Ik ken een meisje die al helemaal weg is na 1 glaasje wijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vrouwen horen geen bier te drinken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vrouwen horen geen bier te drinken.
Ik ken iemand die al helemaal weg is na 1 glaasje cola.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ken een meisje die al helemaal weg is na 1 glaasje wijn.
Nee. Eigenlijk was die webcam ook niet van mij, maar van mijn moeder. Maar ja, die kan ik dus niet vinden nu.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hebben je ouders niet een?
Wij hadden een chick wijsgemaakt dat Dr. Pepper 'Cola Amaretto' of zoiets is. Na 5 glazen deed ze alsof ze helemaal lam was..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ken een meisje die al helemaal weg is na 1 glaasje wijn.
jankenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk was die webcam ook niet van mij, maar van mijn moeder. Maar ja, die kan ik dus niet vinden nu.
Oh ja, zulke types.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ken iemand die al helemaal weg is na 1 glaasje cola.
Toen ik zei dat er whiskey in zat. Maar dat zat er niet in.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:21 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Maakt mij niks uit, eigenlijk.
Hahha ja, dat slaat nergens op. Dan denken ze dat ze dronken zijn en dan gaan ze zich zo gedragen, terwijl er niks is. Ja, zo kan je nog wel lam worden van cassis.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:20 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Wij hadden een chick wijsgemaakt dat Dr. Pepper 'Cola Amaretto' of zoiets is. Na 5 glazen deed ze alsof ze helemaal lam was..
Of van Fristi.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hahha ja, dat slaat nergens op. Dan denken ze dat ze dronken zijn en dan gaan ze zich zo gedragen, terwijl er niks is. Ja, zo kan je nog wel lam worden van cassis.
Dus je wil zeggen dat je er normaal als jezelf uit ziet, maar in de spiegel als Justin Bieber?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:24 schreef TrollenFTW het volgende:
Ja kut! M'n cam zit in spiegelbeeld, nu lijk ik op Justin Bieber.
Ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat je er normaal als jezelf uit ziet, maar in de spiegel als Justin Bieber?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja precies, dat wordt wel meezingen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:25 schreef Daaps het volgende:
Jullie moeten btw wel carnaval nummers uit je kop kennen als jullie hierheen komen.![]()
![]()
![]()
Bazennummers.
Oeps.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij zit op een andere camsite denk ik.
Ben je zelf niet geïnteresseerd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:41 schreef Intronic het volgende:
We zoeken nog vrijwilligers om nakend op de cam te verschijnen.
Nou, omdat jij het bentquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben je zelf niet geïnteresseerd?
http://tinychat.com/loekk95quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Ik kom ook op de chat,ik doe cam aan en jullie gaan de verassing ontdekken.
Het is gelukt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Ik kom ook op de chat,ik doe cam aan en jullie gaan de verassing ontdekken.
Is er een circle-jerk dan ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:34 schreef Intronic het volgende:
Ik stel voor op de naam te wijzigen naar FAP Meet.
Welke haartjes bedoel jequote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
Zo niet, dan zorgen we wel dat er iemand zijn haartjes verliest.
Ik ben al op mn stagequote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat doen jullie zo vroeg wakkerGa slapen.
Ik was pas om 6 uur wakker hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat doen jullie zo vroeg wakkerGa slapen.
Eensch.quote:
Bier.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:07 schreef Intronic het volgende:
Zijn er nog dingen die ik mee moet nemen, verzoekjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |