Dagretour van Rotterdam CS naar Zwolle CS is 37,80.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maakt voor mij niks uit, ik moet toch eerst 45min met de bus naar Rotterdam toe. Ik heb eigenlijk geen idee welke ik het beste kan nemen, maar ik ga denk ik wel gewoon naar CS.
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vreet jezelf thuis vol dan hebje geen honger meer op de kermis, houd de attracties beperkt en geef max 20 euro uit.
Drink van te voren alcohol als je uitgaat, dan benje ongeveer 15 euro kwijt.
85 euro bespaard.
Maar kan ik je toch inhuren als persoonlijke financiele adviseur? Ik geef je wat er over blijft van mn maandloon.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Briljant. Maar in werkelijkheid gaat dit nooit werken.
Wat een kutjes bij NS. Ik ga wel lopen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dagretour van Rotterdam CS naar Zwolle CS is 37,80.
Zelfde als mij
Dan mag je vrijdagochtend beginnen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat een kutjes bij NS. Ik ga wel lopen.
Ik word over precies 7 dagen 18quote:
Ik heb geen idee ik stap op bij Utrecht, kost 18 euroquote:Op donderdag 1 september 2011 20:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah kijk, dat is wel lekker inderdaad. De mijne gaat ook pas 1 oktober in ja. Maarre, kost het vanaf Rotterdam ook serieus bijna 50 euro? Dan mag ik mijn bankrekening wel weer gaan plunderen.
Ik heb nog wel een paar duizend euro door mijn krantenwijk. Mijn rekening wordt wel steeds geplunderd, maar ik heb nog genoeg gelukkig. Voor het geval ik moe wordt van het lopen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:28 schreef BoleroPower het volgende:
Niet een paar duizend euro op je rekening hebben
het gaat over de meet.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:28 schreef Daaps het volgende:
TC? Ik weet niet of de modjes hier blij mee zijn.
Ja want 7x6 is minder dan 37,80.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Denk trouwens dat de bus goedkoper is. Voor 7 zones is het enkeltje 6 euro ofzo.
Nee. Voor de 7zone's samen is het 6 euro.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja want 7x6 is minder dan 37,80.![]()
Begrijpend lezen was nooit je sterkste kant zekerquote:Op donderdag 1 september 2011 20:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja want 7x6 is minder dan 37,80.![]()
Oh zo.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Voor de 7zone's samen is het 6 euro.
Voor 2 zone's is het 1,50 ofzo.
Ik oefen er nog op.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Begrijpend lezen was nooit je sterkste kant zeker
http://tinychat.com/nw25kquote:Op donderdag 1 september 2011 20:28 schreef Daaps het volgende:
TC? Ik weet niet of de modjes hier blij mee zijn.
KUTVENTquote:Op donderdag 1 september 2011 20:51 schreef .Neovo. het volgende:
Nou, 17 september gaat voor mij niet door.![]()
(jammer voor DV, anders mocht je bij mij wel mee in de auto)
Ik kom sowiezo 100%quote:Op donderdag 1 september 2011 20:57 schreef Rodawa het volgende:
Steeds meer afmeldingen.Straks blijven er 2 over en is het een date
Oma jarig.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
KUTVENT
waarom kan je nietJij was mijn enige beetje hoop.
Dan breng je ze heen, rijd je door naar zwolle, en haal je ze savonds weer op.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:04 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Oma jarig.
En omdat ouders weer gaan zuipen mag ik gaan rijden.
Zwolle airport.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef Haifisch het volgende:
Hallon, wat is de dichtstbijzijnde luchthaven van Zwolle?
Okquote:
Niet mogelijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan breng je ze heen, rijd je door naar zwolle, en haal je ze savonds weer op.
Niksquote:Op donderdag 1 september 2011 21:32 schreef Intronic het volgende:
Hallon. Heb ik nog iets gemist? Topic #9 alweer.
Oké, want ik ben nu pas onderweg naar huis. Gotta love school.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nikstenminste, niet dat ik weet
Iedereen uit die richting verzamelt op Utrecht CS, en dan met zn allen naar Zwolle.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:33 schreef Intronic het volgende:
Trouwens. Misschien gezellig als alle brabanders dezelfde trein pakken? Kei gezellig.
Geil. Is er ook al een tijd voor, of zien we dat dan wel?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Iedereen uit die richting verzamelt op Utrecht CS, en dan met zn allen naar Zwolle.
Ben ik wir..quote:Op donderdag 1 september 2011 22:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
Geil. Is er ook al een tijd voor, of zien we dat dan wel?
Geen idee. Ik kom niet in de buurt van utrecht.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
Geil. Is er ook al een tijd voor, of zien we dat dan wel?
Jammer ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom niet in de buurt van utrecht.
Dat weet ik. Nou het komt wel goed, we hebben nog tijd. Heb er wel zijn in haha.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom niet in de buurt van utrecht.
Ik heb er ook zijn in.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat weet ik. Nou het komt wel goed, we hebben nog tijd. Heb er wel zijn in haha.
Zweefvliegveld Lemelerveldquote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef Haifisch het volgende:
Hallon, wat is de dichtstbijzijnde luchthaven van Zwolle?
Spammert. Ik zal je wel even helpen om dat te veranderenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Damn. 90 van de 144 posts hier zijn van mij
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:53 schreef Isambard het volgende:
Ja maar je hebt er ook zo'n zin in
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Damn. 90 van de 144 posts hier zijn van mij
Ik ookzoquote:Op donderdag 1 september 2011 22:54 schreef Daaps het volgende:
[..]goede organisator.
Ik ga mn nest in. Houdoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |