Okeequote:Op vrijdag 2 september 2011 10:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt niet, nog nooit gezien daar. Natrena, candarel en huismerk. Thats it. Maar mocht ik me vergissen hou ik het in gedachten..
Doe jij boodschappen bij een Appie XL?quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
Appie heeft ook Nevella, naast de Natrena (sacharine, cyclamaat). Je smaakpappillen zullen me dankbaar zijn.
de senseo bedoel je??quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:13 schreef LieLie het volgende:
Sun, is je koffiezetapparaat al vergeven? Kan m'n moeder nog wel even vragen, die heeft het er wel eens over gehad dat ze zoiets wilde hebben.
oh ehmm ja.. nu je het zegt.. maar ik snap niet helemaal wat je bedoelde. Bij mij staat het grafiekje ook over het kaartje (als dat is wat je bedoelde). Is niet handig nee, maar weet niet of dat anders kan. Moet Thijs ff naar kijken dan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
Sunny: had je mijn google-chrome-foutje-op-jullie-site-post nog gelezen?
ik laat het wijselijk aan Thijs overquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat jais niet zo handig als je de route wilt zien
weet niet of hij het in IE en FF ook niet doet (gebruik ik eigenlijk niet) maar ik dacht: laat ik 't even zeggen
![]()
Wrsch een css foutje dat alleen houtje touwtje opgelost kan wordenmaargoed.. dat vind ik zelf altijd wel leuk, dat klooien!
Nee, een Appie 4quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Doe jij boodschappen bij een Appie XL?
Ohhh * Sunnythesun is jaloersquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
Wij gaan vanmiddag richting Peak District en gaan ook wandelen morgen of zondag! Hebben een mooie Geocache route gevonden in de buurt van de camping waar we heen willen! Een mijl of 8.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
Doen jullie toevallig ook aan geocachen?
Ik was douchen!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Lie! Ik wil nu eigenlijk wel naar de kringloop geen! Dus moet ik hem achterlaten of niet???
Ik heb eigenlijk geen idee hoe het werkt ook vooralquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
Wij vinden het zó leuk! Tijdens het wandelen leuk om op te pakken (zo hebben wij er 3 ergens bij de top van de Pen y Fan toen gevondenhelemaal van 't 'pad' af) en omdat ze geplaatst worden door de locals (want ze moeten ook onderhouden worden) krijg je vaak héél veel leuke informatie en verhalen over de omgeving, een specifiek bouwwerk of wat dan ook.
Dingen die je normaal niet in boekjes of op informatiebordjes leest.
http://coord.info/map?ll=53.328501,-1.718637&z=14
Wij gaan deze wandeling doen. We slapen in Bradwell, daar is ook een kleine 'multicache', die gele, maar al die wit met groene dingen zijn dus allemaal 'single caches' die samen een grote wandeling vormen!
Op www.geocaching.com staan alle geocaches die er zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoe het werkt ook vooralWaar lees je die verhalen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |