quote:Op donderdag 1 september 2011 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Krijg je nog meer tieten van.
quote:
Dan weet je toch ook niet waar je je handen moet laten..quote:Op donderdag 1 september 2011 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze wilde iets sterkers dan vitamine D en calcium, en kijk nu....
Oh ik wel hoor, als ik ze hadquote:Op donderdag 1 september 2011 18:01 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dan weet je toch ook niet waar je je handen moet laten..
Ik zou kijken of dit erop zou lukken:quote:Op donderdag 1 september 2011 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor, als ik ze had![]()
![]()
Borsten zijn ook kilo's hè? Weet je het zeker?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:04 schreef FutureFairytale het volgende:
doe mij maar een paar hormonen
D'r neus eraf gevallenquote:Op donderdag 1 september 2011 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wilde iets sterkers dan vitamine D en calcium, en kijk nu....
Ruimte voor nog een borstquote:Op donderdag 1 september 2011 18:33 schreef golfer het volgende:
Ik vind twee (grote) borsten meer dan genoeg bij B. Dat hoeft niet meer te worden, want ik heb maar 2 handen en 1 mond.
Dat wordt mij ook altijd verteld.quote:
Je borsten kan jij op je rug leggen??quote:
Tuuuuuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Je borsten kan jij op je rug leggen??
Doe ze onze groeten!quote:Op donderdag 1 september 2011 18:42 schreef Aure het volgende:
Nu ff sigaretje oproken en dan ga ik richting LeinKaas
nou doe eigenlijk maar niet. kan nu lekker bewegen/springen zonder pijnquote:Op donderdag 1 september 2011 18:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Borsten zijn ook kilo's hè? Weet je het zeker?
van jou kan ik het me enigszins voorstellenquote:Op donderdag 1 september 2011 18:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat wordt mij ook altijd verteld.
Cataplana, is juist vrij licht.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer, was de cata huppelepup nog geslaagd? klinkt als een best zwaar gerecht.
klinkt lekker!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Cataplana, is juist vrij licht.
Je kunt er van alles bijgooien. Ik heb jet met plakjes chorizo en gerookte ham en grote zoetwatergarnalen gemaakt, maar er kunnen ook nog lekkere venusschelpjes bij.
1 eetlepeltje piri-pirikruiden erbij maakte het vrij pittig, maar door het met witte rijst te serveren werd dat weer geneutraliseerd.
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Cataplana, is juist vrij licht.
Je kunt er van alles bijgooien. Ik heb jet met plakjes chorizo en gerookte ham en grote zoetwatergarnalen gemaakt, maar er kunnen ook nog lekkere venusschelpjes bij.
1 eetlepeltje piri-pirikruiden erbij maakte het vrij pittig, maar door het met witte rijst te serveren werd dat weer geneutraliseerd.
ben toch echt bang dat het griep is. last van maag, buik, misselijk, overal spierpijn.. gelukkig nog geen koorts.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:02 schreef golfer het volgende:
Enne.... griep is een ziekte die veroorzaakt wordt door het influenzavirus.
Niet elk pijntje of verkoudheid is meteen een griep hoor.
Heb je niet iets verkeerds gegeten? Spierpijn kan van vochtverlies komen en bij griep hoort ook koorts denk ik?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
ben toch echt bang dat het griep is. last van maag, buik, misselijk, overal spierpijn.. gelukkig nog geen koorts.
/afkloppen
volgens mij niet altijd. geen idee, het eten smaakte me gisteren niet maar er was niks mis mee. heb de helft weggegooid. 's avonds werd ik steeds minder lekker en vannacht ging het totaal niet goed.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb je niet iets verkeerds gegeten? Spierpijn kan van vochtverlies komen en bij griep hoort ook koorts denk ik?
Wozniacki presteert toch niks op grand slamsquote:Op donderdag 1 september 2011 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
vnv Arantxa Rus! Helaas 19u Amerikaanse tijd.... en tegen de nr. 1
Jij hebt toch eerder gestudeerd? Ik vind het wel vroeg hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 19:45 schreef Sunnythesun het volgende:
ben ik weer... pfoei wat een productieve maar lange dag. Maar... ik heb nu wel een mega gezellig klaslokaal en we zijn er helemaal klaar voor
![]()
Oh en ik kreeg vandaag een mailtje dat ik aanstaande maandag om 18.00 begin met de opleiding![]()
begint meteen al lekker met de kommuniekaaaasie
nou ja idd, wat vreemd!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Wozniacki presteert toch niks op grand slams
Ik kan met eerlijkheid zeggen dat Pabo Haarlem indertijd re-de-lijk goed was qua informatievoorzieningen. Tot ze bij Inholland gingen horenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jij hebt toch eerder gestudeerd? Ik vind het wel vroeg hoor
Nee, maar het is bij ons ook standaard. De roosters staan er nu net op geloof ik. Gelukkig ben ik die niet nodigquote:Op donderdag 1 september 2011 19:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kan met eerlijkheid zeggen dat Pabo Haarlem indertijd re-de-lijk goed was qua informatievoorzieningen. Tot ze bij Inholland gingen horen![]()
Maar we hebben het hier over een deeltijd master opleiding die gevolgd gaat worden door werkende (ouders?) mensen met een léven. Wat nu als ik oppas voor een kind had moeten regelen op zo'n korte termijn?? Of weet ik het wat.. Nou ja, vind het niet snugger van ze
Ja maar jullie zijn kansloze studenten met te veel vrije tijdquote:Op donderdag 1 september 2011 19:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, maar het is bij ons ook standaard. De roosters staan er nu net op geloof ik. Gelukkig ben ik die niet nodig
Truequote:Op donderdag 1 september 2011 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn kansloze studenten met te veel vrije tijd![]()
Ruimschoots op tijd dus. Nog 4 dagen om er aan te wennen.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik kreeg vandaag een mailtje dat ik aanstaande maandag om 18.00 begin met de opleiding![]()
begint meteen al lekker met de kommuniekaaaasie
quote:
De belastingdienst en zorgtoeslag.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
KLOTE belastingdienst!!!
krijg al 3 jaar zorgtoeslag terwijl ik het niet meer hoor te krijgen. Heb het ieder jaar weer opnieuw aangegeven en kreeg 3x een brief dat ze het in zouden houden tot ik weer op '0' zou staan. Hebben ze iedere keer weer niet gedaan en krijg nu een brief dat er straks een acceptgiro komt waar ik 500 euro mag terugbetalen... ik ga ze morgen bellen want ik ben echt nijdig
Ik wens je geduld toe. Veel geduldquote:Op donderdag 1 september 2011 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
KLOTE belastingdienst!!!
krijg al 3 jaar zorgtoeslag terwijl ik het niet meer hoor te krijgen. Heb het ieder jaar weer opnieuw aangegeven en kreeg 3x een brief dat ze het in zouden houden tot ik weer op '0' zou staan. Hebben ze iedere keer weer niet gedaan en krijg nu een brief dat er straks een acceptgiro komt waar ik 500 euro mag terugbetalen... ik ga ze morgen bellen want ik ben echt nijdig
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:07 schreef Aure het volgende:
Huize LeinKaas is leeuheeuk! En isa is er ook hahasurprise!
ik was er niet bij, maar ze zei dat ze het heel leuk vondquote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hoe vond Lein de verrassing??
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:24 schreef Aure het volgende:
[..]
ik was er niet bij, maar ze zei dat ze het heel leuk vond
Zo eentje?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:50 schreef z80 het volgende:
en ik heb een flipperkast.een Zaccaria Devil Riders uit 1984.
zit allen nog wel het nodige werk aan, dus flipperen en fokken zit er voorlopig niet in.
Wat leuk zegquote:Op donderdag 1 september 2011 22:50 schreef z80 het volgende:
en ik heb een flipperkast.een Zaccaria Devil Riders uit 1984.
zit allen nog wel het nodige werk aan, dus flipperen en fokken zit er voorlopig niet in.
ja. dit is hem.quote:
Jammer dat we niet konden.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:42 schreef kaasplankje het volgende:
Housewarming zit er op, het was leuk!
Gezellig, laat maar weten als jullie in de buurt zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:43 schreef golfer het volgende:
Jammer dat we niet konden.
We komen graag een andere keer een kijkje nemen.
Tof! En een housewarming in een leeg huis is natuurlijk supergoed geregeldquote:Op donderdag 1 september 2011 23:42 schreef kaasplankje het volgende:
Housewarming zit er op, het was leuk!
Ja het was zo leuk! Ik moest er gewoon een beetje van huilenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:36 schreef golfer het volgende:
Leuke verrassing voor Lein dat Isa er ook is.
Ja dankjequote:Op donderdag 1 september 2011 22:49 schreef z80 het volgende:
lein een kaas gefeliciteerd met de woning.
lein ook gefeliciteerd met de verjaardag.
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja het was zo leuk! Ik moest er gewoon een beetje van huilenHet was super gezellig, véél teveel hapjes en drankjes want bijna iedereen had veel meegenomen
Er zijn 7 flessen bubbels doorheen gegaan en het was eigenlijk de hele avond bijna overal wel druk. En Aure bleef nog helpen met opruimen
EN kaas heeft met mijn moeder samen gespannen en een heel mooi servies laten kopen, nog 2 mooie schalen van Kaas' mama, een hele tas vol paarse handdoeken van de Hema van m'n zus, van andere zus twee pannen. Wijn van de buren, champagne van de andere buurman, Red Label van Aure
, een dagje uit met Isa, herbalife shampoo en bruistabletten van mn tante. Geld, een hamer die flessen open kan maken en heel veel kunstwerken van neefje en nichtjes
Ja, ik ben verwend, heel erg verwend.
En nu ga ik slapen want volgens mij heb ik morgen vroege dienst. Ohnee, ik heb dus late dienstMaar toch naar bed
Ja ik zit op mijn werk (laatste dagje voor mijn ferkansiequote:Op vrijdag 2 september 2011 06:44 schreef kaasplankje het volgende:
B&G gefeliciteerd met de trouwdag, gaan jullie nog iets leuks doen?
Feli en proostquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:08 schreef golfer het volgende:
Ik krijg opeens een heerlijke fles Highland Park 12y. single malt van B.![]()
Omdat het vandaag onze trouwdag is.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:01 schreef freecell het volgende:
Mijn moeder belde gisteren dat mijn tante een hele hippie koelkast over heeftA label enzo. En groot.
En wij hadden ook een hippe koelkast, maar die was ongeveer 7e hands en begon wel af te raken
Yeah
Gefliciteerdquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:08 schreef golfer het volgende:
Ik krijg opeens een heerlijke fles Highland Park 12y. single malt van B.![]()
Omdat het vandaag onze trouwdag is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |