Slowchatquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:57 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
sc? ( ja sorry ik ben een newb )
Ok. Jij hebt tieten, jij bent de baas.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Er komt dan gewoon een nieuw topic. En zolang we ontopic blijven is het geen probleem denk ik zo
Dus stem je ook op mij vanavond?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:03 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ok. Jij hebt tieten, jij bent de baas.
Eerst verhaal dan pas stemmen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus stem je ook op mij vanavond?
QFTquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:07 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Eerst verhaal dan pas stemmen!
Dacht ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
QFT
Ik dacht trouwens max 5 regels maar volgens mij had ik rustig meer kunnen doen
We moeten ze voor 21:00 verstuurd hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
22.00 komen die verhalen toch?
Laat mij gewoon campagne voeren jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:07 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Eerst verhaal dan pas stemmen!
Met je campagne laat je merken dat je een kutverhaal hebt en daarom boobies nodig hebt om alsnog te winnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat mij gewoon campagne voeren ja
En mannen horen niet na te denkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen horen geen land te regeren![]()
INB4 Feminisme
True thing. Zullen we samen spanje dan maar aanvallen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:10 schreef Drommeldaris het volgende:
INB4 Feminisme
So truequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:10 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Met je campagne laat je merken dat je een kutverhaal hebt en daarom boobies nodig hebt om alsnog te winnen
Mannen hebben bijna alles uitgevonden wat er bestaatquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mannen horen niet na te denken
Je punt is?
En veel daarvan is bij toeval ontdekt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mannen hebben bijna alles uitgevonden wat er bestaat
Ja nadat ik mijn 1e landje heb verovert wat overigens 411 keer kleiner is dan mijn landquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:10 schreef Daaps het volgende:
[..]
True thing. Zullen we samen spanje dan maar aanvallen?
Dat vrouwen die dingen niet bij toeval ontdekkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En veel daarvan is bij toeval ontdekt.
Je punt is?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:10 schreef Drommeldaris het volgende:
INB4 Feminisme
Achter elke machtige man staat een nog machtigere vrouwquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat vrouwen die dingen niet bij toeval ontdekken
Ik dacht voorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Achter elke machtige man staat een nog machtigere vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoeld Hilary Clinton achter Bill Clintonquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:14 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ik dacht voor
Gebukt en welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |