Zwolle airport.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef Haifisch het volgende:
Hallon, wat is de dichtstbijzijnde luchthaven van Zwolle?
Okquote:
Niet mogelijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan breng je ze heen, rijd je door naar zwolle, en haal je ze savonds weer op.
Niksquote:Op donderdag 1 september 2011 21:32 schreef Intronic het volgende:
Hallon. Heb ik nog iets gemist? Topic #9 alweer.
Oké, want ik ben nu pas onderweg naar huis. Gotta love school.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nikstenminste, niet dat ik weet
Iedereen uit die richting verzamelt op Utrecht CS, en dan met zn allen naar Zwolle.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:33 schreef Intronic het volgende:
Trouwens. Misschien gezellig als alle brabanders dezelfde trein pakken? Kei gezellig.
Geil. Is er ook al een tijd voor, of zien we dat dan wel?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Iedereen uit die richting verzamelt op Utrecht CS, en dan met zn allen naar Zwolle.
Ben ik wir..quote:Op donderdag 1 september 2011 22:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
Geil. Is er ook al een tijd voor, of zien we dat dan wel?
Geen idee. Ik kom niet in de buurt van utrecht.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
Geil. Is er ook al een tijd voor, of zien we dat dan wel?
Jammer ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom niet in de buurt van utrecht.
Dat weet ik. Nou het komt wel goed, we hebben nog tijd. Heb er wel zijn in haha.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom niet in de buurt van utrecht.
Ik heb er ook zijn in.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat weet ik. Nou het komt wel goed, we hebben nog tijd. Heb er wel zijn in haha.
Zweefvliegveld Lemelerveldquote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef Haifisch het volgende:
Hallon, wat is de dichtstbijzijnde luchthaven van Zwolle?
Spammert. Ik zal je wel even helpen om dat te veranderenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Damn. 90 van de 144 posts hier zijn van mij
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:53 schreef Isambard het volgende:
Ja maar je hebt er ook zo'n zin in
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Damn. 90 van de 144 posts hier zijn van mij
Ik ookzoquote:Op donderdag 1 september 2011 22:54 schreef Daaps het volgende:
[..]goede organisator.
Ik ga mn nest in. Houdoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |