Cataplana, is juist vrij licht.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer, was de cata huppelepup nog geslaagd? klinkt als een best zwaar gerecht.
klinkt lekker!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Cataplana, is juist vrij licht.
Je kunt er van alles bijgooien. Ik heb jet met plakjes chorizo en gerookte ham en grote zoetwatergarnalen gemaakt, maar er kunnen ook nog lekkere venusschelpjes bij.
1 eetlepeltje piri-pirikruiden erbij maakte het vrij pittig, maar door het met witte rijst te serveren werd dat weer geneutraliseerd.
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Cataplana, is juist vrij licht.
Je kunt er van alles bijgooien. Ik heb jet met plakjes chorizo en gerookte ham en grote zoetwatergarnalen gemaakt, maar er kunnen ook nog lekkere venusschelpjes bij.
1 eetlepeltje piri-pirikruiden erbij maakte het vrij pittig, maar door het met witte rijst te serveren werd dat weer geneutraliseerd.
ben toch echt bang dat het griep is. last van maag, buik, misselijk, overal spierpijn.. gelukkig nog geen koorts.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:02 schreef golfer het volgende:
Enne.... griep is een ziekte die veroorzaakt wordt door het influenzavirus.
Niet elk pijntje of verkoudheid is meteen een griep hoor.
Heb je niet iets verkeerds gegeten? Spierpijn kan van vochtverlies komen en bij griep hoort ook koorts denk ik?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
ben toch echt bang dat het griep is. last van maag, buik, misselijk, overal spierpijn.. gelukkig nog geen koorts.
/afkloppen
volgens mij niet altijd. geen idee, het eten smaakte me gisteren niet maar er was niks mis mee. heb de helft weggegooid. 's avonds werd ik steeds minder lekker en vannacht ging het totaal niet goed.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb je niet iets verkeerds gegeten? Spierpijn kan van vochtverlies komen en bij griep hoort ook koorts denk ik?
Wozniacki presteert toch niks op grand slamsquote:Op donderdag 1 september 2011 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
vnv Arantxa Rus! Helaas 19u Amerikaanse tijd.... en tegen de nr. 1
Jij hebt toch eerder gestudeerd? Ik vind het wel vroeg hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 19:45 schreef Sunnythesun het volgende:
ben ik weer... pfoei wat een productieve maar lange dag. Maar... ik heb nu wel een mega gezellig klaslokaal en we zijn er helemaal klaar voor
![]()
Oh en ik kreeg vandaag een mailtje dat ik aanstaande maandag om 18.00 begin met de opleiding![]()
begint meteen al lekker met de kommuniekaaaasie
nou ja idd, wat vreemd!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Wozniacki presteert toch niks op grand slams
Ik kan met eerlijkheid zeggen dat Pabo Haarlem indertijd re-de-lijk goed was qua informatievoorzieningen. Tot ze bij Inholland gingen horenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jij hebt toch eerder gestudeerd? Ik vind het wel vroeg hoor
Nee, maar het is bij ons ook standaard. De roosters staan er nu net op geloof ik. Gelukkig ben ik die niet nodigquote:Op donderdag 1 september 2011 19:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kan met eerlijkheid zeggen dat Pabo Haarlem indertijd re-de-lijk goed was qua informatievoorzieningen. Tot ze bij Inholland gingen horen![]()
Maar we hebben het hier over een deeltijd master opleiding die gevolgd gaat worden door werkende (ouders?) mensen met een léven. Wat nu als ik oppas voor een kind had moeten regelen op zo'n korte termijn?? Of weet ik het wat.. Nou ja, vind het niet snugger van ze
Ja maar jullie zijn kansloze studenten met te veel vrije tijdquote:Op donderdag 1 september 2011 19:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, maar het is bij ons ook standaard. De roosters staan er nu net op geloof ik. Gelukkig ben ik die niet nodig
Truequote:Op donderdag 1 september 2011 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn kansloze studenten met te veel vrije tijd![]()
Ruimschoots op tijd dus. Nog 4 dagen om er aan te wennen.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik kreeg vandaag een mailtje dat ik aanstaande maandag om 18.00 begin met de opleiding![]()
begint meteen al lekker met de kommuniekaaaasie
quote:
De belastingdienst en zorgtoeslag.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
KLOTE belastingdienst!!!
krijg al 3 jaar zorgtoeslag terwijl ik het niet meer hoor te krijgen. Heb het ieder jaar weer opnieuw aangegeven en kreeg 3x een brief dat ze het in zouden houden tot ik weer op '0' zou staan. Hebben ze iedere keer weer niet gedaan en krijg nu een brief dat er straks een acceptgiro komt waar ik 500 euro mag terugbetalen... ik ga ze morgen bellen want ik ben echt nijdig
Ik wens je geduld toe. Veel geduldquote:Op donderdag 1 september 2011 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
KLOTE belastingdienst!!!
krijg al 3 jaar zorgtoeslag terwijl ik het niet meer hoor te krijgen. Heb het ieder jaar weer opnieuw aangegeven en kreeg 3x een brief dat ze het in zouden houden tot ik weer op '0' zou staan. Hebben ze iedere keer weer niet gedaan en krijg nu een brief dat er straks een acceptgiro komt waar ik 500 euro mag terugbetalen... ik ga ze morgen bellen want ik ben echt nijdig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |