linkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
Haha, zit al met ONZ wappies nu.
om zeep?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
TinyChat. Iets met webcam chatten en dit hele topic om zeep helpt.
Iedereen is welkom! Hoe meer hoe beter.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:46 schreef -tape- het volgende:
Ik wil ook komen, mag dat? Is het zeg maar een soort inloophuis en zal ik dan ook een naamplaatje doen? Of beter nog; iedereen print zijn UI uit en plakt deze op zijn linker borst.
Om zeep ja. Beetje slowchat is nooit een probleem geweest in topics als aanloop voor een meet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
om zeep?het helpt juist slowchat tegen te gaan.
Vieze meetmaagdenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Om zeep ja. Beetje slowchat is nooit een probleem geweest in topics als aanloop voor een meet.
Dit wordt je eerste FOKmeet he?
Mensen stem op mij!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:44 schreef Daaps het volgende:
Doe ff op mij stemmen in t oorlogs topic.
Huppel, als je dit leest.. alles is geoorloofd in oorlog en seks.
Rateltje wil je op mij stemmen in het oorlogtopic?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En ik een taalfaalhaas.. 'voor' ipv 'naar'.
Eerste 'grote'. Ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Om zeep ja. Beetje slowchat is nooit een probleem geweest in topics als aanloop voor een meet.
Dit wordt je eerste FOKmeet he?
Hé DV.quote:
Mogen we daar nu bbqen? Wat gaan we etenquote:
Vis een optie?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mogen we daar nu bbqen? Wat gaan we eten
Sla..quote:Op donderdag 1 september 2011 17:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga thuis wel een lekkere salade maken voor jullie.
Dat denk je nu. Totdat je het geproeft hebt.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:54 schreef Daaps het volgende:
[..]
Sla..
Tevens hoi. Hoe ist hier allemaal?
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:59 schreef Rodawa het volgende:
Ook hallo. Ik hoorde iets over salades, dus ik kom ff langs.
Ik bedoelde trouwens niet dat ik op de meet langskom he. Dat weet ik nog steeds niet zeker.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Je gaat geen spijt krijgen.
Och ochquote:Op donderdag 1 september 2011 18:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik bedoelde trouwens niet dat ik op de meet langskom he. Dat weet ik nog steeds niet zeker.Maar als ik er inderdaad bij kan zijn zal ik je salade wel proeven.
Ja dat weet ik niet, als die kerel eens doorgeeft wanneer hij z'n feestje viert!quote:Op donderdag 1 september 2011 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Och ochWanneer weet je het ongv. zeker dan?
Ik niet echtquote:Op donderdag 1 september 2011 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wie van jullie hier lust monchou/gevulde ei?
Was ik toch al van plan. Mensen doen soms gif in het eten dus voor de veiligheid neem ik mijn eigen eten meequote:Op donderdag 1 september 2011 18:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan neem je zelf maar wat eten mee.
ja ik doe GHB in dat van mij. hihihahahohoquote:Op donderdag 1 september 2011 18:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Was ik toch al van plan. Mensen doen soms gif in het eten dus voor de veiligheid neem ik mijn eigen eten mee
Ja, school hè..quote:Op donderdag 1 september 2011 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat denk je nu. Totdat je het geproeft hebt.
&Prima, metjou dan?
Ga je die salada nu al maken?!quote:Op donderdag 1 september 2011 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wie van jullie hier lust monchou/gevulde ei?
Neequote:Op donderdag 1 september 2011 18:29 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ja, school hè..Maar 't gaat goed heur.
[..]
Ga je die salada nu al maken?!![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ik doe GHB in dat van mij. hihihahahoho
Jij krijgt ghb in je drankjequote:Op donderdag 1 september 2011 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ik doe GHB in dat van mij. hihihahahoho
Geld aan de kant leggen? Voor ons? FOK!ers?!quote:Op donderdag 1 september 2011 18:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neemonchou/gevulde ei heeft ook niks met die salade te maken though.
Maar dan weet ik alvast hoe en wat ik moet kopen. En dan kan ik geld aan de kant leggen.
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |