linkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
Haha, zit al met ONZ wappies nu.
om zeep?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
TinyChat. Iets met webcam chatten en dit hele topic om zeep helpt.
Iedereen is welkom! Hoe meer hoe beter.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:46 schreef -tape- het volgende:
Ik wil ook komen, mag dat? Is het zeg maar een soort inloophuis en zal ik dan ook een naamplaatje doen? Of beter nog; iedereen print zijn UI uit en plakt deze op zijn linker borst.
Om zeep ja. Beetje slowchat is nooit een probleem geweest in topics als aanloop voor een meet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
om zeep?het helpt juist slowchat tegen te gaan.
Vieze meetmaagdenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Om zeep ja. Beetje slowchat is nooit een probleem geweest in topics als aanloop voor een meet.
Dit wordt je eerste FOKmeet he?
Mensen stem op mij!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:44 schreef Daaps het volgende:
Doe ff op mij stemmen in t oorlogs topic.
Huppel, als je dit leest.. alles is geoorloofd in oorlog en seks.
Rateltje wil je op mij stemmen in het oorlogtopic?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En ik een taalfaalhaas.. 'voor' ipv 'naar'.
Eerste 'grote'. Ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Om zeep ja. Beetje slowchat is nooit een probleem geweest in topics als aanloop voor een meet.
Dit wordt je eerste FOKmeet he?
Hé DV.quote:
Mogen we daar nu bbqen? Wat gaan we etenquote:
Vis een optie?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mogen we daar nu bbqen? Wat gaan we eten
Sla..quote:Op donderdag 1 september 2011 17:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga thuis wel een lekkere salade maken voor jullie.
Dat denk je nu. Totdat je het geproeft hebt.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:54 schreef Daaps het volgende:
[..]
Sla..
Tevens hoi. Hoe ist hier allemaal?
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:59 schreef Rodawa het volgende:
Ook hallo. Ik hoorde iets over salades, dus ik kom ff langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |