Mijn huis heeft geen tulpen bij de voordeur.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
Dat was snel vol!
[ afbeelding ]
Eigen huizen zijn overrated johquote:Op donderdag 1 september 2011 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb geen eigen huis
ook geen tulpen, overigens. Wel een huurhuis, en paardebloemen!
Gezocht via een Britse Fundasitequote:Op donderdag 1 september 2011 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
Had het destijds gemist, maar hoe hebben jullie dit huis gevonden?
De sociale woningmarkt is hier zo mogelijk een nog grotere hel dan in Nederland. De particuliere markt is echter een stuk bereikbaarder. Ook de prijzen zijn een stuk aantrekkelijker dan in Nederlandquote:Op donderdag 1 september 2011 15:47 schreef golfer het volgende:
Ja, het is toch anders daar in de UK dan hier in Nederland met de woningnood.
Dat klinkt lekker!quote:Ik ben klaar met mijn voorbereidingen voor dit cataplana-recept.
Wat eten jullie toch altijd heerlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 15:47 schreef golfer het volgende:
Ja, het is toch anders daar in de UK dan hier in Nederland met de woningnood.
Ik ben klaar met mijn voorbereidingen voor dit cataplana-recept.
Ik moet het vrouwtje toch tevreden blijven houden?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:49 schreef Sarabi het volgende:
Wat eten jullie toch altijd heerlijk
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moet het vrouwtje toch tevreden blijven houden?![]()
*wegduikt voor de klappen die straks volgen*
Ik ben een feeder.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:53 schreef Sarabi het volgende:
![]()
Dus de liefde van een vrouw gaat ook door de maag?
Wat een eind weg van je.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:16 schreef borisz het volgende:
Zo netwerk bij pa nu ook gevonden. Hier is in dit geval Nederasselt om precies te zijn
. Het is een tijdje terug uit gegaan met zijn vriendin en via via via is hij nu hier terecht gekomen. Helaas een beetje ver weg vanuit IJmuiden.
Ja tof maar nog werk wat onwerkelijk hoor. Net is er een meneer geweest voor een offerte voor de CV en straks komt het bezoek binnen te druppelen. Spannend allemaal!quote:Op donderdag 1 september 2011 15:45 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerd Lein & Kaas!
Hoe voelt dat nou?
Ja. Nou ja ik woonde wel altijd bij moeders. Maar toen Pa nog in Santpoort woonde was ik daar gewoon een aantal dagen/avonden per week. Ik sliep wel altijd thuis. Dat was meer vanwege die flat die hij daar had ik sliep liever op mijn eigen bed dan op de bankquote:Op donderdag 1 september 2011 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een eind weg van je.
Dus je woont nu weer helemaal bij jouw moeder?
Jullie houden je party in jullie nieuwe woning?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja tof maar nog werk wat onwerkelijk hoor. Net is er een meneer geweest voor een offerte voor de CV en straks komt het bezoek binnen te druppelen. Spannend allemaal!
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 1 september 2011 16:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja tof maar nog werk wat onwerkelijk hoor. Net is er een meneer geweest voor een offerte voor de CV en straks komt het bezoek binnen te druppelen. Spannend allemaal!
Veel plezier vanavond!quote:Op donderdag 1 september 2011 16:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
welke zender?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:31 schreef golfer het volgende:
Zit een beetje te zappen, want Ziggo vond het nodig om weer per 1-9 van alles te veranderen.
Kom ik opeens 24-kitchen tegen.
Met Rudolf van Veen.
Cool!quote:Op donderdag 1 september 2011 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag op de fiets naar zkh besloten om geen salsales te nemen na 2.5 jaar continu les, maar Zouk beginnerscursus en Latin/Ballroom Bronste gaan doen.
Altijd makkelijk om door te gaan met waar je je comfortabel bij voelt, maar nog leuker om aan nieuwe dingen te beginnen.
Wel weer bij de studentendansverenigingtoch de makkelijkste manier om 'leeftijdsgenoten' te ontmoeten.
klinkt Grieksquote:Op donderdag 1 september 2011 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat moest ik even opzoeken...![]()
tof!
Veranderen kan altijdquote:Op donderdag 1 september 2011 16:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cool!
Je bent echt goed bezigen mocht het niet bevallen kan je altijd nog veranderen toch?
Ooit als ik rijk ben en meer tijd heb wil ik ook meer dansles nemen
Opzouken *knorknor*quote:Op donderdag 1 september 2011 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat moest ik even opzoeken...![]()
tof!
Gyros met souflaki en mouszoukaquote:
I wishquote:Op donderdag 1 september 2011 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Veranderen kan altijd
Vriendje zeggen dat hij mot afstuderen, worden jullie vanzelf rijk
Op (hoe toepasselijk) kanaal 24quote:
Wel veel blijven drinken, hè?quote:ouders zijn hier 1,5 uur. moeder ging gelijk mn huis soppen en stofzuigenkreeg fruit en ze zijn nu nog meer fruit aan het halen. heb de hele dag ontzettende kramp in mn benen, geen idee hoe ik moet staan, zitten of liggen
Ja minder pakketten en daardoor is het voor een deel goedkoper, maar voor de grootste groep duurder als ze hun zenders willen behouden.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:31 schreef golfer het volgende:
Zit een beetje te zappen, want Ziggo vond het nodig om weer per 1-9 van alles te veranderen.
Kom ik opeens 24-kitchen tegen.
Met Rudolf van Veen.
dat leeftijdsgenoten twijfel ik over, maar misschien mensen die in dezelfde levensfase zitten?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag op de fiets naar zkh besloten om geen salsales te nemen na 2.5 jaar continu les, maar Zouk beginnerscursus en Latin/Ballroom Bronste gaan doen.
Altijd makkelijk om door te gaan met waar je je comfortabel bij voelt, maar nog leuker om aan nieuwe dingen te beginnen.
Wel weer bij de studentendansverenigingtoch de makkelijkste manier om 'leeftijdsgenoten' te ontmoeten.
Einde van hun pubertijd?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:54 schreef Jagärtrut het volgende:
dat leeftijdsgenoten twijfel ik over, maar misschien mensen die in dezelfde levensfase zitten?
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat leeftijdsgenoten twijfel ik over, maar misschien mensen die in dezelfde levensfase zitten?
quote:Op donderdag 1 september 2011 07:49 schreef Bluezz het volgende:
Leinie felie
Rijst![]()
Tell us how is life?
Koffie
Ja, bestquote:Op donderdag 1 september 2011 07:52 schreef FutureFairytale het volgende:
gmorgen! Haa RIJST! Alles ok? ik ga thuiswerken vandaag, overal pijn en uitgedroogd van vannacht. weet niet hoe ik moet liggen
Gedeeltelijk goed nieuws? of is beide net zo 'slecht'?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:25 schreef Bluezz het volgende:
Geen artrose in pols, wel een kalkarm skelet = osteoperose![]()
Ouwe wijvenkwaal (en erfelijk).
Dan heb jij er voorlopig nog geen last vanquote:
Ahaquote:Op donderdag 1 september 2011 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Nou artrose had ik vervelender gevonden, dit is dus w.s. een overbelasting of zoiets. Iets spierderigs. Gaat wel weer over.
Osteoperose is link qua bottenbreken en ik ga krimpen, maar dat mag![]()
Moet dus zorgen dat ik niks breek eigenlijk :quote:
quote:Broze botten die snel breken is niet een normaal verouderingsverschijnsel, zoals vaak wordt gedacht. Osteoporose is een aandoening, die bovendien goed te voorkomen is. Voorkomen is beter dan breken! Behandeling is ook mogelijk. Dat is belangrijk, want osteoporose is erger dan het lijkt. Botbreuken en de nasleep ervan kunnen de kwaliteit van leven sterk verminderen. Van de mensen die een heup breken, overlijdt zelfs 20% aan de gevolgen en complicaties ervan.
ah ik had maar Jamie gekeken. 24 ken ik nog niet. goed dat je het zegt want ik heb geen idee wat ik wel of niet mag. kopje soep en half kopje thee op qua vocht en vannacht 2 kg vocht kwijtgeraakt. kan dat die beenkramp veroorzaken?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Op (hoe toepasselijk) kanaal 24
[..]
Wel veel blijven drinken, hè?
quote:Wat is de oorzaak van kramp?
Het fenomeen kramp is nog niet helemaal duidelijk. Mogelijke oorzaken zijn:
· Een verstoorde bloedtoevoer met als gevolg een zuurstoftekort in de spier zoals bijvoorbeeld bij het dragen van te strakke kousen.
· Een laag glucose(suiker)gehalte in de spier.
· Een zouttekort door zoutloos dieet.
· Vochtverlies (overvloedig zweten), wat kan leiden tot een verstoorde elektrolytenbalans.
· Overbelasting (uitputting) door b.v. een slechte conditionele voorbereiding.
· Vermoeidheid.
Zouten tekort. ORS drinken?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah ik had maar Jamie gekeken. 24 ken ik nog niet. goed dat je het zegt want ik heb geen idee wat ik wel of niet mag. kopje soep en half kopje thee op qua vocht en vannacht 2 kg vocht kwijtgeraakt. kan dat die beenkramp veroorzaken?
ja absoluut. van mij hoefde ze niet te werken maar het zit in haar natuur. fruit klaarmaken enzo en ze heeft wat achtergelaten, staat klaar in schaaltjes.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
ocherm, nog beterschap FFT! Maar schoonmakende ouders als je ziek bent zijn wel tof!
afstuderen! oh spannend Rijst! ben je inmiddels al wat meer over je ex heen?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Ja, best![]()
Aan het afstuderen en zulks. Nog 1 schooljaar en dan is de studie voorbij. Verder gaat het zo z'n gangetje zoals m'n moeder zou zeggen. Met andere woorden, saai dus.![]()
beter!!! heel fijn Bluezzquote:Op donderdag 1 september 2011 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Nou artrose had ik vervelender gevonden, dit is dus w.s. een overbelasting of zoiets. Iets spierderigs. Gaat wel weer over.
Voorzichtig doen dusquote:Op donderdag 1 september 2011 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet dus zorgen dat ik niks breek eigenlijk :
[..]
ah dankje. gedeeltelijk griep dat ik alles voelquote:
Was het maar spannendquote:Op donderdag 1 september 2011 17:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
afstuderen! oh spannend Rijst! ben je inmiddels al wat meer over je ex heen?
zouttekort heb ik denk niet. wel meer vocht kwijtgeraakt dan dat ik tot me nam. vannacht iedere keer dat ik vocht kwijtraakte wat slokjes water gedronken, om dat vervolgens weer kwijt te raken.quote:
beter!!! heel fijn Bluezzquote:Op donderdag 1 september 2011 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou echt om te juichen vind ik het niet hoor
heb cup a soup opquote:Op donderdag 1 september 2011 17:35 schreef Den_Haag het volgende:
Vocht drinken en genoeg zouten binnen krijgen. En dan geen chips maar soep of ORS
gelukkig maar Rijst. ik hoop dat je beter in je vel zit nu. beterschaap hahaquote:Op donderdag 1 september 2011 17:36 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Was het maar spannend
Maar ja hoor, was ik al een lange tijd.![]()
Hoe is 't met jou? Zie dat je ziek bent (ik lees nooit terug)?
Hier, beterschaap![]()
[ afbeelding ]
ah nou ik las dat het meer spierverrekking was dan artrose. een spiertje verrekken is tijdelijk, toch..quote:Op donderdag 1 september 2011 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou echt om te juichen vind ik het niet hoor
Je hebt de helft maar gelezen.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ah nou ik las dat het meer spierverrekking was dan artrose. een spiertje verrekken is tijdelijk, toch..
Gaat prima. Ben nooit zo lang down, vind er altijd wel een manier uit.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gelukkig maar Rijst. ik hoop dat je beter in je vel zit nu. beterschaap hahalief!
deze post heb ik gemist! breek niks alsjeblieftquote:Op donderdag 1 september 2011 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet dus zorgen dat ik niks breek eigenlijk :
[..]
nah je zat er wel een periode nogal doorheen en begon gekke tripjes uit te zoeken maar gelukkig dat je er op het laatst achter kwam dat dat niet de oplossing wasquote:Op donderdag 1 september 2011 17:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Gaat prima. Ben nooit zo lang down, vind er altijd wel een manier uit.
nog steeds vega?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:43 schreef rijsttafel het volgende:
Heb overigens een vakantie achter de rug waarin mijn culinaire kunsten om te huilen waren.
Lees: veel afhaalmaaltijden
Maar nu weer de gezonde, goedkope culinaire tour.
Ja, dat was ff raar ja. Maar gekke tripjes?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nah je zat er wel een periode nogal doorheen en begon gekke tripjes uit te zoeken maar gelukkig dat je er op het laatst achter kwam dat dat niet de oplossing was
Break a leg!, is toch een soort toi toi toiquote:Op donderdag 1 september 2011 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
deze post heb ik gemist! breek niks alsjeblieft
ik ga er niet over beginnenquote:Op donderdag 1 september 2011 17:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, dat was ff raar ja. Maar gekke tripjes?
Ja, osteoporose is een van de ziektes die vaker voorkomen bij vrouwtjes dan bij mannetjesquote:Op donderdag 1 september 2011 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Als ik zelf kook wel, uit huis niet zo.quote:
Te laatquote:Op donderdag 1 september 2011 17:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ga er niet over beginnen
gaat het over of hou je altijd risico?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Break a leg!, is toch een soort toi toi toi
ooooh je eet vleesquote:Op donderdag 1 september 2011 17:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als ik zelf kook wel, uit huis niet zo.![]()
Gister groene Thaise curry gemaakt.
[..]
Te laat
Oe lekker curryquote:Op donderdag 1 september 2011 17:47 schreef rijsttafel het volgende:
Als ik zelf kook wel, uit huis niet zo.![]()
Gister groene Thaise curry gemaakt.
Ben bijna klaar met afstuderen hiero, dus wens je veel succes met je begin!quote:
Kan er niet wakker van liggenquote:Op donderdag 1 september 2011 17:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooooh je eet vleeslekker he
Was pas de eerste keer, dus moet de receptuur nog iets verbeteren, maar het was zeker goed te eten inderdaad.quote:
Volgens dokter geen supplementatie met calcium en vitamine D nodig momenteel?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:49 schreef Bluezz het volgende:
Je kan het wel stopzetten, maar de bijwerkingen van de medicatie zijn nogal risicovol.
Over gaat het niet.
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben bijna klaar met afstuderen hiero, dus wens je veel succes met je begin!
Nog steeds bij die prof waar je geheimhoudingscontract e.d. moest tekenen?
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:51 schreef Bluezz het volgende:
Een heerlijke foto op FB van babi J die een kleine picasso is geworden![]()
[ afbeelding ]
Moet nog even met de h.a. in overleg, doe ik volgende week wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens dokter geen supplementatie met calcium en vitamine D nodig momenteel?
Ben benieuwd wat hij ervan zegt dan.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet nog even met de h.a. in overleg, doe ik volgende week wel.
calcium & D is ok wat mij betreft, maar ik wil geen hormonen of zo bijslikken.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd wat hij ervan zegt dan.
Helemaal pedagogisch verantwoordquote:Op donderdag 1 september 2011 17:51 schreef Bluezz het volgende:
Een heerlijke foto op FB van babi J die een kleine picasso is geworden![]()
[ afbeelding ]
Krijg je nog meer tieten van.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
calcium & D is ok wat mij betreft, maar ik wil geen hormonen of zo bijslikken.
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Krijg je nog meer tieten van.
quote:
Dan weet je toch ook niet waar je je handen moet laten..quote:Op donderdag 1 september 2011 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze wilde iets sterkers dan vitamine D en calcium, en kijk nu....
Oh ik wel hoor, als ik ze hadquote:Op donderdag 1 september 2011 18:01 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dan weet je toch ook niet waar je je handen moet laten..
Ik zou kijken of dit erop zou lukken:quote:Op donderdag 1 september 2011 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor, als ik ze had![]()
![]()
Borsten zijn ook kilo's hè? Weet je het zeker?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:04 schreef FutureFairytale het volgende:
doe mij maar een paar hormonen
D'r neus eraf gevallenquote:Op donderdag 1 september 2011 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wilde iets sterkers dan vitamine D en calcium, en kijk nu....
Ruimte voor nog een borstquote:Op donderdag 1 september 2011 18:33 schreef golfer het volgende:
Ik vind twee (grote) borsten meer dan genoeg bij B. Dat hoeft niet meer te worden, want ik heb maar 2 handen en 1 mond.
Dat wordt mij ook altijd verteld.quote:
Je borsten kan jij op je rug leggen??quote:
Tuuuuuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Je borsten kan jij op je rug leggen??
Doe ze onze groeten!quote:Op donderdag 1 september 2011 18:42 schreef Aure het volgende:
Nu ff sigaretje oproken en dan ga ik richting LeinKaas
nou doe eigenlijk maar niet. kan nu lekker bewegen/springen zonder pijnquote:Op donderdag 1 september 2011 18:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Borsten zijn ook kilo's hè? Weet je het zeker?
van jou kan ik het me enigszins voorstellenquote:Op donderdag 1 september 2011 18:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat wordt mij ook altijd verteld.
Cataplana, is juist vrij licht.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer, was de cata huppelepup nog geslaagd? klinkt als een best zwaar gerecht.
klinkt lekker!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Cataplana, is juist vrij licht.
Je kunt er van alles bijgooien. Ik heb jet met plakjes chorizo en gerookte ham en grote zoetwatergarnalen gemaakt, maar er kunnen ook nog lekkere venusschelpjes bij.
1 eetlepeltje piri-pirikruiden erbij maakte het vrij pittig, maar door het met witte rijst te serveren werd dat weer geneutraliseerd.
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Cataplana, is juist vrij licht.
Je kunt er van alles bijgooien. Ik heb jet met plakjes chorizo en gerookte ham en grote zoetwatergarnalen gemaakt, maar er kunnen ook nog lekkere venusschelpjes bij.
1 eetlepeltje piri-pirikruiden erbij maakte het vrij pittig, maar door het met witte rijst te serveren werd dat weer geneutraliseerd.
ben toch echt bang dat het griep is. last van maag, buik, misselijk, overal spierpijn.. gelukkig nog geen koorts.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:02 schreef golfer het volgende:
Enne.... griep is een ziekte die veroorzaakt wordt door het influenzavirus.
Niet elk pijntje of verkoudheid is meteen een griep hoor.
Heb je niet iets verkeerds gegeten? Spierpijn kan van vochtverlies komen en bij griep hoort ook koorts denk ik?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
ben toch echt bang dat het griep is. last van maag, buik, misselijk, overal spierpijn.. gelukkig nog geen koorts.
/afkloppen
volgens mij niet altijd. geen idee, het eten smaakte me gisteren niet maar er was niks mis mee. heb de helft weggegooid. 's avonds werd ik steeds minder lekker en vannacht ging het totaal niet goed.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb je niet iets verkeerds gegeten? Spierpijn kan van vochtverlies komen en bij griep hoort ook koorts denk ik?
Wozniacki presteert toch niks op grand slamsquote:Op donderdag 1 september 2011 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
vnv Arantxa Rus! Helaas 19u Amerikaanse tijd.... en tegen de nr. 1
Jij hebt toch eerder gestudeerd? Ik vind het wel vroeg hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 19:45 schreef Sunnythesun het volgende:
ben ik weer... pfoei wat een productieve maar lange dag. Maar... ik heb nu wel een mega gezellig klaslokaal en we zijn er helemaal klaar voor
![]()
Oh en ik kreeg vandaag een mailtje dat ik aanstaande maandag om 18.00 begin met de opleiding![]()
begint meteen al lekker met de kommuniekaaaasie
nou ja idd, wat vreemd!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Wozniacki presteert toch niks op grand slams
Ik kan met eerlijkheid zeggen dat Pabo Haarlem indertijd re-de-lijk goed was qua informatievoorzieningen. Tot ze bij Inholland gingen horenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jij hebt toch eerder gestudeerd? Ik vind het wel vroeg hoor
Nee, maar het is bij ons ook standaard. De roosters staan er nu net op geloof ik. Gelukkig ben ik die niet nodigquote:Op donderdag 1 september 2011 19:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kan met eerlijkheid zeggen dat Pabo Haarlem indertijd re-de-lijk goed was qua informatievoorzieningen. Tot ze bij Inholland gingen horen![]()
Maar we hebben het hier over een deeltijd master opleiding die gevolgd gaat worden door werkende (ouders?) mensen met een léven. Wat nu als ik oppas voor een kind had moeten regelen op zo'n korte termijn?? Of weet ik het wat.. Nou ja, vind het niet snugger van ze
Ja maar jullie zijn kansloze studenten met te veel vrije tijdquote:Op donderdag 1 september 2011 19:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, maar het is bij ons ook standaard. De roosters staan er nu net op geloof ik. Gelukkig ben ik die niet nodig
Truequote:Op donderdag 1 september 2011 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn kansloze studenten met te veel vrije tijd![]()
Ruimschoots op tijd dus. Nog 4 dagen om er aan te wennen.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik kreeg vandaag een mailtje dat ik aanstaande maandag om 18.00 begin met de opleiding![]()
begint meteen al lekker met de kommuniekaaaasie
quote:
De belastingdienst en zorgtoeslag.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
KLOTE belastingdienst!!!
krijg al 3 jaar zorgtoeslag terwijl ik het niet meer hoor te krijgen. Heb het ieder jaar weer opnieuw aangegeven en kreeg 3x een brief dat ze het in zouden houden tot ik weer op '0' zou staan. Hebben ze iedere keer weer niet gedaan en krijg nu een brief dat er straks een acceptgiro komt waar ik 500 euro mag terugbetalen... ik ga ze morgen bellen want ik ben echt nijdig
Ik wens je geduld toe. Veel geduldquote:Op donderdag 1 september 2011 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
KLOTE belastingdienst!!!
krijg al 3 jaar zorgtoeslag terwijl ik het niet meer hoor te krijgen. Heb het ieder jaar weer opnieuw aangegeven en kreeg 3x een brief dat ze het in zouden houden tot ik weer op '0' zou staan. Hebben ze iedere keer weer niet gedaan en krijg nu een brief dat er straks een acceptgiro komt waar ik 500 euro mag terugbetalen... ik ga ze morgen bellen want ik ben echt nijdig
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:07 schreef Aure het volgende:
Huize LeinKaas is leeuheeuk! En isa is er ook hahasurprise!
ik was er niet bij, maar ze zei dat ze het heel leuk vondquote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hoe vond Lein de verrassing??
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:24 schreef Aure het volgende:
[..]
ik was er niet bij, maar ze zei dat ze het heel leuk vond
Zo eentje?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:50 schreef z80 het volgende:
en ik heb een flipperkast.een Zaccaria Devil Riders uit 1984.
zit allen nog wel het nodige werk aan, dus flipperen en fokken zit er voorlopig niet in.
Wat leuk zegquote:Op donderdag 1 september 2011 22:50 schreef z80 het volgende:
en ik heb een flipperkast.een Zaccaria Devil Riders uit 1984.
zit allen nog wel het nodige werk aan, dus flipperen en fokken zit er voorlopig niet in.
ja. dit is hem.quote:
Jammer dat we niet konden.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:42 schreef kaasplankje het volgende:
Housewarming zit er op, het was leuk!
Gezellig, laat maar weten als jullie in de buurt zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:43 schreef golfer het volgende:
Jammer dat we niet konden.
We komen graag een andere keer een kijkje nemen.
Tof! En een housewarming in een leeg huis is natuurlijk supergoed geregeldquote:Op donderdag 1 september 2011 23:42 schreef kaasplankje het volgende:
Housewarming zit er op, het was leuk!
Ja het was zo leuk! Ik moest er gewoon een beetje van huilenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:36 schreef golfer het volgende:
Leuke verrassing voor Lein dat Isa er ook is.
Ja dankjequote:Op donderdag 1 september 2011 22:49 schreef z80 het volgende:
lein een kaas gefeliciteerd met de woning.
lein ook gefeliciteerd met de verjaardag.
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja het was zo leuk! Ik moest er gewoon een beetje van huilenHet was super gezellig, véél teveel hapjes en drankjes want bijna iedereen had veel meegenomen
Er zijn 7 flessen bubbels doorheen gegaan en het was eigenlijk de hele avond bijna overal wel druk. En Aure bleef nog helpen met opruimen
EN kaas heeft met mijn moeder samen gespannen en een heel mooi servies laten kopen, nog 2 mooie schalen van Kaas' mama, een hele tas vol paarse handdoeken van de Hema van m'n zus, van andere zus twee pannen. Wijn van de buren, champagne van de andere buurman, Red Label van Aure
, een dagje uit met Isa, herbalife shampoo en bruistabletten van mn tante. Geld, een hamer die flessen open kan maken en heel veel kunstwerken van neefje en nichtjes
Ja, ik ben verwend, heel erg verwend.
En nu ga ik slapen want volgens mij heb ik morgen vroege dienst. Ohnee, ik heb dus late dienstMaar toch naar bed
Ja ik zit op mijn werk (laatste dagje voor mijn ferkansiequote:Op vrijdag 2 september 2011 06:44 schreef kaasplankje het volgende:
B&G gefeliciteerd met de trouwdag, gaan jullie nog iets leuks doen?
Feli en proostquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:08 schreef golfer het volgende:
Ik krijg opeens een heerlijke fles Highland Park 12y. single malt van B.![]()
Omdat het vandaag onze trouwdag is.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:01 schreef freecell het volgende:
Mijn moeder belde gisteren dat mijn tante een hele hippie koelkast over heeftA label enzo. En groot.
En wij hadden ook een hippe koelkast, maar die was ongeveer 7e hands en begon wel af te raken
Yeah
Gefliciteerdquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:08 schreef golfer het volgende:
Ik krijg opeens een heerlijke fles Highland Park 12y. single malt van B.![]()
Omdat het vandaag onze trouwdag is.
Eindelijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Jaaaaa B&G gefeliciteerd!! En slainthe G![]()
Wowses ik zag net ons oude bankstel in de persafvalwagen verdwijnenruimte in de garage FTW
Zo nog even wat oud witgoed wegbrengen en dan kunnen we langzaamaan de garage eens echt opruimen
Vuilniszak eromheen en bij het vuilnis zetten? Of wegbrengen naar de gemeentelijke stortquote:[b]Op vrijdag 2 september 2011 09:05 schreef Sunnythesun We hebben ook nog een friteuze maar die is zo goor dat wil ik ze niet aan doen.. nog even bedenken hoe we daar vanaf gaan komen
ja zat al te denken het gewoon in de grijze bak te knikkeren..quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vuilniszak eromheen en bij het vuilnis zetten? Of wegbrengen naar de gemeentelijke stort
kansloos.. ding is echt té goor en oudquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:15 schreef freecell het volgende:
Of schoonmaken
Vaatwasblokje erin en even laten bubbelen
Gewoon in de grijze bak gooienquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja zat al te denken het gewoon in de grijze bak te knikkeren..
maar vraag me stiekem af of het geen chemisch afval is![]()
En dan hebben we echt géén friteuse meersinds we hier wonen is hij niet meer aan geweest maar goed..
quote:
Klinkt wel heel cutequote:Op vrijdag 2 september 2011 09:37 schreef Sunnythesun het volgende:
iemand nog behoefte aan een Jip & Janneke wafelijzer btw?
Jammer, genoeg gaat dat vaak zoquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
mwoah.. vond ik 10 jaar geleden ook en ik heb er denk ik 2x iets mee gemaakt
Scheelt weer 500 gramquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jammer, genoeg gaat dat vaak zo
Ik ga proberen 2 boterhammen weg te krijgen als ontbijt, normaal ontbijt ik met yoghurt
Maar ik wil over 2 uurtjes bloed gaan doneren, dan lijkt me een steviger ontbijt slimmer
Verhuurderquote:
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
VerhuurderEn ik wil naar huis.... Ik bedoel: als het dan toch moet, dan maar gelijk
Om 10 uur?quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Begrijpelijkenig idee wanneer je de verhuurder kan verwachten?
ah ik dacht dat dat senseo apparaat al weg was...quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
handig!!
Wij hadden de oude inbouwkoelkast die in de oorspronkelijke keuken van dit huis zat nog in de garage staanDie hebben ze net ook mee genomen
Nu alleen nog een oude tv, seneseoding, koffiezetter en vieze oude klapgrill wegbrengen. We hebben ook nog een friteuze maar die is zo goor dat wil ik ze niet aan doen.. nog even bedenken hoe we daar vanaf gaan komen
ehm nee, hoe kom je daar nu bij? Jij wilde hem hebben, toen ging dat appartement niet door, niets meer gehoord... nu gaat ie gewoon weg als niemand zich meldt...quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah ik dacht dat dat senseo apparaat al weg was...
wafelijzer! Ja! Tof!quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:16 schreef freecell het volgende:
Wij hebben nu ook achterlijk veel over, zijn ook aan het opruimen op zolder.
Iemand nog een chocoladefontein? Of een wafelijzer voor Luikse wafels?
Allebei nieuw(gekregen... ooit, beide kerstpakket geloof ik)
geen idee, ik dacht het gewoon. omdat deze app wel doorging durfde ik het eigenlijk niet meer te vragenquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ehm nee, hoe kom je daar nu bij? Jij wilde hem hebben, toen ging dat appartement niet door, niets meer gehoord... nu gaat ie gewoon weg als niemand zich meldt...
stom is dat he! Soms is het maken van een weekmenu erg moeilijk!quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:38 schreef Sunnythesun het volgende:
oh man.. zit nu al een uur na te denken over de boodschappen en ben niet verder gekomen dan dat ik zoetjes en brood nodig heb en dat stond er gister ook al op
![]()
Dat wordt afhaal mixed grill, afhaal chinees, afhaal friet en diepvriespizzaquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:38 schreef Sunnythesun het volgende:
oh man.. zit nu al een uur na te denken over de boodschappen en ben niet verder gekomen dan dat ik zoetjes en brood nodig heb en dat stond er gister ook al op
![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat wordt afhaal mixed grill, afhaal chinees, afhaal friet en diepvriespizzaen dan weer van voren af aan
quote:
Ik wist hetquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
doe niet zo vies man!! en vet.. en zout.. en ongezond..
Gister per HOGE uitzondering nasi en ajam pangang gehaald en ben nog aan het bijdrinken
Links van je zie je het ziekenhuis als je Maastricht binnen komt rijden, zwaai ffquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
Goed. Eigenaar gebeld. Was de beste man aan het boodschappen doenMoet ff wat contanten op tafel leggen ej dan kan ik er vandoor
![]()
Via Maastricht dit keer. Heenrit was een ramp via Luik en Antwerpen
Iemand is aan de zoetjesquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:38 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
neuh, geen idee waar ze dat verkopen en appie heeft natrena en dat vind ik primaquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Iemand is aan de zoetjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
Koop Nevella, die is het lekkerst.
Appie heeft ook Nevella, naast de Natrena (sacharine, cyclamaat). Je smaakpappillen zullen me dankbaar zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
neuh, geen idee waar ze dat verkopen en appie heeft natrena en dat vind ik prima
echt niet, nog nooit gezien daar. Natrena, candarel en huismerk. Thats it. Maar mocht ik me vergissen hou ik het in gedachten..quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Appie heeft ook Nevella, naast de Natrena. Je smaakpappillen zullen me dankbaar zijn.
Okeequote:Op vrijdag 2 september 2011 10:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt niet, nog nooit gezien daar. Natrena, candarel en huismerk. Thats it. Maar mocht ik me vergissen hou ik het in gedachten..
Doe jij boodschappen bij een Appie XL?quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
Appie heeft ook Nevella, naast de Natrena (sacharine, cyclamaat). Je smaakpappillen zullen me dankbaar zijn.
de senseo bedoel je??quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:13 schreef LieLie het volgende:
Sun, is je koffiezetapparaat al vergeven? Kan m'n moeder nog wel even vragen, die heeft het er wel eens over gehad dat ze zoiets wilde hebben.
oh ehmm ja.. nu je het zegt.. maar ik snap niet helemaal wat je bedoelde. Bij mij staat het grafiekje ook over het kaartje (als dat is wat je bedoelde). Is niet handig nee, maar weet niet of dat anders kan. Moet Thijs ff naar kijken dan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
Sunny: had je mijn google-chrome-foutje-op-jullie-site-post nog gelezen?
ik laat het wijselijk aan Thijs overquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat jais niet zo handig als je de route wilt zien
weet niet of hij het in IE en FF ook niet doet (gebruik ik eigenlijk niet) maar ik dacht: laat ik 't even zeggen
![]()
Wrsch een css foutje dat alleen houtje touwtje opgelost kan wordenmaargoed.. dat vind ik zelf altijd wel leuk, dat klooien!
Nee, een Appie 4quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Doe jij boodschappen bij een Appie XL?
Ohhh * Sunnythesun is jaloersquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
Wij gaan vanmiddag richting Peak District en gaan ook wandelen morgen of zondag! Hebben een mooie Geocache route gevonden in de buurt van de camping waar we heen willen! Een mijl of 8.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
Doen jullie toevallig ook aan geocachen?
Ik was douchen!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Lie! Ik wil nu eigenlijk wel naar de kringloop geen! Dus moet ik hem achterlaten of niet???
Ik heb eigenlijk geen idee hoe het werkt ook vooralquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
Wij vinden het zó leuk! Tijdens het wandelen leuk om op te pakken (zo hebben wij er 3 ergens bij de top van de Pen y Fan toen gevondenhelemaal van 't 'pad' af) en omdat ze geplaatst worden door de locals (want ze moeten ook onderhouden worden) krijg je vaak héél veel leuke informatie en verhalen over de omgeving, een specifiek bouwwerk of wat dan ook.
Dingen die je normaal niet in boekjes of op informatiebordjes leest.
http://coord.info/map?ll=53.328501,-1.718637&z=14
Wij gaan deze wandeling doen. We slapen in Bradwell, daar is ook een kleine 'multicache', die gele, maar al die wit met groene dingen zijn dus allemaal 'single caches' die samen een grote wandeling vormen!
Op www.geocaching.com staan alle geocaches die er zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoe het werkt ook vooralWaar lees je die verhalen dan?
Vieze slappe koffie.quote:
Ligt wel een beetje aan de pads die je gebruikt natuurlijk.quote:
Zelfs de sterkste dark-roast pads komen niet in de buurt van een echte espresso en daar hou ik dus erg van.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:19 schreef LieLie het volgende:
Ligt wel een beetje aan de pads die je gebruikt natuurlijk.
maar ik drink geen koffie, dus verder heb ik van de smaak geen verstand
Ze hadden het dus wel, maar man wat een dure troepquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt niet, nog nooit gezien daar. Natrena, candarel en huismerk. Thats it. Maar mocht ik me vergissen hou ik het in gedachten..
maar goed, ik vind natrena prima, andere zoetjes vind ik al snel vies nu..![]()
Helaaschquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ze hadden het dus wel, maar man wat een dure troepMooi laten staan dus
![]()
en waar ik zei natrena moet zijn ah-huismerk, stop![]()
Te laat Lie..
*schouderophaalt* zelf wetenquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ze hadden het dus wel, maar man wat een dure troepMooi laten staan dus
![]()
en waar ik zei natrena moet zijn ah-huismerk, stop![]()
Te laat Lie..
quote:REPETEREND AFTREKKEN
in het begin van dit jaar verscheen het spraakmakende onderwijsrapport van de parlementaire onderzoekscommissie onder voorzitterschap van Jeroen Dijsselbloem.
Dit rapport bevestigde wat vrijwel alle geïnteresseerde Nederlanders al jaren wisten: ons onderwijs is na dertig jaar progressieve afbraak een beschamende puinhoop geworden.
Thans wordt ook duidelijk dat een groot deel van de schoolverlaters helemaal niet rekenen kan.
Thans wordt ook duidelijk dat een groot deel van de schoolverlaters helemaal niet rekenen kan. In dit modieuze maar desastreuze onderwijsbeleid is ook de befaamde staartdeling gesneuveld.
Kortgeleden bezocht ik op uitnodiging een keurige basisschool in een kleine plaats. In alle klassen bracht ik minstens een half uur door. Er waren uitsluitend onderwijzeressen. De enige man in die school fungeerde slechts als schoonmaker en als man die de vuilnisbakken buiten zette.
De onderwijzeressen gingen weliswaar alleraardigst met de kinderen om, maar de leerstof leek vrij simpel. In de hoogste klas, dus groep 8, waren ze bezig met rekenen volgens de nieuwste zogenaamde ‘realistische' methode. Optellen, aftrekken, vermenigvuldigen en delen bleek nog een heel karwei te zijn. De onderwijzeres vroeg mij of ik de leerlingen misschien een deelsommetje wilde opgeven. Ik vroeg toen wat 43 050 gedeeld door 350 was.
GEPREZEN
De schrik sloeg toe. O, o dat was moeilijk. Gelukkig was er een zekere Edwin, de klassenbolleboos met rekenen. Hij mocht de som op het bord komen uitrekenen. Hij begon met het gehele schoolbord zorgvuldig schoon te poetsen. Hij had kennelijk veel ruimte nodig. Daarna begon hij 350 van
43 050 af te trekken. Hij hield toen 42 700 over. Daar trok hij wederom 350 van af. En zo ging hij maar door tot er niets meer over was. Toen telde hij het aantal keren dat hij 350 had afgetrokken. Dat was 123 keer. En dat was dus het antwoord. Het hele bord stond vol en Edwin werd luid geprezen.
De schooljuffrouw vroeg wat ik er van vond.
Toen ik zei dat ik dat sommetje binnen een halve minuut op de rand van een krant had kunnen becijferen, zei ze: ‘Ja, maar dat is een totaal verouderde methode. U gebruikt zeker nog de staartdeling. Maar wij passen de nieuwste methode toe. Het heet repeterend aftrekken'. Toen ik haar mededeelde dat die techniek in mijn vak, de geneeskunde, eigenlijk tot het gebied van de seksuologie gerekend werd, was de vriendelijkheid meteen over. In de lerarenkamer kreeg ik nog een uitleg waarom het moderne cijferen, ook wel ‘realistisch rekenen' genaamd, zoveel beter was dan de traditionele, maar kennelijk verouderde methode met behulp van de staartdeling, die omstreeks 2002 geruisloos uit de scholen is verdwenen.
Wat die hele onderwijsstaf niet besefte, was dat die zogenaamde moderne methode reeds door de Babyloniërs, Syriërs en oude Egyptenaren werd gebruikt omdat die nog geen staartdeling kenden. Die is pas uitgevonden aan het einde van de 15e eeuw, dus ruim 3500 jaar nadat de Egyptenaren de architectuur van hun piramiden en tempels berekenden met de thans als ‘modern realistisch' genoemde stuntelwerk.
De echte Nederlandse rekenvernieuwers waren onder meer de wiskundige Simon Stevin (1548-1620) en de tot op heden nog beroemde rekenmeester Willem Bartjens (1569-1638). Die baseerden zich weer op het rekenboek van de Italiaan Filippo Calandrini uit 1491.
De schade die door de progressieve onderwijsvernieuwers is aangericht, is enorm. Meer dan een kwart van de pabostudenten, dus de aankomende onderwijzers, moet afhaken omdat de thans verplichte rekentoets te moeilijk voor ze is.
Marktkooplieden hebben de grootste moeite om jonge hulpkrachten te vinden die nog uit het hoofd kunnen rekenen. Met hetzelfde probleem zitten jonge mensen die een ambacht willen leren zoals timmerman, smid of behanger.
En nu hebben we het alleen nog maar over het rekenen. Maar taal is minstens een zo groot dilemma. En dit alles is veroorzaakt door de bizarre ideeën van hoofdzakelijk linkse politici en pedagogen, die vonden dat je de tere hersenen van kinderen niet mag belasten met veel kennis. Maar reeds 400 jaar geleden wist men al dat kinderen tussen de 6 en 18 jaar een onvoorstelbaar vermogen hebben om nieuwe dingen te leren. Als je die kostbare jaren onbenut voorbij laat gaan, lukt het op latere leeftijd meestal nooit meer. Alle grote mensen uit onze Westerse cultuur zijn op jonge leeftijd gedwongen geweest veel te leren.
Componisten als Mozart, Beethoven en Mendelssohn schreven als kind al volwaardige muziek of traden op als solist. In de 17de eeuw gingen kinderen al op de leeftijd van 14 jaar als student naar de universiteit. Ze waren soms op hun 20ste al een gepromoveerd jurist of arts.
SPEELTUIN
De columnist, wijlen Bart Tromp, schreef in 2005 dat ‘ons onderwijs de speeltuin is geworden voor nieuwlichters, bezeten van bizarre theorieën'. Maar het gevolg was wel een gigantische onderwijsindustrie waarin uitgevers en drukkers van steeds nieuwe schoolboeken, leveranciers van elektronica en duizenden linkse intellectuelen met onduidelijke opleidingen hun brood verdienden.
Terecht schreef de bekende historicus prof. dr. Thomas von der Dunk in de Volkskrant (januari 2007) over ‘de perverse manier waarop gesubsidieerde onderwijskwakzalvers, linkse mondigheid combineren met rechts marktdenken'.
Wij kennen de belangrijkste aanstichters van al dat kwaad. Ze worden in het Dijsselbloem-rapport met name genoemd, onder meer Jos van Kemenade, Jacques Wallage, Jo Ritzen, Tineke Netelenbos en (wijlen) Karin Adelmund. Maar tot nu toe is er van overheidswege nog niets mee gedaan. Het schandaal is kennelijk te pijnlijk.
Maar de absolute gotspe van dit jaar stond in het Algemeen Dagblad van 17 januari en wel onder de kop ‘Nederland wil Turkije helpen bij het onderwijs'. Het is mogelijk dat dit een staaltje van perfide politiek is om uit angst voor Turkse toetreding tot de EU, van Turkije een derdewereldland te maken.
In elk geval zal Nederlands meest befaamde onderwijzer en rekenmeester Willem Bartjens zich nog vele malen in zijn graf omdraaien.
Volgens mij was het 3,50 ongeveer voor 300 zoetjes. Heb nu het dubbele voor minder dan de helftquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*schouderophaalt* zelf weten
Per zoetje betaal je nu 0.01 EUR ipv 0.02 EUR?
Ik vind eigenlijk dat ze het geen koffie mogen noemenquote:
En moeilijk doen over de Aldi-roomkaasquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij was het 3,50 ongeveer voor 300 zoetjes. Heb nu het dubbele voor minder dan de helft(navulverpakking, we hebben een dispenser)
Je hapte wel heerlijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja echt.. ik ga mijn harde werken van afgelopen jaar niet teniet doen he
quote:
Maar dan moet ik naar de Aldiquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
En moeilijk doen over de Aldi-roomkaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |