Vis een optie? Aangezien we aan een meer zitten is er dus ook de mogelijkheid om te vissen! Dit zijn een paar FOK!kers dus ook van plan en hiervoor geldt ook: je eigen visgerei meenemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ga alleen hamburgers enzo voor mezelf meenemen hè. Ik vind dat iedereen voor zichzelf moet zorgen ik kan geen 300 hamburgers bakken op zulks een kleine bbq ding.
Aldus Wikipedia.quote:Er zijn op de plas grote snoeken en brasem te vangen, en zijn de andere vissoorten zoals karper en grote voorn ook goed vertegenwoordigd
De FOK!kers die komen:quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vissen is baas, gewoon de sfeer, bier enzo.
Muggennet is wel handig trouwens
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:36 schreef Snuf. het volgende:
Gruwelijke grammaticafout uit de OP gehaald
Precies, vind ik ook. Ik neem frikandellen mee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ga alleen hamburgers enzo voor mezelf meenemen hè. Ik vind dat iedereen voor zichzelf moet zorgen ik kan geen 300 hamburgers bakken op zulks een kleine bbq ding.
Nee, doe patje hier maar voor in de plaats.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Haal het smegmanus gedeelte ook maar uit de OP.
Ja daar passen echt 2 hamburger op ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
patje neemt weggooi bbq mee.
dacht ik.
We maken gewoon een kampvuur.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja daar passen echt 2 hamburger op ofzo
En dit is als we mogen bbqen hè, dat is ook nog niet zeker.
Mijn welgemeende excuses, als u schriftelijk in drievoud bezwaar aantekent kan dit veranderd worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom sta ik op misschien?
Ik moet dus ik kom
Als we dat mogen doen neem ik marshmallows mee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:44 schreef Daaps het volgende:
[..]
We maken gewoon een kampvuur.Gezellig ook.
Ik neem wel een jerrycan benzine mee.
Yess!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als we dat mogen doen neem ik marshmallows mee.
Dat laatste. Maar je mag er niet zomaar een kampvuur maken. Mono zou eerdaags weer even naar de gemeente bellen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:48 schreef Daaps het volgende:
[..]
Yess!!
Wie neemt een goed stapeltje brandhout mee? Of is er daar een bosje o.i.d?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat laatste. Maar je mag er niet zomaar een kampvuur maken. Mono zou eerdaags weer even naar de gemeente bellen.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:53 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje. Volgens mij wordt het niet zo geapprecieerd als ik een jerrycan benzine in de trein mee neem.
Ja, iets met regels... Stom hè?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:56 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Iedereen eigen eten mee? Als iedereen wat geld meeneemt kunnen we ook met zijn allen naar c1000 ofzo Ook wel grappig,zon c1000 vol met autisten.
Allemaal praten over hypoallergene chips die milieuvriendelijk is klaargemaakt en blablabla
Oh zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:01 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ja, iets met regels... Stom hè?
[..]C1000..
We gaan toch gewoon ons eigen eten vangen?! Lekker survivalen!
Ik ben ff alle seizoenen van ultimate survival aan het downloaden..quote:
Waarom heb je eigenlijk zo'n username? Ik realiseer 't me net pas.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom kon Dalando ineens niet meer dan?
Wie wil DVeetje nou niet op z'n kamer?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:11 schreef Daaps het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk zo'n username? Ik realiseer 't me net pas.Ik zie usernames soms niet als objecten maar als echte namen.
_!
Ik heb ook zo'n ding in m'n kamer hangen..![]()
Tss.. ik was nog een beetje subtiel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:25 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Wie wil DVeetje nou niet op z'n kamer?![]()
Subtiel is niet mijn MO.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:36 schreef Daaps het volgende:
[..]
Tss.. ik was nog een beetje subtiel.
Ik wist geen naam en ik keek rond in mijn kamer, het eerste wat ik zag was een dromenvanger.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:11 schreef Daaps het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk zo'n username? Ik realiseer 't me net pas.Ik zie usernames soms niet als objecten maar als echte namen.
_!
Ik heb ook zo'n ding in m'n kamer hangen..![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wist geen naam en ik keek rond in mijn kamer, het eerste wat ik zag was een dromenvanger.
Ah..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wist geen naam en ik keek rond in mijn kamer, het eerste wat ik zag was een dromenvanger.
In Sliedrecht gebruikten we daaps ook vaak. Vooral als iemand knetterstoned was, dan was hij/zij daapsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:37 schreef Daaps het volgende:
[..]
O. Wacht, schijnbaar is Daaps plat brabants..
't betekent dus slaperig/sloom/lui.
Woon jij in Sliedrecht?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Sliedrecht gebruikten we daaps ook vaak. Vooral als iemand knetterstoned was, dan was hij/zij daaps
Woondequote:
Eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:45 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Ah vandaar kom er namelijk wel is!
Zwijndrecht! De stad van der bazenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens
En ik ook, heb er nog familie wonen. Waar woon jij dan?
Waarom breng je dat naar dit topic eigenlijk?quote:
Foutje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom breng je dat naar dit topic eigenlijk?
Daar ben ik pas geleden samen met iemand anders de weg kwijt geraakt op de fiets.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:05 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Zwijndrecht! De stad van der bazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |