abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101449568
Dat was snel vol! :o

Ja doei.
pi_101449653
Meldt :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 1 september 2011 @ 15:15:53 #3
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_101449655
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
Dat was snel vol! :o

[ afbeelding ]
Mijn huis heeft geen tulpen bij de voordeur.
pi_101449718
Ik heb geen eigen huis ;(

ook geen tulpen, overigens. Wel een huurhuis, en paardebloemen!
Ja doei.
pi_101449850
Enneh: Lein en Kaas *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_101449888
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb geen eigen huis ;(

ook geen tulpen, overigens. Wel een huurhuis, en paardebloemen!
Eigen huizen zijn overrated joh :P Ik zou overigens best een huisje in deze omgeving willen :o
pi_101449953
Het is wel makkelijker om dingen aan te passen naar wens in een eigen huis ;) bij een huurhuis moet je altijd toestemming vragen én je dubbel zo ernstig afvragen of het het waard zal zijn :+

Zo willen wij wel een garage, stiekem, of op zijn minst een overkapping voor de motoren, maar dat moet dan weer via de huiseigenaar, etc. Ze komt iig in oktober langs en dan gaan we even kijken of we wat met haar af kunnen spreken (gedeelde kosten) als we tegen die tijd kunnen aangeven nog een minimum aantal maanden/jaar hier te blijven wonen... maar dat zien we dan wel weer.

Voorlopig wonen we geweldig hier O+
Ja doei.
  donderdag 1 september 2011 @ 15:28:46 #8
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_101450017
Had het destijds gemist, maar hoe hebben jullie dit huis gevonden?
Confidence through competence
pi_101450373
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
Had het destijds gemist, maar hoe hebben jullie dit huis gevonden?
Gezocht via een Britse Fundasite :) En uiteindelijk gewoon brutaal geweest en gemaild met de mededeling "dit huis willen we, als we komen kijken willen we de enige kijkers zijn en als we het vervolgens willen dan willen we ook zeker weten dat we 't krijgen" :+

Want normaal doen ze ook hier bezichtigingen met meerdere mensen en dan loop je het risico dat je dus voor niets helemaal naar het VK afreist ;)
De bemiddelaar en eigenaar wilden wat spullen zien, wij dat opgestuurd en de dag erna zaten we op de boot, de dag erna hadden we een contract getekend.. :P

Maandagavond: 'hé, dat is een leuk huis!'
Dinsdag: 'beste makelaar, dát is een leuk huis!'
Woendag: 'beste Mo, als je wilt mag je komen kijken en als je dan het huis wilt dan mag je het huren'
Woensdagmiddag: boot boeken
Woensdagavond: op boot
Donderdagochtend: huis kijken
Donderdag 12 uur: contract getekend!

:')
Ja doei.
  donderdag 1 september 2011 @ 15:42:43 #10
55709 Stereotomy
pi_101450443
Supertof! Wel aardig van de eigenaar dat hij die garantie wilde geven, en jullie mazzel dat het dus een redelijk betrouwbaar persoon was. :)

Tussen zien en krijgen van mijn appartement hier zat ook maar 18 uur trouwens :')

Teh early bird catches the worm. :Y
pi_101450512
Yup! :) Voorwaarde was dat we 6 maanden huur vooruit betaalden, iets wat we gelukkig konden betalen en wat we toch zouden moeten betalen.. :) dus daarmee dekte de eigenaar zichzelf nog extra in.

En vooralsnog zijn we zó tevreden over de buurt, de buren (kreeg net verse onbespoten tomaatjes uit de kas van de buren! Die gaan straks op de pizza! O+ ) het huis en de stad als geheel. Is écht een hele goeie sprong in 't diepe geweest :P Maar soms moet je gewoon zo'n gok nemen ;)
Ja doei.
pi_101450529
Gefeliciteerd Lein & Kaas!
Hoe voelt dat nou? :D
pi_101450590
Ja, het is toch anders daar in de UK dan hier in Nederland met de woningnood. :)

Ik ben klaar met mijn voorbereidingen voor dit cataplana-recept.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_101450640
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:47 schreef golfer het volgende:
Ja, het is toch anders daar in de UK dan hier in Nederland met de woningnood. :)
De sociale woningmarkt is hier zo mogelijk een nog grotere hel dan in Nederland. De particuliere markt is echter een stuk bereikbaarder. Ook de prijzen zijn een stuk aantrekkelijker dan in Nederland :o
quote:
Dat klinkt lekker! :9
Ja doei.
pi_101450659
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:47 schreef golfer het volgende:

Wat eten jullie toch altijd heerlijk :9
pi_101450761
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:49 schreef Sarabi het volgende:

Wat eten jullie toch altijd heerlijk :9
Ik moet het vrouwtje toch tevreden blijven houden? *)

*wegduikt voor de klappen die straks volgen*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_101450796
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:52 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik moet het vrouwtje toch tevreden blijven houden? *)

*wegduikt voor de klappen die straks volgen*
_O-
Dus de liefde van een vrouw gaat ook door de maag?
pi_101450826
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:53 schreef Sarabi het volgende:

_O-
Dus de liefde van een vrouw gaat ook door de maag?
Ik ben een feeder. ~O>
Poef.....gone! ©golfer
pi_101450892
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ben een feeder. ~O>
Net wou ik nog zeggen doe mij ook zo'n vent, maar laat dan maar ;)
pi_101451221
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
Meldt :o
Meld 2x :@
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 september 2011 @ 16:16:25 #21
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_101451433
Zo netwerk bij pa nu ook gevonden :+. Hier is in dit geval Nederasselt om precies te zijn :). Het is een tijdje terug uit gegaan met zijn vriendin en via via via is hij nu hier terecht gekomen. Helaas een beetje ver weg vanuit IJmuiden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_101451601
Hmm zo'n spiegel kan je niet aan de deur bevestigen he?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30081740

Ik wil graag een (redelijk) grote spiegel op de binnenkant van onze logeerkamer, zodat ik kan oefenen voor het buikdansen
en deze is wel erg lekker goedkoop :D
Eventueel kan ik hem natuurlijk ook gewoon los tegen de deur neerzetten en als ik klaar ben weer netjes wegzetten
pi_101451680
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:16 schreef borisz het volgende:
Zo netwerk bij pa nu ook gevonden :+. Hier is in dit geval Nederasselt om precies te zijn :). Het is een tijdje terug uit gegaan met zijn vriendin en via via via is hij nu hier terecht gekomen. Helaas een beetje ver weg vanuit IJmuiden.
Wat een eind weg van je.
Dus je woont nu weer helemaal bij jouw moeder?
Poef.....gone! ©golfer
pi_101451804
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:45 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerd Lein & Kaas!
Hoe voelt dat nou? :D
Ja tof maar nog werk wat onwerkelijk hoor. Net is er een meneer geweest voor een offerte voor de CV en straks komt het bezoek binnen te druppelen. Spannend allemaal!
pi_101451840
Zit een beetje te zappen, want Ziggo vond het nodig om weer per 1-9 van alles te veranderen.
Kom ik opeens 24-kitchen tegen.
Met Rudolf van Veen. :)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 september 2011 @ 16:31:14 #26
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_101451841
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat een eind weg van je.
Dus je woont nu weer helemaal bij jouw moeder?
Ja. Nou ja ik woonde wel altijd bij moeders. Maar toen Pa nog in Santpoort woonde was ik daar gewoon een aantal dagen/avonden per week. Ik sliep wel altijd thuis. Dat was meer vanwege die flat die hij daar had ik sliep liever op mijn eigen bed dan op de bank :+. Met tien minuten fietsen kan dat dan ook.
pi_101451873
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:29 schreef Leintjeuh het volgende:

Ja tof maar nog werk wat onwerkelijk hoor. Net is er een meneer geweest voor een offerte voor de CV en straks komt het bezoek binnen te druppelen. Spannend allemaal!
Jullie houden je party in jullie nieuwe woning?
Poef.....gone! ©golfer
pi_101451963
quote:

[..]

Kan ik me voorstellen :)
Nou geniet er lekker van! *O*

Oe ik zie dat ze bij Xenos nu zelfklevende spiegels in de aanbieding hebben, nog makkelijker
Maar ben bang dat die zaterdag wel allemaal weg zullen zijn.....
pi_101452033
quote:

[..]

Veel plezier vanavond! :*
Ja doei.
  donderdag 1 september 2011 @ 16:37:36 #30
55709 Stereotomy
pi_101452062
Vandaag op de fiets naar zkh besloten om geen salsales te nemen na 2.5 jaar continu les, maar Zouk beginnerscursus en Latin/Ballroom Brons :') te gaan doen.

Altijd makkelijk om door te gaan met waar je je comfortabel bij voelt, maar nog leuker om aan nieuwe dingen te beginnen. :Y

Wel weer bij de studentendansvereniging :@ toch de makkelijkste manier om 'leeftijdsgenoten' te ontmoeten. :)
pi_101452115
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:31 schreef golfer het volgende:
Zit een beetje te zappen, want Ziggo vond het nodig om weer per 1-9 van alles te veranderen.
welke zender?
ouders zijn hier 1,5 uur. moeder ging gelijk mn huis soppen en stofzuigen :D kreeg fruit en ze zijn nu nog meer fruit aan het halen. heb de hele dag ontzettende kramp in mn benen, geen idee hoe ik moet staan, zitten of liggen -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_101452124
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag op de fiets naar zkh besloten om geen salsales te nemen na 2.5 jaar continu les, maar Zouk beginnerscursus en Latin/Ballroom Brons :') te gaan doen.

Altijd makkelijk om door te gaan met waar je je comfortabel bij voelt, maar nog leuker om aan nieuwe dingen te beginnen. :Y

Wel weer bij de studentendansvereniging :@ toch de makkelijkste manier om 'leeftijdsgenoten' te ontmoeten. :)
Cool!
Je bent echt goed bezig :) en mocht het niet bevallen kan je altijd nog veranderen toch?

Ooit als ik rijk ben en meer tijd heb wil ik ook meer dansles nemen
pi_101452134
quote:
Zouk beginnerscursus
dat moest ik even opzoeken... :)
tof! :)
Ja doei.
pi_101452168
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

klinkt Grieks :P
  donderdag 1 september 2011 @ 16:43:03 #35
55709 Stereotomy
pi_101452218
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Cool!
Je bent echt goed bezig :) en mocht het niet bevallen kan je altijd nog veranderen toch?

Ooit als ik rijk ben en meer tijd heb wil ik ook meer dansles nemen
Veranderen kan altijd :Y

Vriendje zeggen dat hij mot afstuderen, worden jullie vanzelf rijk :P

quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Opzouken *knorknor* :')

quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

klinkt Grieks :P
Gyros met souflaki en mouszouka :Y)
pi_101452233
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Veranderen kan altijd :Y

Vriendje zeggen dat hij mot afstuderen, worden jullie vanzelf rijk :P

I wish :D
pi_101452234
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:

welke zender?
Op (hoe toepasselijk) kanaal 24
quote:
ouders zijn hier 1,5 uur. moeder ging gelijk mn huis soppen en stofzuigen :D kreeg fruit en ze zijn nu nog meer fruit aan het halen. heb de hele dag ontzettende kramp in mn benen, geen idee hoe ik moet staan, zitten of liggen -O-
Wel veel blijven drinken, hè?
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 september 2011 @ 16:47:54 #38
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_101452375
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:31 schreef golfer het volgende:
Ja minder pakketten en daardoor is het voor een deel goedkoper, maar voor de grootste groep duurder als ze hun zenders willen behouden.
pi_101452407
ocherm, nog beterschap FFT! Maar schoonmakende ouders als je ziek bent zijn wel tof! O+
Ja doei.
pi_101452616
quote:

dat leeftijdsgenoten twijfel ik over, maar misschien mensen die in dezelfde levensfase zitten? :6
pi_101452664
quote:
16s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:54 schreef Jagärtrut het volgende:

dat leeftijdsgenoten twijfel ik over, maar misschien mensen die in dezelfde levensfase zitten? :6
Einde van hun pubertijd? *)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 1 september 2011 @ 17:02:56 #42
55709 Stereotomy
pi_101452879
quote:
16s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:54 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

:')
pi_101452998
Wel jammer dat de website van 24kitchen nu nog niet online is. Daar staat dat ze 1 oktober beginnen.
Ben wel benieuwd wat er nu allemaal opkomt. In de digi-gids staat ook niets
pi_101453183
Trouwens, Sunny: Ik weet niet hoe high tech jullie verder zijn :+ maar in Google Chrome werkt de tracker/kaart van de GPS niet helemaal optimaal: niet goed uitgelijnd waardoor de tracker óver de kaart heen staat...
Ja doei.
pi_101453437
Lein en Kaas felicongratz!
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_101453480
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 07:49 schreef Bluezz het volgende:
Leinie felie *O*

Rijst :W :* Tell us how is life?

Koffie :O
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 07:52 schreef FutureFairytale het volgende:
gmorgen! Haa RIJST! Alles ok? ik ga thuiswerken vandaag, overal pijn en uitgedroogd van vannacht. weet niet hoe ik moet liggen -O-
Ja, best :P
Aan het afstuderen en zulks. Nog 1 schooljaar en dan is de studie voorbij. Verder gaat het zo z'n gangetje zoals m'n moeder zou zeggen. Met andere woorden, saai dus. :D :P
pi_101453483
Fotootje gemaakt en vanmiddag even mn uitslag bekeken (makkelijk als je in een zkh werkt he ;) )
Geen artrose in pols, wel een kalkarm skelet = osteoperose :')
Ouwe wijvenkwaal (en erfelijk).
pi_101453513
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:25 schreef Bluezz het volgende:
Geen artrose in pols, wel een kalkarm skelet = osteoperose :')
Ouwe wijvenkwaal (en erfelijk).
Gedeeltelijk goed nieuws? of is beide net zo 'slecht'?
pi_101453520
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:25 schreef Bluezz het volgende:

Ouwe wijvenkwaal
Dan heb jij er voorlopig nog geen last van :P (moet iets anders zijn ;) )
pi_101453542
Nou artrose had ik vervelender gevonden, dit is dus w.s. een overbelasting of zoiets. Iets spierderigs. Gaat wel weer over.
Osteoperose is link qua bottenbreken en ik ga krimpen, maar dat mag O+ ;)
pi_101453569
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Nou artrose had ik vervelender gevonden, dit is dus w.s. een overbelasting of zoiets. Iets spierderigs. Gaat wel weer over.
Aha :) weer iets geleerd
pi_101453619
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:28 schreef Sarabi het volgende:

Aha :) weer iets geleerd
Moet dus zorgen dat ik niks breek eigenlijk :
quote:
Broze botten die snel breken is niet een normaal verouderingsverschijnsel, zoals vaak wordt gedacht. Osteoporose is een aandoening, die bovendien goed te voorkomen is. Voorkomen is beter dan breken! Behandeling is ook mogelijk. Dat is belangrijk, want osteoporose is erger dan het lijkt. Botbreuken en de nasleep ervan kunnen de kwaliteit van leven sterk verminderen. Van de mensen die een heup breken, overlijdt zelfs 20% aan de gevolgen en complicaties ervan.
pi_101453623
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Op (hoe toepasselijk) kanaal 24

[..]

Wel veel blijven drinken, hè?
ah ik had maar Jamie gekeken. 24 ken ik nog niet. goed dat je het zegt want ik heb geen idee wat ik wel of niet mag. kopje soep en half kopje thee op qua vocht en vannacht 2 kg vocht kwijtgeraakt. kan dat die beenkramp veroorzaken?
pi_101453654
quote:
Wat is de oorzaak van kramp?
Het fenomeen kramp is nog niet helemaal duidelijk. Mogelijke oorzaken zijn:
· Een verstoorde bloedtoevoer met als gevolg een zuurstoftekort in de spier zoals bijvoorbeeld bij het dragen van te strakke kousen.
· Een laag glucose(suiker)gehalte in de spier.
· Een zouttekort door zoutloos dieet.
· Vochtverlies (overvloedig zweten), wat kan leiden tot een verstoorde elektrolytenbalans.
· Overbelasting (uitputting) door b.v. een slechte conditionele voorbereiding.
· Vermoeidheid.
pi_101453660
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:30 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ah ik had maar Jamie gekeken. 24 ken ik nog niet. goed dat je het zegt want ik heb geen idee wat ik wel of niet mag. kopje soep en half kopje thee op qua vocht en vannacht 2 kg vocht kwijtgeraakt. kan dat die beenkramp veroorzaken?
Zouten tekort. ORS drinken?
pi_101453668
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
ocherm, nog beterschap FFT! Maar schoonmakende ouders als je ziek bent zijn wel tof! O+
ja absoluut. van mij hoefde ze niet te werken maar het zit in haar natuur. fruit klaarmaken enzo en ze heeft wat achtergelaten, staat klaar in schaaltjes. O+ ze zijn weer weg helaas. misschien zo even naar de super lopen (2 min) voor een pakje kaas, om dat op beschuit te eten.
pi_101453676
Bluezz en ik denken hetzelfde O+
pi_101453696
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:25 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

[..]

Ja, best :P
Aan het afstuderen en zulks. Nog 1 schooljaar en dan is de studie voorbij. Verder gaat het zo z'n gangetje zoals m'n moeder zou zeggen. Met andere woorden, saai dus. :D :P
afstuderen! oh spannend Rijst! ben je inmiddels al wat meer over je ex heen?
pi_101453722
quote:
beter!!! heel fijn Bluezz *O*
pi_101453733
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:30 schreef Bluezz het volgende:

[..]

[..]

Voorzichtig doen dus :Y
pi_101453758
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

ah dankje. gedeeltelijk griep dat ik alles voel ;) alleen de rest van mn lichaam is eerder spierpijn en mn benen voelen aan alsof het de hele dag erin schiet.
pi_101453784
Vocht drinken en genoeg zouten binnen krijgen. En dan geen chips maar soep of ORS
pi_101453802
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

afstuderen! oh spannend Rijst! ben je inmiddels al wat meer over je ex heen?
Was het maar spannend :P

Maar ja hoor, was ik al een lange tijd. :)

Hoe is 't met jou? Zie dat je ziek bent (ik lees nooit terug :P)?
Hier, beterschaap :P
pi_101453804
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:31 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Zouten tekort. ORS drinken?
zouttekort heb ik denk niet. wel meer vocht kwijtgeraakt dan dat ik tot me nam. vannacht iedere keer dat ik vocht kwijtraakte wat slokjes water gedronken, om dat vervolgens weer kwijt te raken.
sorry voor het onsmakelijke gedeelte.
pi_101453810
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:33 schreef FutureFairytale het volgende:

beter!!! heel fijn Bluezz *O*
Nou echt om te juichen vind ik het niet hoor ;)
pi_101453825
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:32 schreef Den_Haag het volgende:
Bluezz en ik denken hetzelfde O+
^)
pi_101453836
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:36 schreef Bluezz het volgende:

[..]

beter!!! heel fijn Bluezz -O-
pi_101453842
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:35 schreef Den_Haag het volgende:
Vocht drinken en genoeg zouten binnen krijgen. En dan geen chips maar soep of ORS
heb cup a soup op *O* een peer, 1/2 sinaasappel (blegh) en een half kopje thee.
pi_101453848
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:37 schreef rijsttafel het volgende:

beter!!! heel fijn Bluezz -O-
:D
pi_101453861
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:36 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Was het maar spannend :P

Maar ja hoor, was ik al een lange tijd. :)

Hoe is 't met jou? Zie dat je ziek bent (ik lees nooit terug :P)?
Hier, beterschaap :P
[ afbeelding ]
gelukkig maar Rijst. ik hoop dat je beter in je vel zit nu. beterschaap haha :D lief!
pi_101453890
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:36 schreef Bluezz het volgende:

[..]

ah nou ik las dat het meer spierverrekking was dan artrose. een spiertje verrekken is tijdelijk, toch..
pi_101453924
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:

ah nou ik las dat het meer spierverrekking was dan artrose. een spiertje verrekken is tijdelijk, toch..
Je hebt de helft maar gelezen.
pi_101453987
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

gelukkig maar Rijst. ik hoop dat je beter in je vel zit nu. beterschaap haha :D lief!
Gaat prima. Ben nooit zo lang down, vind er altijd wel een manier uit. w/
pi_101454018
Heb overigens een vakantie achter de rug waarin mijn culinaire kunsten om te huilen waren.

Lees: veel afhaalmaaltijden :P

Maar nu weer de gezonde, goedkope culinaire tour. *O*
pi_101454021
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:30 schreef Bluezz het volgende:

[..]

[..]

deze post heb ik gemist! breek niks alsjeblieft :{
pi_101454047
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:42 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Gaat prima. Ben nooit zo lang down, vind er altijd wel een manier uit. w/
nah je zat er wel een periode nogal doorheen en begon gekke tripjes uit te zoeken maar gelukkig dat je er op het laatst achter kwam dat dat niet de oplossing was :)
pi_101454055
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:43 schreef rijsttafel het volgende:
Heb overigens een vakantie achter de rug waarin mijn culinaire kunsten om te huilen waren.

Lees: veel afhaalmaaltijden :P

Maar nu weer de gezonde, goedkope culinaire tour. *O*
nog steeds vega?
pi_101454076
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

nah je zat er wel een periode nogal doorheen en begon gekke tripjes uit te zoeken maar gelukkig dat je er op het laatst achter kwam dat dat niet de oplossing was :)
Ja, dat was ff raar ja. Maar gekke tripjes? :P
pi_101454095
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:

deze post heb ik gemist! breek niks alsjeblieft :{
Break a leg!, is toch een soort toi toi toi :+
pi_101454099
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:45 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ja, dat was ff raar ja. Maar gekke tripjes? :P
ik ga er niet over beginnen :P
  donderdag 1 september 2011 @ 17:47:02 #81
55709 Stereotomy
pi_101454104
quote:
Ja, osteoporose is een van de ziektes die vaker voorkomen bij vrouwtjes dan bij mannetjes :o

Zorgen dat je geen heup breekt, dan komt het goed w/
pi_101454108
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

nog steeds vega?
Als ik zelf kook wel, uit huis niet zo. :P
Gister groene Thaise curry gemaakt. :9~

quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik ga er niet over beginnen :P
Te laat :(
  donderdag 1 september 2011 @ 17:47:22 #83
55709 Stereotomy
pi_101454115
Rijsttafeltje :W
pi_101454131
Meneer Steer :W
pi_101454144
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:46 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Break a leg!, is toch een soort toi toi toi :+
gaat het over of hou je altijd risico?
pi_101454155
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:47 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

[..]

Te laat :(
ooooh je eet vlees :o lekker he ;)
pi_101454172
Je kan het wel stopzetten, maar de bijwerkingen van de medicatie zijn nogal risicovol.
Over gaat het niet.
pi_101454185
quote:

Oe lekker curry :9 :9
  donderdag 1 september 2011 @ 17:50:27 #89
55709 Stereotomy
pi_101454206
quote:
Meneer Steer :W
Ben bijna klaar met afstuderen hiero, dus wens je veel succes met je begin!

Nog steeds bij die prof waar je geheimhoudingscontract e.d. moest tekenen?
pi_101454215
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:48 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ooooh je eet vlees :o lekker he ;)
Kan er niet wakker van liggen :P

quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:49 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oe lekker curry :9 :9
Was pas de eerste keer, dus moet de receptuur nog iets verbeteren, maar het was zeker goed te eten inderdaad. :Y
pi_101454223
Een heerlijke foto op FB van babi J die een kleine picasso is geworden :o O+

donderdag 1 september 2011 @ 17:51:27 #92
55709 Stereotomy
pi_101454231
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:49 schreef Bluezz het volgende:
Je kan het wel stopzetten, maar de bijwerkingen van de medicatie zijn nogal risicovol.
Over gaat het niet.
Volgens dokter geen supplementatie met calcium en vitamine D nodig momenteel?
pi_101454239
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:50 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ben bijna klaar met afstuderen hiero, dus wens je veel succes met je begin!

Nog steeds bij die prof waar je geheimhoudingscontract e.d. moest tekenen?
_O- Zo erg nu ook weer niet. Maar ja, dat wel. :P

Tof dat je bijna klaar bent! Diplomaaa *O*
pi_101454255
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:51 schreef Bluezz het volgende:

[ afbeelding ]
:o
_O- dat gezicht ook wat ie trekt!
pi_101454259
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:51 schreef Stereotomy het volgende:

Volgens dokter geen supplementatie met calcium en vitamine D nodig momenteel?
Moet nog even met de h.a. in overleg, doe ik volgende week wel.
  donderdag 1 september 2011 @ 17:54:44 #96
55709 Stereotomy
pi_101454335
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Moet nog even met de h.a. in overleg, doe ik volgende week wel.
Ben benieuwd wat hij ervan zegt dan. :)
pi_101454385
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:54 schreef Stereotomy het volgende:

Ben benieuwd wat hij ervan zegt dan. :)
calcium & D is ok wat mij betreft, maar ik wil geen hormonen of zo bijslikken.
pi_101454386
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:51 schreef Bluezz het volgende:

[ afbeelding ]
Helemaal pedagogisch verantwoord O+

Wachten is vervelend.......vriend staat in de file waarschijnlijk en ik zit alweer helemaal klaar om te gaan sporten
  donderdag 1 september 2011 @ 17:57:42 #99
55709 Stereotomy
pi_101454423
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:56 schreef Bluezz het volgende:

[..]

calcium & D is ok wat mij betreft, maar ik wil geen hormonen of zo bijslikken.
Krijg je nog meer tieten van. }:|
pi_101454438
Jah :7 ):O
pi_101454445
quote:
11s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:57 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Krijg je nog meer tieten van. }:|

Alsof 2 niet genoeg was
  donderdag 1 september 2011 @ 18:00:16 #102
55709 Stereotomy
pi_101454504
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:58 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Alsof 2 niet genoeg was

Ze wilde iets sterkers dan vitamine D en calcium, en kijk nu....
pi_101454532
quote:
9s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:00 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dan weet je toch ook niet waar je je handen moet laten.. :o
pi_101454589
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:58 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Alsof 2 niet genoeg was
  donderdag 1 september 2011 @ 18:04:22 #105
55709 Stereotomy
pi_101454601
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:01 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Dan weet je toch ook niet waar je je handen moet laten.. :o
Oh ik wel hoor, als ik ze had :9 :9 w/
pi_101454614
doe mij maar een paar hormonen
pi_101454766
quote:
6s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Oh ik wel hoor, als ik ze had :9 :9 w/
Ik zou kijken of dit erop zou lukken:

pi_101455119
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:04 schreef FutureFairytale het volgende:
doe mij maar een paar hormonen
Borsten zijn ook kilo's hè? Weet je het zeker? :P
pi_101455372
Mensen, die belgen hebben het goed voor elkaar: chokotoffpasta. Wat wil je nou nog meer :9
pi_101455442
quote:
9s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:00 schreef Stereotomy het volgende:

[ afbeelding ]

D'r neus eraf gevallen ;(
  donderdag 1 september 2011 @ 18:33:42 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_101455503
Ik vind twee (grote) borsten meer dan genoeg bij B. Dat hoeft niet meer te worden, want ik heb maar 2 handen en 1 mond. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_101455531
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:33 schreef golfer het volgende:
Ik vind twee (grote) borsten meer dan genoeg bij B. Dat hoeft niet meer te worden, want ik heb maar 2 handen en 1 mond. :')
Ruimte voor nog een borst O-)
pi_101455569
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:34 schreef freecell het volgende:

Ruimte voor nog een borst O-)
Hij kan mn rug op w/
  donderdag 1 september 2011 @ 18:36:37 #114
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101455583
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ben een feeder. ~O>
Dat wordt mij ook altijd verteld.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 1 september 2011 @ 18:37:16 #115
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101455607
quote:
11s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:36 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Hij kan mn rug op w/
Je borsten kan jij op je rug leggen??
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_101455644
Handig is dat! Kind in een draagdoek en bij honger borst over je schouder slingeren :P
pi_101455653
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:

Je borsten kan jij op je rug leggen??
Tuuuuuurlijk *)
  donderdag 1 september 2011 @ 18:40:02 #118
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_101455693
Poef.....gone! ©golfer
pi_101455738
Zo ik ben weer blut. Weetikveel hoeveel zooi voor school moeten aanschaffen :')

Nu ff sigaretje oproken en dan ga ik richting LeinKaas :D
pi_101455755
Ik vind het wel een beetje spannend want volgens mij ken ik niemand :P
  donderdag 1 september 2011 @ 18:43:21 #121
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_101455783
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:42 schreef Aure het volgende:

Nu ff sigaretje oproken en dan ga ik richting LeinKaas :D
Doe ze onze groeten!
Poef.....gone! ©golfer
pi_101455859
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Doe ze onze groeten!
Zal ik doen!
pi_101455919
Veel plezier! :)
Ja doei.
pi_101456125
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:21 schreef freecell het volgende:

[..]

Borsten zijn ook kilo's hè? Weet je het zeker? :P
nou doe eigenlijk maar niet. kan nu lekker bewegen/springen zonder pijn :)

kreeg net ineens enorm trek (gek, griep) dus ik liep 2 min naar Hoogvliet om een pakje kaas te halen. had ik beter niet kunnen doen, alles doet zeer en trek is weg -O-
pi_101456143
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat wordt mij ook altijd verteld.
van jou kan ik het me enigszins voorstellen :P
pi_101456254
Golfer, was de cata huppelepup nog geslaagd? klinkt als een best zwaar gerecht.
  donderdag 1 september 2011 @ 19:00:30 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_101456366
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer, was de cata huppelepup nog geslaagd? klinkt als een best zwaar gerecht.
Cataplana, is juist vrij licht.
Je kunt er van alles bijgooien. Ik heb jet met plakjes chorizo en gerookte ham en grote zoetwatergarnalen gemaakt, maar er kunnen ook nog lekkere venusschelpjes bij.
1 eetlepeltje piri-pirikruiden erbij maakte het vrij pittig, maar door het met witte rijst te serveren werd dat weer geneutraliseerd.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 1 september 2011 @ 19:02:20 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_101456453
Enne.... griep is een ziekte die veroorzaakt wordt door het influenzavirus.
Niet elk pijntje of verkoudheid is meteen een griep hoor.
Poef.....gone! ©golfer
pi_101457025
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef golfer het volgende:

[..]

Je kunt er van alles bijgooien. Ik heb jet met plakjes chorizo en gerookte ham en grote zoetwatergarnalen gemaakt, maar er kunnen ook nog lekkere venusschelpjes bij.
1 eetlepeltje piri-pirikruiden erbij maakte het vrij pittig, maar door het met witte rijst te serveren werd dat weer geneutraliseerd.
klinkt lekker!
pi_101457293
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef golfer het volgende:

[..]

^O^
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:02 schreef golfer het volgende:
Enne.... griep is een ziekte die veroorzaakt wordt door het influenzavirus.
Niet elk pijntje of verkoudheid is meteen een griep hoor.
ben toch echt bang dat het griep is. last van maag, buik, misselijk, overal spierpijn.. gelukkig nog geen koorts.
/afkloppen
pi_101457367
vnv Arantxa Rus! Helaas 19u Amerikaanse tijd.... en tegen de nr. 1 :')
pi_101457385
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

^O^

[..]

ben toch echt bang dat het griep is. last van maag, buik, misselijk, overal spierpijn.. gelukkig nog geen koorts.
/afkloppen
Heb je niet iets verkeerds gegeten? Spierpijn kan van vochtverlies komen en bij griep hoort ook koorts denk ik?
pi_101457499
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:24 schreef LieLie het volgende:

[..]

Heb je niet iets verkeerds gegeten? Spierpijn kan van vochtverlies komen en bij griep hoort ook koorts denk ik?
volgens mij niet altijd. geen idee, het eten smaakte me gisteren niet maar er was niks mis mee. heb de helft weggegooid. 's avonds werd ik steeds minder lekker en vannacht ging het totaal niet goed.
pi_101458082
Ik mis m'n fiets :'( sta al weetikveel hoe lang te wachten op een bus.. Grr..
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 september 2011 @ 19:45:24 #135
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_101458386
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
vnv Arantxa Rus! Helaas 19u Amerikaanse tijd.... en tegen de nr. 1 :')
Wozniacki presteert toch niks op grand slams :+
pi_101458389
:W ben ik weer... pfoei wat een productieve maar lange dag. Maar... ik heb nu wel een mega gezellig klaslokaal en we zijn er helemaal klaar voor *O*

Oh en ik kreeg vandaag een mailtje dat ik aanstaande maandag om 18.00 begin met de opleiding :') |:( begint meteen al lekker met de kommuniekaaaasie :P
pi_101458564
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:45 schreef Sunnythesun het volgende:
:W ben ik weer... pfoei wat een productieve maar lange dag. Maar... ik heb nu wel een mega gezellig klaslokaal en we zijn er helemaal klaar voor *O*

Oh en ik kreeg vandaag een mailtje dat ik aanstaande maandag om 18.00 begin met de opleiding :') |:( begint meteen al lekker met de kommuniekaaaasie :P
Jij hebt toch eerder gestudeerd? Ik vind het wel vroeg hoor :P
pi_101458676
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:45 schreef borisz het volgende:

[..]

Wozniacki presteert toch niks op grand slams :+
nou ja idd, wat vreemd!

op BNN nu een documentaire over Utoya
pi_101458694
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:49 schreef LieLie het volgende:

[..]

Jij hebt toch eerder gestudeerd? Ik vind het wel vroeg hoor :P
Ik kan met eerlijkheid zeggen dat Pabo Haarlem indertijd re-de-lijk goed was qua informatievoorzieningen. Tot ze bij Inholland gingen horen :X

Maar we hebben het hier over een deeltijd master opleiding die gevolgd gaat worden door werkende (ouders?) mensen met een léven. Wat nu als ik oppas voor een kind had moeten regelen op zo'n korte termijn?? Of weet ik het wat.. Nou ja, vind het niet snugger van ze :+
pi_101458748
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:52 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik kan met eerlijkheid zeggen dat Pabo Haarlem indertijd re-de-lijk goed was qua informatievoorzieningen. Tot ze bij Inholland gingen horen :X

Maar we hebben het hier over een deeltijd master opleiding die gevolgd gaat worden door werkende (ouders?) mensen met een léven. Wat nu als ik oppas voor een kind had moeten regelen op zo'n korte termijn?? Of weet ik het wat.. Nou ja, vind het niet snugger van ze :+
Nee, maar het is bij ons ook standaard. De roosters staan er nu net op geloof ik. Gelukkig ben ik die niet nodig ;)
pi_101458773
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:53 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nee, maar het is bij ons ook standaard. De roosters staan er nu net op geloof ik. Gelukkig ben ik die niet nodig ;)
Ja maar jullie zijn kansloze studenten met te veel vrije tijd :+ *)
pi_101458788
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja maar jullie zijn kansloze studenten met te veel vrije tijd :+ *)
True :D
  donderdag 1 september 2011 @ 20:13:13 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_101459691
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:45 schreef Sunnythesun het volgende:

Ruimschoots op tijd dus. Nog 4 dagen om er aan te wennen. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_101460167
KLOTE belastingdienst!!! :(
krijg al 3 jaar zorgtoeslag terwijl ik het niet meer hoor te krijgen. Heb het ieder jaar weer opnieuw aangegeven en kreeg 3x een brief dat ze het in zouden houden tot ik weer op '0' zou staan. Hebben ze iedere keer weer niet gedaan en krijg nu een brief dat er straks een acceptgiro komt waar ik 500 euro mag terugbetalen... ik ga ze morgen bellen want ik ben echt nijdig :(
pi_101460234
Nou Sun het gaat dus echt gebeuren *O*
pi_101460440
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:22 schreef Bluezz het volgende:
Nou Sun het gaat dus echt gebeuren *O*
:Y maandag dus kennismaking met mijn studiegroep :) Hoop dat het een beetje leuke, vlotte types zijn.. Beetje snel van begrip en zo.. ;)
  donderdag 1 september 2011 @ 20:27:42 #147
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_101460540
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
krijg al 3 jaar zorgtoeslag terwijl ik het niet meer hoor te krijgen. Heb het ieder jaar weer opnieuw aangegeven en kreeg 3x een brief dat ze het in zouden houden tot ik weer op '0' zou staan. Hebben ze iedere keer weer niet gedaan en krijg nu een brief dat er straks een acceptgiro komt waar ik 500 euro mag terugbetalen... ik ga ze morgen bellen want ik ben echt nijdig :(
De belastingdienst en zorgtoeslag.
Breek ons de bek niet open. :X
Poef.....gone! ©golfer
pi_101460607
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wens je geduld toe. Veel geduld :{
  donderdag 1 september 2011 @ 20:31:18 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_101460774
Oh, en FFT: alles op papier zetten en bevestigen en naar ze toe sturen en vooral bewaren.
Poef.....gone! ©golfer
pi_101461414
bedankt, ja heb nog wel aangiftes en hun brieven ergens van de afgelopen 3 jaar. tis toch van de zotte dat ze dat zo sturen ineens terwijl ze zelf de hele tijd het fout doen en ik het meermalen aangeef. ze mochten direct stoppen met zorgtoeslag maar om nu 500 euro te betalen hakt er wel in :{
pi_101462895
Huize LeinKaas is leeuheeuk! En isa is er ook haha :D surprise!
pi_101463006
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:07 schreef Aure het volgende:
Huize LeinKaas is leeuheeuk! En isa is er ook haha :D surprise!
:D hoe vond Lein de verrassing?? ;)
pi_101463053
:D Wat leuk O+
pi_101463746
Zou Isa niet komen dan *O*
pi_101463828
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:20 schreef Bluezz het volgende:
Had ze geheim gehouden :Y :D O+
pi_101463833
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:20 schreef Bluezz het volgende:
Lein zei gister dat ze moest werken.
pi_101463871
Isa zei dat ze moest werken
pi_101463886
:D :D
pi_101464047
Aw wat leuk voor Lein O+
pi_101464050
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D hoe vond Lein de verrassing?? ;)
ik was er niet bij, maar ze zei dat ze het heel leuk vond :D
pi_101464257
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:24 schreef Aure het volgende:

[..]

ik was er niet bij, maar ze zei dat ze het heel leuk vond :D
^O^
  donderdag 1 september 2011 @ 21:36:03 #162
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_101464919
Leuke verrassing voor Lein dat Isa er ook is. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_101465584
Pff ik zit in slaap te vallen op de bank.. :')
  donderdag 1 september 2011 @ 22:15:35 #164
3878 Vork
Manisch creatief
pi_101467701
Ik moet eigenlijk ook gaan slapen en dan komen net nu een beetje de ideeën.
pi_101467982
Borisz, Tsonga op Eurosport :s)
pi_101468385
Laatste nachtje Ardennen -O- morgenavond maar eens beginnen met een maandje licht koken denk ik :P
pi_101469136
Het was echt hartstikke gezellig bij Lein en Kaas! Nergens voor nodig om zenuwachtig te zijn haha :D leuk huisje, supermooi uitzicht :) nu weer op weg naar een ander vriendinnetje haha :D
  donderdag 1 september 2011 @ 22:49:30 #168
63722 z80
I fink you freaky
pi_101469878
lien een kaas gefeliciteerd met de woning.
lien ook gefeliciteerd met de verjaardag.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 1 september 2011 @ 22:50:42 #169
63722 z80
I fink you freaky
pi_101469953
en ik heb een flipperkast. *O* een Zaccaria Devil Riders uit 1984.
zit allen nog wel het nodige werk aan, dus flipperen en fokken zit er voorlopig niet in.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 september 2011 @ 22:57:54 #170
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_101470395
quote:
You won against Stereotomy w/
  donderdag 1 september 2011 @ 22:59:25 #171
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_101470463
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:50 schreef z80 het volgende:
zit allen nog wel het nodige werk aan, dus flipperen en fokken zit er voorlopig niet in.
Zo eentje?
Poef.....gone! ©golfer
pi_101471003
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:50 schreef z80 het volgende:
Wat leuk zeg *O*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 september 2011 @ 23:12:08 #173
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_101471184
Mijn oom had ook een flipperkast :+. Een oudje. Had je dan wat gehaald dan ging er in het midden een rad draaien voor de bonuspunten en verder dan de 10000 punten ging die niet :P

Lollig dingetje.
  donderdag 1 september 2011 @ 23:20:29 #174
63722 z80
I fink you freaky
pi_101471671
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Zo eentje?
[ afbeelding ]
ja. dit is hem.
compleet met motor rijder en neon backlicht.
pi_101472032
Cool Zet!
  donderdag 1 september 2011 @ 23:42:24 #176
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_101472733
Housewarming zit er op, het was leuk!
  donderdag 1 september 2011 @ 23:43:43 #177
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_101472799
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:42 schreef kaasplankje het volgende:
Jammer dat we niet konden.
We komen graag een andere keer een kijkje nemen. :)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 1 september 2011 @ 23:44:41 #178
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_101472840
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:43 schreef golfer het volgende:

Jammer dat we niet konden.
We komen graag een andere keer een kijkje nemen. :)
Gezellig, laat maar weten als jullie in de buurt zijn. :)
pi_101472908
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:42 schreef kaasplankje het volgende:
Tof! En een housewarming in een leeg huis is natuurlijk supergoed geregeld :D
pi_101473367
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:36 schreef golfer het volgende:
Leuke verrassing voor Lein dat Isa er ook is. ^O^
Ja het was zo leuk! Ik moest er gewoon een beetje van huilen :D Het was super gezellig, véél teveel hapjes en drankjes want bijna iedereen had veel meegenomen :D Er zijn 7 flessen bubbels doorheen gegaan en het was eigenlijk de hele avond bijna overal wel druk. En Aure bleef nog helpen met opruimen O+ EN kaas heeft met mijn moeder samen gespannen en een heel mooi servies laten kopen, nog 2 mooie schalen van Kaas' mama, een hele tas vol paarse handdoeken van de Hema van m'n zus, van andere zus twee pannen. Wijn van de buren, champagne van de andere buurman, Red Label van Aure O+, een dagje uit met Isa, herbalife shampoo en bruistabletten van mn tante. Geld, een hamer die flessen open kan maken en heel veel kunstwerken van neefje en nichtjes O+ Ja, ik ben verwend, heel erg verwend.

En nu ga ik slapen want volgens mij heb ik morgen vroege dienst. Ohnee, ik heb dus late dienst 8)7 Maar toch naar bed :P
pi_101473408
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:49 schreef z80 het volgende:
lein een kaas gefeliciteerd met de woning.
lein ook gefeliciteerd met de verjaardag.
Ja dankje
pi_101473818
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:55 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja het was zo leuk! Ik moest er gewoon een beetje van huilen :D Het was super gezellig, véél teveel hapjes en drankjes want bijna iedereen had veel meegenomen :D Er zijn 7 flessen bubbels doorheen gegaan en het was eigenlijk de hele avond bijna overal wel druk. En Aure bleef nog helpen met opruimen O+ EN kaas heeft met mijn moeder samen gespannen en een heel mooi servies laten kopen, nog 2 mooie schalen van Kaas' mama, een hele tas vol paarse handdoeken van de Hema van m'n zus, van andere zus twee pannen. Wijn van de buren, champagne van de andere buurman, Red Label van Aure O+, een dagje uit met Isa, herbalife shampoo en bruistabletten van mn tante. Geld, een hamer die flessen open kan maken en heel veel kunstwerken van neefje en nichtjes O+ Ja, ik ben verwend, heel erg verwend.

En nu ga ik slapen want volgens mij heb ik morgen vroege dienst. Ohnee, ik heb dus late dienst 8)7 Maar toch naar bed :P
O+ :*
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:08:00 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_101473910
Ik krijg opeens een heerlijke fles Highland Park 12y. single malt van B. O+
Omdat het vandaag onze trouwdag is.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 september 2011 @ 00:13:38 #184
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_101474131
Feli B&G *O*
pi_101474278
Gefeliciteerd B & G!
pi_101475175
Feli kaaslein met huis en lein nog met verjaardag,jammer dat ik vanavomd niet kon.

B&G ook gefeliciteerd
  vrijdag 2 september 2011 @ 01:08:30 #187
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_101475831
Dank, dank.
Heb een eerste slok geproefd. Lekker hoor.
Is dezelfde whisky die ik tax-free kocht in Aussie, nu bijna 3 jaar geleden.

Overigens nog een vier-puntje: gisteren precies 3 jaar geleden cold-turkey gestopt met roken en nooit meer een sigaret opgestoken.

Lees je mee, Anne en Aure. }:|

[ Bericht 1% gewijzigd door golfer op 02-09-2011 01:15:00 ]
Poef.....gone! ©golfer
pi_101476874
Fijn dat je late dienst hebt, Lein! :* Kan je nog een beetje uitslapen :O
Ik ben ook net thuis, trein had vertraging. Nog wel een kopje thee bij je zus gedaan O+

Leuk huisje O+ (eh, die van jullie èn van je zus!) Nu naar bed :z
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 2 september 2011 @ 06:14:49 #189
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_101478044
Ik heb dus geen late dienst. :O
  vrijdag 2 september 2011 @ 06:44:36 #190
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_101478124
B&G gefeliciteerd met de trouwdag, gaan jullie nog iets leuks doen?
  vrijdag 2 september 2011 @ 07:15:30 #191
3878 Vork
Manisch creatief
pi_101478230
Iedereen nog gefeliciteerd met alles.
pi_101478334
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 september 2011 06:44 schreef kaasplankje het volgende:
B&G gefeliciteerd met de trouwdag, gaan jullie nog iets leuks doen?
Ja ik zit op mijn werk (laatste dagje voor mijn ferkansie *O* ) en vanavond naar de japanner :9

Nu eerst maar koffie :O
pi_101478464
Ferkansie voor B *O*

Ik ga zo weer sporten :)
pi_101478649
Goedemorgen!

B&G gefeliciteerd!

Lein en Kaas, klinkt echt supergezellig!
pi_101478948
Jaaaaa B&G gefeliciteerd!! En slainthe G ;)

Wowses ik zag net ons oude bankstel in de persafvalwagen verdwijnen *O* ruimte in de garage FTW *O* Zo nog even wat oud witgoed wegbrengen en dan kunnen we langzaamaan de garage eens echt opruimen :s)
pi_101479052
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:08 schreef golfer het volgende:

Feli en proost 8-)
pi_101479090
Mijn moeder belde gisteren dat mijn tante een hele hippie koelkast over heeft O+ A label enzo. En groot.
En wij hadden ook een hippe koelkast, maar die was ongeveer 7e hands en begon wel af te raken :D

Yeah 8-)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 september 2011 @ 09:01:52 #198
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_101479095
Goede morgen heren en dames van het goede leven :W

Zo maar eens naar Duitsland :+. Nou ja we blijven rond Kleve & Koch.
pi_101479166
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 09:01 schreef freecell het volgende:
Mijn moeder belde gisteren dat mijn tante een hele hippie koelkast over heeft O+ A label enzo. En groot.
En wij hadden ook een hippe koelkast, maar die was ongeveer 7e hands en begon wel af te raken :D

Yeah 8-)
^O^ handig!!
Wij hadden de oude inbouwkoelkast die in de oorspronkelijke keuken van dit huis zat nog in de garage staan :') Die hebben ze net ook mee genomen *O* Nu alleen nog een oude tv, seneseoding, koffiezetter en vieze oude klapgrill wegbrengen. We hebben ook nog een friteuze maar die is zo goor dat wil ik ze niet aan doen.. nog even bedenken hoe we daar vanaf gaan komen :+
  vrijdag 2 september 2011 @ 09:05:57 #200
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_101479168
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:08 schreef golfer het volgende:

Gefliciteerd *O*

En ook met je trouwdag! :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  vrijdag 2 september 2011 @ 09:06:46 #201
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_101479181
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 08:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Jaaaaa B&G gefeliciteerd!! En slainthe G ;)

Wowses ik zag net ons oude bankstel in de persafvalwagen verdwijnen *O* ruimte in de garage FTW *O* Zo nog even wat oud witgoed wegbrengen en dan kunnen we langzaamaan de garage eens echt opruimen :s)
Eindelijk *O*
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_101479323
quote:
0s.gif [b]Op vrijdag 2 september 2011 09:05 schreef Sunnythesun We hebben ook nog een friteuze maar die is zo goor dat wil ik ze niet aan doen.. nog even bedenken hoe we daar vanaf gaan komen :+
Vuilniszak eromheen en bij het vuilnis zetten? Of wegbrengen naar de gemeentelijke stort :P
pi_101479363
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 09:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Vuilniszak eromheen en bij het vuilnis zetten? Of wegbrengen naar de gemeentelijke stort :P
ja zat al te denken het gewoon in de grijze bak te knikkeren..

maar vraag me stiekem af of het geen chemisch afval is :+

En dan hebben we echt géén friteuse meer :D sinds we hier wonen is hij niet meer aan geweest maar goed..
pi_101479367
Of schoonmaken :P
Vaatwasblokje erin en even laten bubbelen :)
pi_101479388
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 09:15 schreef freecell het volgende:
Of schoonmaken :P
Vaatwasblokje erin en even laten bubbelen :)
kansloos.. ding is echt té goor en oud :N durf daar echt niets meer in klaar te maken, ook als hij 'schoon'gemaakt is niet.
pi_101479394
Wij hebben nu ook achterlijk veel over, zijn ook aan het opruimen op zolder.
Iemand nog een chocoladefontein? Of een wafelijzer voor Luikse wafels?
Allebei nieuw :+ (gekregen... ooit, beide kerstpakket geloof ik)
pi_101479402
Of de lamp van tante Mientje :+
pi_101479420
Als iemand nog behoefte heeft aan een wit senseo apparaat (werkt prima en is nog vrij schoon en zo) moet ie het zeggen, dan laat ik die nog ff staan..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 september 2011 @ 09:18:38 #209
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_101479426
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 09:15 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

ja zat al te denken het gewoon in de grijze bak te knikkeren..

maar vraag me stiekem af of het geen chemisch afval is :+

En dan hebben we echt géén friteuse meer :D sinds we hier wonen is hij niet meer aan geweest maar goed..
Gewoon in de grijze bak gooien :+.
pi_101479498
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 09:18 schreef borisz het volgende:

[..]

Gewoon in de grijze bak gooien :+.
:Y zal zo ff een stevige vuilniszak pakken :+

hmm moet vandaag ook iets voor zondag halen te eten, soep of zo.. iemand nog een lekker/leuk recept? Beetje licht en gezond.. ;)
pi_101479618
Morning :W

Leuk feestje gemist bij Lein & Kaas dus? :D en gefeliciteerd B&G *O*

Na 3 dagen normaal doen had ik wonderen van mijn weegschaal verwacht, maar ik woog gewoon nog hetzelfde _O-
pi_101479736
iemand nog behoefte aan een Jip & Janneke wafelijzer btw? :+
pi_101479748
Ruilen tegen een luikse Wafelijzer :D
pi_101479762
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 09:37 schreef Sunnythesun het volgende:
iemand nog behoefte aan een Jip & Janneke wafelijzer btw? :+
Klinkt wel heel cute O+
pi_101479771
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 09:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Klinkt wel heel cute O+
mwoah.. vond ik 10 jaar geleden ook en ik heb er denk ik 2x iets mee gemaakt :+
pi_101479797
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 09:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

mwoah.. vond ik 10 jaar geleden ook en ik heb er denk ik 2x iets mee gemaakt :+
Jammer, genoeg gaat dat vaak zo

Ik ga proberen 2 boterhammen weg te krijgen als ontbijt, normaal ontbijt ik met yoghurt
Maar ik wil over 2 uurtjes bloed gaan doneren, dan lijkt me een steviger ontbijt slimmer
  vrijdag 2 september 2011 @ 09:42:13 #217
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_101479831
En we hebben nog een erg goed tosti apparaat. Met van die mandjes waar je het brood inklemt, horeca systeem zeg maar. Liefhebbers???
pi_101479850
Wachten zuigt -O- Ik heb wel allerlei belgische kaasjes in de koeltas zo voor thuis. En wat trappistenbier en chokotoffpasta en choco-repen en D&L zooi :9 Ik had alleen gister in La Roche worsten mee moeten nemen -O- heb staan twijfelen en toen niet gedaan :( Mooie omgeving btw.Fraai wandelgebied!
pi_101479864
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 09:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jammer, genoeg gaat dat vaak zo

Ik ga proberen 2 boterhammen weg te krijgen als ontbijt, normaal ontbijt ik met yoghurt
Maar ik wil over 2 uurtjes bloed gaan doneren, dan lijkt me een steviger ontbijt slimmer
Scheelt weer 500 gram :+
pi_101479892
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2011 09:43 schreef freecell het volgende:

[..]

Scheelt weer 500 gram :+
dat dacht ik ook B-)
pi_101480008
startuitstel op de wasmachine is best handig O+ gister avond was er in gedaan en klaar gezet op 9 uur uitstel zodat hij om 7 uur ging draaien. Dus na het opstaan en de 1e kop koffie is het schoon en op te hangen!! Misschien is mijn korte broek dan ook op tijd droog voor morgen *O* hangt in het zonnetje nu 8-)
pi_101480215
Nu bij kaas en lein om de hoek! :o
pi_101480446
Grmbl....ik haat wachten -O-
pi_101480494
Waar moet je op wachten P?
pi_101480587
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:13 schreef Sarabi het volgende:
Waar moet je op wachten P?
Verhuurder :{ En ik wil naar huis.... Ik bedoel: als het dan toch moet, dan maar gelijk :P
pi_101480603
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Verhuurder :{ En ik wil naar huis.... Ik bedoel: als het dan toch moet, dan maar gelijk :P
Begrijpelijk :Y enig idee wanneer je de verhuurder kan verwachten?
pi_101480844
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Begrijpelijk :Y enig idee wanneer je de verhuurder kan verwachten?
Om 10 uur? :')
pi_101480916
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 09:05 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

^O^ handig!!
Wij hadden de oude inbouwkoelkast die in de oorspronkelijke keuken van dit huis zat nog in de garage staan :') Die hebben ze net ook mee genomen *O* Nu alleen nog een oude tv, seneseoding, koffiezetter en vieze oude klapgrill wegbrengen. We hebben ook nog een friteuze maar die is zo goor dat wil ik ze niet aan doen.. nog even bedenken hoe we daar vanaf gaan komen :+
ah ik dacht dat dat senseo apparaat al weg was...

van harte gefeli met jullie trouwdag B & G en heel veel plezier vnv! ik heb heerlijk geslapen O+
pi_101480937
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Om 10 uur? :')
Ahh ik begin het probleem te zien
pi_101480950
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ah ik dacht dat dat senseo apparaat al weg was...
ehm nee, hoe kom je daar nu bij? Jij wilde hem hebben, toen ging dat appartement niet door, niets meer gehoord... nu gaat ie gewoon weg als niemand zich meldt... :+
pi_101480988
Zo hebben wij eens staan wachten bij een ardennens huisje bij aankomst... in geen velden of wegen de verhuurder te zien.
Toen maar gebeld, bleek dat ie ons de volgende dag had verwacht of zo :')
pi_101481078
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 09:16 schreef freecell het volgende:
Wij hebben nu ook achterlijk veel over, zijn ook aan het opruimen op zolder.
Iemand nog een chocoladefontein? Of een wafelijzer voor Luikse wafels?
Allebei nieuw :+ (gekregen... ooit, beide kerstpakket geloof ik)
wafelijzer! Ja! Tof! :)

Maar goed, ik woon in Zweden en dat is wat lastig!
pi_101481080
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:33 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

ehm nee, hoe kom je daar nu bij? Jij wilde hem hebben, toen ging dat appartement niet door, niets meer gehoord... nu gaat ie gewoon weg als niemand zich meldt... :+
geen idee, ik dacht het gewoon. omdat deze app wel doorging durfde ik het eigenlijk niet meer te vragen ;) maar geeft niks. ik heb oploskoffie :') en een ritje naar jullie is net zoveel benzine als een apparaat ;)
pi_101481083
:X oh man.. zit nu al een uur na te denken over de boodschappen en ben niet verder gekomen dan dat ik zoetjes en brood nodig heb en dat stond er gister ook al op :') |:(
  vrijdag 2 september 2011 @ 10:38:57 #235
3878 Vork
Manisch creatief
pi_101481094
Hoi, ik heb vandaag de meest waardeloze dag ooit. Ik moet een aanzienlijk deel van de tijd twee apparaten in de gaten houden. Een met een foutmelding die we niet wegkrijgen wat inhoudt dat ik elke minuut ongeveer op een knop moet drukken en de andere heeft een buret die eens in de zoveel tijd handmatig moet worden leeggegooid. In de tussentijd kan ik niets anders doen, want dat is allemaal in andere ruimtes waarvandaan ik dus niet op een knop kan drukken.
pi_101481116
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:38 schreef Sunnythesun het volgende:
:X oh man.. zit nu al een uur na te denken over de boodschappen en ben niet verder gekomen dan dat ik zoetjes en brood nodig heb en dat stond er gister ook al op :') |:(
stom is dat he! Soms is het maken van een weekmenu erg moeilijk!
pi_101481203
Een writerskitchenblock sun :P
pi_101481209
quote:
Dat wordt afhaal mixed grill, afhaal chinees, afhaal friet en diepvriespizza *) en dan weer van voren af aan :P
  vrijdag 2 september 2011 @ 10:45:48 #239
3878 Vork
Manisch creatief
pi_101481269
Je vervolgens aan je eigen weekmenu houden is nog veel moeilijker. :')
pi_101481353
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:43 schreef Bluezz het volgende:
Een writerskitchenblock sun :P
Een kitchenwriterssunblock :o
pi_101481394
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat wordt afhaal mixed grill, afhaal chinees, afhaal friet en diepvriespizza *) en dan weer van voren af aan :P
:r doe niet zo vies man!! en vet.. en zout.. en ongezond..
Gister per HOGE uitzondering nasi en ajam pangang gehaald en ben nog aan het bijdrinken :X
pi_101481414
Goed. Eigenaar gebeld. Was de beste man aan het boodschappen doen :') Moet ff wat contanten op tafel leggen ej dan kan ik er vandoor *O* :W Via Maastricht dit keer. Heenrit was een ramp via Luik en Antwerpen :r
pi_101481426
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:48 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

:D _O- dat ja..

maar denk dat ik het voor zondag weet: gegrild vlees, ciabatta en salade..
nu alleen voor vanavond nog wat.. en lunch moet ook nog }:|
pi_101481435
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:50 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:r doe niet zo vies man!! en vet.. en zout.. en ongezond..
Gister per HOGE uitzondering nasi en ajam pangang gehaald en ben nog aan het bijdrinken :X
Ik wist het _O-
pi_101481443
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik wist het _O-
ja echt.. ik ga mijn harde werken van afgelopen jaar niet teniet doen he :P
  vrijdag 2 september 2011 @ 10:55:44 #246
55709 Stereotomy
pi_101481557
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
Goed. Eigenaar gebeld. Was de beste man aan het boodschappen doen :') Moet ff wat contanten op tafel leggen ej dan kan ik er vandoor *O* :W Via Maastricht dit keer. Heenrit was een ramp via Luik en Antwerpen :r
Links van je zie je het ziekenhuis als je Maastricht binnen komt rijden, zwaai ff :W
  vrijdag 2 september 2011 @ 10:57:15 #247
55709 Stereotomy
pi_101481600
quote:
Iemand is aan de zoetjes :o :o :o

Koop Nevella (sucralose, geen aspartaam of cyclamaat), die is het lekkerst. w/
pi_101481618
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:57 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Iemand is aan de zoetjes :o :o :o

[ afbeelding ]

Koop Nevella, die is het lekkerst. w/
neuh, geen idee waar ze dat verkopen en appie heeft natrena en dat vind ik prima :P
  vrijdag 2 september 2011 @ 10:58:49 #249
55709 Stereotomy
pi_101481646
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:57 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

neuh, geen idee waar ze dat verkopen en appie heeft natrena en dat vind ik prima :P
Appie heeft ook Nevella, naast de Natrena (sacharine, cyclamaat). Je smaakpappillen zullen me dankbaar zijn. w/
pi_101481674
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:58 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Appie heeft ook Nevella, naast de Natrena. Je smaakpappillen zullen me dankbaar zijn. w/
echt niet, nog nooit gezien daar. Natrena, candarel en huismerk. Thats it. Maar mocht ik me vergissen hou ik het in gedachten..
maar goed, ik vind natrena prima, andere zoetjes vind ik al snel vies nu.. :P
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:00:00 #251
55709 Stereotomy
pi_101481690
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

echt niet, nog nooit gezien daar. Natrena, candarel en huismerk. Thats it. Maar mocht ik me vergissen hou ik het in gedachten..
Okee ;(
pi_101481699
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
Appie heeft ook Nevella, naast de Natrena (sacharine, cyclamaat). Je smaakpappillen zullen me dankbaar zijn. w/
Doe jij boodschappen bij een Appie XL?
pi_101481805
zo.. knopen doorgehakt, lijstje is klaar.. straks tabouleh salade met geitenkaas als lunch en vanavond Ainsley's charred chicken wraps.. :s)
pi_101481922
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:48 schreef Leintjeuh het volgende:

:o :D
pi_101482090
Sun, is je koffiezetapparaat al vergeven? Kan m'n moeder nog wel even vragen, die heeft het er wel eens over gehad dat ze zoiets wilde hebben.
pi_101482121
Goedemorgen!

Zeg, weet iemand hier waar CF gebleven is? :@ Die heb ik al zó lang niet meer zien posten? :o
Ja doei.
pi_101482376
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:13 schreef LieLie het volgende:
Sun, is je koffiezetapparaat al vergeven? Kan m'n moeder nog wel even vragen, die heeft het er wel eens over gehad dat ze zoiets wilde hebben.
de senseo bedoel je??
heb hem net in de achterbak gedaan, kan hem er voor de zekerheid uit halen voor je?
pi_101482424
Sunny: had je mijn google-chrome-foutje-op-jullie-site-post nog gelezen? :@
Ja doei.
pi_101482447
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
Sunny: had je mijn google-chrome-foutje-op-jullie-site-post nog gelezen? :@
oh ehmm ja.. nu je het zegt.. maar ik snap niet helemaal wat je bedoelde. Bij mij staat het grafiekje ook over het kaartje (als dat is wat je bedoelde). Is niet handig nee, maar weet niet of dat anders kan. Moet Thijs ff naar kijken dan.
pi_101482517
Lie! Ik wil nu eigenlijk wel naar de kringloop geen! Dus moet ik hem achterlaten of niet???
pi_101482536
Ja, dat ja :+ is niet zo handig als je de route wilt zien ;) weet niet of hij het in IE en FF ook niet doet (gebruik ik eigenlijk niet) maar ik dacht: laat ik 't even zeggen :P

Wrsch een css foutje dat alleen houtje touwtje opgelost kan worden :P maargoed.. dat vind ik zelf altijd wel leuk, dat klooien! :+
Ja doei.
pi_101482591
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat ja :+ is niet zo handig als je de route wilt zien ;) weet niet of hij het in IE en FF ook niet doet (gebruik ik eigenlijk niet) maar ik dacht: laat ik 't even zeggen :P

Wrsch een css foutje dat alleen houtje touwtje opgelost kan worden :P maargoed.. dat vind ik zelf altijd wel leuk, dat klooien! :+
ik laat het wijselijk aan Thijs over :+ Maar ik gebruik FF en daar is dat ook zo ja. Maar volgens mij hebben we in het Schinnen verslag de kaartjes wel goed staan (groter ook).. Dus zou te fiksen moeten zijn idd. :Y
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:30:08 #263
55709 Stereotomy
pi_101482601
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:00 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Doe jij boodschappen bij een Appie XL?
Nee, een Appie 4 ;)
pi_101482637
Wij gaan vanmiddag richting Peak District en gaan ook wandelen morgen of zondag! Hebben een mooie Geocache route gevonden in de buurt van de camping waar we heen willen! Een mijl of 8. ^O^
Ja doei.
pi_101482653
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
Wij gaan vanmiddag richting Peak District en gaan ook wandelen morgen of zondag! Hebben een mooie Geocache route gevonden in de buurt van de camping waar we heen willen! Een mijl of 8. ^O^
Ohhh * Sunnythesun is jaloers ;)

Wat voor gps hebben jullie eigenlijk?
En wel de route even leuk in dat progje laden dan! Werkt heel makkelijk :Y Lijkt me leuk om te zien hoe jullie gelopen hebben :D
pi_101482684
Doen jullie toevallig ook aan geocachen?
Ja doei.
pi_101482725
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
Doen jullie toevallig ook aan geocachen?
:N nog nooit gedaan.. we kopen meestal een wandelboekje en gebruiken de gps voor tracking zodat we weten wat we gedaan hebben en voor het geval van nood (auto altijd terug kunnen vinden :+ ).
pi_101482892
Zit er over te denken deze aan te schaffen: http://www.gps.nl/topo_great_britain.html aangezien we zeer regelmatig naar GB gaan en daar altijd veel wandelen. Ik heb nu een basiskaart van Europa maar daar staan de voetpaadjes niet op.
pi_101482944
Wij vinden het zó leuk! Tijdens het wandelen leuk om op te pakken (zo hebben wij er 3 ergens bij de top van de Pen y Fan toen gevonden _O- helemaal van 't 'pad' af) en omdat ze geplaatst worden door de locals (want ze moeten ook onderhouden worden) krijg je vaak héél veel leuke informatie en verhalen over de omgeving, een specifiek bouwwerk of wat dan ook. O+ Dingen die je normaal niet in boekjes of op informatiebordjes leest.

http://coord.info/map?ll=53.328501,-1.718637&z=14

Wij gaan deze wandeling doen. We slapen in Bradwell, daar is ook een kleine 'multicache', die gele, maar al die wit met groene dingen zijn dus allemaal 'single caches' die samen een grote wandeling vormen! :)
Ja doei.
pi_101482951
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Lie! Ik wil nu eigenlijk wel naar de kringloop geen! Dus moet ik hem achterlaten of niet???
Ik was douchen!!

Monumentje..
pi_101482991
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
Wij vinden het zó leuk! Tijdens het wandelen leuk om op te pakken (zo hebben wij er 3 ergens bij de top van de Pen y Fan toen gevonden _O- helemaal van 't 'pad' af) en omdat ze geplaatst worden door de locals (want ze moeten ook onderhouden worden) krijg je vaak héél veel leuke informatie en verhalen over de omgeving, een specifiek bouwwerk of wat dan ook. O+ Dingen die je normaal niet in boekjes of op informatiebordjes leest.

http://coord.info/map?ll=53.328501,-1.718637&z=14

Wij gaan deze wandeling doen. We slapen in Bradwell, daar is ook een kleine 'multicache', die gele, maar al die wit met groene dingen zijn dus allemaal 'single caches' die samen een grote wandeling vormen! :)
Ik heb eigenlijk geen idee hoe het werkt ook vooral :@ Waar lees je die verhalen dan?
pi_101483020
Ze neemt niet op, dan heeft ze pech :+
pi_101483030
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:42 schreef LieLie het volgende:
Ze neemt niet op, dan heeft ze pech :+
Ok ga ik op weg er mee ;)
pi_101483093
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ok ga ik op weg er mee ;)
Hoooo!
pi_101483150
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:41 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk geen idee hoe het werkt ook vooral :@ Waar lees je die verhalen dan?
Op www.geocaching.com staan alle geocaches die er zijn.
Voordat je op pad gaat print je wat uit, of als je een handige telefoon/tablet hebt kun je ze daarop ophalen of alvast opslaan. Het vergt dus wel wat voorbereiding.

Voordat wij op vakantie gaan printen we een shitload aan caches uit waar we 'wel eens langs zouden kunnen komen' en nummeren die op een kaartje en zetten die alvast in de GPS, zodat we ze makkelijk kunnen zien als we in de buurt zijn.

Deze cache bijvoorbeeld, in York geeft wat extra informatie over een bar/gebouw:
http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC1N5XR

En deze, ook in York, hoort ook bij de serie hierboven geloof ik, brengt je over de hele stadsmuur en vertelt je ook weer allemaal dingen die je niet zomaar uit boekjes kunt halen of waarvoor je dus met zware boekjes had moeten sjouwen en nu maar 1 velletje papier ;) :P

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC1FAQF

Wij doen het altijd tijdens wandelen, city trips, etc. En soms gaan we ook een hele dag erop uit puur om te cachen, wat resulteert in een dagje motorrijden/wandelen/stadsrondwandeling.\

En op die plek ligt dan een leger doos (meestal in het bos), of een klein filmrolletje met een logboek(je) erin waarop je laat weten dat je er geweest bent :)
Het zoeken van de caches mislukt wel eens als ze te klein zijn of te goed verstopt ;) schatzoeken voor gevorderden dus, maar soms kan ook het verhaal of de wandeling zelf al zeer de moeite waard zijn, ook als je uitenidelijk de 'schat' zelf niet vindt ;)
Ja doei.
pi_101483168
Belt ze nu terug natuurlijk :P
pi_101483524
En ik wil ook wel een senseo :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101483833
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ie bij de kringloop staat inmiddels :+
pi_101483902
Scheelt weer plek in de keuken :7
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:17:55 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_101483950
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Vieze slappe koffie. :{
Poef.....gone! ©golfer
pi_101483993
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:17 schreef golfer het volgende:

[..]

Ligt wel een beetje aan de pads die je gebruikt natuurlijk.

maar ik drink geen koffie, dus verder heb ik van de smaak geen verstand :+
pi_101483996
Ow, ik vind het wel lekkere koffie. Nu alleen een 'gewoon' koffiezetapparaat, dus niet echt nodig.
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:21:07 #283
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_101484039
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:19 schreef LieLie het volgende:

Ligt wel een beetje aan de pads die je gebruikt natuurlijk.

maar ik drink geen koffie, dus verder heb ik van de smaak geen verstand :+
Zelfs de sterkste dark-roast pads komen niet in de buurt van een echte espresso en daar hou ik dus erg van.
Poef.....gone! ©golfer
pi_101484054
Ja, maar espresso kan ik hier ook niet maken :P
pi_101484110
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

maar goed, ik vind natrena prima, andere zoetjes vind ik al snel vies nu.. :P
Ze hadden het dus wel, maar man wat een dure troep :o Mooi laten staan dus :+
en waar ik zei natrena moet zijn ah-huismerk, stop :+

Te laat Lie.. -O-
pi_101484137
Zo even naar de stad, o.a. Naar de chinese en de turkse toko. Eens zien of ik nog iets leuks voor vanavond kan bedenken.
pi_101484148
G&B gefeliciteerd met jullie trouwdag! :*
pi_101484163
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:23 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Te laat Lie.. -O-
Helaasch ;)
pi_101484171
@ Moblo: ok, dat klinkt wel heel leuk ja. En voorbereiden is niet erg ;) Nadeel van die boekjes is idd dat het wat sjouwen is, maar goed, we sjouwen ook altijd een cameratas en een dagrugzak mee, dus dat is niet zo erg. Alleen niet handig als je veel de beschrijving moet lezen, dan heb je hem zo lang in de hand.
Maar.. de 50 walks serie geeft wel ook interessante info en zo er bij, dus best leuk :Y
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:25:50 #290
55709 Stereotomy
pi_101484180
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:23 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Te laat Lie.. -O-
*schouderophaalt* zelf weten :)

Per zoetje betaal je nu 0.01 EUR ipv 0.02 EUR? :)
pi_101484190
quote:

[..]

qft ;(
Ja doei.
pi_101484192
quote:
REPETEREND AFTREKKEN
in het begin van dit jaar verscheen het spraakmakende onderwijsrapport van de parlementaire onderzoekscommissie onder voorzitterschap van Jeroen Dijsselbloem.
Dit rapport bevestigde wat vrijwel alle geïnteresseerde Nederlanders al jaren wisten: ons onderwijs is na dertig jaar progressieve afbraak een beschamende puinhoop geworden.
Thans wordt ook duidelijk dat een groot deel van de schoolverlaters helemaal niet rekenen kan.

Thans wordt ook duidelijk dat een groot deel van de schoolverlaters helemaal niet rekenen kan. In dit modieuze maar desastreuze onderwijsbeleid is ook de befaamde staartdeling gesneuveld.
Kortgeleden bezocht ik op uitnodiging een keurige basisschool in een kleine plaats. In alle klassen bracht ik minstens een half uur door. Er waren uitsluitend onderwijzeressen. De enige man in die school fungeerde slechts als schoonmaker en als man die de vuilnisbakken buiten zette.
De onderwijzeressen gingen weliswaar alleraardigst met de kinderen om, maar de leerstof leek vrij simpel. In de hoogste klas, dus groep 8, waren ze bezig met rekenen volgens de nieuwste zogenaamde ‘realistische' methode. Optellen, aftrekken, vermenigvuldigen en delen bleek nog een heel karwei te zijn. De onderwijzeres vroeg mij of ik de leerlingen misschien een deelsommetje wilde opgeven. Ik vroeg toen wat 43 050 gedeeld door 350 was.

GEPREZEN
De schrik sloeg toe. O, o dat was moeilijk. Gelukkig was er een zekere Edwin, de klassenbolleboos met rekenen. Hij mocht de som op het bord komen uitrekenen. Hij begon met het gehele schoolbord zorgvuldig schoon te poetsen. Hij had kennelijk veel ruimte nodig. Daarna begon hij 350 van
43 050 af te trekken. Hij hield toen 42 700 over. Daar trok hij wederom 350 van af. En zo ging hij maar door tot er niets meer over was. Toen telde hij het aantal keren dat hij 350 had afgetrokken. Dat was 123 keer. En dat was dus het antwoord. Het hele bord stond vol en Edwin werd luid geprezen.
De schooljuffrouw vroeg wat ik er van vond.
Toen ik zei dat ik dat sommetje binnen een halve minuut op de rand van een krant had kunnen becijferen, zei ze: ‘Ja, maar dat is een totaal verouderde methode. U gebruikt zeker nog de staartdeling. Maar wij passen de nieuwste methode toe. Het heet repeterend aftrekken'. Toen ik haar mededeelde dat die techniek in mijn vak, de geneeskunde, eigenlijk tot het gebied van de seksuologie gerekend werd, was de vriendelijkheid meteen over. In de lerarenkamer kreeg ik nog een uitleg waarom het moderne cijferen, ook wel ‘realistisch rekenen' genaamd, zoveel beter was dan de traditionele, maar kennelijk verouderde methode met behulp van de staartdeling, die omstreeks 2002 geruisloos uit de scholen is verdwenen.

Wat die hele onderwijsstaf niet besefte, was dat die zogenaamde moderne methode reeds door de Babyloniërs, Syriërs en oude Egyptenaren werd gebruikt omdat die nog geen staartdeling kenden. Die is pas uitgevonden aan het einde van de 15e eeuw, dus ruim 3500 jaar nadat de Egyptenaren de architectuur van hun piramiden en tempels berekenden met de thans als ‘modern realistisch' genoemde stuntelwerk.

De echte Nederlandse rekenvernieuwers waren onder meer de wiskundige Simon Stevin (1548-1620) en de tot op heden nog beroemde rekenmeester Willem Bartjens (1569-1638). Die baseerden zich weer op het rekenboek van de Italiaan Filippo Calandrini uit 1491.

De schade die door de progressieve onderwijsvernieuwers is aangericht, is enorm. Meer dan een kwart van de pabostudenten, dus de aankomende onderwijzers, moet afhaken omdat de thans verplichte rekentoets te moeilijk voor ze is.
Marktkooplieden hebben de grootste moeite om jonge hulpkrachten te vinden die nog uit het hoofd kunnen rekenen. Met hetzelfde probleem zitten jonge mensen die een ambacht willen leren zoals timmerman, smid of behanger.
En nu hebben we het alleen nog maar over het rekenen. Maar taal is minstens een zo groot dilemma. En dit alles is veroorzaakt door de bizarre ideeën van hoofdzakelijk linkse politici en pedagogen, die vonden dat je de tere hersenen van kinderen niet mag belasten met veel kennis. Maar reeds 400 jaar geleden wist men al dat kinderen tussen de 6 en 18 jaar een onvoorstelbaar vermogen hebben om nieuwe dingen te leren. Als je die kostbare jaren onbenut voorbij laat gaan, lukt het op latere leeftijd meestal nooit meer. Alle grote mensen uit onze Westerse cultuur zijn op jonge leeftijd gedwongen geweest veel te leren.

Componisten als Mozart, Beethoven en Mendelssohn schreven als kind al volwaardige muziek of traden op als solist. In de 17de eeuw gingen kinderen al op de leeftijd van 14 jaar als student naar de universiteit. Ze waren soms op hun 20ste al een gepromoveerd jurist of arts.

SPEELTUIN
De columnist, wijlen Bart Tromp, schreef in 2005 dat ‘ons onderwijs de speeltuin is geworden voor nieuwlichters, bezeten van bizarre theorieën'. Maar het gevolg was wel een gigantische onderwijsindustrie waarin uitgevers en drukkers van steeds nieuwe schoolboeken, leveranciers van elektronica en duizenden linkse intellectuelen met onduidelijke opleidingen hun brood verdienden.
Terecht schreef de bekende historicus prof. dr. Thomas von der Dunk in de Volkskrant (januari 2007) over ‘de perverse manier waarop gesubsidieerde onderwijskwakzalvers, linkse mondigheid combineren met rechts marktdenken'.

Wij kennen de belangrijkste aanstichters van al dat kwaad. Ze worden in het Dijsselbloem-rapport met name genoemd, onder meer Jos van Kemenade, Jacques Wallage, Jo Ritzen, Tineke Netelenbos en (wijlen) Karin Adelmund. Maar tot nu toe is er van overheidswege nog niets mee gedaan. Het schandaal is kennelijk te pijnlijk.

Maar de absolute gotspe van dit jaar stond in het Algemeen Dagblad van 17 januari en wel onder de kop ‘Nederland wil Turkije helpen bij het onderwijs'. Het is mogelijk dat dit een staaltje van perfide politiek is om uit angst voor Turkse toetreding tot de EU, van Turkije een derdewereldland te maken.
In elk geval zal Nederlands meest befaamde onderwijzer en rekenmeester Willem Bartjens zich nog vele malen in zijn graf omdraaien.
_O_
pi_101484199
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:25 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

*schouderophaalt* zelf weten :)

Per zoetje betaal je nu 0.01 EUR ipv 0.02 EUR? :)
Volgens mij was het 3,50 ongeveer voor 300 zoetjes. Heb nu het dubbele voor minder dan de helft ;) (navulverpakking, we hebben een dispenser)
pi_101484221
quote:

[..]

Ik vind eigenlijk dat ze het geen koffie mogen noemen :X Ben niet van de sterke meuk, maar het smaakt gewoon niet naar koffie..
pi_101484230
Elk nadeel hep z'n voordeel:

te warm om hard te lopen (ging niet heel goed :') max 10km per uur gelopen terwijl ik harder kan :') )

máár dus wel lekker temperatuurtje voor op de motor 8-)
Ja doei.
pi_101484233
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:26 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Volgens mij was het 3,50 ongeveer voor 300 zoetjes. Heb nu het dubbele voor minder dan de helft ;) (navulverpakking, we hebben een dispenser)
En moeilijk doen over de Aldi-roomkaas :{w
pi_101484271
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:52 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

ja echt.. ik ga mijn harde werken van afgelopen jaar niet teniet doen he :P
Je hapte wel heerlijk O+
pi_101484278
De zoetjes van de Lidl zijn ook goed(koop), en er zitten er 1200 in :')
Ja doei.
pi_101484298
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O_
:') ik neem wel ontslag of zo.. blijkbaar bereik ik helemaal niets in mijn werk en kan ik het net zo goed niet doen.

Word altijd een beetje misselijk van dit soort 'colums' :r
pi_101484318
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:27 schreef LieLie het volgende:

[..]

En moeilijk doen over de Aldi-roomkaas :{w
Maar dan moet ik naar de Aldi :N
pi_101484329
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je hapte wel heerlijk O+