abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:00:00 #251
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_101481690
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

echt niet, nog nooit gezien daar. Natrena, candarel en huismerk. Thats it. Maar mocht ik me vergissen hou ik het in gedachten..
Okee ;(
Confidence through competence
pi_101481699
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
Appie heeft ook Nevella, naast de Natrena (sacharine, cyclamaat). Je smaakpappillen zullen me dankbaar zijn. w/
Doe jij boodschappen bij een Appie XL?
pi_101481805
zo.. knopen doorgehakt, lijstje is klaar.. straks tabouleh salade met geitenkaas als lunch en vanavond Ainsley's charred chicken wraps.. :s)
pi_101481922
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:48 schreef Leintjeuh het volgende:

Een kitchenwriterssunblock :o
:o :D
pi_101482090
Sun, is je koffiezetapparaat al vergeven? Kan m'n moeder nog wel even vragen, die heeft het er wel eens over gehad dat ze zoiets wilde hebben.
pi_101482121
Goedemorgen!

Zeg, weet iemand hier waar CF gebleven is? :@ Die heb ik al zó lang niet meer zien posten? :o
Ja doei.
pi_101482376
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:13 schreef LieLie het volgende:
Sun, is je koffiezetapparaat al vergeven? Kan m'n moeder nog wel even vragen, die heeft het er wel eens over gehad dat ze zoiets wilde hebben.
de senseo bedoel je??
heb hem net in de achterbak gedaan, kan hem er voor de zekerheid uit halen voor je?
pi_101482424
Sunny: had je mijn google-chrome-foutje-op-jullie-site-post nog gelezen? :@
Ja doei.
pi_101482447
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
Sunny: had je mijn google-chrome-foutje-op-jullie-site-post nog gelezen? :@
oh ehmm ja.. nu je het zegt.. maar ik snap niet helemaal wat je bedoelde. Bij mij staat het grafiekje ook over het kaartje (als dat is wat je bedoelde). Is niet handig nee, maar weet niet of dat anders kan. Moet Thijs ff naar kijken dan.
pi_101482517
Lie! Ik wil nu eigenlijk wel naar de kringloop geen! Dus moet ik hem achterlaten of niet???
pi_101482536
Ja, dat ja :+ is niet zo handig als je de route wilt zien ;) weet niet of hij het in IE en FF ook niet doet (gebruik ik eigenlijk niet) maar ik dacht: laat ik 't even zeggen :P

Wrsch een css foutje dat alleen houtje touwtje opgelost kan worden :P maargoed.. dat vind ik zelf altijd wel leuk, dat klooien! :+
Ja doei.
pi_101482591
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat ja :+ is niet zo handig als je de route wilt zien ;) weet niet of hij het in IE en FF ook niet doet (gebruik ik eigenlijk niet) maar ik dacht: laat ik 't even zeggen :P

Wrsch een css foutje dat alleen houtje touwtje opgelost kan worden :P maargoed.. dat vind ik zelf altijd wel leuk, dat klooien! :+
ik laat het wijselijk aan Thijs over :+ Maar ik gebruik FF en daar is dat ook zo ja. Maar volgens mij hebben we in het Schinnen verslag de kaartjes wel goed staan (groter ook).. Dus zou te fiksen moeten zijn idd. :Y
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:30:08 #263
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_101482601
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:00 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Doe jij boodschappen bij een Appie XL?
Nee, een Appie 4 ;)
Confidence through competence
pi_101482637
Wij gaan vanmiddag richting Peak District en gaan ook wandelen morgen of zondag! Hebben een mooie Geocache route gevonden in de buurt van de camping waar we heen willen! Een mijl of 8. ^O^
Ja doei.
pi_101482653
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
Wij gaan vanmiddag richting Peak District en gaan ook wandelen morgen of zondag! Hebben een mooie Geocache route gevonden in de buurt van de camping waar we heen willen! Een mijl of 8. ^O^
Ohhh * Sunnythesun is jaloers ;)

Wat voor gps hebben jullie eigenlijk?
En wel de route even leuk in dat progje laden dan! Werkt heel makkelijk :Y Lijkt me leuk om te zien hoe jullie gelopen hebben :D
pi_101482684
Doen jullie toevallig ook aan geocachen?
Ja doei.
pi_101482725
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
Doen jullie toevallig ook aan geocachen?
:N nog nooit gedaan.. we kopen meestal een wandelboekje en gebruiken de gps voor tracking zodat we weten wat we gedaan hebben en voor het geval van nood (auto altijd terug kunnen vinden :+ ).
pi_101482892
Zit er over te denken deze aan te schaffen: http://www.gps.nl/topo_great_britain.html aangezien we zeer regelmatig naar GB gaan en daar altijd veel wandelen. Ik heb nu een basiskaart van Europa maar daar staan de voetpaadjes niet op.
pi_101482944
Wij vinden het zó leuk! Tijdens het wandelen leuk om op te pakken (zo hebben wij er 3 ergens bij de top van de Pen y Fan toen gevonden _O- helemaal van 't 'pad' af) en omdat ze geplaatst worden door de locals (want ze moeten ook onderhouden worden) krijg je vaak héél veel leuke informatie en verhalen over de omgeving, een specifiek bouwwerk of wat dan ook. O+ Dingen die je normaal niet in boekjes of op informatiebordjes leest.

http://coord.info/map?ll=53.328501,-1.718637&z=14

Wij gaan deze wandeling doen. We slapen in Bradwell, daar is ook een kleine 'multicache', die gele, maar al die wit met groene dingen zijn dus allemaal 'single caches' die samen een grote wandeling vormen! :)
Ja doei.
pi_101482951
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Lie! Ik wil nu eigenlijk wel naar de kringloop geen! Dus moet ik hem achterlaten of niet???
Ik was douchen!!

Monumentje..
pi_101482991
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
Wij vinden het zó leuk! Tijdens het wandelen leuk om op te pakken (zo hebben wij er 3 ergens bij de top van de Pen y Fan toen gevonden _O- helemaal van 't 'pad' af) en omdat ze geplaatst worden door de locals (want ze moeten ook onderhouden worden) krijg je vaak héél veel leuke informatie en verhalen over de omgeving, een specifiek bouwwerk of wat dan ook. O+ Dingen die je normaal niet in boekjes of op informatiebordjes leest.

http://coord.info/map?ll=53.328501,-1.718637&z=14

Wij gaan deze wandeling doen. We slapen in Bradwell, daar is ook een kleine 'multicache', die gele, maar al die wit met groene dingen zijn dus allemaal 'single caches' die samen een grote wandeling vormen! :)
Ik heb eigenlijk geen idee hoe het werkt ook vooral :@ Waar lees je die verhalen dan?
pi_101483020
Ze neemt niet op, dan heeft ze pech :+
pi_101483030
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:42 schreef LieLie het volgende:
Ze neemt niet op, dan heeft ze pech :+
Ok ga ik op weg er mee ;)
pi_101483093
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ok ga ik op weg er mee ;)
Hoooo!
pi_101483150
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:41 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk geen idee hoe het werkt ook vooral :@ Waar lees je die verhalen dan?
Op www.geocaching.com staan alle geocaches die er zijn.
Voordat je op pad gaat print je wat uit, of als je een handige telefoon/tablet hebt kun je ze daarop ophalen of alvast opslaan. Het vergt dus wel wat voorbereiding.

Voordat wij op vakantie gaan printen we een shitload aan caches uit waar we 'wel eens langs zouden kunnen komen' en nummeren die op een kaartje en zetten die alvast in de GPS, zodat we ze makkelijk kunnen zien als we in de buurt zijn.

Deze cache bijvoorbeeld, in York geeft wat extra informatie over een bar/gebouw:
http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC1N5XR

En deze, ook in York, hoort ook bij de serie hierboven geloof ik, brengt je over de hele stadsmuur en vertelt je ook weer allemaal dingen die je niet zomaar uit boekjes kunt halen of waarvoor je dus met zware boekjes had moeten sjouwen en nu maar 1 velletje papier ;) :P

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC1FAQF

Wij doen het altijd tijdens wandelen, city trips, etc. En soms gaan we ook een hele dag erop uit puur om te cachen, wat resulteert in een dagje motorrijden/wandelen/stadsrondwandeling.\

En op die plek ligt dan een leger doos (meestal in het bos), of een klein filmrolletje met een logboek(je) erin waarop je laat weten dat je er geweest bent :)
Het zoeken van de caches mislukt wel eens als ze te klein zijn of te goed verstopt ;) schatzoeken voor gevorderden dus, maar soms kan ook het verhaal of de wandeling zelf al zeer de moeite waard zijn, ook als je uitenidelijk de 'schat' zelf niet vindt ;)
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')