Je kent de regelsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben heel slecht in verhalen schrijven![]()
Maar ik heb tieten dus stem op mij!![]()
quote:
Jijweet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:44 schreef Patje1987 het volgende:
Alle verhalen zitten altijd al in mijn hoofd, ik hoef ze alleen maar los te laten.
Ik hoop dat ik een heul klein beetje in jouw schaduw kan staan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:44 schreef Patje1987 het volgende:
Alle verhalen zitten altijd al in mijn hoofd, ik hoef ze alleen maar los te laten.
Ik ook. Italiaanse tieten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja.. Goed dat we die tumor hebben laten verwijderen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:02 schreef muhahaha het volgende:
Niks mis met Belgie
Vlaanderen behoorde ooit tot Nederland
Naar ome Mono.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:04 schreef Nectar het volgende:
Moet ik het verhaal naar jou pmen of naar de tegenstander?
Wat snap je niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:04 schreef Specularium het volgende:
Ik snap het nog steeds niet maar ik heb nog een paar uur.
Realiseer je je dat Antwerpen de 1 na grootste haven is van Europa, na Rotterdam?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:03 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ja.. Goed dat we die tumor hebben laten verwijderen.
Dat zal goed zijn voor 't moraal van je leger..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Realiseer je je dat Antwerpen de 1 na grootste haven is van Europa, na Rotterdam?
Beeld je in dat Nederland over beide havens zou beschikken... Willem heeft een grote fout gemaakt en dat zeg ik als Nederlander (ben helemaal geen Belg).
Wallonie is prut, daar woont het kanonnen voer
Dus je snapt het niet omdat je het niet snapt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet omdat ik het niet snap, ik ga het straks meer aandacht geven.
Die komen niet op FOK!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:08 schreef Daaps het volgende:
[..]
Dat zal goed zijn voor 't moraal van je leger..
Nep heerscher.
Je snapt niet dat Wallonie franstalig is?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:14 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ik heb 't zojuist doorgestuurd naar het belgische ministerie van defensie.
Ruilen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:15 schreef LompeHork het volgende:
En hij is verstuurd, wel een heel makkelijke hoor, ik wilde graag een moeilijk land
Ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:29 schreef Nectar het volgende:
wie kan mij tips geven
ik weenie of ik wel zon goed land heb gekozen
Ja dat heb je, niemand weet waar het ligtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:29 schreef Nectar het volgende:
pwnt, alle moeite voor niksquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:46 schreef Crocodi1e het volgende:
Wacht eens, ik moet tegen Frankrijk, en Frankrijk heeft zich toch teruggetrokken?
Ik wil pertinent niet tegen jou. Als we tegen elkaar moeten, zullen we dan maar Gulmez aanvallen?quote:
Die heeft t al moeilijk genoeg met mij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil pertinent niet tegen jou. Als we tegen elkaar moeten, zullen we dan maar Gulmez aanvallen?
Dit zijn een paar tipsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:09 schreef JellyBeanz het volgende:
Aanvalsplan en geschiedenis van je gekozen land en natuurlijk hoe je de aanvallen van je tegenstander ten val laat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij is relatief lang, ik moest wat uitleg geven bij het aan te vallen landquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:59 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb het redelijk kort gehouden
Geschiedenis van Belgie is toch wel bekend
Je pakt Moldavie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die van mij is relatief lang, ik moest wat uitleg geven bij het aan te vallen land
dan hoort turkije nog niet bij europaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:48 schreef Gulmez het volgende:
moet dan danen toekomst gericht denken he
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:08 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
MarokkaanseKip wil jij mijn Koningin zijn als ik over heel Europa heers?
Haha na nader inzien, trek ik deze woorden terug.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:29 schreef Nectar het volgende:
Moet het eentje zijn uit de lijst in de OP?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:11 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Dat is dan geregeld![]()
Welke land wil je alvast als huwelijkscadeau?
Ja helaas welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Moet het eentje zijn uit de lijst in de OP?
Italië dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:15 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ja helaas wel
Maar vrees niet zodra ik Opperheerser ben van Europa zal ik verder gaan met Amerika!!
Azie <--- No chance, to many ninja's
Hihi komt goedquote:
Fixedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:17 schreef Façade het volgende:
[..]
Too many ninjas*
Gefeliciteerd met het verkutten van 66,6% van je zin.
Die wil ik al.quote:
BACK OFF!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:22 schreef muhahaha het volgende:
MK laat je niet leiden door gevoelens. Belgie bied je luikse wafels, belgische praline's, palm bier en mooie stranden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
België is gewoon een 2e Nederland man.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:22 schreef muhahaha het volgende:
MK laat je niet leiden door gevoelens. Belgie bied je luikse wafels, belgische praline's, palm bier en mooie stranden
MK kan zich prima zichzelf verdedigenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:24 schreef Jac0bus het volgende:
Oei alfamannetjes die om het vrouwtje vechten!
Ppfffff onwetend meisjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
België is gewoon een 2e Nederland man.
Niet iedereen woont in Limburg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
België is gewoon een 2e Nederland man.
Dan wil je toch juist Nederland, kijk hoeveel allochtonen we hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Het gaat erom dat België niet zo oriëntaal is, en ik wil een exotischer land.
hihhhahahoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan wil je toch juist Nederland, kijk hoeveel allochtonen we hebben![]()
![]()
Oke jammerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hihhhahaho
Gaat niet om de inwoners zelf.
Present!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:51 schreef JellyBeanz het volgende:
Waar de neuk zijn deze mensen
1. JJH Nederland
2. Heloef Ijsland
3. Haifisch Zweden
4. Stokstraart Frankrijk
5. Gulmez Turkije
6. Nectar Moldavië
7. WAHRHEIT Duitsland
8. Osvaldo2 Ierland
9. Drommeldaris Rusland
10. Specularium Iraq Bij hoge uitzondering.
11. BroodjeHamKaas Groot-Britannië
12. Huppelmuts Spanje
13. Crocodi1e Polen
14. Daaps Italië
15. LompeHork Noorwegen
16. Jac0bus Griekenland
17. AnaalFaBtje Portugal
18. muhahaha België
19. Patje1987 Zwitserland
Feesten in Ibiza jeweetzellufquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:51 schreef JellyBeanz het volgende:
1. JJH Nederland
2. Heloef Ijsland
3. Haifisch Zweden
4. Stokstraart Frankrijk
5. Gulmez Turkije
6. Nectar Moldavië
7. WAHRHEIT Duitsland
8. Osvaldo2 Ierland
9. Drommeldaris Rusland
12. Huppelmuts Spanje
13. Crocodi1e Polen
14. Daaps Italië
15. LompeHork Noorwegen
16. Jac0bus Griekenland
17. AnaalFaBtje Portugal
18. muhahaha België
Hier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:51 schreef JellyBeanz het volgende:
1. JJH Nederland
2. Heloef Ijsland
3. Haifisch Zweden
4. Stokstraart Frankrijk
5. Gulmez Turkije
6. Nectar Moldavië
7. WAHRHEIT Duitsland
8. Osvaldo2 Ierland
9. Drommeldaris Rusland
12. Huppelmuts Spanje
13. Crocodi1e Polen
14. Daaps Italië
15. LompeHork Noorwegen
16. Jac0bus Griekenland
17. AnaalFaBtje Portugal
18. muhahaha België
Mag ik ook komen?quote:
Bij hoge uitzondering hier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:51 schreef JellyBeanz het volgende:
1. JJH Nederland
2. Heloef Ijsland
3. Haifisch Zweden
4. Stokstraart Frankrijk
5. Gulmez Turkije
6. Nectar Moldavië
7. WAHRHEIT Duitsland
8. Osvaldo2 Ierland
9. Drommeldaris Rusland
12. Huppelmuts Spanje
13. Crocodi1e Polen
14. Daaps Italië
15. LompeHork Noorwegen
16. Jac0bus Griekenland
17. AnaalFaBtje Portugal
18. muhahaha België
Nee en neequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:21 schreef Daaps het volgende:
[..]
Mag ik ook komen?Ik laat ome Berlus thuis.
Zullen we samen werken?.. Eerst de rest van de eu onze schulden af laten lossen en ze dan vervolgens veroveren..!
Ben ik weerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:51 schreef JellyBeanz het volgende:
1. JJH Nederland
2. Heloef Ijsland
3. Haifisch Zweden
4. Stokstraart Frankrijk
5. Gulmez Turkije
6. Nectar Moldavië
7. WAHRHEIT Duitsland
8. Osvaldo2 Ierland
9. Drommeldaris Rusland
12. Huppelmuts Spanje
13. Crocodi1e Polen
14. Daaps Italië
15. LompeHork Noorwegen
16. Jac0bus Griekenland
17. AnaalFaBtje Portugal
18. muhahaha België
als ik ze mag zien stem ik op jequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
1x op FOK! plaatsen vind ik genoegquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:38 schreef karimajax het volgende:
[..]
als ik ze mag zien stem ik op je
Okquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ieder jaar 1x op FOK! plaatsen vind ik genoeg
Ik heb net in mijn collectie gekeken en jij staat er niet tussen, repost alstublieftquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1x op FOK! plaatsen vind ik genoeg
welke cup heb je huppelmutsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb net in mijn collectie gekeken en jij staat er niet tussen, repost alstublieft
Ook wel "Campagne voeren" genoemdquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:48 schreef JellyBeanz het volgende:
Wie op mij stemt, krijgt bier heel veul bier en vrouwen uiteraard
[ afbeelding ]
Ein bier fur dich!
[ afbeelding ]
Vrouw op pic vindt jou helemaal toppie![]()
Hij is jou nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:50 schreef muhahaha het volgende:
Volgens mijn bronnen heb je manboobs Jelly
Bron?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:50 schreef muhahaha het volgende:
Volgens mijn bronnen heb je manboobs Jelly
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:49 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik vind dat stem gedoe eigenlijk oneerlijk, want reputatie..
Maar ja wie ben ikIk wel en ik gebruik wat ik hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sinds wanneer is oorlog eerlijk?_!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Pics or it doesnt happenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel en ik gebruik wat ik heb
Nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:55 schreef Daaps het volgende:
Dit topic is vol voor ome Mono terug is ja.
Eigenlijk moeten we ff een sc openen.. Zal ik smeg ff dmen of da ken?
Ja doe maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:55 schreef Daaps het volgende:
Dit topic is vol voor ome Mono terug is ja.
Eigenlijk moeten we ff een sc openen.. Zal ik smeg ff dmen of da ken?
Dank je welquote:
Slowchatquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:57 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
sc? ( ja sorry ik ben een newb )
Ok. Jij hebt tieten, jij bent de baas.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Er komt dan gewoon een nieuw topic. En zolang we ontopic blijven is het geen probleem denk ik zo
Dus stem je ook op mij vanavond?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:03 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ok. Jij hebt tieten, jij bent de baas.
Eerst verhaal dan pas stemmen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus stem je ook op mij vanavond?
QFTquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:07 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Eerst verhaal dan pas stemmen!
Dacht ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
QFT
Ik dacht trouwens max 5 regels maar volgens mij had ik rustig meer kunnen doen
We moeten ze voor 21:00 verstuurd hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
22.00 komen die verhalen toch?
Laat mij gewoon campagne voeren jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:07 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Eerst verhaal dan pas stemmen!
Met je campagne laat je merken dat je een kutverhaal hebt en daarom boobies nodig hebt om alsnog te winnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat mij gewoon campagne voeren ja
En mannen horen niet na te denkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen horen geen land te regeren![]()
INB4 Feminisme
True thing. Zullen we samen spanje dan maar aanvallen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:10 schreef Drommeldaris het volgende:
INB4 Feminisme
So truequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:10 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Met je campagne laat je merken dat je een kutverhaal hebt en daarom boobies nodig hebt om alsnog te winnen
Mannen hebben bijna alles uitgevonden wat er bestaatquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mannen horen niet na te denken
Je punt is?
En veel daarvan is bij toeval ontdekt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mannen hebben bijna alles uitgevonden wat er bestaat
Ja nadat ik mijn 1e landje heb verovert wat overigens 411 keer kleiner is dan mijn landquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:10 schreef Daaps het volgende:
[..]
True thing. Zullen we samen spanje dan maar aanvallen?
Dat vrouwen die dingen niet bij toeval ontdekkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En veel daarvan is bij toeval ontdekt.
Je punt is?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:10 schreef Drommeldaris het volgende:
INB4 Feminisme
Achter elke machtige man staat een nog machtigere vrouwquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat vrouwen die dingen niet bij toeval ontdekken
Ik dacht voorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Achter elke machtige man staat een nog machtigere vrouw
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoeld Hilary Clinton achter Bill Clintonquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:14 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ik dacht voor
Gebukt en welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |