Mijn huis heeft geen tulpen bij de voordeur.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
Dat was snel vol!
[ afbeelding ]
Eigen huizen zijn overrated johquote:Op donderdag 1 september 2011 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb geen eigen huis
ook geen tulpen, overigens. Wel een huurhuis, en paardebloemen!
Gezocht via een Britse Fundasitequote:Op donderdag 1 september 2011 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
Had het destijds gemist, maar hoe hebben jullie dit huis gevonden?
De sociale woningmarkt is hier zo mogelijk een nog grotere hel dan in Nederland. De particuliere markt is echter een stuk bereikbaarder. Ook de prijzen zijn een stuk aantrekkelijker dan in Nederlandquote:Op donderdag 1 september 2011 15:47 schreef golfer het volgende:
Ja, het is toch anders daar in de UK dan hier in Nederland met de woningnood.
Dat klinkt lekker!quote:Ik ben klaar met mijn voorbereidingen voor dit cataplana-recept.
Wat eten jullie toch altijd heerlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 15:47 schreef golfer het volgende:
Ja, het is toch anders daar in de UK dan hier in Nederland met de woningnood.
Ik ben klaar met mijn voorbereidingen voor dit cataplana-recept.
Ik moet het vrouwtje toch tevreden blijven houden?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:49 schreef Sarabi het volgende:
Wat eten jullie toch altijd heerlijk
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moet het vrouwtje toch tevreden blijven houden?![]()
*wegduikt voor de klappen die straks volgen*
Ik ben een feeder.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:53 schreef Sarabi het volgende:
![]()
Dus de liefde van een vrouw gaat ook door de maag?
Wat een eind weg van je.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:16 schreef borisz het volgende:
Zo netwerk bij pa nu ook gevonden. Hier is in dit geval Nederasselt om precies te zijn
. Het is een tijdje terug uit gegaan met zijn vriendin en via via via is hij nu hier terecht gekomen. Helaas een beetje ver weg vanuit IJmuiden.
Ja tof maar nog werk wat onwerkelijk hoor. Net is er een meneer geweest voor een offerte voor de CV en straks komt het bezoek binnen te druppelen. Spannend allemaal!quote:Op donderdag 1 september 2011 15:45 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerd Lein & Kaas!
Hoe voelt dat nou?
Ja. Nou ja ik woonde wel altijd bij moeders. Maar toen Pa nog in Santpoort woonde was ik daar gewoon een aantal dagen/avonden per week. Ik sliep wel altijd thuis. Dat was meer vanwege die flat die hij daar had ik sliep liever op mijn eigen bed dan op de bankquote:Op donderdag 1 september 2011 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een eind weg van je.
Dus je woont nu weer helemaal bij jouw moeder?
Jullie houden je party in jullie nieuwe woning?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja tof maar nog werk wat onwerkelijk hoor. Net is er een meneer geweest voor een offerte voor de CV en straks komt het bezoek binnen te druppelen. Spannend allemaal!
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 1 september 2011 16:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja tof maar nog werk wat onwerkelijk hoor. Net is er een meneer geweest voor een offerte voor de CV en straks komt het bezoek binnen te druppelen. Spannend allemaal!
Veel plezier vanavond!quote:Op donderdag 1 september 2011 16:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
welke zender?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:31 schreef golfer het volgende:
Zit een beetje te zappen, want Ziggo vond het nodig om weer per 1-9 van alles te veranderen.
Kom ik opeens 24-kitchen tegen.
Met Rudolf van Veen.
Cool!quote:Op donderdag 1 september 2011 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag op de fiets naar zkh besloten om geen salsales te nemen na 2.5 jaar continu les, maar Zouk beginnerscursus en Latin/Ballroom Bronste gaan doen.
Altijd makkelijk om door te gaan met waar je je comfortabel bij voelt, maar nog leuker om aan nieuwe dingen te beginnen.
Wel weer bij de studentendansverenigingtoch de makkelijkste manier om 'leeftijdsgenoten' te ontmoeten.
klinkt Grieksquote:Op donderdag 1 september 2011 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat moest ik even opzoeken...![]()
tof!
Veranderen kan altijdquote:Op donderdag 1 september 2011 16:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cool!
Je bent echt goed bezigen mocht het niet bevallen kan je altijd nog veranderen toch?
Ooit als ik rijk ben en meer tijd heb wil ik ook meer dansles nemen
Opzouken *knorknor*quote:Op donderdag 1 september 2011 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat moest ik even opzoeken...![]()
tof!
Gyros met souflaki en mouszoukaquote:
I wishquote:Op donderdag 1 september 2011 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Veranderen kan altijd
Vriendje zeggen dat hij mot afstuderen, worden jullie vanzelf rijk
Op (hoe toepasselijk) kanaal 24quote:
Wel veel blijven drinken, hè?quote:ouders zijn hier 1,5 uur. moeder ging gelijk mn huis soppen en stofzuigenkreeg fruit en ze zijn nu nog meer fruit aan het halen. heb de hele dag ontzettende kramp in mn benen, geen idee hoe ik moet staan, zitten of liggen
Ja minder pakketten en daardoor is het voor een deel goedkoper, maar voor de grootste groep duurder als ze hun zenders willen behouden.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:31 schreef golfer het volgende:
Zit een beetje te zappen, want Ziggo vond het nodig om weer per 1-9 van alles te veranderen.
Kom ik opeens 24-kitchen tegen.
Met Rudolf van Veen.
dat leeftijdsgenoten twijfel ik over, maar misschien mensen die in dezelfde levensfase zitten?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag op de fiets naar zkh besloten om geen salsales te nemen na 2.5 jaar continu les, maar Zouk beginnerscursus en Latin/Ballroom Bronste gaan doen.
Altijd makkelijk om door te gaan met waar je je comfortabel bij voelt, maar nog leuker om aan nieuwe dingen te beginnen.
Wel weer bij de studentendansverenigingtoch de makkelijkste manier om 'leeftijdsgenoten' te ontmoeten.
Einde van hun pubertijd?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:54 schreef Jagärtrut het volgende:
dat leeftijdsgenoten twijfel ik over, maar misschien mensen die in dezelfde levensfase zitten?
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat leeftijdsgenoten twijfel ik over, maar misschien mensen die in dezelfde levensfase zitten?
quote:Op donderdag 1 september 2011 07:49 schreef Bluezz het volgende:
Leinie felie
Rijst![]()
Tell us how is life?
Koffie
Ja, bestquote:Op donderdag 1 september 2011 07:52 schreef FutureFairytale het volgende:
gmorgen! Haa RIJST! Alles ok? ik ga thuiswerken vandaag, overal pijn en uitgedroogd van vannacht. weet niet hoe ik moet liggen
Gedeeltelijk goed nieuws? of is beide net zo 'slecht'?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:25 schreef Bluezz het volgende:
Geen artrose in pols, wel een kalkarm skelet = osteoperose![]()
Ouwe wijvenkwaal (en erfelijk).
Dan heb jij er voorlopig nog geen last vanquote:
Ahaquote:Op donderdag 1 september 2011 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Nou artrose had ik vervelender gevonden, dit is dus w.s. een overbelasting of zoiets. Iets spierderigs. Gaat wel weer over.
Osteoperose is link qua bottenbreken en ik ga krimpen, maar dat mag![]()
Moet dus zorgen dat ik niks breek eigenlijk :quote:
quote:Broze botten die snel breken is niet een normaal verouderingsverschijnsel, zoals vaak wordt gedacht. Osteoporose is een aandoening, die bovendien goed te voorkomen is. Voorkomen is beter dan breken! Behandeling is ook mogelijk. Dat is belangrijk, want osteoporose is erger dan het lijkt. Botbreuken en de nasleep ervan kunnen de kwaliteit van leven sterk verminderen. Van de mensen die een heup breken, overlijdt zelfs 20% aan de gevolgen en complicaties ervan.
ah ik had maar Jamie gekeken. 24 ken ik nog niet. goed dat je het zegt want ik heb geen idee wat ik wel of niet mag. kopje soep en half kopje thee op qua vocht en vannacht 2 kg vocht kwijtgeraakt. kan dat die beenkramp veroorzaken?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Op (hoe toepasselijk) kanaal 24
[..]
Wel veel blijven drinken, hè?
quote:Wat is de oorzaak van kramp?
Het fenomeen kramp is nog niet helemaal duidelijk. Mogelijke oorzaken zijn:
· Een verstoorde bloedtoevoer met als gevolg een zuurstoftekort in de spier zoals bijvoorbeeld bij het dragen van te strakke kousen.
· Een laag glucose(suiker)gehalte in de spier.
· Een zouttekort door zoutloos dieet.
· Vochtverlies (overvloedig zweten), wat kan leiden tot een verstoorde elektrolytenbalans.
· Overbelasting (uitputting) door b.v. een slechte conditionele voorbereiding.
· Vermoeidheid.
Zouten tekort. ORS drinken?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah ik had maar Jamie gekeken. 24 ken ik nog niet. goed dat je het zegt want ik heb geen idee wat ik wel of niet mag. kopje soep en half kopje thee op qua vocht en vannacht 2 kg vocht kwijtgeraakt. kan dat die beenkramp veroorzaken?
ja absoluut. van mij hoefde ze niet te werken maar het zit in haar natuur. fruit klaarmaken enzo en ze heeft wat achtergelaten, staat klaar in schaaltjes.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
ocherm, nog beterschap FFT! Maar schoonmakende ouders als je ziek bent zijn wel tof!
afstuderen! oh spannend Rijst! ben je inmiddels al wat meer over je ex heen?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Ja, best![]()
Aan het afstuderen en zulks. Nog 1 schooljaar en dan is de studie voorbij. Verder gaat het zo z'n gangetje zoals m'n moeder zou zeggen. Met andere woorden, saai dus.![]()
beter!!! heel fijn Bluezzquote:Op donderdag 1 september 2011 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Nou artrose had ik vervelender gevonden, dit is dus w.s. een overbelasting of zoiets. Iets spierderigs. Gaat wel weer over.
Voorzichtig doen dusquote:Op donderdag 1 september 2011 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet dus zorgen dat ik niks breek eigenlijk :
[..]
ah dankje. gedeeltelijk griep dat ik alles voelquote:
Was het maar spannendquote:Op donderdag 1 september 2011 17:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
afstuderen! oh spannend Rijst! ben je inmiddels al wat meer over je ex heen?
zouttekort heb ik denk niet. wel meer vocht kwijtgeraakt dan dat ik tot me nam. vannacht iedere keer dat ik vocht kwijtraakte wat slokjes water gedronken, om dat vervolgens weer kwijt te raken.quote:
beter!!! heel fijn Bluezzquote:Op donderdag 1 september 2011 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou echt om te juichen vind ik het niet hoor
heb cup a soup opquote:Op donderdag 1 september 2011 17:35 schreef Den_Haag het volgende:
Vocht drinken en genoeg zouten binnen krijgen. En dan geen chips maar soep of ORS
gelukkig maar Rijst. ik hoop dat je beter in je vel zit nu. beterschaap hahaquote:Op donderdag 1 september 2011 17:36 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Was het maar spannend
Maar ja hoor, was ik al een lange tijd.![]()
Hoe is 't met jou? Zie dat je ziek bent (ik lees nooit terug)?
Hier, beterschaap![]()
[ afbeelding ]
ah nou ik las dat het meer spierverrekking was dan artrose. een spiertje verrekken is tijdelijk, toch..quote:Op donderdag 1 september 2011 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou echt om te juichen vind ik het niet hoor
Je hebt de helft maar gelezen.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ah nou ik las dat het meer spierverrekking was dan artrose. een spiertje verrekken is tijdelijk, toch..
Gaat prima. Ben nooit zo lang down, vind er altijd wel een manier uit.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gelukkig maar Rijst. ik hoop dat je beter in je vel zit nu. beterschaap hahalief!
deze post heb ik gemist! breek niks alsjeblieftquote:Op donderdag 1 september 2011 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet dus zorgen dat ik niks breek eigenlijk :
[..]
nah je zat er wel een periode nogal doorheen en begon gekke tripjes uit te zoeken maar gelukkig dat je er op het laatst achter kwam dat dat niet de oplossing wasquote:Op donderdag 1 september 2011 17:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Gaat prima. Ben nooit zo lang down, vind er altijd wel een manier uit.
nog steeds vega?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:43 schreef rijsttafel het volgende:
Heb overigens een vakantie achter de rug waarin mijn culinaire kunsten om te huilen waren.
Lees: veel afhaalmaaltijden
Maar nu weer de gezonde, goedkope culinaire tour.
Ja, dat was ff raar ja. Maar gekke tripjes?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nah je zat er wel een periode nogal doorheen en begon gekke tripjes uit te zoeken maar gelukkig dat je er op het laatst achter kwam dat dat niet de oplossing was
Break a leg!, is toch een soort toi toi toiquote:Op donderdag 1 september 2011 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
deze post heb ik gemist! breek niks alsjeblieft
ik ga er niet over beginnenquote:Op donderdag 1 september 2011 17:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, dat was ff raar ja. Maar gekke tripjes?
Ja, osteoporose is een van de ziektes die vaker voorkomen bij vrouwtjes dan bij mannetjesquote:Op donderdag 1 september 2011 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Als ik zelf kook wel, uit huis niet zo.quote:
Te laatquote:Op donderdag 1 september 2011 17:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ga er niet over beginnen
gaat het over of hou je altijd risico?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Break a leg!, is toch een soort toi toi toi
ooooh je eet vleesquote:Op donderdag 1 september 2011 17:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als ik zelf kook wel, uit huis niet zo.![]()
Gister groene Thaise curry gemaakt.
[..]
Te laat
Oe lekker curryquote:Op donderdag 1 september 2011 17:47 schreef rijsttafel het volgende:
Als ik zelf kook wel, uit huis niet zo.![]()
Gister groene Thaise curry gemaakt.
Ben bijna klaar met afstuderen hiero, dus wens je veel succes met je begin!quote:
Kan er niet wakker van liggenquote:Op donderdag 1 september 2011 17:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooooh je eet vleeslekker he
Was pas de eerste keer, dus moet de receptuur nog iets verbeteren, maar het was zeker goed te eten inderdaad.quote:
Volgens dokter geen supplementatie met calcium en vitamine D nodig momenteel?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:49 schreef Bluezz het volgende:
Je kan het wel stopzetten, maar de bijwerkingen van de medicatie zijn nogal risicovol.
Over gaat het niet.
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben bijna klaar met afstuderen hiero, dus wens je veel succes met je begin!
Nog steeds bij die prof waar je geheimhoudingscontract e.d. moest tekenen?
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:51 schreef Bluezz het volgende:
Een heerlijke foto op FB van babi J die een kleine picasso is geworden![]()
[ afbeelding ]
Moet nog even met de h.a. in overleg, doe ik volgende week wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens dokter geen supplementatie met calcium en vitamine D nodig momenteel?
Ben benieuwd wat hij ervan zegt dan.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet nog even met de h.a. in overleg, doe ik volgende week wel.
calcium & D is ok wat mij betreft, maar ik wil geen hormonen of zo bijslikken.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd wat hij ervan zegt dan.
Helemaal pedagogisch verantwoordquote:Op donderdag 1 september 2011 17:51 schreef Bluezz het volgende:
Een heerlijke foto op FB van babi J die een kleine picasso is geworden![]()
[ afbeelding ]
Krijg je nog meer tieten van.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
calcium & D is ok wat mij betreft, maar ik wil geen hormonen of zo bijslikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |