Vis een optie? Aangezien we aan een meer zitten is er dus ook de mogelijkheid om te vissen! Dit zijn een paar FOK!kers dus ook van plan en hiervoor geldt ook: je eigen visgerei meenemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Precies, vind ik ook. Ik neem frikandellen mee.
Aldus Wikipedia.quote:Er zijn op de plas grote snoeken en brasem te vangen, en zijn de andere vissoorten zoals karper en grote voorn ook goed vertegenwoordigd
De FOK!kers die komen:quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vissen is baas, gewoon de sfeer, bier enzo.
Muggennet is wel handig trouwens
Hier stond eerst "zalm."quote:Op donderdag 1 september 2011 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wie van jullie hier lust monchou/gevulde ei?
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja. Ik wou eerst zalmsalade maken. Maar toen bedacht ik me.
Kan gebeuren.. misschien nog als backup, voor als de andere salade niet in de smaak valt?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja. Ik wou eerst zalmsalade maken. Maar toen bedacht ik me.
Nee wordt te duur. Zalm is duur.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kan gebeuren.. misschien nog als backup, voor als de andere salade niet in de smaak valt?
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee wordt te duur. Zalm is duur.
Ja man, ff zalm vangen en dan kijken of DV er nog snel een salade van kan maken.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:22 schreef Daaps het volgende:
[..]Zalm vangen we toch gewoon in dat meertje?..
En ik neem wel frikandellen mee.Of ze nog lekker zijn na 3 uur OV'en weet ik niet..
Geen idee, mogen ze dat eigenlijk wel verkopen op een centraal station?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kan je alcohol/wijn kopen op groningen cs?
Jammer dat zalm een zout water vis is.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja man, ff zalm vangen en dan kijken of DV er nog snel een salade van kan maken.
Zwemmen daar uberhaupt wel vissen?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:26 schreef Daaps het volgende:
[..]
Jammer dat zalm een zout water vis is.
Dus vis zalm is geen optie.
Ecktequote:
Wat? Nee! Die beer gaat d'r mee vandoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar laten we stoppen. SC enzo. Mag niet.
Vast wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:22 schreef Daaps het volgende:
[..]Zalm vangen we toch gewoon in dat meertje?..
En ik neem wel frikandellen mee.Of ze nog lekker zijn na 3 uur OV'en weet ik niet..
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:35 schreef Daaps het volgende:
[..]
Wat? Nee! Die beer gaat d'r mee vandoor.Wat? Nee! Ik heb mijn post al aangepast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar laten we stoppen. SC enzo. Mag niet.Maar je hebt gelijk, ik stop al met de SC.
Daaps, heb jij al een OV-kaart?∞
Nop..quote:Op donderdag 1 september 2011 19:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat? Nee! Ik heb mijn post al aangepast.Maar je hebt gelijk, ik stop al met de SC.
Daaps, heb jij al een OV-kaart?
Hmm oke. Kan je eigenlijk nog wel zonder OV-kaart reizen? Eerlijk gezegd weet ik dat niet eens, want er is zoveel veranderd nu.quote:
Ja, dat gezwam allemaal..quote:Op donderdag 1 september 2011 19:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hmm oke. Kan je eigenlijk nog wel zonder OV-kaart reizen? Eerlijk gezegd weet ik dat niet eens, want er is zoveel veranderd nu.
Oja trouwens, ik dacht eerst dat ik ook niet met mijn OV-kaart zou kunnen reizen, omdat ik de studentenpas heb. Die is eigenlijk alleen voor doordeweeks. Maar goed, ik heb ook nog een anonieme kaart, dus als ik daar geld op zet kan ik die gewoon gebruiken.
Je kan bij de NS nog gewoon een ouderwets kaartje kopenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hmm oke. Kan je eigenlijk nog wel zonder OV-kaart reizen? Eerlijk gezegd weet ik dat niet eens, want er is zoveel veranderd nu.
Oja trouwens, ik dacht eerst dat ik ook niet met mijn OV-kaart zou kunnen reizen, omdat ik de studentenpas heb. Die is eigenlijk alleen voor doordeweeks. Maar goed, ik heb ook nog een anonieme kaart, dus als ik daar geld op zet kan ik die gewoon gebruiken.
Oh, dat is wel lekker dan. Ja, in de bus moet ik sowieso altijd met een OV-kaart.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:42 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
Je kan bij de NS nog gewoon een ouderwets kaartje kopen
In de bus(sen) heb je volgens mij wel een OV-kaart nodig.
Ja die moet je gewoon opladen. Bij de NS of bij een Albert Heijn kan dat vast wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zo'n anonieme OV chipkaart is 7,50.
Maar hoe reis je daarmee dan? je moet hem opladen ofzo?
Hoe werkt dat.
Ja, in bijna alle supermarkten heb je wel een apparaat waar je hem kan opladen (of gewoon bij de metro of een treinstation etc). Dan moet je ook gewoon je bankpas erin doen en aangeven hoeveel je op de kaart wil zetten zegmaar. Als je een persoonlijke OV-kaart hebt, kan je er voor zorgen dat ie automatisch weer oplaadt als je onder de 5 euro komt. Maar ja, ik denk niet dat je vaak een OV-kaart nodig hebt en dan kan je beter de anonieme kaart nemen.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zo'n anonieme OV chipkaart is 7,50.
Maar hoe reis je daarmee dan? je moet hem opladen ofzo?
Hoe werkt dat.
Is er geen optie dat je met contant geld op kan laden?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, in bijna alle supermarkten heb je wel een apparaat waar je hem kan opladen (of gewoon bij de metro of een treinstation etc). Dan moet je ook gewoon je bankpas erin doen en aangeven hoeveel je op de kaart wil zetten zegmaar. Als je een persoonlijke OV-kaart hebt, kan je er voor zorgen dat ie automatisch weer oplaadt als je onder de 5 euro komt. Maar ja, ik denk niet dat je vaak een OV-kaart nodig hebt en dan kan je beter de anonieme kaart nemen.
Iemand anders 't op laten laden voor je met zijn/haar bankpas en die dan contant terug betalen..quote:Op donderdag 1 september 2011 19:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is er geen optie dat je met contant geld op kan laden?
Want als ik pin ziet mijn vader het op de rekening en dan gaat hij vragen waarvoor ik dat heb gebruikt en hij mag niet weten dat ik naar zwolle ga.
Volgens mij kan dat niet nee.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is er geen optie dat je met contant geld op kan laden?
Want als ik pin ziet mijn vader het op de rekening en dan gaat hij vragen waarvoor ik dat heb gebruikt en hij mag niet weten dat ik naar zwolle ga.
Slim.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:55 schreef Daaps het volgende:
[..]
Iemand anders 't op laten laden voor je met zijn/haar bankpas en die dan contant terug betalen..
Terugreis betaald snuf al voorme, en ik geef hem contant geld. Dus dan had het ook niet gehoevenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet nee.Ja, dan moet je op het CS gewoon een los kaartje kopen, als dat nog kan.
Edit: Ja, of wat Daaps zegt dus.Ik zou het ook wel kunnen doen, want ik moet nu mijn OV-kaart toch veel gebruiken, maar om nou eerst langs Groningen te komen...
quote:
Ja, of ze neemt die vriendin gewoon mee naar de meet.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:58 schreef Daaps het volgende:
[..]Dank. Maar dan moet je er dus wel iemand bij halen.. Een vriend/vriendin.. Ik zou gewoon een willekeurig iemand op 't cs vragen.
Haha mooi niet. Ik ga geen prive met internet mengen. + Ik ga het hem/haar dan echt niet vertellen dat ik naar een meet gaquote:Op donderdag 1 september 2011 20:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, of ze neemt die vriendin gewoon mee naar de meet.Diegene weet er dan toch al van.
Flauw.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha mooi niet. Ik ga geen prive met internet mengen. + Ik ga het hem/haar dan echt niet vertellen dat ik naar een meet ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Ze zegt gewoon dat ze, zoals Socios, een dagje door nl gaat toeren.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha mooi niet. Ik ga geen prive met internet mengen. + Ik ga het hem/haar dan echt niet vertellen dat ik naar een meet ga
Ik ga zeggen dat ik het een keer wil uitproberen aangezien ik wel vaak naar Groningen ga.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:02 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ze zegt gewoon dat ze, zoals Socios, een dagje door nl gaat toeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |