maar wel weten dat het om een pokemon gaat, interessant...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:53 schreef PP. het volgende:
[..]
Nee, nooit pokemon gekeken/gespeeld...
staat in de url van de afbeelding?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar wel weten dat het om een pokemon gaat, interessant...
Nou nouquote:
#fokquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Laat ook maar hangen mIRC weer afsluit, nu echt slapen!
Dat ligt er aan hoe Mars erover denkt!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:59 schreef Furdinand het volgende:
bananen groeien recht in de ruimte!
Dus de SC kan binnenkort alweer dichtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Laat ook maar hangen mIRC weer afsluit, nu echt slapen!
Neequote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus de SC kan binnenkort alweer dicht?
Als dat zo was zou er geen nachtbagger zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Unfair, nu slapen de meesten.
Slapen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Unfair, nu slapen de meesten.
Stormloop daar nu.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat zo was zou er geen nachtbagger zijn.
Morgen half 8 opstaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
6 uur in de ochtend slapen en 16:00 weer wakker worden.
Ramadan jammer dan ik heb lekker boterham ken je die al?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haha nu is het eens andersom.![]()
: D
![]()
![]()
Al 14 jaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:30 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ramadan jammer dan ik heb lekker boterham ken je die al?
Aw zielige meisje heeft al 14 jaar geen boterhamquote:
Niet eerlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haha nu is het eens andersom.![]()
![]()
![]()
Wat moet ik met een droge boterham.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:31 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Aw zielige meisje heeft al 14 jaar geen boterham!
Hier ik geef je er wel een
Om 16:00 je bed al uitkomenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
6 uur in de ochtend slapen en 16:00 weer wakker worden.
Ik heb kop pijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vampier zijn en het daglicht niet kunnen verdragen.
Jaja, houd maar op nu.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Echt lekker gevoel, uitslapen tot wanneer je wilt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:33 schreef DeLuna het volgende:
Ik word al boos op mezelf als ik om 11:00u pas uit bed kom.
Dat bedoel ik. En gewoon eten laten bezorgen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Af en toe ff eten halen, maar veder zie ik de directe noodzaak er niet van in.
Ja, dat heb ik een keer gedaan, tot aan m'n bed. Maar als je geen kleding draagt is dat ook snel over.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:40 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En gewoon eten laten bezorgen.
Juist, mijn koerier heeft m'n huissleutel. Komt het zo op bed afleverenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:40 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En gewoon eten laten bezorgen.
Ik heb op tv een keer zo'n iemand gezien. Die kon zijn bed niet meer afkomen, zo dik was hij. Dus eten liet hij serieus bij zijn bed afleveren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Juist, mijn koerier heeft m'n huissleutel. Komt het zo op bed afleveren
Uhu, heb ik ook gezien.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb op tv een keer zo'n iemand gezien. Die kon zijn bed niet meer afkomen, zo dik was hij. Dus eten liet hij serieus bij zijn bed afleveren.
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik een keer gedaan, tot aan m'n bed. Maar als je geen kleding draagt is dat ook snel over.
Het goede leven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Juist, mijn koerier heeft m'n huissleutel. Komt het zo op bed afleveren
quote:
Klopt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb op tv een keer zo'n iemand gezien. Die kon zijn bed niet meer afkomen, zo dik was hij. Dus eten liet hij serieus bij zijn bed afleveren.
Een drinkpet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook zo'n pet, met aan beide kanten zo'n beker, en van die rietjes, heb ik voor de hele dag drinken.
Vertel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je zult schrikken als ik je vertel hoe zwaar ik ben.
SBS 6.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:49 schreef gamezz het volgende:
[..]
Klopt.Dat soort documentaires zie je iedere week wel weer voorbijkomen.
quote:
DIE HEEFT SPONGEBOB OOKquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n eentje ja, maar dan heb ik aan elke kant een literbeker, wel aardig zwaar, maar het went.
Coole zenders?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SBS6 heeft coole zenders.
En sterren dansen op het ijs![]()
![]()
:D:D
Onmogelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
If i tell you, i have to kill you.
Wrmquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Spongebob is dan ook baas, maar die kan ook oneindig door blijven drinken.
SBS heeft ook zenders.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Coole zenders?
bedoelde programma's
Ach, in bed heb je daar toch geen last van.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n eentje ja, maar dan heb ik aan elke kant een literbeker, wel aardig zwaar, maar het went.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was bijzonder dom van je idd.
Klopt, dan leun ik gewoon tegen zo'n dikke kussen aan, niks aan de hand.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:55 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ach, in bed heb je daar toch geen last van.
Ik stond om 18:00 op, ben nog niet moe.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:58 schreef DeLuna het volgende:
Maargoed kinders, waarom zijn jullie nog zo laat op?
Dit is helemaal niet laat voor mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:58 schreef DeLuna het volgende:
Naar Lowlands geweest?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stond om 18:00 op, ben nog niet moe.
Ik ken het. Ik moet gauw terug naar een normale tijd want dit verneukt mijn ritme voor als ik weer naar school moet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet laat voor mij.Valt me nog reuze mee op dit moment, maar goed.
Om je vraag toch te beantwoorden, het is zo'n beetje een gewooonte geworden.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was bijzonder dom van je idd.
Nee, gewoon geen leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede vraag. Zou niet moeten. ik ben weg.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:58 schreef DeLuna het volgende:
Ja maar in Spongebob hebben ze ook douche, bad wc enallesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is een spons, in het water, infinite absorptie!
Trustenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:02 schreef gamezz het volgende:
[..]
Goede vraag. Zou niet moeten. ik ben weg.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik moet gauw terug naar een normale tijd want dit verneukt mijn ritme voor als ik weer naar school moet.
En zelfs een zee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar in Spongebob hebben ze ook douche, bad wc enalles
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, gewoon geen leven.Eens met de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ah joh, gewoon daarna terugschroeven naar 2 uur... 1 uur.. etc.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Precies het zelfde hier, maar gaat lastig worden, want binnenkort ga ik nog een heel weekend weg met vrienden, en die zijn ook niet echt van plan elke nacht op "normale tijden" te gaan slapen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:02 schreef gamezz het volgende:
[..]
Goede vraag. Zou niet moeten. ik ben weg.
Dat is net zo belachelijk als Donald Duck die een handdoek om z'n middel heeft als hij onder de douche vandaan komt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JA DOUCHE IN DE ZEE DATKANTOGNIE
Ja, en bootjes enzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar in Spongebob hebben ze ook douche, bad wc enalles
Hij is gewoon kuis.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is net zo belachelijk als Donald Duck die een handdoek om z'n middel heeft als hij onder de douche vandaan komt.
Da's echt schattig.quote:
Een echte man.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, hij heeft niks om zich voor te schamen.
Of Goofy (een hond) die kan praten, kleding draagt en een hond heeft (Pluto).quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is net zo belachelijk als Donald Duck die een handdoek om z'n middel heeft als hij onder de douche vandaan komt.
XDquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:06 schreef gamezz het volgende:
[..]
Of Goofy (een hond) die kan praten, kleding draagt en een hond heeft (Pluto).
Je kunt wel onder water slapen, in zo'n hotelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Da's echt schattig.
Was ik maar Sandy, dan woonde ik ook in zo'n bol zonder water onder water hahaha.![]()
Mickey heeft toch Pluto...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:06 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het is dat het inmiddels al gedaan is anders had ik nu een brief naar de Donald Duck geschreven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:06 schreef gamezz het volgende:
[..]
Omg kapotstoer dat wil ik ook met m'n huwelijksreis.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je kunt wel onder water slapen, in zo'n hotel
http://www.homeluxurydesi(...)maldives-under-water
quote:Pluto begon aanvankelijk als het huisdier van Minnie Mouse. In de film "The moose hunt" werd zijn naam veranderd in Pluto en werd zijn nieuwe baasje Mickey Mouse.
Haha, en dan hopen dat Donald wel even gaat reageren zeker.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is dat het inmiddels al gedaan is anders had ik nu een brief naar de Donald Duck geschreven.
Wel in Disney kan alles!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Haha, en dan hopen dat Donald wel even gaat reageren zeker.
Dat kan toch niet man, doe niet zo belachelijk. Die eend heeft toch geen handen om een pen mee beet te pakken.
Goofy is de verlepte versie van Mickey, dat is toch duidelijk te zien?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:08 schreef gamezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu ben ik in de war.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Goofy is de verlepte versie van Mickey, dat is toch duidelijk te zien?
Ik laat gewoon zo'n huis bouwen als huwelijkscadeau voor mijn vrouwtje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omg kapotstoer dat wil ik ook met m'n huwelijksreis.!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mannen die geen paleis voor hun vrouw bouwen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik laat gewoon zo'n huis bouwen als huwelijkscadeau voor mijn vrouwtje.
Ik zou d'r doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:10 schreef DeLuna het volgende:
Dumbella, de moeder van Kwik, Kwek en Kwak.
Alsof hij 2 jaar aan de crack heeft gezeten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, sorry. Wij noemen paleizen al huizen, we zijn wel wat gewend inmiddels, om verwarring te voorkomen:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mannen die geen paleis voor hun vrouw bouwen.
Nou, inderdaad!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:11 schreef gamezz het volgende:
[..]
Alsof hij 2 jaar aan de crack heeft gezeten.
Mijn man bouwt later een paleis voor me op z'n eigen eiland.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, sorry. Wij noemen paleizen al huizen, we zijn wel wat gewend inmiddels, om verwarring te voorkomen:
Ik laat gewoon zo'n paleis onder water bouwen als huwelijkscadeau voor mijn vrouwtje.
Om maar niet te spreken over zijn zwerverkleding. De junk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, inderdaad!
- Verlept gezicht
- Geen verstand meer
- Geen gebit meer
- Oren zijn flink gaan hangen
- Stukken bleker geworden
Wijst toch allemaal op een drank en/of drugsprobleem.
Gewoon je eigen eiland kopen ja, zoals Johnny Depp deed. Baas.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn man bouwt later een paleis voor me op z'n eigen eiland.
Tijd om in actie te komen, dit kan zo niet langer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:20 schreef gamezz het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken over zijn zwerverkleding. De junk.
En dat wordt dus door al die kinderen gelezen. Goofy is een slecht voorbeeld voor ze, hij zou verboden moeten worden.
Niet eens onder water.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn man bouwt later een paleis voor me op z'n eigen eiland.
Het wordt in de doofpot gestopt. Niet zo vreemd als je bedenkt wat een schat aan belastinggeld de verkoop van de Donald Duck oplevert voor de overheid.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd om in actie te komen, dit kan zo niet langer.
Triest ook dat de regering dit doodzwijgt.
Handtekeningenactie!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd om in actie te komen, dit kan zo niet langer.
Triest ook dat de regering dit doodzwijgt.
Tijd voor een 'Goofy moet weg-forum'. Het wordt hoog tijd dat fok weer iets in de media brengt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:22 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het wordt in de doofpot gestopt. Niet zo vreemd als je bedenkt wat een schat aan belastinggeld de verkoop van de Donald Duck oplevert voor de overheid.
Rondlopen in een vuilniszak.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Geen zorgen, de jeugd heeft de Nickselsonjassen al.
Tijd voor het GGMM forum!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd voor een 'Goofy moet weg-forum'. Het wordt hoog tijd dat fok weer iets in de media brengt.
Goed idee. Dat heeft in het verleden ook al succesvolle resultaten geboekt. GMW een goede afkorting?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd voor een 'Goofy moet weg-forum'. Het wordt hoog tijd dat fok weer iets in de media brengt.
Lijkt me een prima afkorting.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:25 schreef gamezz het volgende:
[..]
Goed idee. Dat heeft in het verleden ook al succesvolle resultaten geboekt. GMW een goede afkorting?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cancel dat vorige idee, dit is schoot in de roos.
Wat wil je nou, GMW, of GGMM?quote:
Dan ga ik toch voor GGMM.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Wat wil je nou, GMW, of GGMM?
Gaat snel met die topics daar. Dit bewijst hoezeer het nodig was.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:30 schreef gamezz het volgende:
[..]
Te laat, nu is het al doorgevoerd.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:30 schreef gamezz het volgende:
[..]
Te laat, nu is het al doorgevoerd.
[ afbeelding ]
Precies, een ware revolutie is tot stand gekomen. Ik denk dat we er maar een aparte subsite van moeten maken, een tijdelijk forum krijgt niet genoeg aandacht voor zo'n issue.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat snel met die topics daar. Dit bewijst hoezeer het nodig was.
Prima plan. Misschien kan ook het FOK!-logo even aangepast worden in GMW!.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:32 schreef gamezz het volgende:
[..]
Precies, een ware revolutie is tot stand gekomen. Ik denk dat we er maar een aparte subsite van moeten maken, een tijdelijk forum krijgt niet genoeg aandacht voor zo'n issue.
Eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima plan. Misschien kan ook het FOK!-logo even aangepast worden in GMW!.
Done.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:34 schreef GGMM het volgende:
Die link in de donkergrijze balk moet ook even aangepast worden. "Goofy geen optie!".
Ben al weer terug.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zou jij niet een uur geleden gaan slapen.
Ja idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Zo jammer als mensen je enthousiasme niet stimulern.
Rioquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:39 schreef GGMM het volgende:
Ik ga zo trouwens een film kijken, maar ik weet nog niet welke. Ideeën?
Ik weet 't, ik weet 't. Ik hou het alleen liever wel stil, straks krijg ik allemaal van die groupies enzo, liever niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent de snelste admin die ik ken. FOK! mag jou wel dankbaar zijn.
Snap ik, die andere moeten ook per se een rode naam hebben. Zo "kijk mij eens admin zijn". Jij daarentegen blijft heel normaal.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet 't, ik weet 't. Ik hou het alleen liever wel stil, straks krijg ik allemaal van die groupies enzo, liever niet.
Trouwens ook meteen in de zoekfunctie gezet;
[ afbeelding ]
Ah, prima, ik maak wel even een topic aan in MED.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, die andere moeten ook per se een rode naam hebben. Zo "kijk mij eens admin zijn". Jij daarentegen blijft een normaal.
Bedankt voor je harde werk. Nu nog een paar moderators aanstellen. Ik wil m'n eigen forum niet modden, ik heb liever mensen in dienst.
Top. Sollicitaties zullen niet lang uitblijven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, prima, ik maak wel even een topic aan in MED.
Zo, topic aangemaakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Top. Sollicitaties zullen niet lang uitblijven.
whehehequote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo, topic aangemaakt.
Nu maar wachten op reactie.
[ afbeelding ]
Ben jij ook een UDOWU-er?!quote:
Altijd al geweest denk ikquote:
Jij wordt al jaren uitgekotstquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wordt al jaren uitgekotst
Het is ook nog vroegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:55 schreef smegmanus het volgende:
Godver ik ben echt niet wakker, koffie.
haha ik had #FOK! geprobeerd.quote:
Schoolquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:45 schreef Rezania het volgende:
Ik zit nu op school en verveel me dood. Oh ja, het is hier gruwelijk nat.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:44 schreef coban het volgende:
[..]
Stil jij! Je moet heel positief enzo doen.
?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:54 schreef Bieberfever94 het volgende:
Maar jullie snappen helemaal niet wat ik bedoel ofzo, jullie posten de hele tijd van die plaatjes enzoo
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:54 schreef Bieberfever94 het volgende:
Maar jullie snappen helemaal niet wat ik bedoel ofzo, jullie posten de hele tijd van die plaatjes enzoo
Yeah. Zal ik doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:59 schreef Bieberfever94 het volgende:
HOU EENS OP ME NIET SERIEUS TE NEMEN OMDAT IK FAN VAN HEM BEN JA?!
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:02 schreef Bieberfever94 het volgende:
boei mij
[..]
toch ook nx dat jij die ene rinus leuk vind?
Dan moet je ook niet zo'n username kiezen, dan kan je er vergif op innemen dat andere users je daar op gaan pakken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:59 schreef Bieberfever94 het volgende:
HOU EENS OP ME NIET SERIEUS TE NEMEN OMDAT IK FAN VAN HEM BEN JA?!
die leest toch niemand? maar die heb jij in dat naamplaatjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:04 schreef coban het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.
Als je op FOK! lid wordt ben je het er automatisch mee eens dat je verliefd op rinus bent. Staat in de algemene voorwaarden.
Had je wel moeten doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:06 schreef Bieberfever94 het volgende:
[..]
die leest toch niemand? maar die heb jij in dat naamplaatje
Niks. Ik mag je wel, zullen we FOK!vriendjes worden?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:08 schreef Bieberfever94 het volgende:
Ik ben een meisje, wat bedoel je met opgekopte frustratie?
Meisje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:11 schreef Bieberfever94 het volgende:
Ok goed, ben jij jongen of meisje?
Niet toen ik lid werd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:04 schreef coban het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.
Als je op FOK! lid wordt ben je het er automatisch mee eens dat je verliefd op rinus bent. Staat in de algemene voorwaarden.
HOOOOOOI VRIEND/VRIENDIN VAN OERBEER, kom gezellig op FOK! en maak een coole username zodat we niet de kans krijgen je te pesten (zoals justinbieber ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:20 schreef Oerbeer het volgende:
Ksst! Ik probeer een IRL friend te introduceren op fok
edit: zwaar![]()
+1 voor de correcte spelling van FOK!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:24 schreef coban het volgende:
[..]
HOOOOOOI VRIEND/VRIENDIN VAN OERBEER, kom gezellig op FOK! en maak een coole username zodat we niet de kans krijgen je te pesten (zoals justinbieber ofzo)
LOL.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:20 schreef Oerbeer het volgende:
Ksst! Ik probeer een IRL friend te introduceren op fok
edit: zwaar![]()
True.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zie een hoop bagger, dus dit moet toch wel een SC zijn ? Of niet ?
Het is hier geen hyves oke?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:12 schreef Bieberfever94 het volgende:
[..]
Ok, waar staat de knop vor vriendeverzoek?
Wat is dit dan voor user?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:12 schreef Bieberfever94 het volgende:
[..]
Ok, waar staat de knop vor vriendeverzoek?
Waar krijg je zon abo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Met aan abo kun je vrienden hebben op FOK!
Ja, welkomquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:35 schreef honkeytonk het volgende:
Is dit Users die overal worden uitekotst?
Want dan zit ik heir goed![]()
![]()
Ben je zo uitkots-baar?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het perfecte topic is voor mij
Nee ik heb je gehackt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef Bieberfever94 het volgende:
Je liegt!
ze hebbe mn topic geslote
En terecht.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef Bieberfever94 het volgende:
Je liegt!
ze hebbe mn topic geslote
Nee, ik word uitgekotst door allemaal stomme users die jaloers zijn op de aandacht die ik krijgquote:
Hahaha is dat zo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, ik word uitgekotst door allemaal stomme users die jaloers zijn op de aandacht die ik krijg
Haters gonna hate.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, ik word uitgekotst door allemaal stomme users die jaloers zijn op de aandacht die ik krijg
Het is een trollquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:39 schreef coban het volgende:
Maar even serieus, isdie JBwijf nou 17?omg
BELEDIGING VOOR ALLE 17-JARIGEN tfoequote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:39 schreef coban het volgende:
Maar even serieus, isdie JBwijf nou 17?omg
En dan nog dit topicquote:
Mentaal welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit kusjes van jou?
Waarom vertel je dan ook geheimpjes doorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En dan nog dit topicNachten heb ik er wakker van gelegen!
Ik wist helemaal niks!
Onthulling van het grote geheim van honkeytonk.
honkeytonk weet dingen die hij niet weten mag
Dat doe ik nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom vertel je dan ook geheimpjes door
Ze gaan niet meer baggeren, hebben geleerd van hun harde straf.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:45 schreef Plastic_zak het volgende:
Nectar en jac0bus zijn niet welkom in dit topic
Die worden uitgekotst?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:45 schreef Plastic_zak het volgende:
Nectar en jac0bus zijn niet welkom in dit topic
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had haar laten geloven dat ik advancedpower was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |