Klopt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb op tv een keer zo'n iemand gezien. Die kon zijn bed niet meer afkomen, zo dik was hij. Dus eten liet hij serieus bij zijn bed afleveren.

Een drinkpet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook zo'n pet, met aan beide kanten zo'n beker, en van die rietjes, heb ik voor de hele dag drinken.

Vertel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je zult schrikken als ik je vertel hoe zwaar ik ben.

SBS 6.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:49 schreef gamezz het volgende:
[..]
Klopt.Dat soort documentaires zie je iedere week wel weer voorbijkomen.

quote:

DIE HEEFT SPONGEBOB OOKquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n eentje ja, maar dan heb ik aan elke kant een literbeker, wel aardig zwaar, maar het went.

Coole zenders?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SBS6 heeft coole zenders.
En sterren dansen op het ijs![]()
![]()
:D:D

Onmogelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
If i tell you, i have to kill you.

Wrmquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Spongebob is dan ook baas, maar die kan ook oneindig door blijven drinken.

SBS heeft ook zenders.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Coole zenders?
bedoelde programma's

Ach, in bed heb je daar toch geen last van.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n eentje ja, maar dan heb ik aan elke kant een literbeker, wel aardig zwaar, maar het went.

quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was bijzonder dom van je idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |