kansloos.. ding is echt té goor en oudquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:15 schreef freecell het volgende:
Of schoonmaken
Vaatwasblokje erin en even laten bubbelen
Gewoon in de grijze bak gooienquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja zat al te denken het gewoon in de grijze bak te knikkeren..
maar vraag me stiekem af of het geen chemisch afval is![]()
En dan hebben we echt géén friteuse meersinds we hier wonen is hij niet meer aan geweest maar goed..
quote:
Klinkt wel heel cutequote:Op vrijdag 2 september 2011 09:37 schreef Sunnythesun het volgende:
iemand nog behoefte aan een Jip & Janneke wafelijzer btw?
Jammer, genoeg gaat dat vaak zoquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
mwoah.. vond ik 10 jaar geleden ook en ik heb er denk ik 2x iets mee gemaakt
Scheelt weer 500 gramquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jammer, genoeg gaat dat vaak zo
Ik ga proberen 2 boterhammen weg te krijgen als ontbijt, normaal ontbijt ik met yoghurt
Maar ik wil over 2 uurtjes bloed gaan doneren, dan lijkt me een steviger ontbijt slimmer
Verhuurderquote:
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
VerhuurderEn ik wil naar huis.... Ik bedoel: als het dan toch moet, dan maar gelijk
Om 10 uur?quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Begrijpelijkenig idee wanneer je de verhuurder kan verwachten?
ah ik dacht dat dat senseo apparaat al weg was...quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
handig!!
Wij hadden de oude inbouwkoelkast die in de oorspronkelijke keuken van dit huis zat nog in de garage staanDie hebben ze net ook mee genomen
Nu alleen nog een oude tv, seneseoding, koffiezetter en vieze oude klapgrill wegbrengen. We hebben ook nog een friteuze maar die is zo goor dat wil ik ze niet aan doen.. nog even bedenken hoe we daar vanaf gaan komen
ehm nee, hoe kom je daar nu bij? Jij wilde hem hebben, toen ging dat appartement niet door, niets meer gehoord... nu gaat ie gewoon weg als niemand zich meldt...quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah ik dacht dat dat senseo apparaat al weg was...
wafelijzer! Ja! Tof!quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:16 schreef freecell het volgende:
Wij hebben nu ook achterlijk veel over, zijn ook aan het opruimen op zolder.
Iemand nog een chocoladefontein? Of een wafelijzer voor Luikse wafels?
Allebei nieuw(gekregen... ooit, beide kerstpakket geloof ik)
geen idee, ik dacht het gewoon. omdat deze app wel doorging durfde ik het eigenlijk niet meer te vragenquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ehm nee, hoe kom je daar nu bij? Jij wilde hem hebben, toen ging dat appartement niet door, niets meer gehoord... nu gaat ie gewoon weg als niemand zich meldt...
stom is dat he! Soms is het maken van een weekmenu erg moeilijk!quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:38 schreef Sunnythesun het volgende:
oh man.. zit nu al een uur na te denken over de boodschappen en ben niet verder gekomen dan dat ik zoetjes en brood nodig heb en dat stond er gister ook al op
![]()
Dat wordt afhaal mixed grill, afhaal chinees, afhaal friet en diepvriespizzaquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:38 schreef Sunnythesun het volgende:
oh man.. zit nu al een uur na te denken over de boodschappen en ben niet verder gekomen dan dat ik zoetjes en brood nodig heb en dat stond er gister ook al op
![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat wordt afhaal mixed grill, afhaal chinees, afhaal friet en diepvriespizzaen dan weer van voren af aan
quote:
Ik wist hetquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
doe niet zo vies man!! en vet.. en zout.. en ongezond..
Gister per HOGE uitzondering nasi en ajam pangang gehaald en ben nog aan het bijdrinken
Links van je zie je het ziekenhuis als je Maastricht binnen komt rijden, zwaai ffquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
Goed. Eigenaar gebeld. Was de beste man aan het boodschappen doenMoet ff wat contanten op tafel leggen ej dan kan ik er vandoor
![]()
Via Maastricht dit keer. Heenrit was een ramp via Luik en Antwerpen
Iemand is aan de zoetjesquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:38 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
neuh, geen idee waar ze dat verkopen en appie heeft natrena en dat vind ik primaquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Iemand is aan de zoetjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
Koop Nevella, die is het lekkerst.
Appie heeft ook Nevella, naast de Natrena (sacharine, cyclamaat). Je smaakpappillen zullen me dankbaar zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
neuh, geen idee waar ze dat verkopen en appie heeft natrena en dat vind ik prima
echt niet, nog nooit gezien daar. Natrena, candarel en huismerk. Thats it. Maar mocht ik me vergissen hou ik het in gedachten..quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Appie heeft ook Nevella, naast de Natrena. Je smaakpappillen zullen me dankbaar zijn.
Okeequote:Op vrijdag 2 september 2011 10:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt niet, nog nooit gezien daar. Natrena, candarel en huismerk. Thats it. Maar mocht ik me vergissen hou ik het in gedachten..
Doe jij boodschappen bij een Appie XL?quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
Appie heeft ook Nevella, naast de Natrena (sacharine, cyclamaat). Je smaakpappillen zullen me dankbaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |