damn. 90 van de 144 posts hier zijn van mij
Ik ookzoquote:Op donderdag 1 september 2011 22:54 schreef Daaps het volgende:
[..]goede organisator.
Ik ga mn nest in. Houdoe
Done.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:57 schreef Intronic het volgende:
Trouwens in neem wel Whisky mee, niet al te veel, en alleen voor den ouderen. Zet maar in OP.
Nee, maar er lopen daar ook 15 jarige rond.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:00 schreef Isambard het volgende:
Je bent van 1987. Je wou jezelf toch geen "oudere" noemen?
Die verrassingsman? Dat wil ik mee maken.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Done.
Niet aan die kleine neger geven, hij is ook van plan om bier te gaan drinken.
Wordt lachen als hij na 3 bier in het meer ligt.
En straks krijgen wij een bekeuring omdat we alcohol aan een minderjarige geven.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:01 schreef Intronic het volgende:
[..]
Die verrassingsman? Dat wil ik mee maken.
Hallon, dit is FOK! policequote:Op donderdag 1 september 2011 23:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En straks krijgen wij een bekeuring omdat we alcohol aan een minderjarige geven.
Alleen als ik mee mag.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hennes, als dat beetje whiskey niet op komt die avond mag ik het dan mee? Ik heb die avond/nacht nog een feestje.![]()
Naar de BBQ van een vriendin en daarna naar de lokale bardancing? Denk niet dat je je thuisvoelt tussen al die 16/17/18 jarigen.quote:
Ik voel me als een vader die op de kinderen moet passen.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Naar de BBQ van een vriendin en daarna naar de lokale bardancing? Denk niet dat je je thuisvoelt tussen al die 16/17/18 jarigen.
Ik bied me aan!quote:Op donderdag 1 september 2011 23:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Naar de BBQ van een vriendin en daarna naar de lokale bardancing? Denk niet dat je je thuisvoelt tussen al die 16/17/18 jarigen.
Vet. Dan mag jij ook whisky van mij.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:27 schreef Snuf. het volgende:
Over 7 dagen ben ik 18. Hoe baas is dat.
Oh dus we moeten de orgie in de pm bespreken?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:17 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Hey,schavuiten.
Wel beetje stil,mijn ma zit ook op fok!En mijn stiefpa
En ik zal geen bier drinken hoor,wel lief dat jullie zo veel om me geven
Sowieso wel... Mag ik BTW meerijden?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dus we moeten de orgie in de pm bespreken?
Tevens ik blijf nuchter !! En ik hoop dat jullie Ez niet te vol drank gieten, geen zin in vervelende dronken mensen naast me in de auto
Is niet mogelijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:46 schreef Daaps het volgende:
[..]
Sowieso wel... Mag ik BTW meerijden?jij woonde toch ook in brabant?
Gewoon het kan nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:48 schreef Daaps het volgende:
[..]
Waarom niet? Zit je vol? Ik ga wel in de kofferbak.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:14 schreef AbXorb het volgende:
Ik breng ook een wegpleur-BBQ mee plus wat vlees.
Ik kom met de auto dus ik kan evt. wat mensen wegbrengen naar het station als het afgelopen is.
Dit dus. Zou ernstig prettig zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Kan je ook wat mensen naar de plas toebrengen? Van zwolleCS ophalen. Want dan hoeven een paar niet met de bus.. Ligt er natuurlijk aan hoe laat je er denkt heen te gaan.
Wanneer begonnen we ook weer? Ik moet daarvòòr ook nog wat familie taxiën namelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Kan je ook wat mensen naar de plas toebrengen? Van zwolleCS ophalen. Want dan hoeven een paar niet met de bus.. Ligt er natuurlijk aan hoe laat je er denkt heen te gaan.
Tegen 2u verwachten we iedereen die met het OV moet en samen met de bus naar wythmener wil op zwolle CS.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:23 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Wanneer begonnen we ook weer? Ik moet daarvòòr ook nog wat familie taxiën namelijk.
Okee, als het me lukt dan zal ik om 13.45 klaarstaan. Dan ga ik bij de Nieuwe Buitensociëteit staan (dat witte conferentiegebouw links-schuin tegenover het station). Een donkerblauwe Renault Mégane, dan weten jullie dat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tegen 2u verwachten we iedereen die met het OV moet en samen met de bus naar wythmener wil op zwolle CS.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:46 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Okee, als het me lukt dan zal ik om 13.45 klaarstaan. Dan ga ik bij de Nieuwe Buitensociëteit staan (dat witte conferentiegebouw links-schuin tegenover het station). Een donkerblauwe Renault Mégane, dan weten jullie dat.
Een kleine bijdrage zou fijn zijn.
Zet me anders maar in de OP, DeeVee.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:04 schreef Intronic het volgende:
Ik ben er ook zo vroeg mogelijk, zou wel met een auto mee willen indien mogelijk dus.
Ik tel voor 3, dus hopelijk lukt het.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:06 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Zet me anders maar in de OP, DeeVee.![]()
Ik heb plek voor 4 man (3 op de achterbank als jullie niet te fors gevormd zijn.)
En natuurlijk: first come, first serve!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:06 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Zet me anders maar in de OP, DeeVee.![]()
Ik heb plek voor 4 man (3 op de achterbank als jullie niet te fors gevormd zijn.)
En natuurlijk: first come, first serve!
Boh, Zwolle CS (hoezo CS, het is het enige station!) heeft maar twee uitgangen: Centrum (die je moet hebben dus) en Zuid, verbonden door een loopbrug op het moment dacht ik (ivm werkzaamheden).quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben zo bang dat ik verdwaal op Assen CS of Zwolle CS
Kleine meisjes die verdwalen!quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja nee maar gewoon tussen al die lijnen en shitquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:34 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Boh, Zwolle CS (hoezo CS, het is het enige station!) heeft maar twee uitgangen: Centrum (die je moet hebben dus) en Zuid, verbonden door een loopbrug op het moment dacht ik (ivm werkzaamheden).
Als je een zooi bushaltes en een rotonde ziet, zit je goed. Als je een plein ziet met fonteintjes, zit je fout.Zo eenvoudig dus.
En Assen kun je amper een station noemen.
Waar kom je helemaal vandaan dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja nee maar gewoon tussen al die lijnen en shitik kom aan op lijn 2. En moet weer naar huis met lijn 3B. Hopelijk staan die vlak bij elkaar en vlak bij de uitgang. Dan red ik het wel
Dat maakt het al wat makkelijkerquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:51 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Waar kom je helemaal vandaan dan?
En Assen heeft maar 3 sporen of zo, en Zwolle 10-15 dacht ik, maar die staan duidelijk aangegeven, en liggen bijna allemaal achter elkaar in één lijn t.o.v. de loopbrug.
De stad of de provincie?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat maakt het al wat makkelijker
Ik kom uit noord/oost Groningen.
Ik niet. Groningers zijn cool, want niet Friezen of Flevolanders.quote:
Ik mag jou.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:17 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Ik niet. Groningers zijn cool, want niet Friezen of Flevolanders.
Friezenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:17 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Ik niet. Groningers zijn cool, want niet Friezen of Flevolanders.
Dan mag je zelf wel op vrijdagochtend vertrekken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Damn, mijn heenreis duurt 5uur. En mijn terugreis duurt 2,5uur.
FTFYquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:51 schreef Isambard het volgende:
Alles behalve Randstad, Flevoland, Friesland en Zeeland.
Kan dit even vertaald worden?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:06 schreef Intronic het volgende:
t Grunnegs (ook Grönnegs of Grunnegers) is de versoamelnoam veur de Friso-Saksische dialekten dij proat worden ien en om de provìnzie Grunnen tou. t Is n toal dij beheurt tot t Leegsaksisch, ain van de twij erkende streektoalen van Nederlaand. Binnen dizze Leegsaksische streektoal vörmt t Grunnegs, soamen mit t Oostfrais n apaart kluster Noordwest-Saksische dialekten. Dizze apaarte stoates het t Grunnegs-Oostfrais tou danken aan de ienvloud van t Frais (zai ontstoan). Ien historisch opzicht proat man ook wel van Nijgrunnegs of Nij-Nijgrunnegs, wat de verwottern mit t Nederlaands aangeft.
Dan moet ik de centjes verdienen die ik nodig heb om bij de FOK! meet te komenquote:
Als je op lijn (spoor?) 2 aan komt heb je een probleem. Vraag Socios maar waarom.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja nee maar gewoon tussen al die lijnen en shitik kom aan op lijn 2. En moet weer naar huis met lijn 3B. Hopelijk staan die vlak bij elkaar en vlak bij de uitgang. Dan red ik het wel
Gewoon wat willekeurige klinkers deleten en je komt 'n heel end.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:02 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
Kan dit even vertaald worden?
Wacht. Omdat spoor 2 niet toegankelijk is voor reizigers?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:05 schreef Isambard het volgende:
[..]
Als je op lijn (spoor?) 2 aan komt heb je een probleem. Vraag Socios maar waarom.
wat is dat voor domme shit? hoezo zit daar dan een treinquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:08 schreef Isambard het volgende:
Ja
[ afbeelding ]
Het middelste spoor is spoor 2. Denk bij het verlaten van de trein om het afstapje!
Ik dacht al, volgens mij waren alleen 1, 3 en 4-9 en nog wat in gebruik.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:08 schreef Isambard het volgende:
Ja
[ afbeelding ]
Het middelste spoor is spoor 2. Denk bij het verlaten van de trein om het afstapje!
ik denk dat die net vertekt vanaf spoor 1Bquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:09 schreef speedking het volgende:
[..]
wat is dat voor domme shit? hoezo zit daar dan een trein
Volgens mij is het spoor waar je opstapt niet altijd dezelfde als waar je uitkomt op een ander station. Dan zou je op een treinstation met 5 sporen op spoor 5 opstappen, en bij een station met maar 3 spoorlijnen er uit moeten springen, omdat er geen spoor 5 is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
wtf![]()
ga naar ns.nl
vertrek vanaf Assen naar Zwolle met de trein.
Ik krijg dan dit:
12:57 Assen 2 Zwolle Intercity (NS)
Dus ik neem aan dat ik Vanuit assen vertrek op spoor 2.
Maar waar kom ik aan dan?ook spoor 2 op Zwolle dacht ik.. maar niet dus
Dat klinkt wel logisch.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Volgens mij is het spoor waar je opstapt niet altijd dezelfde als waar je uitkomt op een ander station. Dan zou je op een treinstation met 5 sporen op spoor 5 opstappen, en bij een station met maar 3 spoorlijnen er uit moeten springen, omdat er geen spoor 5 is.
Zondequote:Op vrijdag 2 september 2011 17:03 schreef honkeytonk het volgende:
Haal mij maar van de lijst af, ik heb dan een hele belangrijke wedstrijd
Jawel. Paar keer per maand naar Groningenquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:29 schreef Intronic het volgende:
Hallon, nog nooit met de trein geweest?
Ik ben al om half 7 daar weg.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik baal er ook vanAls ik nog kom zal dat pas 's avonds laat zijn
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben al om half 7 daar weg.
Das nie cool tog.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben al om half 7 daar weg.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mijn bus vanuit mijn woonplaats vertrekt om 9:34.
Ik kom om 10:20 aan in Groningen.
Mijn bus naar Assen vertrekt vanuit Groningen om 10:49.
Ik kom om 11:42 aan in Assen.
Vanuit Assen neem ik om 12:57 de trein naar Zwolle.
Ik kom om 13:43 aan in Zwolle.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mijn bus vanuit mijn woonplaats vertrekt om 9:34.
Ik kom om 10:20 aan in Groningen.
Mijn bus naar Assen vertrekt vanuit Groningen om 10:49.
Ik kom om 11:42 aan in Assen.
Vanuit Assen neem ik om 12:57 de trein naar Zwolle.
Ik kom om 13:43 aan in Zwolle.
Op Assen CS kun je bijna niet verdwalen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
help jij mij daar even dan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Op Assen CS kun je bijna niet verdwalen.
Oke, maar ik weet niks van stations, ik ben pas 2 keer met de trein geweest vanaf Assen en 2 keer wisten de personen waarmee ik reisde waar ik op moest stappen en niet ik zelf.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
help jij mij daar even dan.
Nouen, 2 personen zijn wijzer dan 1.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, maar ik weet niks van stations, ik ben pas 2 keer met de trein geweest vanaf Assen en 2 keer wisten de personen waarmee ik reisde waar ik op moest stappen en niet ik zelf.Ik ga nooit met het OV.
Misschien dat ik dan wel even langs kom.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nouen, 2 personen zijn wijzer dan 1.
En dan kan ik jou alsnog meetenWant ik moet 1 uur in assen blijven
Wachten op de trein
Sorry, ik zal niet lachen. Nee echtquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
wtf![]()
ga naar ns.nl
vertrek vanaf Assen naar Zwolle met de trein.
Ik krijg dan dit:
12:57 Assen 2 Zwolle Intercity (NS)
Dus ik neem aan dat ik Vanuit assen vertrek op spoor 2.
Maar waar kom ik aan dan?ook spoor 2 op Zwolle dacht ik.. maar niet dus
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:49 schreef Isambard het volgende:
[..]
Sorry, ik zal niet lachen. Nee echt
Als ik m aanmaak dan kan niemand een cam aan doen zonder password. Ik klik aldoor iets verkeerds aan ofzo, maar weet niet watquote:
Dan ik.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik m aanmaak dan kan niemand een cam aan doen zonder password. Ik klik aldoor iets verkeerds aan ofzo, maar weet niet wat
Dan mis je de prachtige stad Assen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:06 schreef Snuf. het volgende:
DV, waarom kun je niet gewoon de trein van Groningen naar Zwolle nemen?
Werkzaamheden tussen groningen-assen. In een keer met de bus naar assen vanuit hier gaat dus makkelijker dan eerst met de trein naar groningen > bus naar assen > trein naar zwolle.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:06 schreef Snuf. het volgende:
Sabine, waarom kun je niet gewoon de trein van Groningen naar Zwolle nemen?
Bus? Buiten de randstad zijn toch geen wegen, alleen zandpaadjes?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Werkzaamheden tussen groningen-assen. In een keer met de bus naar assen vanuit hier gaat dus makkelijker dan eerst met de trein naar groningen > bus naar assen > trein naar zwolle.
Ja ik noem het bus. eigenlijk is het een koets die wordt getrokken door kleine negertjes.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Bus? Buiten de randstad zijn toch geen wegen, alleen zandpaadjes?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik noem het bus. eigenlijk is het een koets die wordt getrokken door kleine negertjes.
Jij gaat zeker met de trekschuit naar school?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik noem het bus. eigenlijk is het een koets die wordt getrokken door kleine negertjes.
Met de benenwagen. Door weer en wind.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jij gaat zeker met de trekschuit naar school?
Watquote:
Er gaat toch vanaf Groningen ook een trein rechtstreeks naar Zwollequote:Op vrijdag 2 september 2011 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Werkzaamheden tussen groningen-assen. In een keer met de bus naar assen vanuit hier gaat dus makkelijker dan eerst met de trein naar groningen > bus naar assen > trein naar zwolle.
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetailsquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er gaat toch vanaf Groningen ook een trein rechtstreeks naar Zwolle
Dus waarom pakt DV die niet gewoonquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:04 schreef Intronic het volgende:
[..]
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails
13:46 Groningen 2b Zwolle Intercity (NS)
14:44 Zwolle 1a
Ze gaat nooit met de treinquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus waarom pakt DV die niet gewoon![]()
Net zo makkelijk
quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:13 schreef remlof het volgende:
Een ONZ-meet in the middle of nowhere?
Ja is wel zo handig. Nu gaat ze een halve wereldreis maken en dat is nergens voor nodigquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:19 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ze gaat nooit met de trein. Straks maar even inlichten haha.
En er is geen eens een bar!!quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:13 schreef remlof het volgende:
Een ONZ-meet in the middle of nowhere?
Gulmez moet gewoon komen omdat hij chanant heeft uitgevonden.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Omg, Gulmez en Amenth gaan ook.![]()
Toch maar is kijken of ik niet kan gaan..
Pas nog bijgewerkt, dus zou moeten kloppen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:59 schreef Myraela het volgende:
Wie komen er nou echt, klopt de lijst in de OP?
Wederom een grote groepquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:59 schreef Myraela het volgende:
Wie komen er nou echt, klopt de lijst in de OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |