quote:Op donderdag 1 september 2011 02:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zitten mensen in mijn klas, die twee minuten van school af wonen en dan gaan ze klagen dat ze zo vroeg op moeten staan. Ik sta om 7 uur op, zij om half 9.
Allemaal gemistquote:
Jaquote:
Mag ik je dan geen gedag zeggen? Jeetje mineetje.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik niet, jij! Jij hebt de TT gemaakt.
SUCCES! EN STERKTE MET DE GEKKE KLASGENOTEN ENZO! IK DUIM VOOR JE!quote:Op donderdag 1 september 2011 02:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
DENK AAN ME ALS IK MORGEN VAN 10 TOT 17:00 INTRODUCTIE HEB ENG SPANNEND ENZO
Ze dreigde met een derde wereldoorlog.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik sta ook laat op, ik zeik er ook nooit over.
Dat is gewoon triest.
[..]
Allemaal gemist
[..]
Ja
Oké, welterusten!quote:Op donderdag 1 september 2011 02:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mag ik je dan geen gedag zeggen? Jeetje mineetje.
quote:Op donderdag 1 september 2011 02:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze dreigde met een derde wereldoorlog.
Welterusten!quote:Op donderdag 1 september 2011 02:16 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga slapen, doei.
HVJ MarokkaanseKip
Trusten!quote:Op donderdag 1 september 2011 02:16 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga slapen, doei.
HVJ MarokkaanseKip
Ik geniet ook. Intens. Normaal heb ik er wat moeite mee om het allemaal bij te houden, maar nu gaat het lekker.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:30 schreef gamezz het volgende:
[..]
Heerlijk rustig. Geniet van dit moment.
Daarom. Wat vind je van deze nieuwe PI?quote:Op donderdag 1 september 2011 03:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geniet ook. Intens. Normaal heb ik er wat moeite mee om het allemaal bij te houden, maar nu gaat het lekker.
Vrij beroerd. Eigenlijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:34 schreef gamezz het volgende:
[..]
Daarom. Wat vind je van deze nieuwe PI? [ afbeelding ]
True. Het zou wel tijd worden voor nieuwe, maar ik twijfel tussen een huillach PI en een anti-Goofy PI.quote:
Waarom? Iedereen ziet dat er eigenlijk maar één optie is.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:37 schreef gamezz het volgende:
[..]
True. Het zou wel tijd worden voor nieuwe, maar ik twijfel tussen een huillach PI en een anti-Goofy PI.
Je hebt gelijk. Maak jij hem?quote:Op donderdag 1 september 2011 03:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen ziet dat er eigenlijk maar één optie is.
Nee, nu hoor je iets te zeggen in de trant van: "Oh nee, dat hoeft echt niet hoor!" Waarna ik beleefd terugzeg: "Ik sta erop!" zodat ik me niet ongewenst voel.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lang niet meer gezien!
En hoor je dat GGMM laat ons alleen. Joyyyy.
Sorry modderquote:Op donderdag 1 september 2011 03:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nu hoor je iets te zeggen in de trant van: "Oh nee, dat hoeft echt niet hoor!" Waarna ik beleefd terugzeg: "Ik sta erop!" zodat ik me niet ongewenst voel.
Nee idd..quote:Op donderdag 1 september 2011 03:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lang niet meer gezien!
En hoor je dat GGMM laat ons alleen. Joyyyy.
Ik heb nog nooit hatelijk tegen jou gedaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry modderSoms ben ik niet zo subtiel. Voor 's nachts niet.
![]()
Oh en trouwens jij doet altijd hatelijk tegen mij, dus geen sorry.
Jongen? Ik dacht verzuurde 30 plusser.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:45 schreef gamezz het volgende:
[..]
Nee idd..Ben je nog steeds op vakantie?
Ach, die jongen is niemand tot last.
Beter dan een verzuurde 30-plusser toch?quote:Op donderdag 1 september 2011 03:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, wat denigrerend. "Die Jongen".
OH NEE?! BEN JE MN TOPIC OVER MN NOTES VERGETEN?! ZOEK MAAR OP.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit hatelijk tegen jou gedaan.
Nu pas? Ik dacht dat je daar al langer was.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jongen? Ik dacht verzuurde 30 plusser.
En jazeker! Zondagmiddag aangekomen.
Dat is waar. Waar heb ik dat aan verdiend?quote:Op donderdag 1 september 2011 03:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
Beter dan een verzuurde 30-plusser toch?
Geen idee over welk topic je het hebt, linkje?quote:Op donderdag 1 september 2011 03:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OH NEE?! BEN JE MN TOPIC OVER MN NOTES VERGETEN?! ZOEK MAAR OP.
Ohhh wacht ik bedoelde dus dat ik sinds zondagmiddag weer terug in Nederland ben.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
Nu pas? Ik dacht dat je daar al langer was.
Ik ben mobiel.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee over welk topic je het hebt, linkje?
In welk forum stond het topic?quote:Op donderdag 1 september 2011 03:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben mobiel.Dan gaat oude topics opzoeken niet zo snel.
Zou niet weten waar dat dan vandaan komt.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar. Waar heb ik dat aan verdiend?
Oh, vandaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohhh wacht ik bedoelde dus dat ik sinds zondagmiddag weer terug in Nederland ben.Sorry. 5 weken daar ja.
Perfect.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is misschien wat groter dan de rest, maar dat neemt niet weg dat hij perfect is, toch?
Het lijkt nu alsof je dat als mod zegt.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:51 schreef GGMM het volgende:
Notes bekeken.
Deze dus? ff lezen.
edit: wauw, dat was niet lang zoeken
True, gelukkig kan het topic niet meer gekickt worden.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:54 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het lijkt nu alsof je dat als mod zegt.
Toch wel, maar dat zal ik je besparen.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, gelukkig kan het topic niet meer gekickt worden.
Dank.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:56 schreef gamezz het volgende:
[..]
Toch wel, maar dat zal ik je besparen.
Ik vergeef je ietwat overhaast getrokken conclusie. Ik bedoel mijn reactie was op heel veel manieren op te vatten, hoe jij aan hatelijk komt is ietwat negatief aan jouw kant.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry GGMM, normaal ben ik lief. Maar nu niet omdat ongesteld. Laten we een vredespijp roken en alles vergeten.
yO.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vergeef je ietwat overhaast getrokken conclusie. Ik bedoel mijn reactie was op heel veel manieren op te vatten, hoe jij aan hatelijk komt is ietwat negatief aan jouw kant.
Eind goed, al goed.
[ afbeelding ]
Wauw, gamezz heeft je goed onder z'n duim zitten.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
yO.
Ik was verkleed als indiaan geweest, wist je dat?
Muah, leuk om familie te zien. Maar die hitte, die verschrikkelijke fucking hitte was vreselijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:51 schreef gamezz het volgende:
[..]
Oh, vandaar.Leuke vakantie gehad? En was het nog te doen met de warmte?
Hij heeft hosselskills, zou jij nog wat van op kunnen steken.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, gamezz heeft je goed onder z'n duim zitten.
True, als je een vrouw als indiaan kunt verkleden heb je de top bereikt.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij heeft hosselskills, zou jij nog wat van op kunnen steken.
En dat 5 weken lang. Maar de zomer in Nederland was ook niet alles.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Muah, leuk om familie te zien. Maar die hitte, die verschrikkelijke fucking hitte was vreselijk.
Volgende stap naar de absolute top? Een anti-Goofy kostuum.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, als je een vrouw als indiaan kunt verkleden heb je de top bereikt.
En dan laat je klinkerbotsing er in rondlopen?quote:Op donderdag 1 september 2011 04:08 schreef gamezz het volgende:
[..]
Volgende stap naar de absolute top? Een anti-Goofy kostuum.
quote:Op donderdag 1 september 2011 04:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stel jij hem even in als kiesbare PI's?
wtf?quote:Op donderdag 1 september 2011 04:13 schreef BBQSausage het volgende:
Oh crap, nu heb ik m'n PI verpest.
Ja, als ik het doe, doe ik het ook meteen goed. Alleen jammer dat Danny die PI's nog niet heeft toegevoegd.quote:
Dat dus, vanaf #134.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
UDOWU deel 3: Alweer bijna dood.
Hij heeft zo een erg slechte invloed op kinderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, inderdaad!
- Verlept gezicht
- Geen verstand meer
- Geen gebit meer
- Oren zijn flink gaan hangen
- Stukken bleker geworden
Wijst toch allemaal op een drank en/of drugsprobleem.
Precies, een schande is het!quote:Op donderdag 1 september 2011 04:17 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat dus, vanaf #134.
[..]
Hij heeft zo een erg slechte invloed op kinderen.
Burn her.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vond Goofy altijd wel lollig.
Dat ziet er goed uit.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:18 schreef BBQSausage het volgende:
Kijk dan hoe mooi.
[ afbeelding ]
Mickey Mouse had een hond, Pluto. Nu Mickey veranderd is in een verlepte versie, genaamd Goofy, wordt Pluto verwaarloosd.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vond Goofy altijd wel lollig.
Oh ja, we zouden indiaantje spelen.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gamezz gaan we binnenkort nog doen wat we afgesproken hebben te gaan doen?
Ja nou, dat heeft er meer mee te maken dat ik te lui ben om te painten.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit.
Al snap ik nog steeds niet hoe je die originele post deed btw.
Ik dacht dat dit ons ding was man.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:20 schreef gamezz het volgende:
[..]
Oh ja, we zouden indiaantje spelen.Heb jij je indianenpak al weer klaarliggen?
Dit moet zo snel mogelijk ingevoerd worden.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:18 schreef BBQSausage het volgende:
Kijk dan hoe mooi.
[ afbeelding ]
Arme Pluto. Al snap ik het niet helemaal maar goed.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mickey Mouse had een hond, Pluto. Nu Mickey veranderd is in een verlepte versie, genaamd Goofy, wordt Pluto verwaarloosd.Dat gun je zo'n lieve hond toch niet?
Te lui voor deze actie?quote:Op donderdag 1 september 2011 04:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja nou, dat heeft er meer mee te maken dat ik te lui ben om te painten.
Ik kan hem zo ophalen ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:20 schreef gamezz het volgende:
[..]
Oh ja, we zouden indiaantje spelen.Heb jij je indianenpak al weer klaarliggen?
Ik voer het gewoon meteen écht uit, zodat de anti Goofy PI voor altijd in mijn PI keuzes staat.quote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit ons ding was man.
Top. Je bent de beste admin ooit.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik voer het gewoon meteen écht uit, zodat de anti Goofy PI voor altijd in mijn PI keuzes staat.
[ afbeelding ]
Maar ik heb niets meer.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kan hem zo ophalen ja.
quote:Op donderdag 1 september 2011 04:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Arme Pluto. Al snap ik het niet helemaal maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk eens goed. Mickey met Pluto, en Goofy met Pluto. Beide lange oren, beide een witte bek. Beide een zwarte neus, beide witte handschoenen.
Goofy is een verlepte, crackverslaafde versie van Mickey. Daar moet je geen respect voor hebben.
[ Bericht 6% gewijzigd door BBQSausage op 01-09-2011 04:33:34 ]
Dat gebit ook.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk eens goed. Mickey met Pluto, en Goofy met Pluto. Beide lange oren, beide een witte bek. Beide een zwarte neus, beide witte handschoenen.
Goofy is een verlepte, crackverslaafde versie van Mickey. Daar moet je geen respect voor hebben.
Daar doe ik het dan maar mee.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:25 schreef gamezz het volgende:
[..]
Jij blijft altijd mijn nummer één indianenbroeder, dat wel.
True.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje, jij bent de beste mod ooit.
Trusten man, sterkte met je wekker.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Hmm nouja ik ga slapen dus ik zocht even een topic op om dat aan wat mensen te laten weten
Tot over 4 uur wrede wekker
Een pijnlijke stilte.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:28 schreef BBQSausage het volgende:
En toen was iedereen in shock en durft niemand hier meer te posten.
Dat kan ook, er zijn vast genoeg indianen geweest zonder al die veren en shit. Puur natuur.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga in je Adam kostuum dan.
Ik had soortgelijke plannen.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fuck ik zou om drie uur slapen.
Spoiler bij de 2e foto graag.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk eens goed. Mickey met Pluto, en Goofy met Pluto. Beide lange oren, beide een witte bek. Beide een zwarte neus, beide witte handschoenen.
Done, sorry. Ik was me niet bewust dat sommige mensen nog niet wisten dat ze nooit direct naar een afbeelding van Goofy moesten kijken.quote:
Veel beter zo, waarvoor dank. Kan inderdaad leiden tot materiële en immateriële schade en ernstig oogletsel.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Done, sorry. Ik was me niet bewust dat sommige mensen nog niet wisten dat ze nooit direct naar een afbeelding van Goofy moesten kijken.
Bijna wel ja. Het zou bijna in de 'ad-sense' categorie moeten vallen wegens schokkend materiaal.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Notewaardige troep die hier gepost wordt.
Is 2009 ook nog vroeger? Toen huppelde ik hier al wel af en toe rond.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:38 schreef GGMM het volgende:
Ik ben m'n topics van vroeger aan het doorlezen, toen was ONZ een stuk begaafder.
Viel mij laatst ook al op toen ik een oud topic las. Reacties waar ook daadwerkelijk moeite in werd gestoken en stuk voor stuk bijdroegen aan het topic. Tegenwoordig lijkt men niet verder te komen dan FIPO!!!EINZ11!hont450europlasinjekont reacties, nietszeggende topics of lemmingaanvallen.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:38 schreef GGMM het volgende:
Ik ben m'n topics van vroeger aan het doorlezen, toen was ONZ een stuk begaafder.
2009 users.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is 2009 ook nog vroeger? Toen huppelde ik hier al wel af en toe rond.
Bedroevend is het. Echt heel raar. Eigenlijk is het huidige GC nog minder begaafd dan ONZ toen.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:40 schreef gamezz het volgende:
[..]
Viel mij laatst ook al op toen ik een oud topic las. Reacties waar ook daadwerkelijk moeite in werd gestoken en stuk voor stuk bijdroegen aan het topic. Tegenwoordig lijkt men niet verder te komen dan FIPO!!!EINZ11!hont450europlasinjekont reacties, nietszeggende topics of lemmingaanvallen.
2004.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:42 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zie net dat het in 2009 niet veel anders was. En dat mijn 1e topic in ONZ is gesloten door SwJ. Zegt genoeg dacht ik zo.
quote:Op donderdag 1 september 2011 04:42 schreef gamezz het volgende:
[..]
2009 users. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Klopt. Maar is weinig aan te doen, het ligt vooral aan users die verdwenen zijn en veel kutusers die ervoor in de plaats zijn gekomen.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedroevend is het. Echt heel raar. Eigenlijk is het huidige GC nog minder begaafd dan ONZ toen.
quote:Op donderdag 1 september 2011 04:48 schreef GGMM het volgende:
Jason goes to hell - The final friday
Toen bestond m'n leven nog uit enorm grote problemen.
....quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:19 schreef GGMM het volgende:
Erg leuk.
nu mensen met normale reacties graag.
quote:ğ Er is al 2571 dagen niet in dit topic gepost.
Tegenwoordig heeft iedereen op z'n 12de al internet, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:48 schreef gamezz het volgende:
[..]
Klopt. Maar is weinig aan te doen, het ligt vooral aan users die verdwenen zijn en veel kutusers die ervoor in de plaats zijn gekomen.
Bedankt voor de info.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:50 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik blijf gewoon 2 dagen wakker daarna slaap ik 1x normaal. Skip gewoon een dagje.
Genaial
Ik zou nu maar gaan slapen als ik jou was. Het beïnvloed je typen.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:50 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik blijf gewoon 2 dagen wakker daarna slaap ik 1x normaal. Skip gewoon een dagje.
Genaial
Ah vandaar. Je zult erg bilj zijn om te horen dat ik de dvd inmiddels in m'n bezit heb.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel, ik kreeg spasmen van je probleem, zo bedroevend vondt ik het.
Beïnvloedt.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zou nu maar gaan slapen als ik jou was. Het beïnvloed je typen.
Dan ben ik eigenlijk helemaal niet blij voor je, maar nog droeviger. Je had die film gewoon nooit moeten zien.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah vandaar. Je zult erg bilj zijn om te horen dat ik de dvd inmiddels in m'n bezit heb.
Bleek wel een enorme kutfilm te zijn trouwens.
True. Maar die kreeg 300 reactiesquote:Op donderdag 1 september 2011 04:51 schreef gamezz het volgende:
Toch blijf ik je 'Ik eet'-topics missen. Laatste is alweer een tijd geleden.
Klopt, het was echt zo'n ontzettende kutfilm.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan ben ik eigenlijk helemaal niet blij voor je, maar nog droeviger. Je had die film gewoon nooit moeten zien.
Ja klopt, maar ik zeg ook niet dat ik twee dagen niet ga slapen. Het is bijna bedtijd voor mij.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beïnvloedt.
Jij hebt er ook al last van.
kankerhomoquote:Op donderdag 1 september 2011 04:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zou nu maar gaan slapen als ik jou was. Het beïnvloed je typen.
quote:
Die tijden.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:55 schreef BBQSausage het volgende:
De "Mensen die" topics mis ik ook wel trouwens.
[ afbeelding ]
Ach, de chaos in die screenshot is in 8 minuten tijd ontstaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:56 schreef gamezz het volgende:
[..]
Die tijden.Was KLB eerst drukker of lijkt dat maar zo?
Dat ik dat gemist heb.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ach, de chaos in die screenshot is in 8 minuten tijd ontstaan.Dus het zal wel iets drukker geweest zijn ja.
Jaquote:Op donderdag 1 september 2011 05:02 schreef gamezz het volgende:
Zijn die topics allemaal verwijderd? Ik kan er niet 1 terugvinden.
Mja, alsof we dat tegenwoordig zouden laten staan.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:02 schreef gamezz het volgende:
Zijn die topics allemaal verwijderd? Ik kan er niet 1 terugvinden.
Heel KLB was dus op slot gezet.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:04 schreef BBQSausage het volgende:
Enige overblijfselen; http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
quote:Op donderdag 1 september 2011 05:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, alsof we dat tegenwoordig zouden laten staan.
Nope.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, alsof we dat tegenwoordig zouden laten staan.
In ONZ gisteren nogquote:Op donderdag 1 september 2011 05:07 schreef gamezz het volgende:
[..]
Nope.Maar tegenwoordig zal dat ook niet meer gebeuren. Er zijn sowieso bijna nooit meer lemmingaanvallen in KLB.
Klik hier voor de namen van al die topicsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:45 schreef Dimens het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1704361
http://forum.fok.nl/topic/1704365
http://forum.fok.nl/topic/1704367
http://forum.fok.nl/topic/1704368
http://forum.fok.nl/topic/1704369
http://forum.fok.nl/topic/1704370
http://forum.fok.nl/topic/1704373
http://forum.fok.nl/topic/1704374
http://forum.fok.nl/topic/1704375
http://forum.fok.nl/topic/1704376
http://forum.fok.nl/topic/1704377
http://forum.fok.nl/topic/1704379
http://forum.fok.nl/topic/1704380
http://forum.fok.nl/topic/1704381
http://forum.fok.nl/topic/1704382
http://forum.fok.nl/topic/1704383
http://forum.fok.nl/topic/1704384
http://forum.fok.nl/topic/1704385
Naam voor mijn pizza.
http://forum.fok.nl/topic/1704387
http://forum.fok.nl/topic/1704388
Doe mee
http://forum.fok.nl/topic/1704392
Kunnen wel dicht denk ik.
Dat was ook echt complete bagger. Zelfs de lemmingen zijn niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Inderdaad. Ik zag net in de ONZ FB dat er ook weer zo'n baggerlijstje voorbij is gekomen. Die topics zijn ook allemaal weg.
Nee klopt. Wat een triestheid eigenlijk allemaalquote:Op donderdag 1 september 2011 05:08 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat was ook echt complete bagger. Zelfs de lemmingen zijn niet meer wat het geweest is.
Gelukkig ben ik er nog op de boel wat op te leukenquote:Op donderdag 1 september 2011 05:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee klopt. Wat een triestheid eigenlijk allemaal
Gelukkig is pimmetje2010 er nog om de boel wat op te leuken.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee klopt. Wat een triestheid eigenlijk allemaal
k wou net zeggenquote:Op donderdag 1 september 2011 05:12 schreef gamezz het volgende:
[..]
Gelukkig is pimmetje2010 er nog om de boel wat op te leuken.
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 1 september 2011 05:13 schreef GGMM het volgende:
Het is dat we pimmetje2010 nog hebben, om de boel wat op te leuken.
WTFquote:Benodigdheden:
Yum yum noodles kip (39 cent A&H)
1 gekookt ei (ik kook altijd alle eieren zodra ik ze gekocht heb, blijven ze langer goed en je kan ze zo pakken zonder gehannes)
quote:Op donderdag 1 september 2011 05:17 schreef BBQSausage het volgende:
Dus ik lees net een recept. Zie ik dit staan:
[..]
WTF
Wat een onzin.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:17 schreef BBQSausage het volgende:
Dus ik lees net een recept. Zie ik dit staan:
[..]
WTF
baasquote:Op donderdag 1 september 2011 05:19 schreef GGMM het volgende:
Een rood schild naar achteren schieten terwijl je 2de staat.
Dit was wel een ontzettend terechte klacht btw.
Idd. Mooie paint ook.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:19 schreef GGMM het volgende:
Die paint doet het hem wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:19 schreef GGMM het volgende:
Ja toen maakte hij reclame voor zijn eigen forumquote:Op donderdag 1 september 2011 05:22 schreef gamezz het volgende:
Je eerste topic was een goede binnenkomer trouwens.Spam...
Ja, dat inmiddels dood isquote:Op donderdag 1 september 2011 05:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja toen maakte hij reclame voor zijn eigen forum___!
Mijn eerste note kwam door een oorlog tussen de twee fora die er hadden moeten komen, waarvan er uiteindelijk maar één is gekomen. Waardoor jij en gamezz mod zijn geworden.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat inmiddels dood is
Wel m'n eerste note.
Zonde. En het was er nog zo hardstikke gezellig.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat inmiddels dood is
Wel m'n eerste note.
Nou, oorlog, dat piratenforum was gewoon een (slechte) lemming.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn eerste note kwam door een oorlog tussen de twee fora die er hadden moeten komen, waarvan er uiteindelijk maar één is gekomen. Waardoor jij en gamezz mod zijn geworden.
Ja, maar niet zo heel erg druk, dus dat was wel jammer. Allemaal door die stomme scholen.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:24 schreef gamezz het volgende:
[..]
Zonde. En het was er nog zo hardstikke gezellig.
Nou, slecht, slecht, ik had erg veel tijd gestoken in het aanpassen van die OP.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:27 schreef gamezz het volgende:
[..]
Nou, oorlog, dat piratenforum was gewoon een (slechte) lemming.
Je hebt de verkeerde post gequote.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo heel erg druk, dus dat was wel jammer. Allemaal door die stomme scholen.
We hadden wel 4 verschillende stijlen!!!!
Klopt ja. ff editen en daarna nog een reactie geven op de quote die ik nu per ongeluk aanklikte, moment.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde post gequote.
Aanpassen ja. Jatten is typisch iets voor piraten.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, slecht, slecht, ik had erg veel tijd gestoken in het aanpassen van die OP.
Daarom was die OP ook zo goed.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:31 schreef gamezz het volgende:
[..]
Aanpassen ja. Jatten is typisch iets voor piraten.
Held.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn eerste note kwam door een oorlog tussen de twee fora die er hadden moeten komen, waarvan er uiteindelijk maar één is gekomen. Waardoor jij en gamezz mod zijn geworden.
En welterustenquote:Op donderdag 1 september 2011 05:38 schreef BBQSausage het volgende:
Maar deze held gaat zijn bed opzoeken. Ik ben weer beschikbaar als held tussen ħ13:00 en ħ16:30, en tussen ħ19:00 en ħ5:00.
Fijne nacht verder, groetjes.
Ik klikte.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het plaatje in m'n derde note doet hetnog steeds, en dat terwijl het al 4 jaar oud is.
Toedelsquote:Op donderdag 1 september 2011 05:38 schreef BBQSausage het volgende:
Maar deze held gaat zijn bed opzoeken. Ik ben weer beschikbaar als held tussen ħ13:00 en ħ16:30, en tussen ħ19:00 en ħ5:00.
Welterusten.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:38 schreef BBQSausage het volgende:
Dag Pimmetje.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga ook maar eens, trusten modjes
Ja, vandaar m'n editquote:Op donderdag 1 september 2011 05:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon echt ħ hoor, als in, plusminus?
Trusten!
Welterusten Pim.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga ook maar eens, trusten modjes
Daar kwam ik zojuist ook achter iddquote:Op donderdag 1 september 2011 05:40 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ik klikte.Die she-male doet het ook nog steeds.
#9quote:Op donderdag 1 september 2011 05:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kwam ik zojuist ook achter idd
Gelukkig hebben we dit topic nog Weekendje weg voetbalelftal (niet genote)quote:Op donderdag 1 september 2011 05:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jammer dat die reactie verwijderd is.
Dat topic beschouw ik als een van m'n hoogtepunten sinds ik hier benquote:Op donderdag 1 september 2011 05:51 schreef gamezz het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dit topic nog Weekendje weg voetbalelftal (niet genote)
Staat ook al lang in mijn bookmarks. Een van de beste topics ooit.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat topic beschouw ik als een van m'n hoogtepunten sinds ik hier ben
Ja, geen idee hoe ik daarbij kwamquote:Op donderdag 1 september 2011 05:55 schreef gamezz het volgende:
[..]
Die zag ik ook al, vage plaatjes.Knocked up nina?
Ja allebei ban.quote:Op donderdag 1 september 2011 08:30 schreef Jac0bus het volgende:
Ik heb wat gemist met Nectar en moosh11 ofzo?
He jij hierquote:
Ja ik zit in de trein.quote:Op donderdag 1 september 2011 08:50 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
He jij hierBen je al onderweg?
Lekker rustig hier dan trouwens.
Succes, 10 uur toch?quote:
Dan ga je ergens anders zitten.quote:Op donderdag 1 september 2011 08:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jaa oomg, er komt nu een opa naast me zitten die een beetje stinkt.
Patjequote:
Toch kutusers.quote:
Waar heb jij last van vanochtend?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
1x trek je de conclusie
Vriendschap is een illusie!!
Wat is ze doen dan?quote:
Ze had toch die schoolintro waar ze zo bang voor was?quote:
Oh geen idee.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ze had toch die schoolintro waar ze zo bang voor was?
Dat is een kort dagjequote:Op donderdag 1 september 2011 12:09 schreef Intronic het volgende:
Op weg naar school, inderdaad. Mag ze gezelschap houden 21:30.
Waarom zou je dat sowieso willenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Op school kan ik niet goed FOK!ken
Omdat FOK! baas is.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat sowieso willen
quote:
Kutfilm is dat zegquote:Op donderdag 1 september 2011 13:10 schreef LompeHork het volgende:
![]()
Inderdaad wel behoorlijk stil hier! Daar moet natuurlijk wat aan gedaan worden.
Vanavond naar Cowboys & Aliens, ik ben erg benieuwd, de trailers zien er wel goed uit.
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:10 schreef LompeHork het volgende:
![]()
Inderdaad wel behoorlijk stil hier! Daar moet natuurlijk wat aan gedaan worden.
Vanavond naar Cowboys & Aliens, ik ben erg benieuwd, de trailers zien er wel goed uit.
In VS werd ie zo groots aangekondigd enzo, wij naar Universal Studios om daar in de bios te kijken. Zaten echt 5 man ofzoquote:Op donderdag 1 september 2011 13:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godver
Nouja, ik zie het vanzelf, bioscoopbonnen gehad, dus het is toch semi-gratis
Tof, daar gaan we volgende week heen met wat vrienden, ik was al fan van de voorgaande delen.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Rise of the planet of the apes is in ieder geval wel een aanrader
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In VS werd ie zo groots aangekondigd enzo, wij naar Universal Studios om daar in de bios te kijken. Zaten echt 5 man ofzo![]()
Inderdaad, heb hem ook al gezien. Ik ben wel benieuwd of ze ook nog een remake gaan maken van The Planet of the Apes, als vervolg.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Rise of the planet of the apes is in ieder geval wel een aanrader
Is hij zo goed dan? Ik ga hem waarschijnlijk vanavond kijken.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:27 schreef gamezz het volgende:
[..]
Inderdaad, heb hem ook al gezien. Ik ben wel benieuwd of ze ook nog een remake gaan maken van The Planet of the Apes, als vervolg.
Ik heb studiemiddag.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:34 schreef Rezania het volgende:
En toen was het stil...
Iedereen is zeker aan het werken of op school, ik heb medelijden voor ze.
quote:
Mijn school heeft twee studiedagen, ik ben vandaag en morgen vrij.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
En morgen 13:50 uit.HET LEVEN IS MOOI. 'T IS BIJNA VRIJDAG.
Chillquote:Op donderdag 1 september 2011 13:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Mijn school heeft twee studiedagen, ik ben vandaag en morgen vrij.
Ik vond hem wel goed ja, het is een verhaal aan wat er vooraf ging aan The Planets of the Apes. Die film uit 1968. Wel creatief gedaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is hij zo goed dan? Ik ga hem waarschijnlijk vanavond kijken.
Geweldige films inderdaad, een remake zou niet misstaan!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:40 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goed ja, het is een verhaal aan wat er vooraf ging aan The Planets of the Apes. Die film uit 1968. Wel creatief gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |