abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101456254
Golfer, was de cata huppelepup nog geslaagd? klinkt als een best zwaar gerecht.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 1 september 2011 @ 19:00:30 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_101456366
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer, was de cata huppelepup nog geslaagd? klinkt als een best zwaar gerecht.
Cataplana, is juist vrij licht.
Je kunt er van alles bijgooien. Ik heb jet met plakjes chorizo en gerookte ham en grote zoetwatergarnalen gemaakt, maar er kunnen ook nog lekkere venusschelpjes bij.
1 eetlepeltje piri-pirikruiden erbij maakte het vrij pittig, maar door het met witte rijst te serveren werd dat weer geneutraliseerd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 1 september 2011 @ 19:02:20 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_101456453
Enne.... griep is een ziekte die veroorzaakt wordt door het influenzavirus.
Niet elk pijntje of verkoudheid is meteen een griep hoor.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_101457025
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef golfer het volgende:

[..]

Je kunt er van alles bijgooien. Ik heb jet met plakjes chorizo en gerookte ham en grote zoetwatergarnalen gemaakt, maar er kunnen ook nog lekkere venusschelpjes bij.
1 eetlepeltje piri-pirikruiden erbij maakte het vrij pittig, maar door het met witte rijst te serveren werd dat weer geneutraliseerd.
klinkt lekker!
pi_101457293
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef golfer het volgende:

[..]

^O^
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:02 schreef golfer het volgende:
Enne.... griep is een ziekte die veroorzaakt wordt door het influenzavirus.
Niet elk pijntje of verkoudheid is meteen een griep hoor.
ben toch echt bang dat het griep is. last van maag, buik, misselijk, overal spierpijn.. gelukkig nog geen koorts.
/afkloppen
pi_101457367
vnv Arantxa Rus! Helaas 19u Amerikaanse tijd.... en tegen de nr. 1 :')
pi_101457385
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

^O^

[..]

ben toch echt bang dat het griep is. last van maag, buik, misselijk, overal spierpijn.. gelukkig nog geen koorts.
/afkloppen
Heb je niet iets verkeerds gegeten? Spierpijn kan van vochtverlies komen en bij griep hoort ook koorts denk ik?
pi_101457499
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:24 schreef LieLie het volgende:

[..]

Heb je niet iets verkeerds gegeten? Spierpijn kan van vochtverlies komen en bij griep hoort ook koorts denk ik?
volgens mij niet altijd. geen idee, het eten smaakte me gisteren niet maar er was niks mis mee. heb de helft weggegooid. 's avonds werd ik steeds minder lekker en vannacht ging het totaal niet goed.
pi_101458082
Ik mis m'n fiets :'( sta al weetikveel hoe lang te wachten op een bus.. Grr..
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 september 2011 @ 19:45:24 #135
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_101458386
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
vnv Arantxa Rus! Helaas 19u Amerikaanse tijd.... en tegen de nr. 1 :')
Wozniacki presteert toch niks op grand slams :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_101458389
:W ben ik weer... pfoei wat een productieve maar lange dag. Maar... ik heb nu wel een mega gezellig klaslokaal en we zijn er helemaal klaar voor *O*

Oh en ik kreeg vandaag een mailtje dat ik aanstaande maandag om 18.00 begin met de opleiding :') |:( begint meteen al lekker met de kommuniekaaaasie :P
pi_101458564
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:45 schreef Sunnythesun het volgende:
:W ben ik weer... pfoei wat een productieve maar lange dag. Maar... ik heb nu wel een mega gezellig klaslokaal en we zijn er helemaal klaar voor *O*

Oh en ik kreeg vandaag een mailtje dat ik aanstaande maandag om 18.00 begin met de opleiding :') |:( begint meteen al lekker met de kommuniekaaaasie :P
Jij hebt toch eerder gestudeerd? Ik vind het wel vroeg hoor :P
pi_101458676
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:45 schreef borisz het volgende:

[..]

Wozniacki presteert toch niks op grand slams :+
nou ja idd, wat vreemd!

op BNN nu een documentaire over Utoya
pi_101458694
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:49 schreef LieLie het volgende:

[..]

Jij hebt toch eerder gestudeerd? Ik vind het wel vroeg hoor :P
Ik kan met eerlijkheid zeggen dat Pabo Haarlem indertijd re-de-lijk goed was qua informatievoorzieningen. Tot ze bij Inholland gingen horen :X

Maar we hebben het hier over een deeltijd master opleiding die gevolgd gaat worden door werkende (ouders?) mensen met een léven. Wat nu als ik oppas voor een kind had moeten regelen op zo'n korte termijn?? Of weet ik het wat.. Nou ja, vind het niet snugger van ze :+
pi_101458748
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:52 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik kan met eerlijkheid zeggen dat Pabo Haarlem indertijd re-de-lijk goed was qua informatievoorzieningen. Tot ze bij Inholland gingen horen :X

Maar we hebben het hier over een deeltijd master opleiding die gevolgd gaat worden door werkende (ouders?) mensen met een léven. Wat nu als ik oppas voor een kind had moeten regelen op zo'n korte termijn?? Of weet ik het wat.. Nou ja, vind het niet snugger van ze :+
Nee, maar het is bij ons ook standaard. De roosters staan er nu net op geloof ik. Gelukkig ben ik die niet nodig ;)
pi_101458773
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:53 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nee, maar het is bij ons ook standaard. De roosters staan er nu net op geloof ik. Gelukkig ben ik die niet nodig ;)
Ja maar jullie zijn kansloze studenten met te veel vrije tijd :+ *)
pi_101458788
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja maar jullie zijn kansloze studenten met te veel vrije tijd :+ *)
True :D
  donderdag 1 september 2011 @ 20:13:13 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_101459691
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:45 schreef Sunnythesun het volgende:

Ruimschoots op tijd dus. Nog 4 dagen om er aan te wennen. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_101460167
KLOTE belastingdienst!!! :(
krijg al 3 jaar zorgtoeslag terwijl ik het niet meer hoor te krijgen. Heb het ieder jaar weer opnieuw aangegeven en kreeg 3x een brief dat ze het in zouden houden tot ik weer op '0' zou staan. Hebben ze iedere keer weer niet gedaan en krijg nu een brief dat er straks een acceptgiro komt waar ik 500 euro mag terugbetalen... ik ga ze morgen bellen want ik ben echt nijdig :(
pi_101460234
Nou Sun het gaat dus echt gebeuren *O*
pi_101460440
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:22 schreef Bluezz het volgende:
Nou Sun het gaat dus echt gebeuren *O*
:Y maandag dus kennismaking met mijn studiegroep :) Hoop dat het een beetje leuke, vlotte types zijn.. Beetje snel van begrip en zo.. ;)
  donderdag 1 september 2011 @ 20:27:42 #147
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_101460540
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
krijg al 3 jaar zorgtoeslag terwijl ik het niet meer hoor te krijgen. Heb het ieder jaar weer opnieuw aangegeven en kreeg 3x een brief dat ze het in zouden houden tot ik weer op '0' zou staan. Hebben ze iedere keer weer niet gedaan en krijg nu een brief dat er straks een acceptgiro komt waar ik 500 euro mag terugbetalen... ik ga ze morgen bellen want ik ben echt nijdig :(
De belastingdienst en zorgtoeslag.
Breek ons de bek niet open. :X
Poef.....gone! ©golfer
pi_101460607
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wens je geduld toe. Veel geduld :{
  donderdag 1 september 2011 @ 20:31:18 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_101460774
Oh, en FFT: alles op papier zetten en bevestigen en naar ze toe sturen en vooral bewaren.
Poef.....gone! ©golfer
pi_101461414
bedankt, ja heb nog wel aangiftes en hun brieven ergens van de afgelopen 3 jaar. tis toch van de zotte dat ze dat zo sturen ineens terwijl ze zelf de hele tijd het fout doen en ik het meermalen aangeef. ze mochten direct stoppen met zorgtoeslag maar om nu 500 euro te betalen hakt er wel in :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')