Vis een optie? Aangezien we aan een meer zitten is er dus ook de mogelijkheid om te vissen! Dit zijn een paar FOK!kers dus ook van plan en hiervoor geldt ook: je eigen visgerei meenemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ga alleen hamburgers enzo voor mezelf meenemen hè. Ik vind dat iedereen voor zichzelf moet zorgen ik kan geen 300 hamburgers bakken op zulks een kleine bbq ding.
Aldus Wikipedia.quote:Er zijn op de plas grote snoeken en brasem te vangen, en zijn de andere vissoorten zoals karper en grote voorn ook goed vertegenwoordigd
De FOK!kers die komen:quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vissen is baas, gewoon de sfeer, bier enzo.
Muggennet is wel handig trouwens
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:36 schreef Snuf. het volgende:
Gruwelijke grammaticafout uit de OP gehaald
Precies, vind ik ook. Ik neem frikandellen mee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ga alleen hamburgers enzo voor mezelf meenemen hè. Ik vind dat iedereen voor zichzelf moet zorgen ik kan geen 300 hamburgers bakken op zulks een kleine bbq ding.
Nee, doe patje hier maar voor in de plaats.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Haal het smegmanus gedeelte ook maar uit de OP.
Ja daar passen echt 2 hamburger op ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
patje neemt weggooi bbq mee.
dacht ik.
We maken gewoon een kampvuur.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja daar passen echt 2 hamburger op ofzo
En dit is als we mogen bbqen hè, dat is ook nog niet zeker.
Mijn welgemeende excuses, als u schriftelijk in drievoud bezwaar aantekent kan dit veranderd worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom sta ik op misschien?
Ik moet dus ik kom
Als we dat mogen doen neem ik marshmallows mee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:44 schreef Daaps het volgende:
[..]
We maken gewoon een kampvuur.Gezellig ook.
Ik neem wel een jerrycan benzine mee.
Yess!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als we dat mogen doen neem ik marshmallows mee.
Dat laatste. Maar je mag er niet zomaar een kampvuur maken. Mono zou eerdaags weer even naar de gemeente bellen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:48 schreef Daaps het volgende:
[..]
Yess!!
Wie neemt een goed stapeltje brandhout mee? Of is er daar een bosje o.i.d?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat laatste. Maar je mag er niet zomaar een kampvuur maken. Mono zou eerdaags weer even naar de gemeente bellen.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:53 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje. Volgens mij wordt het niet zo geapprecieerd als ik een jerrycan benzine in de trein mee neem.
Ja, iets met regels... Stom hè?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:56 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Iedereen eigen eten mee? Als iedereen wat geld meeneemt kunnen we ook met zijn allen naar c1000 ofzo Ook wel grappig,zon c1000 vol met autisten.
Allemaal praten over hypoallergene chips die milieuvriendelijk is klaargemaakt en blablabla
Oh zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:01 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ja, iets met regels... Stom hè?
[..]C1000..
We gaan toch gewoon ons eigen eten vangen?! Lekker survivalen!
Ik ben ff alle seizoenen van ultimate survival aan het downloaden..quote:
Waarom heb je eigenlijk zo'n username? Ik realiseer 't me net pas.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom kon Dalando ineens niet meer dan?
Wie wil DVeetje nou niet op z'n kamer?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:11 schreef Daaps het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk zo'n username? Ik realiseer 't me net pas.Ik zie usernames soms niet als objecten maar als echte namen.
_!
Ik heb ook zo'n ding in m'n kamer hangen..![]()
Tss.. ik was nog een beetje subtiel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:25 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Wie wil DVeetje nou niet op z'n kamer?![]()
Subtiel is niet mijn MO.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:36 schreef Daaps het volgende:
[..]
Tss.. ik was nog een beetje subtiel.
Ik wist geen naam en ik keek rond in mijn kamer, het eerste wat ik zag was een dromenvanger.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:11 schreef Daaps het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk zo'n username? Ik realiseer 't me net pas.Ik zie usernames soms niet als objecten maar als echte namen.
_!
Ik heb ook zo'n ding in m'n kamer hangen..![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wist geen naam en ik keek rond in mijn kamer, het eerste wat ik zag was een dromenvanger.
Ah..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wist geen naam en ik keek rond in mijn kamer, het eerste wat ik zag was een dromenvanger.
In Sliedrecht gebruikten we daaps ook vaak. Vooral als iemand knetterstoned was, dan was hij/zij daapsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:37 schreef Daaps het volgende:
[..]
O. Wacht, schijnbaar is Daaps plat brabants..
't betekent dus slaperig/sloom/lui.
Woon jij in Sliedrecht?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Sliedrecht gebruikten we daaps ook vaak. Vooral als iemand knetterstoned was, dan was hij/zij daaps
Woondequote:
Eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:45 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Ah vandaar kom er namelijk wel is!
Zwijndrecht! De stad van der bazenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens
En ik ook, heb er nog familie wonen. Waar woon jij dan?
Waarom breng je dat naar dit topic eigenlijk?quote:
Foutje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom breng je dat naar dit topic eigenlijk?
Daar ben ik pas geleden samen met iemand anders de weg kwijt geraakt op de fiets.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:05 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Zwijndrecht! De stad van der bazen
Die naam alleen al..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:05 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Hoe kan je hier nou de weg kwijt raken !quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar ben ik pas geleden samen met iemand anders de weg kwijt geraakt op de fiets.
Wat de neuk ga je dan in sld doen? Baggerdorpquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:05 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Te nieuw ben je niet, en te jong ook nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:22 schreef TrollenFTW het volgende:
Ik ben te nieuw en te jong, maar leuk dat dit geregeld wordt! Maybe in the near future.
Ja maar jullie zijn allemaal rond de 18 en zulks. En op Trollscience na heb ik niet echt 'FOK! vriendjes.'quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Te nieuw ben je niet, en te jong ook niet
je bent toch 15?
Ik ben je nieuwe vriend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:35 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn allemaal rond de 18 en zulks. En op Trollscience na heb ik niet echt 'FOK! vriendjes.'
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben je nieuwe vriend.
Ik ben 16.
En er is nog iemand 16, volgens mij ook iemand 14. En er is iemand 17. De rest is inderdaad allemaal 18 of ouder dan.
Vrienden van me wonen er dus dan kom ik er nog wel is maar ben ook alleen maar bij de haven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat de neuk ga je dan in sld doen? Baggerdorp
Ik ben ook pas net 18 geworden. En trouwens, de meeste mensen op de lijst ken ik eigenlijk niet eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:35 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn allemaal rond de 18 en zulks. En op Trollscience na heb ik niet echt 'FOK! vriendjes.'
Okequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben ook pas net 18 geworden. En trouwens, de meeste mensen op de lijst ken ik eigenlijk niet eens.Maar goed, in het echt is het toch allemaal weer anders dan op FOK! en ik neem aan dat we niet de hele tijd over oude FOK!-topic gaan praten.
Nee niks volgende keer, dat is flauw.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:58 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Oke
Wie weet volgende keer, deze keer kom ik niet.
Je praat me een schuldgevoel aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee niks volgende keer, dat is flauw.Je kan je nieuwe vriendinnetje toch ook niet in de steek laten?
Ja sorry, maar spelen op het schuldgevoel werkt bijna altijd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:59 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Je praat me een schuldgevoel aan.
En dillema-gevoel als dat bestaat.
Tevens ben ik autistisch bij nieuwe mensen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja sorry, maar spelen op het schuldgevoel werkt bijna altijd.
Geeft niks, dat is iedereen op FOK! toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:01 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Tevens ben ik autistisch bij nieuwe mensen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geeft niks, dat is iedereen op FOK! toch?
quote:
Zwolle is ver.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het wordt vast en zeker gezelligzeker als jij wel komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo is dat.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:06 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
[..]
Zwolle is ver.Zwolle is voor iedereen ver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:06 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
[..]
Zwolle is ver.Jaaaa voor mij toch ook. Slap excuus hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
∞
Waarom is het dan in godsnaam Zwolle.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zwolle is voor iedereen ver.
Inderdaad, had je het niet dichter bij mij kunnen organiseren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zwolle is voor iedereen ver.
Volgende keer organiseer ik, of ik organiseer mee, oke?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Inderdaad, had je het niet dichter bij mij kunnen organiseren?
Omdat de provincie Overijssel nu aan de beurt is, en het nog wel aardig centraal ligt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:07 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Waarom is het dan in godsnaam Zwolle.
Omdat ik altijd het hele land moet doorkachelen voor een biertje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:07 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Waarom is het dan in godsnaam Zwolle.
Had je maar bij de meet in rotterdam moeten zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Inderdaad, had je het niet dichter bij mij kunnen organiseren?
Ik wist niet eens dat er een meet in Rotterdam was. Waarom heeft niemand mij gebeld?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Had je maar bij de meet in rotterdam moeten zijn
Gezellig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:09 schreef Daaps het volgende:
Brabant.
Met carnaval moet er sowieso een meet in brabant komen. Desnoods blijven er een stel maar bij ons in 't tuinhuis pitten.
Dat sowieso, ik moet wel toegeven dat je met carnaval veel beter in Brabant kan zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:09 schreef Daaps het volgende:
Brabant.
Met carnaval moet er sowieso een meet in brabant komen. Desnoods blijven er een stel maar bij ons in 't tuinhuis pitten.
Dat lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:09 schreef Daaps het volgende:
Brabant.
Zo'n soortgelijk feestje is de 17e in Zwolle.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:09 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuk.
Ik haat carnaval maar ik wil zo'n Brabants feestje echt een keer meemaken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zo'n soortgelijk feestje is de 17e in Zwolle.
Goed gezegd. Maar het is ook nog een twijfelgeval of jij komt he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zo'n soortgelijk feestje is de 17e in Zwolle.
Ik heb 1x carnaval gevierd in groningen. Toen moest ik met majorette op straat meelopen met die karrenquote:
Ja klopt, ik weet nog steeds niet wanneer dat feest is haha. Maar misschien kan ik alsnog wel komen en ook op tijd weg gaan, wat jij al zei.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Goed gezegd. Maar het is ook nog een twijfelgeval of jij komt he?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb 1x carnaval gevierd in groningen. Toen moest ik met majorette op straat meelopen met die karren
Ik weet 't zelf niet eens!quote:
Ik bouw mee aan een carnavalswagen.. Loop je met ons mee?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb 1x carnaval gevierd in groningen. Toen moest ik met majorette op straat meelopen met die karren
die karren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Een kenner.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:11 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]__!
Zijn altijd wel leuke meisjes.
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja klopt, ik weet nog steeds niet wanneer dat feest is haha. Maar misschien kan ik alsnog wel komen en ook op tijd weg gaan, wat jij al zei.
In brabant?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:11 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ik weet 't zelf niet eens!
[..]
Ik bouw mee aan een carnavalswagen.. Loop je met ons mee?
Eigenlijk moeten we een FOK! wagen hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:11 schreef Daaps het volgende:
Ik bouw mee aan een carnavalswagen.. Loop je met ons mee?
HAHA jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we een FOK! wagen hebben.
Haha wat een bazenidee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we een FOK! wagen hebben.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:11 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]__!
Zijn altijd wel leuke meisjes.
Ja toch, jullie inspireren me.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha wat een bazenidee.
Jij zit vol met bazenideeën.
Snel wezen met slaapplek in tuinhuis regelen, problem solved.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen ver weg, niet klagen.![]()
Niet..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen ver weg, niet klagen.![]()
Ja, als iemand genoeg plek heeft zou dat wel vet zijn. Alleen kan ik dan niet meer met de smoes aankomen dat ik ergens met vrienden heen ga.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:13 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Snel wezen met slaapplek in tuinhuis regelen, problem solved.
Ik meld me vast af...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gewoon zo'n klein aanhangwagentje ofzoen dan sponsors zoeken.
Danny en yvonne voorin de auto. Fokkers die erachter aan lopen
ik zie het al voor me
Iedereen denkt dat wij als autisten verkleed zijn. Hihihahahohoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik zie het al voor me
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als het doorgaat slaap ik dan wel bij jou in het tuinhuis.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:14 schreef Daaps het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat wij als autisten verkleed zijn. Hihihahahoho
Bijna iedereen dan. Als ik ergens kan overnachten zou het wel vet zijn.quote:
Haha ja, zou wel mooi zijn toch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik zie het al voor me
Sowiesoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bijna iedereen dan. Als ik ergens kan overnachten zou het wel vet zijn.
[..]
Haha ja, zou wel mooi zijn toch.Ik denk dat het genoeg aandacht trekt.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef Daaps het volgende:
Beter gaan m'n ouders op wintersport in de carnavalsvakantie.. (al betwijfel ik 't)
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef Rodawa het volgende:
Dit topic loopt wel hard trouwens. Net msn ofzo.
carnavals.. VAKANTIE?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef Daaps het volgende:
Beter gaan m'n ouders op wintersport in de carnavalsvakantie.. (al betwijfel ik 't)
Zo moet het vaker zijn. Maar het wordt wel een SC zo. En dat vinden de modjens niet leuk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef Rodawa het volgende:
Dit topic loopt wel hard trouwens. Net msn ofzo.
Ja.. Wij krijgen daar een week vrij voor! Is wel nodig ook.. Katers van 4 dagen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
carnavals.. VAKANTIE?wat
Ja, inderdaad. WUT!?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
carnavals.. VAKANTIE?wat
Hebben ze niet daar een camping in de buurt? Of zoals hier een bos, daar kan je gratis kamperen. Het mag eigenlijk niet, maar niemand controleert het toch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef Daaps het volgende:
Jelly.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:16 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ja.. Wij krijgen daar een week vrij voor! Is wel nodig ook.. Katers van 4 dagen.
Shit, dat wordt hier oefenen met 'lam' zijn. En dat in die 2 maanden daarvoor dat ik 16 ben..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:16 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ja.. Wij krijgen daar een week vrij voor! Is wel nodig ook.. Katers van 4 dagen.
Oooh 2 maanden, tijd zat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:17 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Shit, dat wordt hier oefenen met 'lam' zijn. En dat in die 2 maanden daarvoor dat ik 16 ben..
Of gewoon nu al.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Laten we anders vanavond weer tinychatten ofzo. Daar kanje SC'en + iedereen kan zich dan mentaal voorbereiden op het ontmoeten van elkaar door de cam aan te doen hihi
Oke is goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als iedereen z'n cam aan doet maak ik zo wel een TC aan
Ik heb m'n cam nog steeds niet gefixt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Laten we anders vanavond weer tinychatten ofzo. Daar kanje SC'en + iedereen kan zich dan mentaal voorbereiden op het ontmoeten van elkaar door de cam aan te doen hihi
Vrouwen horen geen bier te drinken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef Daaps het volgende:
[..]
Dan wel.. Geloof me.
Na 20 bier en 10 volle glazen schrobbellaar (bazendrank)
hebben je ouders niet een?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb m'n cam nog steeds niet gefixt.Sterker nog, ik kan m niet eens vinden. Ik moet wel binnenkort nog een laptop kopen en daar zit meestal wel een webcam in, maar daar heb ik vanavond niks aan.
Volkomen eensch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vrouwen horen geen bier te drinken.
Ik ken een meisje die al helemaal weg is na 1 glaasje wijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ken iemand die al helemaal weg is na 1 glaasje cola.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ken een meisje die al helemaal weg is na 1 glaasje wijn.
Nee. Eigenlijk was die webcam ook niet van mij, maar van mijn moeder. Maar ja, die kan ik dus niet vinden nu.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hebben je ouders niet een?
Wij hadden een chick wijsgemaakt dat Dr. Pepper 'Cola Amaretto' of zoiets is. Na 5 glazen deed ze alsof ze helemaal lam was..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ken een meisje die al helemaal weg is na 1 glaasje wijn.
jankenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk was die webcam ook niet van mij, maar van mijn moeder. Maar ja, die kan ik dus niet vinden nu.
Oh ja, zulke types.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ken iemand die al helemaal weg is na 1 glaasje cola.
Toen ik zei dat er whiskey in zat. Maar dat zat er niet in.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:21 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Maakt mij niks uit, eigenlijk.
Hahha ja, dat slaat nergens op. Dan denken ze dat ze dronken zijn en dan gaan ze zich zo gedragen, terwijl er niks is. Ja, zo kan je nog wel lam worden van cassis.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:20 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Wij hadden een chick wijsgemaakt dat Dr. Pepper 'Cola Amaretto' of zoiets is. Na 5 glazen deed ze alsof ze helemaal lam was..
Of van Fristi.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hahha ja, dat slaat nergens op. Dan denken ze dat ze dronken zijn en dan gaan ze zich zo gedragen, terwijl er niks is. Ja, zo kan je nog wel lam worden van cassis.
Dus je wil zeggen dat je er normaal als jezelf uit ziet, maar in de spiegel als Justin Bieber?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:24 schreef TrollenFTW het volgende:
Ja kut! M'n cam zit in spiegelbeeld, nu lijk ik op Justin Bieber.
Ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat je er normaal als jezelf uit ziet, maar in de spiegel als Justin Bieber?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja precies, dat wordt wel meezingen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:25 schreef Daaps het volgende:
Jullie moeten btw wel carnaval nummers uit je kop kennen als jullie hierheen komen.![]()
![]()
![]()
Bazennummers.
Oeps.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij zit op een andere camsite denk ik.
Ben je zelf niet geïnteresseerd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:41 schreef Intronic het volgende:
We zoeken nog vrijwilligers om nakend op de cam te verschijnen.
Nou, omdat jij het bentquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben je zelf niet geïnteresseerd?
http://tinychat.com/loekk95quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Ik kom ook op de chat,ik doe cam aan en jullie gaan de verassing ontdekken.
Het is gelukt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Ik kom ook op de chat,ik doe cam aan en jullie gaan de verassing ontdekken.
Is er een circle-jerk dan ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:34 schreef Intronic het volgende:
Ik stel voor op de naam te wijzigen naar FAP Meet.
Welke haartjes bedoel jequote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
Zo niet, dan zorgen we wel dat er iemand zijn haartjes verliest.
Ik ben al op mn stagequote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat doen jullie zo vroeg wakkerGa slapen.
Ik was pas om 6 uur wakker hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat doen jullie zo vroeg wakkerGa slapen.
Eensch.quote:
Bier.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:07 schreef Intronic het volgende:
Zijn er nog dingen die ik mee moet nemen, verzoekjes?
Cassis, hamburgers, cheddarkaasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:07 schreef Intronic het volgende:
Zijn er nog dingen die ik mee moet nemen, verzoekjes?
Denken dat FOK!kers aan seks doenquote:
Eens. Dan hou ik ze voor mezelf.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denken dat FOK!kers aan seks doen_!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je weet wel, wat die verkrachters op Rotterdam Centraal met je willen doen.
Niet weten...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die denken dat Rotterdam CS onveilig is
Wacht maar tot ze jou pakken!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die denken dat Rotterdam CS onveilig is
Wel als je expres niet zegt dat je op FOK! zit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:06 schreef Intronic het volgende:
Mensen die denken dat iemand een FOK!er zou verkrachten
Ik durf niet meer te komen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze jou pakken!
Ik was vandaag nog op een metrostation in Rotterdam trouwens. Daar viel het wel mee.
Ja, dan nemen ze je serieus.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:27 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb geen Blackberry, maar ik kan wel als een baas daar gaan staan natuurlijk. Als een echte FOK! baas welteverstaan.![]()
Ja, als je dan toch al verkracht wordt op Rotterdam Centraal, kan je maar beter gelijk serieus genomen worden dan 'gewoon' genomen.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:01 schreef SchaepenVacht het volgende:
Je kan mij op zeker zetten.
Ik kom zeker te wetenHelemaal vanaf Papendrecht
Leuk! Tis ook mijn eerste keerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:06 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Zet mij er maar bij dat ik kom, leuk om voor de eerste keer een meeting bij te wonen
Een erwtenpellerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:01 schreef SchaepenVacht het volgende:
Je kan mij op zeker zetten.
Ik kom zeker te wetenHelemaal vanaf Papendrecht
Hallo DV. TC?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Leuk! Tis ook mijn eerste keer
Kraaihoekquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een erwtenpeller![]()
Waar in ppd woon je? Ik heb heel lang in de bloemenbuurt gewoond, nog toen het een pauperwijk was
Nah toen de palenflats er nog stonden was het echt erger hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:44 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
Kraaihoekde bloemenbuurt is nog steeds een pauperwijk
Die flats ken ik nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah toen de palenflats er nog stonden was het echt erger hoor
http://tinychat.comquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:55 schreef Isambard het volgende:
Wat is TC? Sorry ik wil het echt weten.
TinyChat. Iets met webcam chatten en dit hele topic om zeep helpt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:55 schreef Isambard het volgende:
Wat is TC? Sorry ik wil het echt weten.
Haha, zit al met ONZ wappies nuquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alsof ik het kan verbieden
linkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
Haha, zit al met ONZ wappies nu.
om zeep?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
TinyChat. Iets met webcam chatten en dit hele topic om zeep helpt.
Iedereen is welkom! Hoe meer hoe beter.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:46 schreef -tape- het volgende:
Ik wil ook komen, mag dat? Is het zeg maar een soort inloophuis en zal ik dan ook een naamplaatje doen? Of beter nog; iedereen print zijn UI uit en plakt deze op zijn linker borst.
Om zeep ja. Beetje slowchat is nooit een probleem geweest in topics als aanloop voor een meet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
om zeep?het helpt juist slowchat tegen te gaan.
Vieze meetmaagdenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Om zeep ja. Beetje slowchat is nooit een probleem geweest in topics als aanloop voor een meet.
Dit wordt je eerste FOKmeet he?
Mensen stem op mij!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:44 schreef Daaps het volgende:
Doe ff op mij stemmen in t oorlogs topic.
Huppel, als je dit leest.. alles is geoorloofd in oorlog en seks.
Rateltje wil je op mij stemmen in het oorlogtopic?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En ik een taalfaalhaas.. 'voor' ipv 'naar'.
Eerste 'grote'. Ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Om zeep ja. Beetje slowchat is nooit een probleem geweest in topics als aanloop voor een meet.
Dit wordt je eerste FOKmeet he?
Hé DV.quote:
Mogen we daar nu bbqen? Wat gaan we etenquote:
Vis een optie?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mogen we daar nu bbqen? Wat gaan we eten
Sla..quote:Op donderdag 1 september 2011 17:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga thuis wel een lekkere salade maken voor jullie.
Dat denk je nu. Totdat je het geproeft hebt.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:54 schreef Daaps het volgende:
[..]
Sla..
Tevens hoi. Hoe ist hier allemaal?
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:59 schreef Rodawa het volgende:
Ook hallo. Ik hoorde iets over salades, dus ik kom ff langs.
Ik bedoelde trouwens niet dat ik op de meet langskom he. Dat weet ik nog steeds niet zeker.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Je gaat geen spijt krijgen.
Och ochquote:Op donderdag 1 september 2011 18:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik bedoelde trouwens niet dat ik op de meet langskom he. Dat weet ik nog steeds niet zeker.Maar als ik er inderdaad bij kan zijn zal ik je salade wel proeven.
Ja dat weet ik niet, als die kerel eens doorgeeft wanneer hij z'n feestje viert!quote:Op donderdag 1 september 2011 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Och ochWanneer weet je het ongv. zeker dan?
Ik niet echtquote:Op donderdag 1 september 2011 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wie van jullie hier lust monchou/gevulde ei?
Was ik toch al van plan. Mensen doen soms gif in het eten dus voor de veiligheid neem ik mijn eigen eten meequote:Op donderdag 1 september 2011 18:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan neem je zelf maar wat eten mee.
ja ik doe GHB in dat van mij. hihihahahohoquote:Op donderdag 1 september 2011 18:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Was ik toch al van plan. Mensen doen soms gif in het eten dus voor de veiligheid neem ik mijn eigen eten mee
Ja, school hè..quote:Op donderdag 1 september 2011 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat denk je nu. Totdat je het geproeft hebt.
&Prima, metjou dan?
Ga je die salada nu al maken?!quote:Op donderdag 1 september 2011 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wie van jullie hier lust monchou/gevulde ei?
Neequote:Op donderdag 1 september 2011 18:29 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ja, school hè..Maar 't gaat goed heur.
[..]
Ga je die salada nu al maken?!![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ik doe GHB in dat van mij. hihihahahoho
Jij krijgt ghb in je drankjequote:Op donderdag 1 september 2011 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ik doe GHB in dat van mij. hihihahahoho
Geld aan de kant leggen? Voor ons? FOK!ers?!quote:Op donderdag 1 september 2011 18:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neemonchou/gevulde ei heeft ook niks met die salade te maken though.
Maar dan weet ik alvast hoe en wat ik moet kopen. En dan kan ik geld aan de kant leggen.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |