quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef Daaps het volgende:
Beter gaan m'n ouders op wintersport in de carnavalsvakantie.. (al betwijfel ik 't)
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef Rodawa het volgende:
Dit topic loopt wel hard trouwens. Net msn ofzo.
carnavals.. VAKANTIE?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef Daaps het volgende:
Beter gaan m'n ouders op wintersport in de carnavalsvakantie.. (al betwijfel ik 't)
Zo moet het vaker zijn. Maar het wordt wel een SC zo. En dat vinden de modjens niet leuk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef Rodawa het volgende:
Dit topic loopt wel hard trouwens. Net msn ofzo.
Ja.. Wij krijgen daar een week vrij voor! Is wel nodig ook.. Katers van 4 dagen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
carnavals.. VAKANTIE?wat
Ja, inderdaad. WUT!?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
carnavals.. VAKANTIE?wat
Hebben ze niet daar een camping in de buurt? Of zoals hier een bos, daar kan je gratis kamperen. Het mag eigenlijk niet, maar niemand controleert het toch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef Daaps het volgende:
Jelly.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:16 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ja.. Wij krijgen daar een week vrij voor! Is wel nodig ook.. Katers van 4 dagen.
Shit, dat wordt hier oefenen met 'lam' zijn. En dat in die 2 maanden daarvoor dat ik 16 ben..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:16 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ja.. Wij krijgen daar een week vrij voor! Is wel nodig ook.. Katers van 4 dagen.
Oooh 2 maanden, tijd zat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:17 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Shit, dat wordt hier oefenen met 'lam' zijn. En dat in die 2 maanden daarvoor dat ik 16 ben..
Of gewoon nu al.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Laten we anders vanavond weer tinychatten ofzo. Daar kanje SC'en + iedereen kan zich dan mentaal voorbereiden op het ontmoeten van elkaar door de cam aan te doen hihi
Oke is goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als iedereen z'n cam aan doet maak ik zo wel een TC aan
Ik heb m'n cam nog steeds niet gefixt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Laten we anders vanavond weer tinychatten ofzo. Daar kanje SC'en + iedereen kan zich dan mentaal voorbereiden op het ontmoeten van elkaar door de cam aan te doen hihi
Vrouwen horen geen bier te drinken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef Daaps het volgende:
[..]
Dan wel.. Geloof me.
Na 20 bier en 10 volle glazen schrobbellaar (bazendrank)
hebben je ouders niet een?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb m'n cam nog steeds niet gefixt.Sterker nog, ik kan m niet eens vinden. Ik moet wel binnenkort nog een laptop kopen en daar zit meestal wel een webcam in, maar daar heb ik vanavond niks aan.
Volkomen eensch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vrouwen horen geen bier te drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |