Done.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:57 schreef Intronic het volgende:
Trouwens in neem wel Whisky mee, niet al te veel, en alleen voor den ouderen. Zet maar in OP.
Nee, maar er lopen daar ook 15 jarige rond.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:00 schreef Isambard het volgende:
Je bent van 1987. Je wou jezelf toch geen "oudere" noemen?
Die verrassingsman? Dat wil ik mee maken.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Done.
Niet aan die kleine neger geven, hij is ook van plan om bier te gaan drinken.
Wordt lachen als hij na 3 bier in het meer ligt.
En straks krijgen wij een bekeuring omdat we alcohol aan een minderjarige geven.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:01 schreef Intronic het volgende:
[..]
Die verrassingsman? Dat wil ik mee maken.
Hallon, dit is FOK! policequote:Op donderdag 1 september 2011 23:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En straks krijgen wij een bekeuring omdat we alcohol aan een minderjarige geven.
Alleen als ik mee mag.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hennes, als dat beetje whiskey niet op komt die avond mag ik het dan mee? Ik heb die avond/nacht nog een feestje.![]()
Naar de BBQ van een vriendin en daarna naar de lokale bardancing? Denk niet dat je je thuisvoelt tussen al die 16/17/18 jarigen.quote:
Ik voel me als een vader die op de kinderen moet passen.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Naar de BBQ van een vriendin en daarna naar de lokale bardancing? Denk niet dat je je thuisvoelt tussen al die 16/17/18 jarigen.
Ik bied me aan!quote:Op donderdag 1 september 2011 23:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Naar de BBQ van een vriendin en daarna naar de lokale bardancing? Denk niet dat je je thuisvoelt tussen al die 16/17/18 jarigen.
Vet. Dan mag jij ook whisky van mij.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:27 schreef Snuf. het volgende:
Over 7 dagen ben ik 18. Hoe baas is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |