Waarom is het dan in godsnaam Zwolle.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zwolle is voor iedereen ver.
Inderdaad, had je het niet dichter bij mij kunnen organiseren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zwolle is voor iedereen ver.
Volgende keer organiseer ik, of ik organiseer mee, oke?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Inderdaad, had je het niet dichter bij mij kunnen organiseren?
Omdat de provincie Overijssel nu aan de beurt is, en het nog wel aardig centraal ligt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:07 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Waarom is het dan in godsnaam Zwolle.
Omdat ik altijd het hele land moet doorkachelen voor een biertje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:07 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Waarom is het dan in godsnaam Zwolle.
Had je maar bij de meet in rotterdam moeten zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Inderdaad, had je het niet dichter bij mij kunnen organiseren?
Ik wist niet eens dat er een meet in Rotterdam was. Waarom heeft niemand mij gebeld?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Had je maar bij de meet in rotterdam moeten zijn
Gezellig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:09 schreef Daaps het volgende:
Brabant.
Met carnaval moet er sowieso een meet in brabant komen. Desnoods blijven er een stel maar bij ons in 't tuinhuis pitten.
Dat sowieso, ik moet wel toegeven dat je met carnaval veel beter in Brabant kan zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:09 schreef Daaps het volgende:
Brabant.
Met carnaval moet er sowieso een meet in brabant komen. Desnoods blijven er een stel maar bij ons in 't tuinhuis pitten.
Dat lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:09 schreef Daaps het volgende:
Brabant.
Zo'n soortgelijk feestje is de 17e in Zwolle.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:09 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuk.
Ik haat carnaval maar ik wil zo'n Brabants feestje echt een keer meemaken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zo'n soortgelijk feestje is de 17e in Zwolle.
Goed gezegd. Maar het is ook nog een twijfelgeval of jij komt he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zo'n soortgelijk feestje is de 17e in Zwolle.
Ik heb 1x carnaval gevierd in groningen. Toen moest ik met majorette op straat meelopen met die karrenquote:
Ja klopt, ik weet nog steeds niet wanneer dat feest is haha. Maar misschien kan ik alsnog wel komen en ook op tijd weg gaan, wat jij al zei.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Goed gezegd. Maar het is ook nog een twijfelgeval of jij komt he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |