Ik bedoelde trouwens niet dat ik op de meet langskom he. Dat weet ik nog steeds niet zeker.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Je gaat geen spijt krijgen.
Och ochquote:Op donderdag 1 september 2011 18:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik bedoelde trouwens niet dat ik op de meet langskom he. Dat weet ik nog steeds niet zeker.Maar als ik er inderdaad bij kan zijn zal ik je salade wel proeven.
Ja dat weet ik niet, als die kerel eens doorgeeft wanneer hij z'n feestje viert!quote:Op donderdag 1 september 2011 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Och ochWanneer weet je het ongv. zeker dan?
Ik niet echtquote:Op donderdag 1 september 2011 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wie van jullie hier lust monchou/gevulde ei?
Was ik toch al van plan. Mensen doen soms gif in het eten dus voor de veiligheid neem ik mijn eigen eten meequote:Op donderdag 1 september 2011 18:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan neem je zelf maar wat eten mee.
ja ik doe GHB in dat van mij. hihihahahohoquote:Op donderdag 1 september 2011 18:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Was ik toch al van plan. Mensen doen soms gif in het eten dus voor de veiligheid neem ik mijn eigen eten mee
Ja, school hè..quote:Op donderdag 1 september 2011 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat denk je nu. Totdat je het geproeft hebt.
&Prima, metjou dan?
Ga je die salada nu al maken?!quote:Op donderdag 1 september 2011 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wie van jullie hier lust monchou/gevulde ei?
Neequote:Op donderdag 1 september 2011 18:29 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ja, school hè..Maar 't gaat goed heur.
[..]
Ga je die salada nu al maken?!![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ik doe GHB in dat van mij. hihihahahoho
Jij krijgt ghb in je drankjequote:Op donderdag 1 september 2011 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ik doe GHB in dat van mij. hihihahahoho
Geld aan de kant leggen? Voor ons? FOK!ers?!quote:Op donderdag 1 september 2011 18:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neemonchou/gevulde ei heeft ook niks met die salade te maken though.
Maar dan weet ik alvast hoe en wat ik moet kopen. En dan kan ik geld aan de kant leggen.
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |