quote:Op donderdag 1 september 2011 04:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stel jij hem even in als kiesbare PI's?
wtf?quote:Op donderdag 1 september 2011 04:13 schreef BBQSausage het volgende:
Oh crap, nu heb ik m'n PI verpest.
Ja, als ik het doe, doe ik het ook meteen goed. Alleen jammer dat Danny die PI's nog niet heeft toegevoegd.quote:
Dat dus, vanaf #134.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
UDOWU deel 3: Alweer bijna dood.
Hij heeft zo een erg slechte invloed op kinderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, inderdaad!
- Verlept gezicht
- Geen verstand meer
- Geen gebit meer
- Oren zijn flink gaan hangen
- Stukken bleker geworden
Wijst toch allemaal op een drank en/of drugsprobleem.
Precies, een schande is het!quote:Op donderdag 1 september 2011 04:17 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat dus, vanaf #134.
[..]
Hij heeft zo een erg slechte invloed op kinderen.
Burn her.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vond Goofy altijd wel lollig.
Dat ziet er goed uit.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:18 schreef BBQSausage het volgende:
Kijk dan hoe mooi.
[ afbeelding ]
Mickey Mouse had een hond, Pluto. Nu Mickey veranderd is in een verlepte versie, genaamd Goofy, wordt Pluto verwaarloosd.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vond Goofy altijd wel lollig.
Oh ja, we zouden indiaantje spelen.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gamezz gaan we binnenkort nog doen wat we afgesproken hebben te gaan doen?
Ja nou, dat heeft er meer mee te maken dat ik te lui ben om te painten.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit.
Al snap ik nog steeds niet hoe je die originele post deed btw.
Ik dacht dat dit ons ding was man.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:20 schreef gamezz het volgende:
[..]
Oh ja, we zouden indiaantje spelen.Heb jij je indianenpak al weer klaarliggen?
Dit moet zo snel mogelijk ingevoerd worden.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:18 schreef BBQSausage het volgende:
Kijk dan hoe mooi.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |