als ik ze mag zien stem ik op jequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben heel slecht in verhalen schrijven![]()
Maar ik heb tieten dus stem op mij!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
1x op FOK! plaatsen vind ik genoegquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:38 schreef karimajax het volgende:
[..]
als ik ze mag zien stem ik op je
Okquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ieder jaar 1x op FOK! plaatsen vind ik genoeg
Ik heb net in mijn collectie gekeken en jij staat er niet tussen, repost alstublieftquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1x op FOK! plaatsen vind ik genoeg
welke cup heb je huppelmutsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb net in mijn collectie gekeken en jij staat er niet tussen, repost alstublieft
Ook wel "Campagne voeren" genoemdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:48 schreef JellyBeanz het volgende:
Wie op mij stemt, krijgt bier heel veul bier en vrouwen uiteraard
[ afbeelding ]
Ein bier fur dich!
[ afbeelding ]
Vrouw op pic vindt jou helemaal toppie![]()
Hij is jou nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:50 schreef muhahaha het volgende:
Volgens mijn bronnen heb je manboobs Jelly
Bron?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:50 schreef muhahaha het volgende:
Volgens mijn bronnen heb je manboobs Jelly
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:49 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik vind dat stem gedoe eigenlijk oneerlijk, want reputatie..
Maar ja wie ben ikIk wel en ik gebruik wat ik hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sinds wanneer is oorlog eerlijk?_!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Pics or it doesnt happenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel en ik gebruik wat ik heb
Nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:55 schreef Daaps het volgende:
Dit topic is vol voor ome Mono terug is ja.
Eigenlijk moeten we ff een sc openen.. Zal ik smeg ff dmen of da ken?
Ja doe maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:55 schreef Daaps het volgende:
Dit topic is vol voor ome Mono terug is ja.
Eigenlijk moeten we ff een sc openen.. Zal ik smeg ff dmen of da ken?
Dank je welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |