Grote kermis.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kermis 150 euro?! Nondejuuu
Bij de meeste baantjes krijg je pas uitbetaald aan het einde van de maand. Gaat m dus niet wordenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ga snel een extra baantje zoeken voor de komende 2 weken. En niet meer uitgaan, geen geld meer uitgeven aan alcohol.
Een folderwijkje ofzo, daar krijg je meestal wel elke week uitbetaald. Alleen is dat niet zo veel denk ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij de meeste baantjes krijg je pas uitbetaald aan het einde van de maand. Gaat m dus niet worden
Nee is ook elke maandquote:Op donderdag 1 september 2011 20:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Een folderwijkje ofzo, daar krijg je meestal wel elke week uitbetaald. Alleen is dat niet zo veel denk ik.
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kermis 150 euro?! Nondejuuu
Ja, godver.. Ik heb 't tering druk met school, zaterdag baan, HW, FOK!, sporten...quote:Op donderdag 1 september 2011 20:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ga snel een extra baantje zoeken voor de komende 2 weken. En niet meer uitgaan, geen geld meer uitgeven aan alcohol.
Niet mijn stijl..quote:Op donderdag 1 september 2011 20:20 schreef Snuf. het volgende:
Achter het station zijn altijd baantjes te vinden je krijgt direct uitbetaald.
Oh, dan was het misschien omdat ik er na 1 week alweer mee gestopt wasquote:Op donderdag 1 september 2011 20:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee is ook elke maandSpreek uit ervaring.
Mooi, dan heb je zojuist al weer 30/40 euro bespaard.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:20 schreef Daaps het volgende:
[..]Ik weet niet hoe ik 't doe..
+- 50 aan de kermis zelf. Vooral aan eten...
Uitgaan is altijd wel 60 (kut cafés.. veel te duur..)
Dus ik verwacht rond de 110/120 euro ja..
Het gaat zeker wel door. Ookal zijn wij de enige 2.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:21 schreef Snuf. het volgende:
Het moet godverdomme wel doorgaan trouwens, ik heb vrij genomen bitches.
Die werkt toch niet in het weekend?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:22 schreef Snuf. het volgende:
Misschien laat ik mijn ouders wel betalen door gewoon met mijn studenten OV te gaan
Vreet jezelf thuis vol dan hebje geen honger meer op de kermis, houd de attracties beperkt en geef max 20 euro uit.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:20 schreef Daaps het volgende:
[..]Ik weet niet hoe ik 't doe..
+- 50 aan de kermis zelf. Vooral aan eten...
Uitgaan is altijd wel 60 (kut cafés.. veel te duur..)
Dus ik verwacht rond de 110/120 euro ja..
[..]
Ja, godver.. Ik heb 't tering druk met school, zaterdag baan, HW, FOK!, sporten...
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die werkt toch niet in het weekend?
Ik vergat een stukjequote:Op donderdag 1 september 2011 20:22 schreef Snuf. het volgende:
Misschien laat ik mijn ouders wel betalen door gewoon met mijn studenten OV te gaanWant die gaat pas 1 oktober in dus tot nu toe krijg ik het geld terug
haal jij mij op vanuit groningen?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:22 schreef SchaepenVacht het volgende:
Ga met de auto dan hoef je niet al die kaartjes enzo te kopen.
Met zn 2e in een auto en je bent een stuk goedkoper uit als met het OV.
Want 16 en 17 jarigen kunnen lekker met de auto gaan. Want als je met de auto gaat mag je drinken.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:22 schreef SchaepenVacht het volgende:
Ga met de auto dan hoef je niet al die kaartjes enzo te kopen.
Met zn 2e in een auto en je bent een stuk goedkoper uit als met het OV.
Ah kijk, dat is wel lekker inderdaad. De mijne gaat ook pas 1 oktober in ja. Maarre, kost het vanaf Rotterdam ook serieus bijna 50 euro? Dan mag ik mijn bankrekening wel weer gaan plunderen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Ik vergat een stukjeHij gaat nog niet in maar nu zet ik er gewoon steeds 50 euro op en dan geven mijn ouders me 50 euro terug
Ik kom van het zuiden dus dat gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haal jij mij op vanuit groningen?
Briljant. Maar in werkelijkheid gaat dit nooit werken.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vreet jezelf thuis vol dan hebje geen honger meer op de kermis, houd de attracties beperkt en geef max 20 euro uit.
Drink van te voren alcohol als je uitgaat, dan benje ongeveer 15 euro kwijt.
85 euro bespaard.
Welk station in rotterdam is het dichtste bij jou? gewoon CS?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah kijk, dat is wel lekker inderdaad. De mijne gaat ook pas 1 oktober in ja. Maarre, kost het vanaf Rotterdam ook serieus bijna 50 euro? Dan mag ik mijn bankrekening wel weer gaan plunderen.
Moet je maar ouder zijnquote:Op donderdag 1 september 2011 20:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Want 16 en 17 jarigen kunnen lekker met de auto gaan. Want als je met de auto gaat mag je drinken.
Discipline.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Briljant. Maar in werkelijkheid gaat dit nooit werken.
Maakt voor mij niks uit, ik moet toch eerst 45min met de bus naar Rotterdam toe. Ik heb eigenlijk geen idee welke ik het beste kan nemen, maar ik ga denk ik wel gewoon naar CS.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Welk station in rotterdam is het dichtste bij jou? gewoon CS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |