quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mijn bus vanuit mijn woonplaats vertrekt om 9:34.
Ik kom om 10:20 aan in Groningen.
Mijn bus naar Assen vertrekt vanuit Groningen om 10:49.
Ik kom om 11:42 aan in Assen.
Vanuit Assen neem ik om 12:57 de trein naar Zwolle.
Ik kom om 13:43 aan in Zwolle.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mijn bus vanuit mijn woonplaats vertrekt om 9:34.
Ik kom om 10:20 aan in Groningen.
Mijn bus naar Assen vertrekt vanuit Groningen om 10:49.
Ik kom om 11:42 aan in Assen.
Vanuit Assen neem ik om 12:57 de trein naar Zwolle.
Ik kom om 13:43 aan in Zwolle.
Op Assen CS kun je bijna niet verdwalen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben zo bang dat ik verdwaal op Assen CS of Zwolle CS
help jij mij daar even dan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Op Assen CS kun je bijna niet verdwalen.
Oke, maar ik weet niks van stations, ik ben pas 2 keer met de trein geweest vanaf Assen en 2 keer wisten de personen waarmee ik reisde waar ik op moest stappen en niet ik zelf.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
help jij mij daar even dan.
Nouen, 2 personen zijn wijzer dan 1.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, maar ik weet niks van stations, ik ben pas 2 keer met de trein geweest vanaf Assen en 2 keer wisten de personen waarmee ik reisde waar ik op moest stappen en niet ik zelf.Ik ga nooit met het OV.
Misschien dat ik dan wel even langs kom.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nouen, 2 personen zijn wijzer dan 1.
En dan kan ik jou alsnog meetenWant ik moet 1 uur in assen blijven
Wachten op de trein
Sorry, ik zal niet lachen. Nee echtquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
wtf![]()
ga naar ns.nl
vertrek vanaf Assen naar Zwolle met de trein.
Ik krijg dan dit:
12:57 Assen 2 Zwolle Intercity (NS)
Dus ik neem aan dat ik Vanuit assen vertrek op spoor 2.
Maar waar kom ik aan dan?ook spoor 2 op Zwolle dacht ik.. maar niet dus
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:49 schreef Isambard het volgende:
[..]
Sorry, ik zal niet lachen. Nee echt
Als ik m aanmaak dan kan niemand een cam aan doen zonder password. Ik klik aldoor iets verkeerds aan ofzo, maar weet niet watquote:
Dan ik.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik m aanmaak dan kan niemand een cam aan doen zonder password. Ik klik aldoor iets verkeerds aan ofzo, maar weet niet wat
Dan mis je de prachtige stad Assen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:06 schreef Snuf. het volgende:
DV, waarom kun je niet gewoon de trein van Groningen naar Zwolle nemen?
Werkzaamheden tussen groningen-assen. In een keer met de bus naar assen vanuit hier gaat dus makkelijker dan eerst met de trein naar groningen > bus naar assen > trein naar zwolle.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:06 schreef Snuf. het volgende:
Sabine, waarom kun je niet gewoon de trein van Groningen naar Zwolle nemen?
Bus? Buiten de randstad zijn toch geen wegen, alleen zandpaadjes?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Werkzaamheden tussen groningen-assen. In een keer met de bus naar assen vanuit hier gaat dus makkelijker dan eerst met de trein naar groningen > bus naar assen > trein naar zwolle.
Ja ik noem het bus. eigenlijk is het een koets die wordt getrokken door kleine negertjes.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Bus? Buiten de randstad zijn toch geen wegen, alleen zandpaadjes?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik noem het bus. eigenlijk is het een koets die wordt getrokken door kleine negertjes.
Jij gaat zeker met de trekschuit naar school?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik noem het bus. eigenlijk is het een koets die wordt getrokken door kleine negertjes.
Met de benenwagen. Door weer en wind.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jij gaat zeker met de trekschuit naar school?
Watquote:
Er gaat toch vanaf Groningen ook een trein rechtstreeks naar Zwollequote:Op vrijdag 2 september 2011 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Werkzaamheden tussen groningen-assen. In een keer met de bus naar assen vanuit hier gaat dus makkelijker dan eerst met de trein naar groningen > bus naar assen > trein naar zwolle.
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetailsquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er gaat toch vanaf Groningen ook een trein rechtstreeks naar Zwolle
Dus waarom pakt DV die niet gewoonquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:04 schreef Intronic het volgende:
[..]
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails
13:46 Groningen 2b Zwolle Intercity (NS)
14:44 Zwolle 1a
Ze gaat nooit met de treinquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus waarom pakt DV die niet gewoon![]()
Net zo makkelijk
quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:13 schreef remlof het volgende:
Een ONZ-meet in the middle of nowhere?
Ja is wel zo handig. Nu gaat ze een halve wereldreis maken en dat is nergens voor nodigquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:19 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ze gaat nooit met de trein. Straks maar even inlichten haha.
En er is geen eens een bar!!quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:13 schreef remlof het volgende:
Een ONZ-meet in the middle of nowhere?
Gulmez moet gewoon komen omdat hij chanant heeft uitgevonden.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Omg, Gulmez en Amenth gaan ook.![]()
Toch maar is kijken of ik niet kan gaan..
Pas nog bijgewerkt, dus zou moeten kloppen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:59 schreef Myraela het volgende:
Wie komen er nou echt, klopt de lijst in de OP?
Wederom een grote groepquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:59 schreef Myraela het volgende:
Wie komen er nou echt, klopt de lijst in de OP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |