Done.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:57 schreef Intronic het volgende:
Trouwens in neem wel Whisky mee, niet al te veel, en alleen voor den ouderen. Zet maar in OP.
Nee, maar er lopen daar ook 15 jarige rond.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:00 schreef Isambard het volgende:
Je bent van 1987. Je wou jezelf toch geen "oudere" noemen?
Die verrassingsman? Dat wil ik mee maken.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Done.
Niet aan die kleine neger geven, hij is ook van plan om bier te gaan drinken.
Wordt lachen als hij na 3 bier in het meer ligt.
En straks krijgen wij een bekeuring omdat we alcohol aan een minderjarige geven.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:01 schreef Intronic het volgende:
[..]
Die verrassingsman? Dat wil ik mee maken.
Hallon, dit is FOK! policequote:Op donderdag 1 september 2011 23:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En straks krijgen wij een bekeuring omdat we alcohol aan een minderjarige geven.
Alleen als ik mee mag.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hennes, als dat beetje whiskey niet op komt die avond mag ik het dan mee? Ik heb die avond/nacht nog een feestje.![]()
Naar de BBQ van een vriendin en daarna naar de lokale bardancing? Denk niet dat je je thuisvoelt tussen al die 16/17/18 jarigen.quote:
Ik voel me als een vader die op de kinderen moet passen.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Naar de BBQ van een vriendin en daarna naar de lokale bardancing? Denk niet dat je je thuisvoelt tussen al die 16/17/18 jarigen.
Ik bied me aan!quote:Op donderdag 1 september 2011 23:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Naar de BBQ van een vriendin en daarna naar de lokale bardancing? Denk niet dat je je thuisvoelt tussen al die 16/17/18 jarigen.
Vet. Dan mag jij ook whisky van mij.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:27 schreef Snuf. het volgende:
Over 7 dagen ben ik 18. Hoe baas is dat.
Oh dus we moeten de orgie in de pm bespreken?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:17 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Hey,schavuiten.
Wel beetje stil,mijn ma zit ook op fok!En mijn stiefpa
En ik zal geen bier drinken hoor,wel lief dat jullie zo veel om me geven
Sowieso wel... Mag ik BTW meerijden?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dus we moeten de orgie in de pm bespreken?
Tevens ik blijf nuchter !! En ik hoop dat jullie Ez niet te vol drank gieten, geen zin in vervelende dronken mensen naast me in de auto
Is niet mogelijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:46 schreef Daaps het volgende:
[..]
Sowieso wel... Mag ik BTW meerijden?jij woonde toch ook in brabant?
Gewoon het kan nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:48 schreef Daaps het volgende:
[..]
Waarom niet? Zit je vol? Ik ga wel in de kofferbak.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:14 schreef AbXorb het volgende:
Ik breng ook een wegpleur-BBQ mee plus wat vlees.
Ik kom met de auto dus ik kan evt. wat mensen wegbrengen naar het station als het afgelopen is.
Dit dus. Zou ernstig prettig zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Kan je ook wat mensen naar de plas toebrengen? Van zwolleCS ophalen. Want dan hoeven een paar niet met de bus.. Ligt er natuurlijk aan hoe laat je er denkt heen te gaan.
Wanneer begonnen we ook weer? Ik moet daarvòòr ook nog wat familie taxiën namelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Kan je ook wat mensen naar de plas toebrengen? Van zwolleCS ophalen. Want dan hoeven een paar niet met de bus.. Ligt er natuurlijk aan hoe laat je er denkt heen te gaan.
Tegen 2u verwachten we iedereen die met het OV moet en samen met de bus naar wythmener wil op zwolle CS.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:23 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Wanneer begonnen we ook weer? Ik moet daarvòòr ook nog wat familie taxiën namelijk.
Okee, als het me lukt dan zal ik om 13.45 klaarstaan. Dan ga ik bij de Nieuwe Buitensociëteit staan (dat witte conferentiegebouw links-schuin tegenover het station). Een donkerblauwe Renault Mégane, dan weten jullie dat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tegen 2u verwachten we iedereen die met het OV moet en samen met de bus naar wythmener wil op zwolle CS.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:46 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Okee, als het me lukt dan zal ik om 13.45 klaarstaan. Dan ga ik bij de Nieuwe Buitensociëteit staan (dat witte conferentiegebouw links-schuin tegenover het station). Een donkerblauwe Renault Mégane, dan weten jullie dat.
Een kleine bijdrage zou fijn zijn.
Zet me anders maar in de OP, DeeVee.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:04 schreef Intronic het volgende:
Ik ben er ook zo vroeg mogelijk, zou wel met een auto mee willen indien mogelijk dus.
Ik tel voor 3, dus hopelijk lukt het.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:06 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Zet me anders maar in de OP, DeeVee.![]()
Ik heb plek voor 4 man (3 op de achterbank als jullie niet te fors gevormd zijn.)
En natuurlijk: first come, first serve!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:06 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Zet me anders maar in de OP, DeeVee.![]()
Ik heb plek voor 4 man (3 op de achterbank als jullie niet te fors gevormd zijn.)
En natuurlijk: first come, first serve!
Boh, Zwolle CS (hoezo CS, het is het enige station!) heeft maar twee uitgangen: Centrum (die je moet hebben dus) en Zuid, verbonden door een loopbrug op het moment dacht ik (ivm werkzaamheden).quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben zo bang dat ik verdwaal op Assen CS of Zwolle CS
Kleine meisjes die verdwalen!quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben zo bang dat ik verdwaal op Assen CS of Zwolle CS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |