Ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:29 schreef Nectar het volgende:
wie kan mij tips geven
ik weenie of ik wel zon goed land heb gekozen
Ja dat heb je, niemand weet waar het ligtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:29 schreef Nectar het volgende:
ik weenie of ik wel zon goed land heb gekozen
pwnt, alle moeite voor niksquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:46 schreef Crocodi1e het volgende:
Wacht eens, ik moet tegen Frankrijk, en Frankrijk heeft zich toch teruggetrokken?
Ik wil pertinent niet tegen jou. Als we tegen elkaar moeten, zullen we dan maar Gulmez aanvallen?quote:
Die heeft t al moeilijk genoeg met mij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil pertinent niet tegen jou. Als we tegen elkaar moeten, zullen we dan maar Gulmez aanvallen?
Dit zijn een paar tipsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:09 schreef JellyBeanz het volgende:
Aanvalsplan en geschiedenis van je gekozen land en natuurlijk hoe je de aanvallen van je tegenstander ten val laat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij is relatief lang, ik moest wat uitleg geven bij het aan te vallen landquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:59 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb het redelijk kort gehouden
Geschiedenis van Belgie is toch wel bekend
Je pakt Moldavie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die van mij is relatief lang, ik moest wat uitleg geven bij het aan te vallen land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |