Klopt, dan leun ik gewoon tegen zo'n dikke kussen aan, niks aan de hand.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:55 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ach, in bed heb je daar toch geen last van.
Ik stond om 18:00 op, ben nog niet moe.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:58 schreef DeLuna het volgende:
Maargoed kinders, waarom zijn jullie nog zo laat op?
Dit is helemaal niet laat voor mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:58 schreef DeLuna het volgende:
Naar Lowlands geweest?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stond om 18:00 op, ben nog niet moe.
Ik ken het. Ik moet gauw terug naar een normale tijd want dit verneukt mijn ritme voor als ik weer naar school moet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet laat voor mij.Valt me nog reuze mee op dit moment, maar goed.
Om je vraag toch te beantwoorden, het is zo'n beetje een gewooonte geworden.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was bijzonder dom van je idd.
Nee, gewoon geen leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede vraag. Zou niet moeten. ik ben weg.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:58 schreef DeLuna het volgende:
Ja maar in Spongebob hebben ze ook douche, bad wc enallesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is een spons, in het water, infinite absorptie!
Trustenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:02 schreef gamezz het volgende:
[..]
Goede vraag. Zou niet moeten. ik ben weg.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik moet gauw terug naar een normale tijd want dit verneukt mijn ritme voor als ik weer naar school moet.
En zelfs een zee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar in Spongebob hebben ze ook douche, bad wc enalles
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, gewoon geen leven.Eens met de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ah joh, gewoon daarna terugschroeven naar 2 uur... 1 uur.. etc.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Precies het zelfde hier, maar gaat lastig worden, want binnenkort ga ik nog een heel weekend weg met vrienden, en die zijn ook niet echt van plan elke nacht op "normale tijden" te gaan slapen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:02 schreef gamezz het volgende:
[..]
Goede vraag. Zou niet moeten. ik ben weg.
Dat is net zo belachelijk als Donald Duck die een handdoek om z'n middel heeft als hij onder de douche vandaan komt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JA DOUCHE IN DE ZEE DATKANTOGNIE
Ja, en bootjes enzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar in Spongebob hebben ze ook douche, bad wc enalles
Hij is gewoon kuis.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is net zo belachelijk als Donald Duck die een handdoek om z'n middel heeft als hij onder de douche vandaan komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |