Ja, iets met regels... Stom hè?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:56 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Iedereen eigen eten mee? Als iedereen wat geld meeneemt kunnen we ook met zijn allen naar c1000 ofzo Ook wel grappig,zon c1000 vol met autisten.
Allemaal praten over hypoallergene chips die milieuvriendelijk is klaargemaakt en blablabla
Oh zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:01 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ja, iets met regels... Stom hè?
[..]C1000..
We gaan toch gewoon ons eigen eten vangen?! Lekker survivalen!
Ik ben ff alle seizoenen van ultimate survival aan het downloaden..quote:
Waarom heb je eigenlijk zo'n username? Ik realiseer 't me net pas.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom kon Dalando ineens niet meer dan?
Wie wil DVeetje nou niet op z'n kamer?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:11 schreef Daaps het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk zo'n username? Ik realiseer 't me net pas.Ik zie usernames soms niet als objecten maar als echte namen.
_!
Ik heb ook zo'n ding in m'n kamer hangen..![]()
Tss.. ik was nog een beetje subtiel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:25 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Wie wil DVeetje nou niet op z'n kamer?![]()
Subtiel is niet mijn MO.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:36 schreef Daaps het volgende:
[..]
Tss.. ik was nog een beetje subtiel.
Ik wist geen naam en ik keek rond in mijn kamer, het eerste wat ik zag was een dromenvanger.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:11 schreef Daaps het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk zo'n username? Ik realiseer 't me net pas.Ik zie usernames soms niet als objecten maar als echte namen.
_!
Ik heb ook zo'n ding in m'n kamer hangen..![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wist geen naam en ik keek rond in mijn kamer, het eerste wat ik zag was een dromenvanger.
Ah..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wist geen naam en ik keek rond in mijn kamer, het eerste wat ik zag was een dromenvanger.
In Sliedrecht gebruikten we daaps ook vaak. Vooral als iemand knetterstoned was, dan was hij/zij daapsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:37 schreef Daaps het volgende:
[..]
O. Wacht, schijnbaar is Daaps plat brabants..
't betekent dus slaperig/sloom/lui.
Woon jij in Sliedrecht?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Sliedrecht gebruikten we daaps ook vaak. Vooral als iemand knetterstoned was, dan was hij/zij daaps
Woondequote:
Eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:45 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Ah vandaar kom er namelijk wel is!
Zwijndrecht! De stad van der bazenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens
En ik ook, heb er nog familie wonen. Waar woon jij dan?
Waarom breng je dat naar dit topic eigenlijk?quote:
Foutje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom breng je dat naar dit topic eigenlijk?
Daar ben ik pas geleden samen met iemand anders de weg kwijt geraakt op de fiets.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:05 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Zwijndrecht! De stad van der bazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |