Gewoon wat willekeurige klinkers deleten en je komt 'n heel end.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:02 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
Kan dit even vertaald worden?
Wacht. Omdat spoor 2 niet toegankelijk is voor reizigers?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:05 schreef Isambard het volgende:
[..]
Als je op lijn (spoor?) 2 aan komt heb je een probleem. Vraag Socios maar waarom.
wat is dat voor domme shit? hoezo zit daar dan een treinquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:08 schreef Isambard het volgende:
Ja
[ afbeelding ]
Het middelste spoor is spoor 2. Denk bij het verlaten van de trein om het afstapje!
Ik dacht al, volgens mij waren alleen 1, 3 en 4-9 en nog wat in gebruik.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:08 schreef Isambard het volgende:
Ja
[ afbeelding ]
Het middelste spoor is spoor 2. Denk bij het verlaten van de trein om het afstapje!
ik denk dat die net vertekt vanaf spoor 1Bquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:09 schreef speedking het volgende:
[..]
wat is dat voor domme shit? hoezo zit daar dan een trein
Volgens mij is het spoor waar je opstapt niet altijd dezelfde als waar je uitkomt op een ander station. Dan zou je op een treinstation met 5 sporen op spoor 5 opstappen, en bij een station met maar 3 spoorlijnen er uit moeten springen, omdat er geen spoor 5 is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
wtf![]()
ga naar ns.nl
vertrek vanaf Assen naar Zwolle met de trein.
Ik krijg dan dit:
12:57 Assen 2 Zwolle Intercity (NS)
Dus ik neem aan dat ik Vanuit assen vertrek op spoor 2.
Maar waar kom ik aan dan?ook spoor 2 op Zwolle dacht ik.. maar niet dus
Dat klinkt wel logisch.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Volgens mij is het spoor waar je opstapt niet altijd dezelfde als waar je uitkomt op een ander station. Dan zou je op een treinstation met 5 sporen op spoor 5 opstappen, en bij een station met maar 3 spoorlijnen er uit moeten springen, omdat er geen spoor 5 is.
Zondequote:Op vrijdag 2 september 2011 17:03 schreef honkeytonk het volgende:
Haal mij maar van de lijst af, ik heb dan een hele belangrijke wedstrijd
Jawel. Paar keer per maand naar Groningenquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:29 schreef Intronic het volgende:
Hallon, nog nooit met de trein geweest?
Ik ben al om half 7 daar weg.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik baal er ook vanAls ik nog kom zal dat pas 's avonds laat zijn
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben al om half 7 daar weg.
Das nie cool tog.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben al om half 7 daar weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |